husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MOJIPI3 (0) napsal 23.02.2011 v 16:49

Prostě strašný!

Ymps (4) napsal 22.02.2011 v 19:43

jean192: viděl jsem, svezl jsem se a věřím

jean192 (153) napsal 22.02.2011 v 12:36

No tak takých rozprávok o čínskych 89-90 som už počul, len skutočnosť vždy bola iná , na zrazy skútrov chodili ak také. Presne v zmysle hesla Live your dream

Ymps (4) napsal 21.02.2011 v 21:56

139qmb je 50ccm při předělání na 90ccm, ostrá váčká, lepší klika, větší karbec, multivar, odblokované cdi, jiný sekundární převod, přední polořemenice, zadní polořemenice, prodloužený řemen, laďák, otevřený vzduchový filtr, správná gramáž válečků a já nevím co ještě... i kdybys použil jen třetinu toho co tu je vypsáno tak bys tomu 125ccm se 6 kw napráskal jako R1 pionýru. Pokud Beneli dostali ze 150ccm 8 kw je to směšné. Popravdě ani se moc vzducháčů se vstřikováním nevyrábí... tedy pokud vůbec... aprilia sr dietich ale to je tuším vodník a možná s něčím příjde peugeot, ale to je asi tak vše.

jean192 (153) napsal 21.02.2011 v 16:23

Oprava, 139 je 125ccm, tá by 8kW mohla mať

jean192 (153) napsal 21.02.2011 v 16:15

Ymps, 139 je 50ccm, ak myslíš, že 80ccm dá 6kW, tak ano, ale len na správne nastavenej valcovej brzde . Ono na vzducháči bez striekačky sa moc viac žmýkať nedá, šak Yamaha cygnus 125 má ledva 11k so striekačkou. No nekúpi to nikto, alebo si už videl niekde Beneli skúter :)?

Ymps (4) napsal 21.02.2011 v 16:09

jean192: To je opravdu smutné 6kw dosáhneš malými úpravami 139qmb což je taky čína... je sice dost podobná GY6 a řada dílů je schodných, ale opravdu nechápu kdo si to potom koupí?

jean192 (153) napsal 21.02.2011 v 15:07

Ymps, posledná generácia mala v sebe čínsku klasiku GY6, rám a plasty takisto, myslím, že toto bude to isté. V mojom GY6 mám necelých 6kW...

Ymps (4) napsal 20.02.2011 v 22:50

Když se člověk přenese přes to, jak vypadá, tak spatřuju 2 hlavní nevýhody, které nejde odpustit! na 150ccm 8kw ?!?!? A 12 palcové pidikolečka u takového stoje?!?! Benelli se opravdu zaseklo v minulosti

sxs525 (138) napsal 20.02.2011 v 21:01

už aby nějakej bohatej číňan koupil jawu aby s toho týnce začli jezdit zase pěkný věci

fleet.admiral (1) napsal 19.02.2011 v 11:11

Myslím, že moderní skútr by měl vypadat trochu jinak. Tohle by bylo fajn možná před 10 lety, teď už ne. Myslím, že designem je ta moje stará italka dál než tahle nová, a technicky možná taky.

1975ak (0) napsal 19.02.2011 v 10:17

Podle fotek se mi zdá poddimenzovaný čelní krytí kolen, přece jen u skůtrů to beru jako jeden z hlavních požadavků.

Marex (2570) napsal 18.02.2011 v 23:06

Někde jsem slyšel, že Benelli má nejhorší skútr, jaký kdy v Evropě vznikl. Mělo jít o Adivu- takže zřejmě šlo o ovladatelnost spojenou s vyšším těžištěm. Co mi přijde divné je to, že jsem žádný skútr Benelli na silnici u nás nepotkal. Přitom jde o poměrně pěkný design...




TOPlist