Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Fidli píše o "trápení hobíků snobů(?) na těch nej- lyžích" a mně to připomíná
některé hobíky bajkery, kteří "prostě musí" mít repliku nějakýho mistra světa na
okruzích a úplně jim uniká, že taková přilba je sice použitelná při ´joyrajds´, ale už
neúnosně hlučná pro cestování, protože závodníci hlučnost v přilbě pro těch cca 45 minut při GP prostě neřeší
a špunty mají v uších především kvůli decibelům z výfuků ... Při tom je dnes velký
výběr přileb, které jsou bezpečné úplně stejně, ale zajišťují i minimální hlučnost .
Výrobce ( nebo ještě lépe přímo prodejce ! ) Tě, Petřičáku, může
jednoznačně přesvědčit, abys tu kterou přilbu od něj koupil,
JEDINÝM způsobem ! A to, že bude mít tu přilbu na prodejně ve Tvé
velikosti a Ty si ji budeš moci aspoň nasadit na hlavu a "staticky" ji
otestovat jak Ti "sedí" !! Dnes už je běžné, že existují pro morfologicky
odlišné tvary našich hlav různé velikosti výplní, které umožňují ten správ-
ný kontakt . Pochybuju, žeby Ti dovolil, abys ji otestoval "dynamicky",
t.j. jízdou na Tvém motocyklu, abys zjistil její SKUTEČNOU aerodynamiku
a hlučnost ... !!!
Steve-CZ: Svoboda se nedává, o tu se vždycky muselo bojovat. A s tou předraženou blbostí bych více méně souhlasil. Prodávání leštěných prdů se poslední dobou stává módou.
fidlimydli: Yop, lidská blbost je bohužel nekonečná. Podobných příkladů vídám kolem sebe hodně. Sám jsem v situaci kdy na takovouto helmu mám dostatek financí, ale vynaložil bych je pouze v případě, že by mne dokázal výrobce jednoznačně přesvědčit, což se v tomto případě nestalo.
IvanDvoutakťák: Já o koupi téhle helmy zájem nemám, o jejím dílenském zpracování či kvalitě jsem se ani slůvkem nezmínil, pouze jsem upozorňoval na fakt, že výrobce nikde nezveřejňuje hmotnost helmy pro jednoznačné porovnání s konkurencí. Co se týče firmy BELL, zarazilo mne že jsi ve svém příspěvku uvedl "Made in Italia", proto se ptám. Dle dostupných zdrojů webových zdrojů totiž společnost Bell Racing Europe nachází v Bruselu, což je hlavní město Belgie.
Petřičák: Tak přilba bude reálně lehčí, ale v této cenové kategorii je spousta lidí, kteří na peníze nehledí. Prostě mají prachy a chtějí ten nejvyšší model z první stránky katalogu.
Stačí se podívat třeba na sjezdovky. Spousta lidí se trápí na tvrdých závodních lyžích, které vyžadují agresivní jízdu aby fungovaly, ale při jejich použití se chovají jako staré Sulovky. Jenže mají prostě to nej.
No myslím, Petřičáku, že přilbu nelze kupovat "na dobírku" odněkud z ciziny
a tak toto vše bude tady v ČR aktuální, až ZDE bude "nějaký" konkrétní pro-
dejce, u něhož bude možné TAKOVOU KVALITU ZA TAKOVOU CENU přímo
vyzkoušet, bez ohledu na to, kde je výrobce, či "jakejsi" zástupce v Bruselu ...
fidlimydli: Může být, ovšem jen na hlavu padlý zákazník by utrácel své peníze za špičkový materiál kdyby se jeho použití reálně neprojevilo ve vlastnostech výrobku.
Jen pro představu. Pracuji s karbonem a ceny vysokopevnostního karbonu jsou násobky cen standardního karbonu a sklo je ve srovnání v podstatě zadarmo. Jen tak pro zajímavost 1m2 80g skla stojí 50kč, cena standard karbonu je 1200kč. Vysokopevnostní z hlavy nevím, ale je to násobek standardu.. V praxi se kvůli ceně nepoužívá, kupoval jsem ho jen jednou.
Jinak samozřejmě většina ceny musí pokrýt náklady na vývoj, což při malém počtu prodeje naroste.
IvanDvoutakťák: Tomu snad sám nevěříš. Vypouštění "balónků" je pro zbabělce co si nevěří. Buďto mám produkt, za kterým si stojím, nebo blafuju. I kdybych měl po ruce jen prototyp nebo ověřovací sérii, jsem schopný zveřejnit technické parametry. Zvlášť v tomhle případě, kdy požadují silně nadstandardní cenu by bylo nanejvýš rozumné umět ji zákazníkovi zdůvodnit. Btw. BELL má fabriku v Itálii? Na webu společnosti jsem žádné podrobnosti nenašel, tam je to prezentováno jen jako americká společnost se zastoupením v Bruselu...
hmm já už to někde viděl, jo aha to bylo na kolo :D
//dolekop.com/clanek/5864-bell-super-2r-s-integrovanou-kamerou-snimajici-v-360-stupnich
jo s novou rozšiřující se virtuální realitou, google cardboard a podobný věci, to může být zajímavý zážitek sledovat taková videa, otázkou je co na nich bude vidět
Na "chlubení" je asi ještě brzo, Petřičáku , je to jen takovej marketingovej "balonek", jak říkají i politici a tak ne konkretní a platná data si budou zákazníci
ještě počkat ... Taky třeba mají tu přilbu teprve jen jednu ...
IvanDvoutakťák: V tom případě nechápu ten úchylný marketing. Pokud je pro mě jako pro výrobce hmotnost helmy jednou z hlavních konkurenčních výhod, tak to přeci nebudu skrývat za neurčité formulace, ale rovnou se pochlubím s finálním číslem. Pak bude každému hned jasné zač ty peníze chci.
Na "láci" do 10tis. (Kč!), HARYSi, zapomeň .
Každopádně BELL (Made in Italia) nabízela / nabízí (stále?)
jednu z nejlehčích přileb všech dob, 100% CARBON / 1000g
Ovšem už v r.2013 model M4R byla za 16.000,- a M5X 18-19.000,- Kč ...
okamžitě bez předchozího čtení jsem sáhl po tom videu a přesně jak jsem čekal
Náhled videa v rozlišní 320p a ještě raději jako že přes telefon s okrajem, aby nebyla kvalita (nekvalita) vidět.
Za mě nesmysl , raději xiaomi za 1500,-, který tuhle srajdu totálně rozseká.
Tyhle srovnávačky fakt žeru. Nová helma je o 125 g lehčí, bla, bla, bla... Lehčí než co? Jaká je skutečná hmotnost téhle ultra super hyper drahé helmy? Googlil jsem kolem toho několik minut, ale nikde se mi nepodařilo ten hlavní údaj, celkovou hmotnost, najít. Shoei u svého dosluhujícího modelu X-Spirit II uvádí 1450 g a cena v základním laku je pod 20 k Kč. Nový model X-Spirit III míří na cenovku okolo 25 k Kč, hmotnost jsem zatím taky nedohledal. Opravdu by mě zajímalo, kolik ten zázrak váží když si za něj výrobce účtuje tak neskutečnou dardu.
I dnes existují firmy s takovýmto "kodexem"
Fidli píše o "trápení hobíků snobů(?) na těch nej- lyžích" a mně to připomíná
některé hobíky bajkery, kteří "prostě musí" mít repliku nějakýho mistra světa na
okruzích a úplně jim uniká, že taková přilba je sice použitelná při ´joyrajds´, ale už
neúnosně hlučná pro cestování, protože závodníci hlučnost v přilbě pro těch cca 45 minut při GP prostě neřeší
a špunty mají v uších především kvůli decibelům z výfuků ... Při tom je dnes velký
výběr přileb, které jsou bezpečné úplně stejně, ale zajišťují i minimální hlučnost .
Výrobce ( nebo ještě lépe přímo prodejce ! ) Tě, Petřičáku, může
jednoznačně přesvědčit, abys tu kterou přilbu od něj koupil,
JEDINÝM způsobem ! A to, že bude mít tu přilbu na prodejně ve Tvé
velikosti a Ty si ji budeš moci aspoň nasadit na hlavu a "staticky" ji
otestovat jak Ti "sedí" !! Dnes už je běžné, že existují pro morfologicky
odlišné tvary našich hlav různé velikosti výplní, které umožňují ten správ-
ný kontakt . Pochybuju, žeby Ti dovolil, abys ji otestoval "dynamicky",
t.j. jízdou na Tvém motocyklu, abys zjistil její SKUTEČNOU aerodynamiku
a hlučnost ... !!!
Steve-CZ: Svoboda se nedává, o tu se vždycky muselo bojovat. A s tou předraženou blbostí bych více méně souhlasil. Prodávání leštěných prdů se poslední dobou stává módou.
Vzhledem k vývoji "svobody" to vypadá, že brzy si už stejně nic nebudeme moct jen tak vyfotit nebo natočit, takže k čemu tato předražená blbost ??
fidlimydli: Yop, lidská blbost je bohužel nekonečná. Podobných příkladů vídám kolem sebe hodně. Sám jsem v situaci kdy na takovouto helmu mám dostatek financí, ale vynaložil bych je pouze v případě, že by mne dokázal výrobce jednoznačně přesvědčit, což se v tomto případě nestalo.
IvanDvoutakťák: Já o koupi téhle helmy zájem nemám, o jejím dílenském zpracování či kvalitě jsem se ani slůvkem nezmínil, pouze jsem upozorňoval na fakt, že výrobce nikde nezveřejňuje hmotnost helmy pro jednoznačné porovnání s konkurencí. Co se týče firmy BELL, zarazilo mne že jsi ve svém příspěvku uvedl "Made in Italia", proto se ptám. Dle dostupných zdrojů webových zdrojů totiž společnost Bell Racing Europe nachází v Bruselu, což je hlavní město Belgie.
