Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Problémem je, že se některé koncepty nikdy nedočkají výroby, ačkoli by měly jezdit po silnicích již před několika lety. Proč se pořád držet při zdi. Tohle je super mašina.
Problémem je, že se některé koncepty nikdy nedočkají výroby, ačkoli by měly jezdit po silnicích již před několika lety. Proč se pořád držet při zdi. Tohle je super mašina.
no konečně!
30 let je dlouhá doba. Jako nemocní jsme sháněli toho chlapa, co jednou kdysi nabízel přes inzerát vyndaný samotný motor z CBX, abysme tenhle motor dali do nějaké stavby. To by byl bajk, jaký se nevidí každou neděli ...
Chlap bohužel číslo změnil a zmizel, a k mání samozřejmě byly už jenom kompletně zachovalé CBX za bratru 200 českých kaprů, maníci co je mají jezdí vždy na konci spanilých jízd, a neradi kolem sebe vidí veselé "trhany". Pád na zem totiž znamená velké peníze, několik měsíců zběsilého objednávání dílů z Japonska, a samozřejmě ukončení sezóny. Klikovka na CBX stojí 60 papírů.
Tyhle motory dodnes jezdí, ale u některých byly potíže, stejně jako u malých CBX 550, kdy to chce chytit dobrý kus.Hodně jich má dnes již zničený motor, na rozdíl od starých Suzuki řady GS, kde dřív skutečně odejde dříve podvozek než motor. Pořízení tohoto stroje je i dnes velmi efektivní po ekonomické stránce, v případě přihlášení na veteránské doklady v podstatě máte motorku zdarma... asi proto také vyšla kdysi v Motocyklu zcela vylhaná recenze,aby neovlivnila prodeje a tyto pozitivní věci se šíří jenom mezi " orthodox enthusiast".
--Bmw tedy válí- jen tak dál.
PrillerPips celej koncept BF 109tek je vysledkem inovaci provedenych na Ceske Avii B 135 po ukradeni materialu z nasich vyvojovych center. Nema smysl o tom diskutovat, protoze je to vseobecne znamy fakt, alespon mezi zasvecenymi.
Tak k Hondě bych to vůbec nepřirovnával. Ten koncept je spíše připomínkou Munch Mammuta.. A jak už tady někdo psal, FGR to bude mít moc těžký!!! Ale na obou bude mít jezdec nohy roztažený jak barová štětka.
K tomu dotazu na parametry. U tohoto motoru bude prioritou průběh kroutícího momentu a ten se předpokládá 130Nm již od 2.000 ot/min, výkon bude srovnatelný se stávajícími řadovými K "třináctistovkami"
je jasné, že to není motorka, nebo motor "na spotřebu", ale o tom motorky už dlouho nejsou..i když si jich pár snaží hrát na praktickou notu, to jo.
pro mě je to spíš technická podívaná a jízda na tom jednou bude skvělá, tím si su neochvějně jistý.
ne že bych si myslel že svět je málo přecpaný mašinama, a lidi už ani neví co chcou viz. forum tady, ale čtyřvál např. má milion různých podob v různých motorkách a stejně někdo vyrukuju s bigbangem...
tak proč nezkusit šestiválec?tuctovka ani rozpočtovka z toho nebude, tak proč ne?
Tříválec je dobrý přechod mezi dvou a čtyř,velký dvouvál má svá pozitiva,ale mezi moderním čtyř a šestiválem zas takový rozdíl nevidím.Dneska mají ty čtyřvály kulturu chodu velmi vysokou.
Samozřejmě to chápu,stačí se kouknout na produkci BMW,mají rádi všechno velké.
Beru že z technického hlediska to bude zajímavé,ale čekal bych konkrétní přínos.
no k čemu asi?
tříválec v rocketu je k čemu?
šestiválec v golwingu je k čemu?
VN2000 je k čemu?
K hovnu, ale motory jsou to nádherné, byť prakticky nevyužitelné.
prostě technická košteřina.
a troufám si říct, že tohle bude po dlouhé době a po goldwingu jediný šestiválec, který to někam dotáhne...
a ještě na okraj, bmw moc nedělá projekty, které pak vyplynou do ztracena jako nějaké omyly.
