Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kitko: len tak zo zvedavosti vieš mi prosim ta vysvetlit prečo vëčšina majitelov BMW nevie ktora naprava je hnana ...osobne si myslim že kopec majitelov siahne po BMW prave preto že v sučasnosti je to jedna z mala automobiliek ktora ešte vyraba poctivy zadny nahon nechapem prečo niektory ludia dostavaju koprivku zo slova BMW pozri sa kde je dnes škodovka a nikto na nu nepluje za to čo dosiahla aj ked po pravde dnešne vozy prepchate elektronikou stoja všetky za jedno velke h...o
Ahoj,
uvažuji přejít z SH125 na něco silnějšího, takže mé dotazy budou s tímto spojené:
Jak se cítíte při průjezdu kolonami? Je to dost mrštný a úzký na to projet zacpanou magistrálou?
Co dynamika? Dojedu v 80 mimo obec kamion a potřebuju rychle předjet.
Maximálka. V dálničním provozu si drží předpisovou rychlost?
ano, Forza má o 9k a o necelejch 25kg míň, a to je asi tak všechno. Když pominu relevantnost výkonu na klice u stroje s variátorem a na to jak fungují Hondí scooty a podívám se na ty real čísla ve vyšší kategorii: Tmax 530 34kw, Bmw C650 44kw, prodej do konce května 2018 Fr: Tmax 1326ks, BMW 197ks A to Céčko vypadá k světu! Forza bude tuhle kategorii společně s Xmaxem cupovat a to včetně týhle brambory. Rád přijmu sázky Chápu možná nutnost doplnění portfolia, ale dopadne to přesně takto.. A Němci mají "své" Kymco...
Je to obludka, ale ma to znacku BMW, takze to ludia budu kupovat.
Klientela je rovnaka ako pri BMW 1, kde vacsina majitelov netusi, ktora naprava je hnana. Takze nikoho z cielovej skupiny nebude zaujimat, ze to nie je Made in Germany, ze motor dodava (asi... dufajme) zase Kymco. Je dost mozne, ze keby ste buducemu majitelovi tvrdili, ze to ma predny nahon, tak to zozerie aj s navijakom.
Tuhle příšeru si může koupit snad jenom notně otrlý Helmut, až němci uvidí tu novou Forzu tak je bude hanba fackovat Jinak nechápu na co má taková shnilá lemra s variátorem kontrolu trakce.
té konkurence je podstatně víc Xmax300,KXCT, Downtown, nová Forza která tuhle kategorii zcela jistě ovládne a další... nicméně jedno je jisté, snaha o originalitu za každou cenu občas způsobí, že vznikne něco strašně škaredýho...
Kitko: len tak zo zvedavosti vieš mi prosim ta vysvetlit prečo vëčšina majitelov BMW nevie ktora naprava je hnana ...osobne si myslim že kopec majitelov siahne po BMW prave preto že v sučasnosti je to jedna z mala automobiliek ktora ešte vyraba poctivy zadny nahon nechapem prečo niektory ludia dostavaju koprivku zo slova BMW pozri sa kde je dnes škodovka a nikto na nu nepluje za to čo dosiahla aj ked po pravde dnešne vozy prepchate elektronikou stoja všetky za jedno velke h...o
Ahoj,
uvažuji přejít z SH125 na něco silnějšího, takže mé dotazy budou s tímto spojené:
Jak se cítíte při průjezdu kolonami? Je to dost mrštný a úzký na to projet zacpanou magistrálou?
Co dynamika? Dojedu v 80 mimo obec kamion a potřebuju rychle předjet.
Maximálka. V dálničním provozu si drží předpisovou rychlost?
To světlo se vážně líbí ???
Áno, Nemci si cenia "svoje" Kymco
//www.skutrportal.cz/1473-v-nemecku-se-volila-nejlepsi-znacka-skutru.html
a dobre vedia, prečo to robia
ano, Forza má o 9k a o necelejch 25kg míň, a to je asi tak všechno. Když pominu relevantnost výkonu na klice u stroje s variátorem a na to jak fungují Hondí scooty a podívám se na ty real čísla ve vyšší kategorii: Tmax 530 34kw, Bmw C650 44kw, prodej do konce května 2018 Fr: Tmax 1326ks, BMW 197ks A to Céčko vypadá k světu! Forza bude tuhle kategorii společně s Xmaxem cupovat a to včetně týhle brambory. Rád přijmu sázky Chápu možná nutnost doplnění portfolia, ale dopadne to přesně takto.. A Němci mají "své" Kymco...
Motor dodava opet Kymco?
Je to obludka, ale ma to znacku BMW, takze to ludia budu kupovat.
Klientela je rovnaka ako pri BMW 1, kde vacsina majitelov netusi, ktora naprava je hnana. Takze nikoho z cielovej skupiny nebude zaujimat, ze to nie je Made in Germany, ze motor dodava (asi... dufajme) zase Kymco. Je dost mozne, ze keby ste buducemu majitelovi tvrdili, ze to ma predny nahon, tak to zozerie aj s navijakom.
Zjistil jsem dobře že to nadupané BMW má maximálku oproti 279 kubíkové Forze o závratných 10 kilometrů více,teda jenom 139km/h ?
Ted' tak zvažuju co by se dělo kdyby v Hondě napadlo dát do té Forzy čtyřstovkový motor
Nepřijde mi to ošklivý.. Alespoň to není o moc ošklivější, než níže jmenované konkurenční skútry..
Pro upřesnění pár čísel - Honda Forza výkon 25 koní, C400X 34 koní.
Myslite tu Forzu ktero BMW cupuje znackou a hlavne daleko vetsim vykonem? . Panove jsou odbornici ze?
Tuhle příšeru si může koupit snad jenom notně otrlý Helmut, až němci uvidí tu novou Forzu tak je bude hanba fackovat Jinak nechápu na co má taková shnilá lemra s variátorem kontrolu trakce.
té konkurence je podstatně víc Xmax300,KXCT, Downtown, nová Forza která tuhle kategorii zcela jistě ovládne a další... nicméně jedno je jisté, snaha o originalitu za každou cenu občas způsobí, že vznikne něco strašně škaredýho...