globalmoto_duben_nolan




BMW K1600GT a GTL, šestiválcové cesťáky pro rok 2011

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Richia (2) napsal 13.07.2010 v 16:47

Ja si pockam na S verzi.To bude nalet na DU dalnici. Ano, je to jezdici elektronika, a co?Si myslite, optimiste, ze Ducati ci Honda je na tom lepe?
Jen by meli dat Xenon i do S verze, abych ji tam zase nemusel davat sam

A mimo to, u BMW lze poridit rozsirenou zaruku. Jedinym omezenim je tam, ze pri uzavirani motorka musi mit pod 80.000 mill.
BMW forever!

Georgefor (2) napsal 12.07.2010 v 21:02

Tak ta je nádherná

Cami (1) napsal 12.07.2010 v 16:39

Mám BMW K 1200 LT a prodám svou ledvinu nebo cokoli co nepotřebuju abych si mohl koupil BMW K 1600 GTL tak nabízejte ceny chci ji

Simír_01 (4) napsal 12.07.2010 v 11:04

je to mazec, začínám šetřit a říkat, že motorku od BMW bych si nekoupil. Tohle je přesně moje krevní skupina. jen to video

ZZR1200 (127) napsal 12.07.2010 v 10:33

Jo jo, jen tak dál...

rrss (0) napsal 11.07.2010 v 11:00

Při použití k účelu, na který je to navrženo, váha vůbec nevadí, naopak, čím těžší, tím víc to vyhladí díry... plavně se to přes ně přenese. Motor 6V bude lahoda pro ucho, nakonec GoldWingy se prodávají kupu let a ještě kupu let prodávat budou. Tohle je motorka pro lidí, kteřé nízký let ve 200 km/h metr nad zemí napříč nebo nadél Evropou baví a bavit nepřestane.

paja.butcher (1) napsal 09.07.2010 v 23:06

pořád nadávám že to BMW vůbec nesvítí, když jsem viděl adaptivní xenony, bylo rozhodnuto, prodávám barák a tohle si kupuju, životní láska

nuclearB (5) napsal 08.07.2010 v 22:38

Doufám, že s těma motorama udělaj i enduro.

Marex (2570) napsal 08.07.2010 v 22:24

Nechtěl bych bejt mechoš, co se tomu bude starat o ventily.

jetam (3) napsal 08.07.2010 v 21:48

vypadá to dobře aspon parametrama, zajímá mě kolik to pak bude celý vážit a hlavně stát myslím že cena bude moc pěkná

Interceptor (108) napsal 08.07.2010 v 21:24

ale ne naše cesty

Interceptor (108) napsal 08.07.2010 v 21:24

Mmmm tak to se mi zamlouvá, cesťák to bude asi úžasnej a ten motor...ráj na cesty!!

666S999 (85) napsal 08.07.2010 v 18:15

Co by za to tenkrát u Stalingradu dali???!!!
No přece sajdu s uzávěrem diferáku...
Apropos, chybí tomu lehká výzbroj.

BorisVTR (5) napsal 08.07.2010 v 17:58

tak na toto sem fakt zvedavy co to bude zac.

MartasUS (109) napsal 08.07.2010 v 17:55

BMW holt umi. Je to nadherna masina na dlouhe cestovani. To predni svetlo je taky paradicka.

Lazyfucker (84) napsal 08.07.2010 v 15:48

je oravda, že motorky a jejich výkony jsou úplně někde jinde. jsou lidi co objeli svět na cx500 ve dvou s kuframa a prstem v nose.
je taky pravda že doba jde dál a přímo úměrně s technickým pokrokem stoupá i náročnost, byť nesmyslná.
s takovýmto parníkem když nebudou radary dojedu do španělska na jeden zátah s přestávkama na cigáro a benzín.
což je ve výsledku nahánění nezáživných kilometrů.
prošpikujou to elektronikou, která mě milovníkovi bmw fakt vadí.
takže zas a znova, už čekám jen na ten 6v roadster, pro některé nynější motorkáře k níčemu, pro mě skoro ke všemu, i když až budu ten milionář blbé, tož si teho parníka kůpim na pohodlné svezení, už jen kvůli značce
technika gud elektroniky moc

Anti (391) napsal 08.07.2010 v 15:41

Dlouhé roky si hýčkají boxer,aby nakonec vytvořili rovnou šestivál...
Co udělá konkurence?Do dvou let tu bude koncept tak dvoulitrového osmiválce...Holt je doba kdy 160 a víc koní z dvouválu nestačí...

welli_MB (0) napsal 08.07.2010 v 14:43

pěkný pěkný, jen bych nechtěl vidět cenu světla v BMW, až se to vysere

Jack82 (0) napsal 08.07.2010 v 14:13

GTL s xenonama bych nasál okamžitě jako protipól k mojí R1200S. Ale bude to raketa, počítám tak 600-650K v plné palbě, GT začne podle mě kolem půl mega v základu. R1200RT trochu chybí výkon, K1200LT už je starej pekáč, ale tohle bude masakr

Venda (33) napsal 08.07.2010 v 14:08

To sem zvědavej kam až tohle postupné navyšování objemů půjde ...

rrss (0) napsal 08.07.2010 v 12:48

Se 6válcem Honda to nemá nic společného, protože to je motor s protilehlými válci. Jako že mi je líto, že se BMW odklání od boxeru, tak zas musím uznat, že se mi na S1000RR sedělo pěkně, a to přitom zalehávačky vůbec nemám rád. Co si z tohoto zmatku vybrat? No prostě, že uvidíme, jací lidé si to koupí. Tenhle motor snad nebudou dělat v Číně, takže dávám nakonec palec nahoru. Jen popíchnutí na závěr - copak se stalo se slibovaným FGR 2,5V6?

Dave.OL (5) napsal 08.07.2010 v 12:19

Tak teda na vrcholu!!!

Dave.OL (5) napsal 08.07.2010 v 12:18

bylo tam napsáno na špici, nevím proč to tu dělá nějakou cenzuru!

Dave.OL (5) napsal 08.07.2010 v 12:14

ty adaptivní světlomety budou fakt pecka . No jo BMW je hold pořád na špici!!!

kodlisko (1) napsal 08.07.2010 v 11:49

pěkné

SensationBlaack (-18) napsal 08.07.2010 v 09:41

A jeee jeeee 6valce jako Honda... Kolik tam zase bude elektroniky?

muscle_biker (50) napsal 08.07.2010 v 08:41

To: Lazyfucker

Prototyp cafe racera s týmto motorom už je na svete asi rok, ale ta zadna čast :

//www.i-bmw.com/showthread.php?t=25574

Lazyfucker (84) napsal 08.07.2010 v 07:51

tak na to jsem zvědav, vysavač to nutně být nemusí... viz 330i, ta má krásný zvouček.
dle mého už k1200/k1300 byly z jiného světa a levelu, ne tak tohle, i když je jasné, že toto zase budou o kus větší parníky, ale stárnu, takže by se to mohlo za nějaký čas kur*a hodit.
ještě by s tím sexyválcem mohli vymyslet nějaký nahatý roadster, na to akrapa a možná chrochtnu blahem.
bmw

Rudýn (24) napsal 08.07.2010 v 07:00

Über motorrad Pro naší republiku moc velký.

babajezi (0) napsal 08.07.2010 v 06:57

No, hlavně mě dostaly ty videa. Takhle pěkně jsem si motorku už dlouho neprohlédl

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist