yamaha_unor




Už pouze online. BMW mění strategii představování novinek

Vypadá to, že koronavirová omezení v určitých ohledech pomáhají značkám udělat dlouho zvažovaná rozhodnutí. O významu živých prezentací na veletrzích v době, kdy je všechno a všichni online, se debatuje již dlouho. Bavorská značky nyní oznámila, že co se představování nových modelů týče, přechází definitivně do virtuálního světa.

„Nové živé a digitální formáty budou v budoucnu stále častěji nahrazovat tradiční vystoupení BMW Motorrad na veletrzích. To konkrétně znamená, že tradiční účasti na dvou předních motosalonech EICMA v Miláně a Intermot v Kolíně nad Rýnem, které dříve centrálně organizovala společnost BMW Motorrad, již nebudeme využívat.“ Tolik úvod tiskové zprávy BMW.

Dá se očekávat, že s podobným rozhodnutím přijdou i další výrobci. Teď na podzim byli všichni odkázání na prezentace novinek výhradně přes internet, přičemž mnozí šli cestou live streamingů, které byly poměrně úspěšné, když je pravidelně sledovaly desetitisíce uživatelů. BMW tímto způsobem představilo v říjnu inovované modely řady R nineT a nový R 18 Classic a evidentně si ověřilo, že takhle dokáže oslovit přesně ty lidi, které potřebuje. Intenzivnější interakce se všemi cílovými skupinami a větší dosah informací, lepší časování světových premiér a uvádění produktů na trh, to jsou konkrétní pojmy, které německá značka dále zdůrazňuje jako důvod svého rozhodnutí.

Neznamená to ale úplně, že bychom se již nikdy neměli setkat s motocykly BMW na žádné výstavě. „Společnost BMW Motorrad bude i nadále představovat svoji produktovou řadu návštěvníkům na vybraných regionálních motocyklových výstavách a bude otevřena novým formátům,“ tak zní závěr tiskové zprávy. Místní veletrhy tedy budou v dikci jednotlivých importérů, a jelikož je momentálně situace ve světě, jaká je, ti mají minimálně rok na přemýšlení, jestli do těch svých lokálních veletrhů půjdou. My jsme především zvědavi na Intermot 2022 v Kolíně nad Rýnem. Protože to je sice veletrh světového významu, ovšem pro BMW zároveň ten jejich lokální. Nějak se nám nechce věřit, že by si bavorská vrtule nechala na domácí půdě defilovat japonskou čtyřku, Triumph, Ducati a KTM bez toho, že by sama na stejném veletrhu prezentovala své aktuální portfolio. Možná to dostane jako dobrovolně povinný úkol nějaký místní dealer…

 

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

Autoři článku obdrželi prémie 20 Kč od 2 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



faber_aprilia3_brezen
Objednat reklamu
TOPlist