Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzdy ked konstrukcne hodite predne a zadne stupacky na jeden obrovsky jednoliaty alebo frezovany kus kovu zachyteny o ram, vzdy to zavana aj moznym pruserom. To je ako Newtonov gravitacny zakon. Toto tu uz bolo strasne davno a seriovky sa z toho viac menej poucili, v praxi sa tomu snazia vyhnut ako sa da. Aj ten sef designu Edgar Heinrich by sa mal poucit alebo by mu to mal niekto povedat/vysvetlit, preco nie :P Zle to nevyzera ale do vyroby by to takto urcite nepustili...
pozrite na ten krasne cisty, prepracovany, chuducky zadok s kraskou liniou odhaleneho zadneho kola...
a teraz si predstavte ako to bude asi vyzerat ked tam bude drziak s SPZtkou o velkosti bezmala A4ky
vzhledově moc dobry. Většinu nadšení ze vzhledu vytváří ten zadek. Článek jsem přečetl, prohlídl fotky ve velkym, ale teď si vlastně nepamatuju, jak vypadá předek. Takže dojem dělá fakt jen ten zadek.
Co mi ale vadí, když to má asi být i cesťák, tak je právě ten krátkej zadek. Vepředu je jezdec nějak chráněn kapotáží a plexi, ale zezadu ho sprchuje zadní kolo? To na mě působí poněkud nevyváženě.
Vzdušné, solidně centralizované na předek a minimalistická prdel. Nějak podobně si představuju blízkou budoucnost v designu motocyklového průmyslu. I s těmi kufry to rozhodně není špatné a rukopis BMW je tam cítit. Hezká práce ti 2.
Na tom se nutne potrebuji projet!!
Prvá polovica bude hotová, zadok iste nie. Stačilo by sa povoziť v bielom a v daždi. Asi dostupný cestovný turista za 11000 eur.
deluxa - Co je s tím za problém? Jde o nějakou deformaci při pádu? Nebo o to, že na uchycení bude působit přes páku poměrně velká síla?
Vzdy ked konstrukcne hodite predne a zadne stupacky na jeden obrovsky jednoliaty alebo frezovany kus kovu zachyteny o ram, vzdy to zavana aj moznym pruserom. To je ako Newtonov gravitacny zakon. Toto tu uz bolo strasne davno a seriovky sa z toho viac menej poucili, v praxi sa tomu snazia vyhnut ako sa da. Aj ten sef designu Edgar Heinrich by sa mal poucit alebo by mu to mal niekto povedat/vysvetlit, preco nie :P Zle to nevyzera ale do vyroby by to takto urcite nepustili...
Mě se to moc líbí. Ten zadek je parádní, ale stejně budou muset nějak vyřešit držák SPZ a blinkry, takže se to asi trochu změní...
pozrite na ten krasne cisty, prepracovany, chuducky zadok s kraskou liniou odhaleneho zadneho kola...
a teraz si predstavte ako to bude asi vyzerat ked tam bude drziak s SPZtkou o velkosti bezmala A4ky
vzhledově moc dobry. Většinu nadšení ze vzhledu vytváří ten zadek. Článek jsem přečetl, prohlídl fotky ve velkym, ale teď si vlastně nepamatuju, jak vypadá předek. Takže dojem dělá fakt jen ten zadek.
Co mi ale vadí, když to má asi být i cesťák, tak je právě ten krátkej zadek. Vepředu je jezdec nějak chráněn kapotáží a plexi, ale zezadu ho sprchuje zadní kolo? To na mě působí poněkud nevyváženě.
Sedlokufry jsou skvělej nápad
A jako celek to taky vypadá moc pěkně
Vzdušné, solidně centralizované na předek a minimalistická prdel. Nějak podobně si představuju blízkou budoucnost v designu motocyklového průmyslu. I s těmi kufry to rozhodně není špatné a rukopis BMW je tam cítit. Hezká práce ti 2.
Zajímavé a moderní. Červené motivy na ráfcích jako bych někde viděl. Ducati monster 1200 S 2017...?
Parádní design...
Moc hezky! A sympatickej system tech kufru!
fuj,
Taliáni by mohli ten design závidět Krásná, ten zadeček! Uuuuu
Divné...
Už jsem to viděl, mně se to líbí moc
tak tohle by byl bombovej superbike na cesty ! Ještě k tomu pořádnej tahavej motor ...
U mě dobrý.
Tvl. To je pekny!!!
Za mě pecka A to báwa fakt nemusim.
Nezlobte se nikdo, ale motorka je ošklivá až odpudivá, bohužel stejně jako většina soudobé produkce
Kufry by mi nevadily, ale ta bambule místo koncovky výfuku . Jinak pěkný stroj, klidně bych si ho pořídil.
Už si pomalu zvykám,že současná produkce není můj styl.U BMW to platí dvojnásob.Co se mi tady vyloženě nelíbí,je ta podsedlovka a prostor pod ní.
Vypadá famózně. Teda bez těch kufrů.