yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Lemur.R1 (13) napsal 18.05.2011 v 22:52

Problémem je, že se některé koncepty nikdy nedočkají výroby, ačkoli by měly jezdit po silnicích již před několika lety. Proč se pořád držet při zdi. Tohle je super mašina.

Lemur.R1 (13) napsal 18.05.2011 v 22:52

Problémem je, že se některé koncepty nikdy nedočkají výroby, ačkoli by měly jezdit po silnicích již před několika lety. Proč se pořád držet při zdi. Tohle je super mašina.

nuclear (1) napsal 14.11.2009 v 23:34

no konečně!
30 let je dlouhá doba. Jako nemocní jsme sháněli toho chlapa, co jednou kdysi nabízel přes inzerát vyndaný samotný motor z CBX, abysme tenhle motor dali do nějaké stavby. To by byl bajk, jaký se nevidí každou neděli ...
Chlap bohužel číslo změnil a zmizel, a k mání samozřejmě byly už jenom kompletně zachovalé CBX za bratru 200 českých kaprů, maníci co je mají jezdí vždy na konci spanilých jízd, a neradi kolem sebe vidí veselé "trhany". Pád na zem totiž znamená velké peníze, několik měsíců zběsilého objednávání dílů z Japonska, a samozřejmě ukončení sezóny. Klikovka na CBX stojí 60 papírů.
Tyhle motory dodnes jezdí, ale u některých byly potíže, stejně jako u malých CBX 550, kdy to chce chytit dobrý kus.Hodně jich má dnes již zničený motor, na rozdíl od starých Suzuki řady GS, kde dřív skutečně odejde dříve podvozek než motor. Pořízení tohoto stroje je i dnes velmi efektivní po ekonomické stránce, v případě přihlášení na veteránské doklady v podstatě máte motorku zdarma... asi proto také vyšla kdysi v Motocyklu zcela vylhaná recenze,aby neovlivnila prodeje a tyto pozitivní věci se šíří jenom mezi " orthodox enthusiast".
--Bmw tedy válí- jen tak dál.

acALIEN (-4) napsal 13.11.2009 v 02:09

paja.butcher rotacni sestivalec by byl akcnejsi

acALIEN (-4) napsal 13.11.2009 v 02:09

PrillerPips celej koncept BF 109tek je vysledkem inovaci provedenych na Ceske Avii B 135 po ukradeni materialu z nasich vyvojovych center. Nema smysl o tom diskutovat, protoze je to vseobecne znamy fakt, alespon mezi zasvecenymi.

paja.butcher (1) napsal 12.11.2009 v 22:34

já si nemůžu pomoct, ale když existuje víc než dostačující dvouválec, tak na co je tady hned 3x?
jo kdyby udělali 6 válec boxera ... to by byla pecka

acAlien: je zvláštní, že v době kdy Bf-109 B sestřelovaly Raty, tak Avie B.135 nebyla hotová ani na papíře

PipsRonin (1) napsal 12.11.2009 v 17:27

acAlien: Bf 109 konstrukčně vycházel z Bf 108 Tajfun s naší Avií neměl nic společnýho
K motorce-víc by se mi líbila V6 koncepce jako u Blaty...

acALIEN (-4) napsal 12.11.2009 v 10:52

Sinfected...pokud myslis hlavne nejslavnejsi BF-109 tak nezapomen, ze je to ukradena konstrukce ceske Avie B 135.

acALIEN (-4) napsal 12.11.2009 v 10:49

Kizak ... obavam se, ze zvuk bude spatnej, bude to vysavac...

Marex (2570) napsal 11.11.2009 v 10:42

Tak k Hondě bych to vůbec nepřirovnával. Ten koncept je spíše připomínkou Munch Mammuta.. A jak už tady někdo psal, FGR to bude mít moc těžký!!! Ale na obou bude mít jezdec nohy roztažený jak barová štětka.

