Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Řekl bych, že finální design seriovky bude hodně odlišný od tohoto testovacího stroje. Ten je zcela evidentně okapotován a upraven tak, aby to na první pohled vypadalo, že se jedná o H-D nebo Chieftaina - viz zakrytí hlav skutečných válců černým deklem, jakýsi postranní kryt pod nádrží, který tvarově nejvíc připomíná přední válec véčka (ale jinak je tam zcela zbytečný a na patentových skicách se ani neobjevuje), volba odstínu barvy prakticky shodná s oběma amerikami...
Ale neeeee Tak to ten nádherný motor doslova zabili Já myslel, že vytvoří něco tak krásného, jako je na obrázku č. 3. To by jim lidi utrhli ruce. A oni zbastli takový hnus. Jestli nevedi, jak se to dělá, tak se mohli poradit Itálii viz. třeba Moto Guzzi Eldorado nero classico, to je pastva pro oči.
Však oni si tam ty skládací předkopy Amíci na trubky padacího rámu dají. Možná se těch osumnáctek v Evropě pár prodá, ale tohle je motorka primárně na export do USA.
Jak by si Jorge Lorenzo spolu s klasikem povzdechl: Ergonomii nicim nenahradis...
Pritom by se nabizel treba koncept R26 s jednim, ci dvema valci - kdyz uz tedy neco z historickeho prorfolia. A ze tento koncept podelneho radaku funguje, ukazuje treba Triumph Rocket.
Výfuky vyrábí Jawa?
Tak proto je ta záloha vratná...
Řekl bych, že finální design seriovky bude hodně odlišný od tohoto testovacího stroje. Ten je zcela evidentně okapotován a upraven tak, aby to na první pohled vypadalo, že se jedná o H-D nebo Chieftaina - viz zakrytí hlav skutečných válců černým deklem, jakýsi postranní kryt pod nádrží, který tvarově nejvíc připomíná přední válec véčka (ale jinak je tam zcela zbytečný a na patentových skicách se ani neobjevuje), volba odstínu barvy prakticky shodná s oběma amerikami...
1 reakce
Ale neeeee Tak to ten nádherný motor doslova zabili Já myslel, že vytvoří něco tak krásného, jako je na obrázku č. 3. To by jim lidi utrhli ruce. A oni zbastli takový hnus. Jestli nevedi, jak se to dělá, tak se mohli poradit Itálii viz. třeba Moto Guzzi Eldorado nero classico, to je pastva pro oči.
takže ta hezká motorka z toho nakonec nebude?
No potěš košte. Po těch konceptech (zvlášť ten červený) zklamání. Tu zálohu vrací?
Zklamaní je slabé slovo. Třeba se vzpamatují a něco z nich po pár letech vypadne, co bude stát za to.
Nevypadá to sice zle, ale proti konceptu slabota
Však oni si tam ty skládací předkopy Amíci na trubky padacího rámu dají. Možná se těch osumnáctek v Evropě pár prodá, ale tohle je motorka primárně na export do USA.
2 reakce
Jak by si Jorge Lorenzo spolu s klasikem povzdechl: Ergonomii nicim nenahradis...
Pritom by se nabizel treba koncept R26 s jednim, ci dvema valci - kdyz uz tedy neco z historickeho prorfolia. A ze tento koncept podelneho radaku funguje, ukazuje treba Triumph Rocket.
Obrovský americký cruiser, který neumožní položit nohy pohodlně dopředu na plotny? No... :)
Ve srovnání s konceptem to je velké zklamání. Podobných modelů jako očekávané dva, je dost. Mohli být opravdu originální, ale “my jsme řekli ne”
2 reakce