yamaha_demo_tour




Nové BMW R1200GS Adventure

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Left (30) napsal 11.11.2013 v 14:11

Nejvyšší čas pořídit staré BMW R80GS Basic nebo 1150GS,výroba boxeráckých dobrodruhů právě skončila. A že by se v BMW někdo ustrnul a dal do série Dakarské R900RR zůstane zřejmě jen nesplněným snem.

DucS (15) napsal 13.10.2013 v 15:46-1+1

Popravdě BMW už dávno není tam kde bylo...auta se jim sypou s motorkama to nebude o nic lepší. V létě jsem byl v autorizovaném servisu BMW,tam kam se normální zákazník nedostane a nestačil jsem se divit. Tolik GS pohromadě jsem na vlastní oči ještě neviděl...a pochybuju,že šlo jen o výměny oleje.

Starší GS se mi docela líbilo,ale s takovou krávou do terénu..to bych nechtěl. Tahle nová plastová almara...děkuji ne.

Fido003 (2) napsal 13.10.2013 v 11:05

klucí,ruku na srdce.Přiznám že jsem na tom nikdy nejel a vím že nepojedu páč je to moc velký cenový level ale i přesto si nedokážu představit kdyby mi někde v poušti nebo daleko na expedici mimo civilizaci začali stávkovat cd-romy a celkově ta přemrštěná elektronika.Můj názor je že toto moto ztratilo své kouzlo,své poslání a tak.nejsem poéz ale jistě víte co tím myslím.Ale na druhou stranu je to fakt kus sexy mašiny ale tak do alp,evropu a celkově svět ale co nejblíž k civilazaci.Nevím,je to jen můj názor

tazmanskyčert (8) napsal 13.10.2013 v 10:07-1+3

Letos cesta 10000 km, z toho 1700 na jeden zátah, off road v horách, dalniční přesuny, úseky s nádhernými zatáčkami s perfektním povrchem, rozbité okresky, šotolina, bahno, brody, kamení, absence benziny v úseku cca 430 km, prostě všehochuť. Excelentní podvozek, těžiště, jízdní vlastnosti atd. Neříkám že je gs to nejlepší, ale je rozhodně univerzální!
Z některých příspěvků je cítit ta typická " česká vlastnost ". Jsou drahší motorky, na které si tady nikdo ani nevzpomene, je vidět že BMW leží hodně lidem v žaludku. Proč asi ???
P.S Znám ve svém okolí cca 5 lidí co jezdí gs - maroko, irán, kazachstán, mongolsko atd. Nikoho kdo s tim pozuje na benzině za městem, vrká plynem před kavárnou nebo machruje na sraze. Ještě že mám štěstí na těch "5 % ".

ra.ptor (0) napsal 13.10.2013 v 00:03

"Tradici Adventure modelů BMW drží už od roku 2005"

pani nič v zlom ale ak sa už ohánate históriou tak treba byť presný. Adventure verzia GS sa robí od roku 2002 a viem nabetón presne. :)

-LOTR- (2) napsal 12.10.2013 v 22:23

Z boku to vypadá hezky - zepředoboku je to takové kypré jak Goldwing ... modrá je fajn. Jo nejel jsem a nekritizuji - pouze postřeh.

Lazyfucker (84) napsal 11.10.2013 v 22:54+1

design je vec subjektivni, tudiz skoda resit. technika bude dobra, bmw neni kde je, kdyby delalo smejdy. seikos a jeho komrntare a la na co gs kdyz stelvio je lepsi... bez komentare.. nevim co kdo chcete furt opravovat, lip receno kdy jste opravovali naposled neco co by na tomto neslo nejak provizorne zbastlit? a dal, svezte se na tom a pak kritizujte. na adventure sem nejel, na obyc jo a je to mazec byt je to motorka uplne mimo me a me preference.