Sinfected (0) napsal 11.11.2009 v 09:44

ta šestiválcová motorka v sobě má něco z agresivity a krásy německejch letadel z 2.světový =)

Pade (0) napsal 11.11.2009 v 09:25

K tomu dotazu na parametry. U tohoto motoru bude prioritou průběh kroutícího momentu a ten se předpokládá 130Nm již od 2.000 ot/min, výkon bude srovnatelný se stávajícími řadovými K "třináctistovkami"

Interceptor (108) napsal 10.11.2009 v 22:04

Divné a zajímavé jako každé BMW

Jarda (281) napsal 10.11.2009 v 21:22

Wario: Jasne, zitra by to zde melo byt. Ted vecer je kolega Filip Tichy na tiskovce Pirelli. Zitra se vraci zpet do CR.

wario (126) napsal 10.11.2009 v 20:57

doufám že se redakce vyšvihne a podá info o stánku Triumphu !
předem díky (sorry BMW)

Lazyfucker (84) napsal 10.11.2009 v 20:55

je jasné, že to není motorka, nebo motor "na spotřebu", ale o tom motorky už dlouho nejsou..i když si jich pár snaží hrát na praktickou notu, to jo.
pro mě je to spíš technická podívaná a jízda na tom jednou bude skvělá, tím si su neochvějně jistý.
ne že bych si myslel že svět je málo přecpaný mašinama, a lidi už ani neví co chcou viz. forum tady, ale čtyřvál např. má milion různých podob v různých motorkách a stejně někdo vyrukuju s bigbangem...
tak proč nezkusit šestiválec?tuctovka ani rozpočtovka z toho nebude, tak proč ne?

Anti (390) napsal 10.11.2009 v 20:10

Tříválec je dobrý přechod mezi dvou a čtyř,velký dvouvál má svá pozitiva,ale mezi moderním čtyř a šestiválem zas takový rozdíl nevidím.Dneska mají ty čtyřvály kulturu chodu velmi vysokou.
Samozřejmě to chápu,stačí se kouknout na produkci BMW,mají rádi všechno velké.
Beru že z technického hlediska to bude zajímavé,ale čekal bych konkrétní přínos.

Paulo (2561) napsal 10.11.2009 v 20:03

není to náhodou nějakej ukradenej koncept z naší tajné Jawy 1000?? Ne... Fakt se jim to klukům Bavorskejm moc povedlo. Tohle je můj styl

Lazyfucker (84) napsal 10.11.2009 v 19:34

no k čemu asi?
tříválec v rocketu je k čemu?
šestiválec v golwingu je k čemu?
VN2000 je k čemu?
K hovnu, ale motory jsou to nádherné, byť prakticky nevyužitelné.
prostě technická košteřina.
a troufám si říct, že tohle bude po dlouhé době a po goldwingu jediný šestiválec, který to někam dotáhne...
a ještě na okraj, bmw moc nedělá projekty, které pak vyplynou do ztracena jako nějaké omyly.

stilda (0) napsal 10.11.2009 v 19:32

Stěstí pro FGR, že u BMW nehrozí vysloveně rozpočtová cena, byť konkurence to asi bude silná. Snad ani jedno neskončí v šupleti jako třeba Katana. Jinak výfuky krásný, zatim, jelikož někam ten kat dát budou muset.

SuperSic58 (1306) napsal 10.11.2009 v 19:15

Masakr

Simír_01 (4) napsal 10.11.2009 v 19:11

6ti válec je mazec, hodně dobré. Konečně začali dělat pořádné motorky a ne motorky jen pro škrčky

wario (126) napsal 10.11.2009 v 18:42

kde ,že skončil ten šestiválec od Blaty ??

Durex (31) napsal 10.11.2009 v 18:34

Je to mazec. A jak tady někdo píše,že to nemá co nabídnout-tak asi má,protože kdyby nemělo,tak se tím nebude nikdo zabejvat a rvát do toho prachy,když by věděl,že se mu nikdy nevrátěj ...

ElPicasso (0) napsal 10.11.2009 v 17:57

Concept BMW je nádhera!

Anti (390) napsal 10.11.2009 v 17:29

Zajímalo by mě,co si slibují od šestiválce.Pro mě zbytečnost,tato koncepce nemá co nabídnout.

.Padre. (76) napsal 10.11.2009 v 17:14

Mi se to taky moc líbí, hlavně tedy ten výfuk nemá vůbec chybu!!

AKRO (-498) napsal 10.11.2009 v 17:05

Krásná motorka!

Alan (0) napsal 10.11.2009 v 16:59

nádhera... .mě se to fakt líbí to je mašina co bych chtěl jednou mit ten desing je proste nádhernej a ten motor

Lazyfucker (84) napsal 10.11.2009 v 16:36

no je to na mě trochu futuro, ale nádherné. bude to raketa, tak nějak si myslím, že technikou začíná být bmw nějak moc na výši.prostě šolich.
cbx byl nádherný stroj, ale honda taky nepřikrývá goldwing, ikdyž původní čtyřválcový boxer byl koupený od bmw

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist