globalmoto_duben_nolan




BMW: Make Life A Ride

Na chvíli zapomeňte na nové BMW HP4 a GSo. BMW přichystalo nový projekt pro dynamicky se rozvíjející trh s upravenými motocykly. Pokud jste individualista, tohle by se vám mohlo líbit...

Německý výrobce motocyklů oslavil nedávno 90 let výročí a s tím přišla i kampaň nového životního stylu. Třímilionová investice završena nově otevřenou prodejnou v Jihoafrické republice. Divize BMW Motorrad nedávno otevřela nový Concept Store v Kapském Městě pod marketingovým názvem Make Life A Ride - nové tváře BMW Motorrad.
BMW na svých stránkách prohlašuje, že nabídne nový životní styl pro stávající, ale hlavně nové zákazníky. Prodejna Donford Motorrad v Kapském Městě měla čest nastartovat novou etapu oddělení BMW Motorrad. Návštěvníci zde najdou zcela nový náhled o představách prodejce motocyklů od německého výrobce. 
Nové centrum nacházející se v Jižní Africe nabídne kavárnu k příjemnému posezení, kterou doplňuje obchod s oblečením BMW, nechybí zázemí oficiálního dealera a trochu překvapivě i dílna na úpravu vašeho motocyklu. Další obchody v tomto duchu budou postupně vyrůstat po celém světě, včetně Evropy.
"Touto novou strategií se chceme dotknout širšího spektra zákazníků. Chceme být inspirativní, poskytnout nové příležitosti pro zákazníky. Vytvořili jsme tedy zcela nové standardy v maloobchodním odvětví motocyklového průmyslu. Nasloucháme našim zákazníkům a komunikujeme s nimi." řekl Stephan Schaller, prezident BMW Motorrad.
Heiner Faust, ředitel prodeje a marketingu uvedl: "Chceme, aby BMW Motorrad byla víc než jen značka motocyklu, ale i inspirace životního stylu. Noví zákazníci by měli prostřednictvím našeho motocyklu hledat nové cesty v životě a usilovat o štěstí."

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (8x):



TOPlist