Stěstí pro FGR, že u BMW nehrozí vysloveně rozpočtová cena, byť konkurence to asi bude silná. Snad ani jedno neskončí v šupleti jako třeba Katana. Jinak výfuky krásný, zatim, jelikož někam ten kat dát budou muset.
Je to mazec. A jak tady někdo píše,že to nemá co nabídnout-tak asi má,protože kdyby nemělo,tak se tím nebude nikdo zabejvat a rvát do toho prachy,když by věděl,že se mu nikdy nevrátěj ...
no je to na mě trochu futuro, ale nádherné. bude to raketa, tak nějak si myslím, že technikou začíná být bmw nějak moc na výši.prostě šolich.
cbx byl nádherný stroj, ale honda taky nepřikrývá goldwing, ikdyž původní čtyřválcový boxer byl koupený od bmw
Problémem je, že se některé koncepty nikdy nedočkají výroby, ačkoli by měly jezdit po silnicích již před několika lety. Proč se pořád držet při zdi. Tohle je super mašina.
Problémem je, že se některé koncepty nikdy nedočkají výroby, ačkoli by měly jezdit po silnicích již před několika lety. Proč se pořád držet při zdi. Tohle je super mašina.
no konečně!
30 let je dlouhá doba. Jako nemocní jsme sháněli toho chlapa, co jednou kdysi nabízel přes inzerát vyndaný samotný motor z CBX, abysme tenhle motor dali do nějaké stavby. To by byl bajk, jaký se nevidí každou neděli ...
Chlap bohužel číslo změnil a zmizel, a k mání samozřejmě byly už jenom kompletně zachovalé CBX za bratru 200 českých kaprů, maníci co je mají jezdí vždy na konci spanilých jízd, a neradi kolem sebe vidí veselé "trhany". Pád na zem totiž znamená velké peníze, několik měsíců zběsilého objednávání dílů z Japonska, a samozřejmě ukončení sezóny. Klikovka na CBX stojí 60 papírů.
Tyhle motory dodnes jezdí, ale u některých byly potíže, stejně jako u malých CBX 550, kdy to chce chytit dobrý kus.Hodně jich má dnes již zničený motor, na rozdíl od starých Suzuki řady GS, kde dřív skutečně odejde dříve podvozek než motor. Pořízení tohoto stroje je i dnes velmi efektivní po ekonomické stránce, v případě přihlášení na veteránské doklady v podstatě máte motorku zdarma... asi proto také vyšla kdysi v Motocyklu zcela vylhaná recenze,aby neovlivnila prodeje a tyto pozitivní věci se šíří jenom mezi " orthodox enthusiast".
--Bmw tedy válí- jen tak dál.
paja.butcher rotacni sestivalec by byl akcnejsi
PrillerPips celej koncept BF 109tek je vysledkem inovaci provedenych na Ceske Avii B 135 po ukradeni materialu z nasich vyvojovych center. Nema smysl o tom diskutovat, protoze je to vseobecne znamy fakt, alespon mezi zasvecenymi.
já si nemůžu pomoct, ale když existuje víc než dostačující dvouválec, tak na co je tady hned 3x?
jo kdyby udělali 6 válec boxera ... to by byla pecka
acAlien: je zvláštní, že v době kdy Bf-109 B sestřelovaly Raty, tak Avie B.135 nebyla hotová ani na papíře
acAlien: Bf 109 konstrukčně vycházel z Bf 108 Tajfun s naší Avií neměl nic společnýho
K motorce-víc by se mi líbila V6 koncepce jako u Blaty...
Sinfected...pokud myslis hlavne nejslavnejsi BF-109 tak nezapomen, ze je to ukradena konstrukce ceske Avie B 135.
Kizak ... obavam se, ze zvuk bude spatnej, bude to vysavac...
