Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
S odstupem 4 let koukám na tento článek a musím říct, že jste se docela strefili!
Z jasnovidectví vás nepodezřívám, ale z informací které jste v daný čas měli jste udělali docela dobrý předpoklad a závěr.
Silniční cesťák to je ale opravdu, a moc fajn! Na cestování dobře vybavený a bez zbytečných a nepotřebných nesmyslů. Vše co nabízí se nakonec i využije.
předchůdce tohoto BMW má cca 200 kg provozní hmotnost, podle informací z EICMA , moje 11 let staré BV 500 má asi 180 kg, podle všeho ta vyšší hmotnost - to budou ty nové moderní technologie
Steve-CZ - no samozřejmě že v elektricke verzi je, sice zatím jen starší brácha, ale je... mj, třeba u MT-3 taky píšou o sportovních ambicích a je to 300ccm
Velký skůtr je fajn, nefouká na ťa, zmokneš málo, dobře se umývá.. Další věc, udržba variátoru všechny díly jsou drahé jak prase.koupit nový je drahý, koupit starší už po vlastní zkušenostech nikdy nechci. Jedině honda DCT . to je na jistotu.
Já měl vždy za to, že skútr by měl být lehký levný spolehlivý odolný blbuvzdorný prostředek, kterak dojet pro mlíko, na koupaliště a pro Mařku k autobusu. Taky ráno do fachy. A ejhle on je to závodní, cestovní, turistický stroj, padáky, laďáky, spešl obutí, a já nevím co ještě za pitomosti. A hlavně hlavně CENA! 🤣 no nekupte to mimochodem ty středové tunely jsou na prd, nedá se tam postavit basa s lahváčema což na mojí číně jde. 😁
No fakt jsem štěstím bez sebe, že si dnes mohu od BMW koupit "dobrodružně-sportovní" skůtr Úplně nejsportovnější je těch 400 ccm a nejdobrodružnější bude asi cena. A ještě v elektřině by třeba nebyl ??
Otec na GS, syn, co věkově nedosáhne na otevřenou mašinu, za ním jede na skůtru. Oba originál bundičky s vrtulema a Schuberth helma, doma je čeká weissbier a Vilma...
S odstupem 4 let koukám na tento článek a musím říct, že jste se docela strefili!
Z jasnovidectví vás nepodezřívám, ale z informací které jste v daný čas měli jste udělali docela dobrý předpoklad a závěr.
Silniční cesťák to je ale opravdu, a moc fajn! Na cestování dobře vybavený a bez zbytečných a nepotřebných nesmyslů. Vše co nabízí se nakonec i využije.
předchůdce tohoto BMW má cca 200 kg provozní hmotnost, podle informací z EICMA , moje 11 let staré BV 500 má asi 180 kg, podle všeho ta vyšší hmotnost - to budou ty nové moderní technologie
Steve-CZ - no samozřejmě že v elektricke verzi je, sice zatím jen starší brácha, ale je... mj, třeba u MT-3 taky píšou o sportovních ambicích a je to 300ccm
Velký skůtr je fajn, nefouká na ťa, zmokneš málo, dobře se umývá.. Další věc, udržba variátoru všechny díly jsou drahé jak prase.koupit nový je drahý, koupit starší už po vlastní zkušenostech nikdy nechci. Jedině honda DCT . to je na jistotu.
skywalker.L ..a onkl Udo s medvědem je founu,kdyby jeden z nich píchnul..
Já měl vždy za to, že skútr by měl být lehký levný spolehlivý odolný blbuvzdorný prostředek, kterak dojet pro mlíko, na koupaliště a pro Mařku k autobusu. Taky ráno do fachy. A ejhle on je to závodní, cestovní, turistický stroj, padáky, laďáky, spešl obutí, a já nevím co ještě za pitomosti. A hlavně hlavně CENA! 🤣 no nekupte to mimochodem ty středové tunely jsou na prd, nedá se tam postavit basa s lahváčema což na mojí číně jde. 😁
No fakt jsem štěstím bez sebe, že si dnes mohu od BMW koupit "dobrodružně-sportovní" skůtr Úplně nejsportovnější je těch 400 ccm a nejdobrodružnější bude asi cena. A ještě v elektřině by třeba nebyl ??
Otec na GS, syn, co věkově nedosáhne na otevřenou mašinu, za ním jede na skůtru. Oba originál bundičky s vrtulema a Schuberth helma, doma je čeká weissbier a Vilma...