Ted_ (3) napsal 10.10.2013 v 09:54+4

@ BRUTUS naprosty souhlas. nechapu proc se misto motorky porad resi jeji majitele? jakokdyby ti, kteri to delaji meli patent na rozum a pred svym prahem zameteno...
Na GS se prece nemusi jezdit expedice jen proto, ze to ma v nazvu. navzdory predchozi vete vsak adventure zvladne opravdu hodne a mnoho veci dokonce o dost lepe nez prima konkurence. A pro ty, co opotrebuji vic je tu rada jinych stroju, ne?
Proc odsuzovat nekoho, ze s takovou motorkou nepojede dal nez do Chorvatska? Kdyz si ji vybral, asi mu vyhovuje, ne?
Sam jsem mel tu cest s LC a byljsem unesen. Necekal jsem takovou jistotu pri sportovni jizde, skvely podvozek atd.

lobo6 (0) napsal 09.10.2013 v 19:06

To se smí řídit s papírama "A" nebo bude třeba ještě řidičák alespoň "T"

Vlnič (199) napsal 09.10.2013 v 18:24

Boro78: "ja bych opravdu rad vedel, kolik lidi co komentuji GS ma opravdu rado motorky, ale opravdu. To znamena ze nejsou ti zbohatlici co si kupuji motorky protoze je to in."

Já!!

zmulin (371) napsal 09.10.2013 v 18:00

tazmanskyčert:Prosimtě kde jinde si to s jinou motorkou nedovedeš představit???

BRUTUSSS (16) napsal 09.10.2013 v 17:49+2

Tak nejak mi je BMW proti srsti, ovsem tohle je moc pekny kousek a klidne a s radostí bych ho zaparkoval u sebe v garáži. Akorat tady nechapu nektere komentare...samozrejme kdyz se to podela v prdeli sveta, nikdo to neopravi ..stejne jako 1200KTM,Multinu atd..atd. Kolik kupcu tohota Bawa tam ma ale namířeno?? Min nez 5% ?? Tak holt budou doufat, ze se to neposere..a nebo si na tyhle cesty poridi jeste jiny stroj opravitelny kladivem . 95% kupcu jezdicich po zapadni-vychodni Evrope mit problem se servisem nebudou.

Anti (390) napsal 09.10.2013 v 15:52

tazmanskyčert:Opravdu je tak důležité se nejdřív svézt a teprve potom odsuzovat?U některých to není jen o jízdních vlastnostech...

tazmanskyčert (8) napsal 09.10.2013 v 14:51

no já zrovna na žádnem gs sraze nikdy nebyl.
asi proto některé kecy nechápu...

vilemx (228) napsal 09.10.2013 v 14:37

tazmanskyčert:
Odmyslím-li si sraz motorek BMW GS či autorizovaný servis BMW, tak nevím o místě, kde bych si nedovedl představit jezdit s jinou motorkou než BMW GS???

P.S. na nějakých bramborách GS/GSA už jsem jel...

tazmanskyčert (8) napsal 09.10.2013 v 14:15+3

Zbohatlík nejsem, a tuhle motorku jsem si koupil za velkého odříkání ostatních věcí, protože to byla srdcovka. Jen by mně zajímalo kolik z těch co to tady kritizují si na tom vůbec někdy sjelo. Pravda, v alpách a v chorvatsku jsem na tom byl. Ale taky i jinde a zrovně v těch místech bych si jinou motorku nedokázal představit.

Boro78 (51) napsal 09.10.2013 v 12:21-1+2

Valasek - Hezky. Ja bych opravdu rad vedel, kolik lidi co komentuji GS ma opravdu rado motorky, ale opravdu. To znamena ze nejsou ti zbohatlici co si kupuji motorky protoze je to in. Tak jak treba kone. Kolik z nich jezdilo od 6-9 let na komacovskych herkach postupne na levnych 4-taktech a v podstate motorky jsou jejich zivot?. Dle tech komentaru jich zde neni ani pulka. Prave ti zbohatlici vedi nejlepe co je dobre a smeji se ostatnim...no to jsme to dopracovali.

valasek (153) napsal 08.10.2013 v 23:17-1+5

Hlavním cílem nové Adventure je určitě snaha potěšit svého majitele. Je krásná, drahá,stylová, vyšperkovaná nejmod.technologiemi. Že dojede jenom tam, kam kterékoliv jiné enduro za třetinu ceny, řešit nemusí. Kdo touží mít v garáži BMW GS, stejně nejspíš žádnou expedici nechystá. Beztak by ji na nějaké skoky přes pařezy bylo škoda. Prostě kdo nemá buď pořádný Ofroud 4x4 nebo GS má dnes smůlu...

