ktm_zari




Bimota DB7 Oronero: nic než karbon

Uhlíková vlákna našla díky své pevnosti a nízké hmotnosti uplatnění v motocyklovém průmyslu už dávno. Z karbonu se vyrábí nejen blatníky a kapotami, ale také ráfky kol a celé rámy i kyvné vidlice. Největší podíl tohoto zázračného materiálu na sobě údajně má novinka od Bimoty, DB7 Oronero.

Sehnat dneska karbonovou motorku není až takový problém, když nemáte hluboko do kapsy. Ducati už nabízí ultralight jménem Supeleggera, BMW finišuje model HP4 Race, a Bimota teď přichází s novinkou DB7, která je údajně prvním sériovým motocyklem z karbonu. Rám, kyvka, podsedlovka, kapoty, to vše je z lehkého uhlíkového vlákna. Poměr váha-výkon díky tomu dosahuje magické hranice 1:1, což je při výkonu 164 kg velmi slušná hodnota.

Čekat se dá také velmi tučná cenovka. Za své peníze však zákazník dostane nejen exkluzivitu, ale také spoustu vychytávek. Jednou z nich je digitální přístrojovka GET, která s pomocí GPS rozpozná zda motorka jezdí po silnici či na okruhu, a podle toho nastaví odpružení.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz



TOPlist