Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Petrumr: tá vidlica neni normálna. A v predošlom modely /650 twin/ to bola vyslovená grcka. Mal som to chvílu doma. Nechutné ako to mohlo BMW predávať za tak vysokú cenu. Naraz som tam vymienal olej so synovou AJP 125 Skoro sa mi zastavil mozog.Tá mala totiž kvalitnejšiu vidlicu ako tá 650. Hned išla z domu.
Tá 650 Twin bola ojeb na zákazníkov A toto je o málo asi lepšie.
Proste lehky vylepseni. Tak nejak normal jako u vsech znacek, ale ta zmena na displeji mi neprijde prakticka. Na moji starsi brambore je ten ukazatel zarazenyho stupne fakt velikej a to hodnotim jako velkej plus... Ale jde o zvyk samozrejme.
Zaujimalo by ma ako pomoze svetu 100tis bmw motoriek ktore splnaju nejaku normu ked dalsia jazdiaca miliarda v Cine ich nesplna ani splnat nebude. Toto nech mi vysvetli ten uradnicek a ludia co tie normy vymyslaju...
Zase další elektronika. S touhle invoací už se asi moc do "pustiny" jezdit nebude. Nebo to bude daleko více dobrodružné. Až se někomu třeba v Mongolsku pos*re ten elektroplyn.
Případně se budou jezdit už jen "expedice" s náklaďákem kondenzátorů za zády.
Ta přední vidle vypadá fakt divně. Nějak k tomu zbytku napohled nepasuje.
nevím, kterej je to model //img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2016-07/34529/20160711003249-P90224354_highRes_jpg600x450.jpg ale ta subtilní přední vidlice a ještě navíc klasické koncepce, v porovnání s mohutností zbytku motorky vypadá tragicky
Petrumr: tá vidlica neni normálna. A v predošlom modely /650 twin/ to bola vyslovená grcka. Mal som to chvílu doma. Nechutné ako to mohlo BMW predávať za tak vysokú cenu. Naraz som tam vymienal olej so synovou AJP 125 Skoro sa mi zastavil mozog.Tá mala totiž kvalitnejšiu vidlicu ako tá 650. Hned išla z domu.
Tá 650 Twin bola ojeb na zákazníkov A toto je o málo asi lepšie.
Proste lehky vylepseni. Tak nejak normal jako u vsech znacek, ale ta zmena na displeji mi neprijde prakticka. Na moji starsi brambore je ten ukazatel zarazenyho stupne fakt velikej a to hodnotim jako velkej plus... Ale jde o zvyk samozrejme.
Zaujimalo by ma ako pomoze svetu 100tis bmw motoriek ktore splnaju nejaku normu ked dalsia jazdiaca miliarda v Cine ich nesplna ani splnat nebude. Toto nech mi vysvetli ten uradnicek a ludia co tie normy vymyslaju...
A préj kdosi psal, že ty motory končí jak jsem měl 650. Myslím, že 700 bude ted jezdit za 3,5L. A ta vidlice je normálka, ty fotky jsou pod uhlem.
Musim říct, že ta sedmistofka je fuckt divná . Osmistovka vypadá normálnějc.
Fčil babo raď. Koupit Bramboru 800 2 v řadě, nebo malýho Tigra s 3 hrnkama!? 2 Brambůrky v garáži, to už by smrdělo nějakým béemwéismem, co?
Kurnik kde je zatoulaný motor z Nudy Husky 900ccm? Proč ho už nenasadí?
Zase další elektronika. S touhle invoací už se asi moc do "pustiny" jezdit nebude. Nebo to bude daleko více dobrodružné. Až se někomu třeba v Mongolsku pos*re ten elektroplyn.
Případně se budou jezdit už jen "expedice" s náklaďákem kondenzátorů za zády.
Ta přední vidle vypadá fakt divně. Nějak k tomu zbytku napohled nepasuje.
klubko: tuhle obludnou vidlici cpali na F650gs a i na F700gs, predchozi jednovalce meli dost podobnou ,jen F800 ma USD
nevím, kterej je to model //img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2016-07/34529/20160711003249-P90224354_highRes_jpg600x450.jpg ale ta subtilní přední vidlice a ještě navíc klasické koncepce, v porovnání s mohutností zbytku motorky vypadá tragicky