Bimota DB7 Oronero: nic než karbon

Uhlíková vlákna našla díky své pevnosti a nízké hmotnosti uplatnění v motocyklovém průmyslu už dávno. Z karbonu se vyrábí nejen blatníky a kapotami, ale také ráfky kol a celé rámy i kyvné vidlice. Největší podíl tohoto zázračného materiálu na sobě údajně má novinka od Bimoty, DB7 Oronero.

Bimota DB7 Oronero: nic než karbon

Sehnat dneska karbonovou motorku není až takový problém, když nemáte hluboko do kapsy. Ducati už nabízí ultralight jménem Supeleggera, BMW finišuje model HP4 Race, a Bimota teď přichází s novinkou DB7, která je údajně prvním sériovým motocyklem z karbonu. Rám, kyvka, podsedlovka, kapoty, to vše je z lehkého uhlíkového vlákna. Poměr váha-výkon díky tomu dosahuje magické hranice 1:1, což je při výkonu 164 kg velmi slušná hodnota.

Čekat se dá také velmi tučná cenovka. Za své peníze však zákazník dostane nejen exkluzivitu, ale také spoustu vychytávek. Jednou z nich je digitální přístrojovka GET, která s pomocí GPS rozpozná zda motorka jezdí po silnici či na okruhu, a podle toho nastaví odpružení.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist