globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mig_35 (345) napsal 03.05.2019 v 13:46

hele Afro, nechtěl jsem být zlej, ale Africa váží úplně stejně a má stejných 70 kW, ačkoliv má vyšší obsah. A rezne jak liška kam se podíváš. a reklamace Honda zamítá...
takže jestli má F850GS 40 kilo nadváhy, má ji i Africa. A první cena F850GS je 315 tisíc, zatímco Afriky začínají na 354 tis.

Buznapsí (47) napsal 03.05.2019 v 12:56

Puffybodie: Takže osobní zkušenost nemáš... Není trend všechno chválit. Ale moje osobní zkušenost je prostě dobrá a těžko jí změní nějakej článek z USA... Mnohdy ty auta nebo motorky posílám dál, kupují je ode mne kamarádi a známí, takže vím jak se to vyvíjí dál co se s nima děje když je jim třeba 8 nebo 10 let a prostě to co tvrdíš potvrdit nemůžu.

afro-r1 (513) napsal 03.05.2019 v 12:13

Neco ovsem resitelne neni - 40 kilo nadvahy, 2000€ vyrobnich nakladu nebo treba katalyzator vedle praveho chodidla.

Mig_35 (345) napsal 03.05.2019 v 10:27

Andreani už má plně stavitelné cartridge pro F850GS za cca 500 eur takže je to řešitelné...

R_O_C_K_Y (5) napsal 03.05.2019 v 10:12

Kárůčka 3 jsou dobré . Mám z nich podobný pocit. Drží pekelně, jak na silnici, tak v terénu. Nyní je mám obuté na TA 700 v Africe (Tanzanie) Přední jsem obul 6000km nazpět a je tak v půlce životnosti. Zadní pneu mám nazutou prvních 600km no a tam si nejsem jistej kolik najede. Vypadá to že bude ubejvat zatraceně rychle. Ale jak už bylo psáno guma drží dost dobře, jak při svižné jízdě na silnici, tak dobře drží v terénu no a v blátě se perfektně čistí. Dobrý pneumatiky na výlet do 10 000km.

dave-lister (45) napsal 03.05.2019 v 08:26

Když postavíte vedle sebe malé GS a Africu je to stejné jako když postavíte vedle sebe Quasimoda a pěknou modelku.
Africa je prostě hezčí, německý chladný design mě nikdy nezaujal.

JohnyLuka (35) napsal 03.05.2019 v 08:05

2 roky mam afriku a minuly tyden jsem se pro srovnani svezl na tehle,jelikoz motor je papirove hodne podobny. motor mi prisel takovy nudny,zvuk to upne pohrbil. hodne na ni fouka,tlumice na silnici o.k,do terenu jsem bohuzel nemel moznost,ale vzhledem k tomu jak se chovala na rozmlacenych cestach nic moc.bez moznosti nastaveni predku mi prijdou motorky do terenu vlastne rovnou nepouzitelne a motorku bez moznosti nastaveni bych si nekoupul.tlumice jsou preci u tehle motorek zaklad. predek je cely hrozne dole a je mi to nepohodlne,ve stoje jsem byl hodne na muj vkus predklonen a to merim jen 180. co me nadchlo bylo drzeni motorky nohama ve stoje. oproti africe na ktere jsem dodne nenasel a asi nikdy nenajdu jisty uchop nohama je to parada. je tu take dostatecny prostor na pohyb na stupackach,na africe kdyz si stoupnu na spicku nohy tak patou dupam po vyfuku.

puffybodie (390) napsal 03.05.2019 v 07:07-1

Buznapsi:

Kazi se toho dost https://www.whatcar.com/news/2018-what-car-reliability-survey/n17798 . Zajimalo by mne to sesbirane i pro motorky (dobry navrh pro clanek a schvalne jestli by se objevil )

Tady neco je, ale vzhledem ke slintani nad H&D a Victory, tak je to vice o USA a navic je to 4 roky stare https://motorbikewriter.com/what-are-most-reliable-motorcycles/ . Uz v te dobe je zajimave, ze jednoznacne vedou poruchy elektroniky a to se bude jen "zlepsovat".

Ja vim, ze to je trend vsechno chvalit, jak vsechno funguje, nic se nekazi (ze Boeingu? ).

Buznapsí (47) napsal 02.05.2019 v 20:12+3

Puffybodie: Kolik těhle moderních motorek a aut se ti v záruce a po záruce vysralo? Já jsem že já toho vystřídal dost a i v okolí toho lidi hodně maj a nikomu se nesere nic.

kojot (22) napsal 02.05.2019 v 20:01

Ahoj a co pravá strana hřeje se? Na GS800 co mám už altik shořel. Co jsem měřil, má pravé víko přes 72°C levé max 45°C zkus to změřit i když vím, že tenhle motor je jiný. :) dík

ProchyTom (190) napsal 02.05.2019 v 19:36

Komposte to je dobře. Ať slouží ;)

Kompost (2) napsal 02.05.2019 v 19:02+2

Ahoj všem, 850 na KAROO 3 jsem si koupil novou vloni na podzim. Motorku jsem před tím 9let neměl, poslední byla KTM 450EXC. Nejsem žádný super jezdec, váha přes 100kg a 190 cm. Proč to píšu: motorka má najeto 2800km, zatím úplně bez problémů. Jak se píše v článku, na ježdění pro radost po 2.a 3. třídě + polní nebo lesní cesty apod. je to naprosto super, vždy se parádně svezu. Nejsem schopen nějak extra hodnotit podvozek, snad jednou jsem dopadl na dorazy jinak vždy ok. Nutnosti: zvýšení řídítek, stavitelná zadní brzda ta obyč. je tragická. Kryty a plexi asi podle uvážení každého. Za mě je 850

picasoKTM (3) napsal 02.05.2019 v 13:28

Tak ked sa 80 kg jazdec stazuje na tlmice, co potom bezny 100 kg jazdec ktory tomu nalozi na polnacke ?

To je zrejme pruser , vaha aj tlmice , Stit v terene ok na ceste fuka ? To je naco dobře ?

Špelec (16) napsal 02.05.2019 v 13:23+1

Každá motorka má klady a nedostatky. Geniální bezchybnou motorku asi ještě nevyrobili. Zkušený testovací jezdec by měl tyto nedostatky odhalit. Pokud nic nenašel, tak buď není dobrým testovacím jezdcem a nebo, jako ve většině případů, je poplatný tomu, kdo mu tu motorku půjčil. Potom se nejedná o test, ale řízenou reklamu. Takový test nemá pro málo zkušenou veřejnost (ke které se také hlásím)
žádnou hodnotu.

Mig_35 (345) napsal 02.05.2019 v 12:37+1

Za mě moc těžká a nenastavitelná přední vidlice je trochu trapas...
Nicméně Heki, za tisíc km určitě ještě nebudou vědět, jak je to se spolehlivostí...
Každopádně je to nový motor a porodní bolesti jsou velmi obvyklé v prvních ročnících, takže bych se divil, kdyby se tady neobjevily:)

puffybodie (390) napsal 02.05.2019 v 11:30-3

Heki> Nejsme v predvolebni kampani, ale jsi na serveru, ktery je ziv hlavne reklamou a sponzorstvim od vyrobcu. Ti do testu dodaji jen to co chteji a budou to nadale dodavat, pokud nebudou pomluveni, i kdyz treba opravnene.

Moderni motorka je jako moderni auto. V prubehu zaruky dobre, i kdyz s dost problemy, ale chran se to pouzivat po zaruce, mas si koupit dalsi novy stroj

Heki (401) napsal 02.05.2019 v 10:18+1

Pište hlavně negativa - ty mě zajímají nejvíc.

Mě ta motorka zajímá od uvedení na trh jako F 800 GS. Líbí se mi to (až na ten příšerný lauf co z toho trčí) a výkonové parametry taky jsou podle mě tak akorát.

Jenže co jsem kde o tom četl, tak to jízdně není zas taková paráda jak se od toho čekalo a co se spolehlivosti týče, tak jsem četl několik cestopisů, kde se to majitelům fatálně posralo a končilo to výměnou motoru. Tak nevím no.

Rád bych slyšel odpověď na otázku, zda ta motorka za koupi stojí nebo ne.

A takové ty šalamounské odpovědi, aby i černá vyzněla tak, že je vlastně skoro bílá, si prosím nechejte Nejsme v převolební kampani.

Na pokračování se těším už teď.

afro-r1 (513) napsal 02.05.2019 v 09:26+2

No jo, no.. Tady je hodne videt ten rozdil proti novemu RR-ku.
Cizi firma nam vyvine neforemnou hroudu motoru, kterou budeme tak dlouho upravovat a osekavat, az se jakztakz uspokojive kolem nej postavi slozita tezka vyrobne draha motorka.
Neco vyzehli modrobila plaketa, ale spicka to nebude nikdy.




TOPlist