yamaha_mt09




BMW inovuje roadstery G 310 R a S 1000 R

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BorisVTR (5) napsal 22.11.2020 v 12:54

Jezdil sem na S1000XR 2018 a musím povedat že to jelo jak prase. A na nakedbiku mat 165koni je pro 95% bikeru vjec jak dost. Muj názor je že to pojede jak prse a málokdo využije potenciál nového S1000R na 100% hlavne keď ťa na nakedu už pri 200km/h ide odfuknut. Dizajn je diskutabilni, 1000ludi 1000chuti.

Foo (8) napsal 20.11.2020 v 22:03+1

Vzpomínám na krásná léta devadesátá, kdy motorky měli analogové ukazatele s číslovkou 300 a každý malý klučina včetně mě se ptal kolik má na tacháči . Dnes na hezkou motorku plácnou tablet a jeď. Ne, fakt nechci čumět na tablet a vůbec mě nelákají tyhle moderny nabušené elektronikou

yurij (1) napsal 20.11.2020 v 18:21+1

Pre mna novy redizajn pre S1000R a aj S1000XR velke sklamanie.

opic26 (452) napsal 20.11.2020 v 17:16

Bezmála jakoby BMW šlo ve stopách Triumphu . Mně se až na přední masku se světlem líbí a nepochybuju, že pojede jak píchlá svině. Baví mne že BMW nepodlehlo tomu bratrovražednému souboji italů o špičkový výkon a staví tak jasně hranici mezi superbikem a supernaked. SF V4 je krásná věc, ale jeden test za druhým ji řadí až za Tuňáka a bestii. Prý nám malinko vyměkla a pekelně jede až v oblacích, a to já na cestě nepotřebuju.
Mně je divná ta absence radiální pumpy, ale ostatní atributy superbiku mi tu nechybí. Třeba zadní kyvka je top. Postavte ji na drag race a pusťte do hor. Okruh mne zajímá jen okrajově. Kde je Speed Triple 1160? Asi si budou podobné.

Ďásek (34) napsal 20.11.2020 v 13:19+1

Kupoval jsem S1000R v roce 2014, tuším jsem byl asi druhý v ČR. Možná bych teď o upgradu přemýšlel. Ale když vidím ten "pokrok", měnit nebudu A jen poznámka k těm koním. Motorka je, a snad ještě nějaký čas bude, hlavně o emocich. To, že výkon na silnici využiji tak polovinu a na okruhu jako hobík možná 3/4, je moje věc. Nechci do toho tahat rozum. Ale kupovat si novou motorku se "starými" parametry, to mi rozum nebere

afro-r1 (512) napsal 20.11.2020 v 09:40

ShiftCam neni uplne nutny, nebot je i hlavni vacka dostatecne tupa pro spodni pasmo a emise. A navic se musi proti RR par tisic € usetrit.
Takze nejspis opet zadne klapky v rezonancnich vetvich vyfuku, zadne pohyblive trychtyre v sani a podobne veci.
Kdo patri do male skupiny uzivatelu jezdici casteji na okruh, musi si sehnat nejakou vyvalenou RR a vymenit motor s prislusenstvim. Je to stejne, jako se sportovnim podvozkem, ci kvalitnimi repoduktory v rodinne dodavce. Okrajovy zajem -> nulova nabidka -> pro zajemce zbyva drahe individualni reseni.

HiddenSnake (27) napsal 20.11.2020 v 09:30+1

no ze soucasnych hypernakedu vypada nejvic lacine ...

Zedsdead (293) napsal 20.11.2020 v 08:45

Debata hezky sklouzla k vyznamu koni. Tak ja se priznam, ze ta moje ma 110. A radim cca. 4500 ot. Tzn. vyuzivam nejakych 60 kobyl. Kupodivu se z toho ani psychicky nehroutim. Zatim.
Naopak jisty majitel zde zminovaneho litroveho nahace se o tu moji chuderu velice zajimal a zkousel i posez. Tak tomu nerozumim...

Codo (352) napsal 20.11.2020 v 06:58-1

Pěkně se na to dívá... moderní, ale ne Alzák

SuperSic58 (1296) napsal 20.11.2020 v 05:16+5

pláč nad nedostatkem koní chápu, při postávání na pumpě s kafem a cigárem je tento údaj to zásadní, kafe pak víc chutná... Ale jen do doby, než na pumpu dorazí borec na V4 taliánovi.. Pak kafe silně zhořkne v ústech a zbyde jen kyselej ksicht. Kurva mam jen 165 koní, to sem dopad, loser, žabař, páprda...

BlackSabbath (433) napsal 20.11.2020 v 00:45

S1000R - Takže zázračný ShiftCam najednou není třeba. Ačkoliv zrovna u této motorky by mi dával smysl (stejný výkon motoru jako minulá generace, mohl být lepší průběh). Má tento nevýrazný upgrade vůbec smysl? Nebo to je jen nejnutnější facelift řady, aby byly všechny modely v portfoliu posunuty někam dále?

oxygen (481) napsal 19.11.2020 v 22:23

No newim, mě to nový R připadá jak Suza Gladius... Černý třmeny asi z Indie místo zlatejch Bremb, černý řidítka atd. - taková nějaká smutná je... A ještě delší rozvor proč, na úkor hravosti asi?... A zrychlení 0-200 za 8,0 sec prý lepší o půl vteřiny, když tomu starý měřili 8,1?
Ale to MSR na kontrolu driftů, to zas jo - i neumětel jako já by mohl konečně bezpečně zažívat, co umí pan Vorlíček -?

1 reakce

Honzis
Honzis 20.11.2020 v 06:26

O pět procent, ne o půl vteřiny


Bladerunner (639) napsal 19.11.2020 v 22:16

U mně má litrová kapota koule, ale tady je jaksi zapomněli dát. Cena a váha je fajn, ale čekal jsem víc tím spíše po tak dlouhé době. Ale motorka to bude určitě dobrá pro většinu z nás.

afro-r1 (512) napsal 19.11.2020 v 22:02+1

Cislo v technicaku je pro vetsinu lidi psychologicky strasne dulezity udaj. (cim vic koni, tim vic Adidas)
R melo v celem rozsahu otacek o vic nez 10% vic vykonu a krouticiho momentu oproti RR - a pro to obetovalo na okreskach nepodstatne otacky 12-14000.
Ale pro spousty lidi to "muselo" jet hur nez RR, protoze melo papirech o 30 koni mene.

Puvodne melo R "pouhych" 150koni a jelo dole a ve stredu jeste lepe. Ale pri nabehu seriove vyroby prisel alarm z marketingoveho a muselo se srovnat ono katalogove cislo s konkurenci.
Tak ma nakonec vetsina uzivatelu horsi motorku - a k ni lepsi pocit... A to se vyplati!

Frankie (719) napsal 19.11.2020 v 21:50

Starší verze sice nebyla žádná krasavice, ta nová je ale proti ní hrozná splácanina

Mrberanek (44) napsal 19.11.2020 v 21:37

to Dablicek200Mph: Ty je prodáváš nebo co, že ses tak ozval? Já neříkám, že ta moje 2018ka je špatná motorka. Není. Je moc dobrá, ale není nejlepší. Něco jsem s ní najezdil i po okruzích a teď jsem prostě zmlsanej a chci to nejlepší a to BMW zjevně nebude. Klidně bych u značky zůstal. Stačilo, když by motor z RRa dali sem, jenže nedali. Líbí se mi, jak to udělala Ducati. Motor z Panigale pěkně do Streetfightera a je to.

Dablicek200Mph (298) napsal 19.11.2020 v 21:34

Obě předchozí verze jsou ale jako teda hezčí no.

Mrberanek (44) napsal 19.11.2020 v 20:58

S 1000 R největší zklamání. Mám 2018ku, budu teď měnit a BMW totálně propáslo šanci mne získat jako zákazníka pro nový model. Nepřidat mezigeneračně ani koně to je neskutečná ostuda. Streetfighter má přes 200 koní, SuperDuke 180, nové Tuono určitě taky posílí a v BMW nechají ten původní téměř nejmenší výkon v této kategorii pořád na stejném čísle? Naprosto jim ujel vlak a na jaro se poohlédnu určitě jinde!

Zedsdead (293) napsal 19.11.2020 v 20:21+1

Jejda. Ten litr je po bouračce??




TOPlist