husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1206) napsal 26.11.2014 v 16:09

ViktorST: Správně, kdo brzdí, brzdí již opodál.

PremdaHonda (108) napsal 23.11.2014 v 13:31+3

Už řadu let by mě zajímala jedna věc.proč na špičkových,drahých motorkách jsou tak škaredý a nahoru vystrčený nádobky na kapalinu,zatímco u některých motorek jsou poměrně nenápadný hranatý?Je to možná blbá otázka,ale zajímalo by mě to..

Marty93 (23) napsal 23.11.2014 v 10:25

RomanSS> Velká cena na Automodromu Brno je uhrožena!

han (10) napsal 22.11.2014 v 21:25

titus> tomu je to jedno, na padání není brzd třeba

BlackSabbath (434) napsal 22.11.2014 v 15:59

Millek - Jasně, já jen reaguju na článek... Jinak nechápu, co je na tom k nesouhlasu vy skrytí mínusáci, když je pravda, co jsem napsal...

ullw (-277) napsal 22.11.2014 v 13:24

Viktor-pokud brzdíš klackem,tak je nejlepčí balzovej,do toho se můžeš fest opřít a ušetříš na váze!

Mileek (330) napsal 22.11.2014 v 09:54

BlackSabbath - na gixu sice brembo monobloky jsou, ale když tam nechali gumové hadice a pořád jednu a tu samou shitovou pumpu, tak jako kdyby tam ty třmeny ani nebyly... tohle uvažování japonců prostě nepochopím

dewwil (50) napsal 22.11.2014 v 07:26

Ten šestípíst vypadá divně

ViktorST (90) napsal 21.11.2014 v 23:08+1

Brzdy jsou pro posery!

YOSH_BOY (51) napsal 21.11.2014 v 22:55

taková diskotéka

ducati711 (17) napsal 21.11.2014 v 21:51

BlackSabbath: určitě jsou i lepší, ale na seriovkách to je asi top materiál

BlackSabbath (434) napsal 21.11.2014 v 20:40-2+1

Nic proti M50tkám, jsou to nepochybně dobré třmeny, ale určitě nejsou ten nejlepší materiál, jak píšete. A za druhé, monobloky od Bremba má rok nebo dva i GSXR 1000 z výroby.

titus (42) napsal 21.11.2014 v 18:51

han> a proto Abája vyměnil Bremba za Nissin

zmulin (371) napsal 21.11.2014 v 18:29

beru ty žlutý...proč asi?
Neřikam,že třeba Nissiny neuměj udělat dobrý brzdy,ale možná se na ty špičkový ani neorientujou.

gresini (4459) napsal 21.11.2014 v 18:20

han-no tak zas tolik nepřeháněj,na ZÁVODĚNÍ!! jsou o něco lepší,ale v normálním provozu bohatě stačí nissiny a to i při jízdách na okruzích!! pro 95% jezdců.

han (10) napsal 21.11.2014 v 17:00

gresini: V tom, že s Brembama zabrzdíš i po třetím kole...

gresini (4459) napsal 21.11.2014 v 13:33

Blackforce-už zase začíná boj !Roman-jaký je rozdíl??

RomanSS (512) napsal 21.11.2014 v 13:31-1+1

gresini> Nejsou

gresini (4459) napsal 21.11.2014 v 13:27-2+2

vypadá to krásně,je to velmi známá značka,ale nissiny jsou stejně dobré!

RomanSS (512) napsal 21.11.2014 v 10:09

Blackforce> Jo aha Brno, já četl Brembo... Tak to jo.

Blackforce (661) napsal 21.11.2014 v 10:00

RomanSS
//tn.nova.cz/sport/motorsport/motorky/moto-gp-v-brne-v-ohrozeni-rok-2016-uz-se-pojede-v-rakousku.html

Palec11 (232) napsal 21.11.2014 v 08:35

Ty fluo žlutý třmeny bych asi na nějaký motorce snesl

RomanSS (512) napsal 21.11.2014 v 07:58

Blackforce> Jak stahují mraky?

Ale jinak mně se to líbí, ale kovová barva je stejně nej.

Blackforce (661) napsal 21.11.2014 v 07:46

Brno mělo být černé nebo šedé, protože se nad ním stahují mraky.
Ale jinak BREMBU dávám za jedna třikrát podtrženou. Viděl jsem je naživo a dělaji perfektní práci.




TOPlist