Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj ,tak já si tu šerednou, těžkou,tlustou, motorku plnou zbytečné elektroniky za 3 měsíce konečně koupím a pak vám řeknu, jak jezdí na prdlačku, aby jste si ji nemuseli kupovat a ušetřili si korunky juuu
Na motorku už zbytečně mohutný a co se toho cestování týká, ano - ale stejně z 90 % jedeš po dálnici a silnici a k tomu pak takovouhle obludu nepotřebuješ.
Motorka má být lehká a svižná, tady si nedáš bacha a kuframa sejmeš kde co.
Není té elektroniky nějak mnoho. Už chybí jen elektronická kontrola náklonu. V případě,že podle adheznich a povětrnostních podmínek ohrožuje velikost náklonu zdraví jezdce, system automaticky vysune boční kolečka(viz Dálník).
Čau, souhlas GS je legenda, i když se nemusí každému líbit, opravdový cestovatel skončí stejně u GS, viz. další legenda Igor Brezovar. Jen bych se zastavil nad cenovkou Adventure, kterou zřejmne nastavil někdo, kdo prachy prehazuje lopatou. Kvalita se musí zaplatit, ale vzhledem k výši průměrného platu v nasich kotlinach jde o úlet jít přes půl milionu. Mějte se
Nejlegracnejsi na GSu je to, jak klame telem. Potkas ho na nahaci a rikas si: to je hnusny tlustoch a jeste s tema kuframa a spolujezdcem..Jenze on jenom vezme za plyn a uz ho neuvidis! A ujede ti na rovince i v zatackach.
Pokud chci ECO, otačím plynem pooomaaaliiičku. Zapínat jiný režim/mód na to nepotřebuju.
Kontrolní otázka, soudruzi: "Vede vždy zapnutí ECO módu ke snížení spotřeny paliva?"
Ahoj ,tak já si tu šerednou, těžkou,tlustou, motorku plnou zbytečné elektroniky za 3 měsíce konečně koupím a pak vám řeknu, jak jezdí na prdlačku, aby jste si ji nemuseli kupovat a ušetřili si korunky juuu
Na motorku už zbytečně mohutný a co se toho cestování týká, ano - ale stejně z 90 % jedeš po dálnici a silnici a k tomu pak takovouhle obludu nepotřebuješ.
Motorka má být lehká a svižná, tady si nedáš bacha a kuframa sejmeš kde co.
3 reakce
Ač jsem majitelem BMW a fanoušek značky, ta mediální masáž a omílání všeho ohledně GS stále dokola, je už opravdu vlezlé a únavné.
2 reakce
Není té elektroniky nějak mnoho. Už chybí jen elektronická kontrola náklonu. V případě,že podle adheznich a povětrnostních podmínek ohrožuje velikost náklonu zdraví jezdce, system automaticky vysune boční kolečka(viz Dálník).
Čau, souhlas GS je legenda, i když se nemusí každému líbit, opravdový cestovatel skončí stejně u GS, viz. další legenda Igor Brezovar. Jen bych se zastavil nad cenovkou Adventure, kterou zřejmne nastavil někdo, kdo prachy prehazuje lopatou. Kvalita se musí zaplatit, ale vzhledem k výši průměrného platu v nasich kotlinach jde o úlet jít přes půl milionu. Mějte se
je to šeredný, předražený a sype se to, co to je? Brambora! lol
to světlo a blinkry nutně potřebuji.
Nejlegracnejsi na GSu je to, jak klame telem. Potkas ho na nahaci a rikas si: to je hnusny tlustoch a jeste s tema kuframa a spolujezdcem..Jenze on jenom vezme za plyn a uz ho neuvidis! A ujede ti na rovince i v zatackach.
2 reakce
Cerno-zluta kombinace se mi vzdycky hodne zamlouvala a tem novym geesum to fakt moc slusi...
Jinak je mym favoritem to puvodni... Lhostejno zda 80 nebo 100 GS...
Pokud chci ECO, otačím plynem pooomaaaliiičku. Zapínat jiný režim/mód na to nepotřebuju.
Kontrolní otázka, soudruzi: "Vede vždy zapnutí ECO módu ke snížení spotřeny paliva?"
23 reakcí
prave sa mi zacalo pacit GS
3 reakce