Tak k Hondě bych to vůbec nepřirovnával. Ten koncept je spíše připomínkou Munch Mammuta.. A jak už tady někdo psal, FGR to bude mít moc těžký!!! Ale na obou bude mít jezdec nohy roztažený jak barová štětka.
ta šestiválcová motorka v sobě má něco z agresivity a krásy německejch letadel z 2.světový =)
K tomu dotazu na parametry. U tohoto motoru bude prioritou průběh kroutícího momentu a ten se předpokládá 130Nm již od 2.000 ot/min, výkon bude srovnatelný se stávajícími řadovými K "třináctistovkami"
Divné a zajímavé jako každé BMW
Wario: Jasne, zitra by to zde melo byt. Ted vecer je kolega Filip Tichy na tiskovce Pirelli. Zitra se vraci zpet do CR.
doufám že se redakce vyšvihne a podá info o stánku Triumphu !
předem díky (sorry BMW)
je jasné, že to není motorka, nebo motor "na spotřebu", ale o tom motorky už dlouho nejsou..i když si jich pár snaží hrát na praktickou notu, to jo.
pro mě je to spíš technická podívaná a jízda na tom jednou bude skvělá, tím si su neochvějně jistý.
ne že bych si myslel že svět je málo přecpaný mašinama, a lidi už ani neví co chcou viz. forum tady, ale čtyřvál např. má milion různých podob v různých motorkách a stejně někdo vyrukuju s bigbangem...
tak proč nezkusit šestiválec?tuctovka ani rozpočtovka z toho nebude, tak proč ne?
Tříválec je dobrý přechod mezi dvou a čtyř,velký dvouvál má svá pozitiva,ale mezi moderním čtyř a šestiválem zas takový rozdíl nevidím.Dneska mají ty čtyřvály kulturu chodu velmi vysokou.
Samozřejmě to chápu,stačí se kouknout na produkci BMW,mají rádi všechno velké.
Beru že z technického hlediska to bude zajímavé,ale čekal bych konkrétní přínos.
není to náhodou nějakej ukradenej koncept z naší tajné Jawy 1000?? Ne... Fakt se jim to klukům Bavorskejm moc povedlo. Tohle je můj styl
no k čemu asi?
tříválec v rocketu je k čemu?
šestiválec v golwingu je k čemu?
VN2000 je k čemu?
K hovnu, ale motory jsou to nádherné, byť prakticky nevyužitelné.
prostě technická košteřina.
a troufám si říct, že tohle bude po dlouhé době a po goldwingu jediný šestiválec, který to někam dotáhne...
a ještě na okraj, bmw moc nedělá projekty, které pak vyplynou do ztracena jako nějaké omyly.
Stěstí pro FGR, že u BMW nehrozí vysloveně rozpočtová cena, byť konkurence to asi bude silná. Snad ani jedno neskončí v šupleti jako třeba Katana. Jinak výfuky krásný, zatim, jelikož někam ten kat dát budou muset.
Masakr
6ti válec je mazec, hodně dobré. Konečně začali dělat pořádné motorky a ne motorky jen pro škrčky
kde ,že skončil ten šestiválec od Blaty ??
Je to mazec. A jak tady někdo píše,že to nemá co nabídnout-tak asi má,protože kdyby nemělo,tak se tím nebude nikdo zabejvat a rvát do toho prachy,když by věděl,že se mu nikdy nevrátěj ...
Concept BMW je nádhera!
Zajímalo by mě,co si slibují od šestiválce.Pro mě zbytečnost,tato koncepce nemá co nabídnout.
Mi se to taky moc líbí, hlavně tedy ten výfuk nemá vůbec chybu!!
Krásná motorka!
nádhera... .mě se to fakt líbí to je mašina co bych chtěl jednou mit ten desing je proste nádhernej a ten motor
no je to na mě trochu futuro, ale nádherné. bude to raketa, tak nějak si myslím, že technikou začíná být bmw nějak moc na výši.prostě šolich.
cbx byl nádherný stroj, ale honda taky nepřikrývá goldwing, ikdyž původní čtyřválcový boxer byl koupený od bmw