Diaboluss (42) napsal 08.10.2013 v 22:38

Anti: Máš pravdu samozřejmě...já měl na mysli spíš tu "novodobější" konkurenci... Stelvio, Yamahu Super tenere, o Hondě, Suzuki a jejich trapných pokusech na tomto poli ani nemluvě... KTM se taky přuzpůsobila... ale je to jedno, stejně si každej nakonec vybere spíš podle peněženky...

cernda (1) napsal 08.10.2013 v 21:56+2

Interceptor: a proto jezdíš na Hondě nebo na kole? :)

BorisVTR (5) napsal 08.10.2013 v 19:53

Novy Adventure je fakt pěkny bike ale strašny tank.Dojde mi jako Hammer H1 ale medzi motorkama.Na offroad cestovani bych určite skur volil F 800 GS Adventure.

Interceptor (108) napsal 08.10.2013 v 19:21-2

Je to pěkný, ale jezdit na nečem co stojí na každém rohu a už na tom skoro jezdí kdejaká bába do kravína... to není nic pro mě :).

dawka (22) napsal 08.10.2013 v 19:02

Pěkná dizajnovka, moc pěkně udělané. Jako motorka na víkendové výlety by se mi to líbilo, asi aji do chorvatska na pár dnů k moři by to bylo super

Anti (390) napsal 08.10.2013 v 16:05

Diaboluss:Dovolím si nesouhlasit.Ano,GS je komerčně úspěšná legenda,nicméně je tu pár modelů od jiných firem na které se nezapomělo.Jako třeba můj Elefant,Afrika,Supertenere...
Ale máš pravdu v tom,že se poslední dobou se mu chce téměř každý výrobce alespoň "dizajnově" přiblížit.Takže když vidím na posledních modelech cendur ty "zobáky",teče mi voda ze zubů.Kdyby tvůrce Biga věděl jak se bude jeho nápad kopírovat...

Boro78 (51) napsal 08.10.2013 v 14:27+2

Seikos, to je dobre ze se ti nelibi BMW...Proto si si koupil podle mne uplne hnusne stelvio. Ale to stelvio vyrobili pro ty, kterym se nelibi design divneho BMW. Mne se ty bavoraky taky nelibi ale jen kdyz jsou odstrojeny. Takova 1150GS hola nic moc...uz 1150GSA je hezci ale taky... A ten novy vodnik je podle mne super design. konecne si v BMW zakourili tu spravnou cigaretu :)

Boro78 (51) napsal 08.10.2013 v 14:12

Vileme Vileme, ja som jej vahu nekritizoval precitaj si este raz co som pisal. Inac pekna uvaha od teba.

Nori (35) napsal 08.10.2013 v 13:51+1

To bylo taky keců, když v roce 2004 přišla první dvanáctka.A dnes jako přes kopírák.Pokuď zvládne cesty v Rumunsku, Albánii a podobně, tak jako vzducháč, tak v čem hledat problém?

Durex (31) napsal 08.10.2013 v 11:48

Je to pěkný. O tom žádná. Kdyby mě jí někdo dával,bránit se nebudu,ale nekoupil bych si jí. Přišlo to o všechny výhody boxera,co mě přitahovaly a to v servisní nenáročnosti. Nechtěl bych jí zahodit někde v lese na pařezy. Neříkám to,že na ní nemám,ale spíš jsem jinej,než 90% typických zákazníků Ale kouká se na to hezky

Ond3x (21) napsal 08.10.2013 v 11:24-2+1

Mě to přijde jak SUV na dvou kolech. Hrozně velké, hrozně pěkné, teoreticky offroad a prakticky na nic

frančík. (6) napsal 08.10.2013 v 10:33+1

seikos: čekal jsem, kdy vyjádříš svoji nespokojenost - překvapilo mě, že nejsi mezi prvními komentáři... Beru, že se ti to nelíbí, ale kdyby udělali motorku, co se líbí těm 10% zákazníků, tak by asi negenerovali zisk - jak už jsem psal níže...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist