yamaha_brezen




BMW představilo boxery R 1300 RS a R 1300 RT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jerseySE (11) napsal 10.05.2025 v 08:03+1

Jsem rád, že vypadají úplně jinak, než se roky dopředu avizovalo. Teda sice jsem na jednu stranu už viděl hezčí bajky, ale na tu druhou je dobře, že BMW se nestydí přijít s něčím výrazně novým a úplně svým. No, mojí Brunhildě (R 1250 RS) bude pět let, tak si 1300 určitě vyzkouším a budu přemýšlet. Zatím to mám asi tak: Do fronty se hned postavit nepůjdu. 1250 je pro mě trochu víc charismatická. Ale zas kdyby mi někdo nabídl, že si vezme Brunhilde a dá mi na 1300 prachy… tak jako jo…

Paťa (170) napsal 05.05.2025 v 10:52-1+1

Ten cesťák je tak ošklivej, jako kdyby byl od Yamahy...

Exébeče (0) napsal 05.05.2025 v 06:53

RT se mi líbí jen nechápu tu předkloněnou jízdní pozici???

gerosabo (-1) napsal 03.05.2025 v 19:43

Je tu niekto, kto má na motorke repráky? Naozaj sa to používa?

Eddie83 (1) napsal 02.05.2025 v 18:01-3

RS s boxerem je naprosto zbytečný model a oproti GS se ho neprodáva ani pětina. Kdyby v něm byl ale silný a štíhlý řadový motor typu K, tak je to absolutně jiná motorka.

mike_fish (26) napsal 02.05.2025 v 14:49

V rámci vyšší váhy zmenšili kotouče? 320->310? Kdžy tak koukám na starou r1200rs, nemůžu si pomoct, stará je hezčí, sorry jako. Ale ten motor, to zas jo...

31081 (760) napsal 02.05.2025 v 10:17

Moc hezké obě dvě

Sir_CHerokee (140) napsal 01.05.2025 v 21:25+1

Jak se mi RT nelíbí, tak RS moc. Hlavně tedy v té černé, Option 719 taky jde.

Neeno (33) napsal 01.05.2025 v 19:12

Na fotkách je ta pozice oproti dřívějším RT opravdu divná,ale na první mi připadá za řídítky žena a dál pak mužík se 170cm. Prostě jak ho tam posadil Al. To asi proto, že moto pak vypadá větší. 190 cm jezdec asi bude sedět o něco lépe (pohodlněji).
Jinak je to BMW,takže se tam asi těžko budou hledat chyby,za ty ceny to chyby snad ani mít nemůže, nesmí.

marna (20) napsal 01.05.2025 v 14:40

Neviem sa teraz rozhodnúť, či posledná štácia motorkára sa volá RT alebo GS

PEPEE01 (412) napsal 01.05.2025 v 10:56+3

BMW se nás evidentně snaží připravit na dobu elektrickou. Co nejvíce schovat motor v jednolitém ingotu. Tak jak je jediná možnost u elektrik z důvodu baterie. Pak už jen odmontují ty hlavy válců a je hotovo.

FatBoy105th. (37) napsal 01.05.2025 v 09:16+2

Mašiny to budou asi dobrý Jak už jsem psal ve vedlejším fóru o 1300RT, tak každý to vidíme jinak . Je to povahou a stářím Ale co je fakt už tragický , že BMW nedokáže udělat krásný a skutečný reklamní fotky a videa ... Tahle umělotina s prominutím zblitá na PC pomocí AI je tragická . Ostatně jako design skoro celé té nové řady 1300 . Co se ještě dá , tak RS nebo GS v paketu Enduro bez všech těch držáků nosičů fedrpuší šavliček a kyrysů

Pesoun (59) napsal 01.05.2025 v 09:16

RT moc krásy nepobralo. Na fotkách mě kope do očí i pozice jezdce skloněná nad řidítka. Takhle se na předchozích modelech sedělo? Jizdní pozice by mi seděla více na RS, navíc má tedy ještě kratší rozvor. Možná nakonec bude sportovnější než RS jen lépe okapotované. U BMW se teda vybrat umím, beru jasně G/S nebo Urbana a jsem spoko :)

PalikaSK (8) napsal 01.05.2025 v 08:13

V DE kalkulátore cena nabalenej RT vychádza nad 32 tisíc EUR. Tak to už Goldwing je na krok.
A nejde len o plus 4 valce a Honda kvalitu, ale aj o hodnotu za 5 rokov.
Prvé 1250 RT z 18 sa teraz predávajú za polovicu ceny a Goldwing z rovnakého roku stále drží hodnotu na úrovni 75-80% pôvodnej ceny. Servisné náklady sa ťažko porovnávajú, 6 valec-2 valec, ale BMW má najdrahší servis, čo som mapoval.
Mne dizajn je také isté Lego, ako GS a GS Adventure, ale dizajn je vždy vecou osobného názoru a šmaku.

Tekla (1) napsal 01.05.2025 v 07:54+1

Som rad ze sa BMW neboji a ide do jedinecnych dizajnov. Nemusi sa to pacit kazdem ale vacsinou ten ich dizajn dobre zreje. To RT dozrie.

sichal (2) napsal 01.05.2025 v 06:43+2

Tak jsem se těšil na RTčko s novým motorem jako pokračování generace cestovních strojů. To co teď vzniklo je hnus a to doslova. Kde je elegance 1250tky? Samá hrana a ty barvy, to je k pláči. Toto si rozhodně nechci koupit. Úplně se děsím, jak dopadne K1600 GTL, jestli to bude taky takový hranatý hnus.

Brukev (993) napsal 01.05.2025 v 06:17+4

Za me super .. prijde mi ze BMW jde vic do sportovna a to mi sedi … jak se mi nove GS nelíbí tak tohle je za me top … tedy hlavne RS … a s tim motorem …. Ooooujeeee

podle-ženy-puberťák (24) napsal 30.04.2025 v 21:41+1

Když si v konfigurátoru naklikám vše co je možné přikoupit u RT, na jakou cenu se vlastně dostanu? To už bude rovnou lepší si koupit Goldwinga Tour DCT který má v základu téměř vše, pokud chci opravdu kvalitní pohodlný a krásný cesťák. Já nevím, já těm Báwům nějak nefandím ..

Orgovany (1175) napsal 30.04.2025 v 20:14+3

To reso by se mi líbilo ještě to bude zábavná motorka . Docela mě překvapilo že má delší rozhovor než RT .....

berry78 (241) napsal 30.04.2025 v 15:52+7

Bál jsem se toho , těšil se ... a dopadlo to nad očekávání dobře ... obě bych bral




TOPlist