globalmoto_duben_nolan




Spy photo - maxiskútr BMW

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Georgefor (2) napsal 03.06.2011 v 22:39

první skůtr co se mi líbí :D

Golinho (0) napsal 03.06.2011 v 14:20

YBR: ta cena bude vysoko, to určitě. Už jen že je to BMW, spotřeba, no to taky, ale furt je to skútr. Já zatím na skútru našel výhodu jenom v tom, že se z něj dobře zesedá... ( jen můj názor, někoho třeba štve furt řadit apod. )

seikos: celkem jo, přemýšlel jsem jak popsal písmenky ten zvuk

Lazyfucker (84) napsal 03.06.2011 v 10:37

zákazníků bude dost, u nás možná ne,ale my nejsme ta hlavní skupina pro BMW, a v rajchu si to lidi koupí a rádi.
cena bude raketa technika taky.
ideálka by bylo 65é nebo 800 dvouvál se základem v F800 motůrku a úžasné, a vůbec bych se toho neštítil, spíš naopak, velice pragmatická a hezká volba k tomu chrchloňu co mám doma, v mé případě samozřejmě.
co se týče designu, mě jde od bmw pod vsjo, ať škaredé (hezké pro mně), nebo hezké (co se líbí všem)..
od bmw není cesty zpět, a to ne kvůli dogmatickému myšlení, ani kvůli plácání se po ramenech, holt mě ty jejich nápady sedí, tož tak
prostě faň

Paulo (2561) napsal 02.06.2011 v 23:04

Jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů
Do toho by se vlezl boxer z Gé eSa

Nádhera

YBR (18) napsal 02.06.2011 v 21:54

Golinho...zkus si nekdy maxika a pochopis...to prijde vekem...pred 4 rokama jsem tomu taky neveril..ale je to pohoda...K1600Gt bude zrat o 2 - 3 litry vic...bude narocna na urzbu - drahy servis - je tezsi - a jak uz bylo receno nekomu rychlost maxe okolo 150 staci a razeni nekoho otravuje. Na 4v cestaku jedes rychlosti od 80 stejne jenom na 6stupen. Nerikam ze GT1600 nemo uzasna...ale vsechno ma svoje zakazniky...a maxik od bawora jich nebude mit malo...zalezi na cene

MMirek7 (9) napsal 02.06.2011 v 21:18

Záleží na ceně, ale ty fíčury jsou hustý

Anti (391) napsal 02.06.2011 v 21:04

Měli by trumfnout konkurenci a nacpat tam ten svůj šestivál...Osmikilo je dnešní době málo...

pawel (0) napsal 02.06.2011 v 20:45

mě se to líbí ,řazení zbytečně zdržuje.
asi do toho půjdu.

seikos (975) napsal 02.06.2011 v 20:13

Golinho: to dalo hodně práce, že?

Golinho (0) napsal 02.06.2011 v 19:23

No už to slyším... bbrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmm ... spíš se mi líbí bbrrrrrrmm brm brrrrRRRRRRRMMMMMMM brm BRRRRRRRRRRRRRRRRM bez řazení by to byla nuda, jen otáčet heftem :-/

Snorri (0) napsal 02.06.2011 v 18:23

užasny dizajn!

The_big_deal (0) napsal 02.06.2011 v 18:14

výhodu to má, že nemusíš řadit :) pro někoho kdo je línej výhoda.

Golinho (0) napsal 02.06.2011 v 18:05

Můžu se zeptat, k čemu jsou maxi skůtry když existují motorky ? Jakou to má výhodu tohle např. proti K1600GT a podobným cesťákům ( krom toho, že se z toho líp leze dolů )

PetrG450X (46) napsal 02.06.2011 v 17:47

mělo být 2- 500ccm a 650ccm

PetrG450X (46) napsal 02.06.2011 v 17:46

Skutry budou 2 500ccm a 650ccm - oba dvouválce... :)

Kabriolin (37) napsal 02.06.2011 v 17:24

Doufám, že to bude dvouválec, ale cena bude určo raketa.

istonbike (2) napsal 02.06.2011 v 16:34

FUTURISTICKÁ NÁDHERA ...to bude mastné

SirIndy (56) napsal 02.06.2011 v 14:37

Velkej jednobuch si teda ve skutru predstavit nedokazu, tipuju to na inline dvouval 800.




TOPlist