Petřičák: Tak přilba bude reálně lehčí, ale v této cenové kategorii je spousta lidí, kteří na peníze nehledí. Prostě mají prachy a chtějí ten nejvyšší model z první stránky katalogu.
Stačí se podívat třeba na sjezdovky. Spousta lidí se trápí na tvrdých závodních lyžích, které vyžadují agresivní jízdu aby fungovaly, ale při jejich použití se chovají jako staré Sulovky. Jenže mají prostě to nej.
No myslím, Petřičáku, že přilbu nelze kupovat "na dobírku" odněkud z ciziny
a tak toto vše bude tady v ČR aktuální, až ZDE bude "nějaký" konkrétní pro-
dejce, u něhož bude možné TAKOVOU KVALITU ZA TAKOVOU CENU přímo
vyzkoušet, bez ohledu na to, kde je výrobce, či "jakejsi" zástupce v Bruselu ...
fidlimydli: Může být, ovšem jen na hlavu padlý zákazník by utrácel své peníze za špičkový materiál kdyby se jeho použití reálně neprojevilo ve vlastnostech výrobku.
Jen pro představu. Pracuji s karbonem a ceny vysokopevnostního karbonu jsou násobky cen standardního karbonu a sklo je ve srovnání v podstatě zadarmo. Jen tak pro zajímavost 1m2 80g skla stojí 50kč, cena standard karbonu je 1200kč. Vysokopevnostní z hlavy nevím, ale je to násobek standardu.. V praxi se kvůli ceně nepoužívá, kupoval jsem ho jen jednou.
Jinak samozřejmě většina ceny musí pokrýt náklady na vývoj, což při malém počtu prodeje naroste.
IvanDvoutakťák: Tomu snad sám nevěříš. Vypouštění "balónků" je pro zbabělce co si nevěří. Buďto mám produkt, za kterým si stojím, nebo blafuju. I kdybych měl po ruce jen prototyp nebo ověřovací sérii, jsem schopný zveřejnit technické parametry. Zvlášť v tomhle případě, kdy požadují silně nadstandardní cenu by bylo nanejvýš rozumné umět ji zákazníkovi zdůvodnit. Btw. BELL má fabriku v Itálii? Na webu společnosti jsem žádné podrobnosti nenašel, tam je to prezentováno jen jako americká společnost se zastoupením v Bruselu...
hmm já už to někde viděl, jo aha to bylo na kolo :D
//dolekop.com/clanek/5864-bell-super-2r-s-integrovanou-kamerou-snimajici-v-360-stupnich
jo s novou rozšiřující se virtuální realitou, google cardboard a podobný věci, to může být zajímavý zážitek sledovat taková videa, otázkou je co na nich bude vidět
Na "chlubení" je asi ještě brzo, Petřičáku , je to jen takovej marketingovej "balonek", jak říkají i politici a tak ne konkretní a platná data si budou zákazníci
ještě počkat ... Taky třeba mají tu přilbu teprve jen jednu ...
No dobrý,no,ale ta cena, ta cena.
Je to pěkný, ale na nás drahý .
IvanDvoutakťák: V tom případě nechápu ten úchylný marketing. Pokud je pro mě jako pro výrobce hmotnost helmy jednou z hlavních konkurenčních výhod, tak to přeci nebudu skrývat za neurčité formulace, ale rovnou se pochlubím s finálním číslem. Pak bude každému hned jasné zač ty peníze chci.
Harys - přesně Jinak na to seju !!
...ale ju,docela se mi to líbí ...cenovka moc ne
Na "láci" do 10tis. (Kč!), HARYSi, zapomeň .
Každopádně BELL (Made in Italia) nabízela / nabízí (stále?)
jednu z nejlehčích přileb všech dob, 100% CARBON / 1000g
Ovšem už v r.2013 model M4R byla za 16.000,- a M5X 18-19.000,- Kč ...
okamžitě bez předchozího čtení jsem sáhl po tom videu a přesně jak jsem čekal
Náhled videa v rozlišní 320p a ještě raději jako že přes telefon s okrajem, aby nebyla kvalita (nekvalita) vidět.
Za mě nesmysl , raději xiaomi za 1500,-, který tuhle srajdu totálně rozseká.
Až bude cena do 10tisíc, tak si ji koupím !!!
Tyhle srovnávačky fakt žeru. Nová helma je o 125 g lehčí, bla, bla, bla... Lehčí než co? Jaká je skutečná hmotnost téhle ultra super hyper drahé helmy? Googlil jsem kolem toho několik minut, ale nikde se mi nepodařilo ten hlavní údaj, celkovou hmotnost, najít. Shoei u svého dosluhujícího modelu X-Spirit II uvádí 1450 g a cena v základním laku je pod 20 k Kč. Nový model X-Spirit III míří na cenovku okolo 25 k Kč, hmotnost jsem zatím taky nedohledal. Opravdu by mě zajímalo, kolik ten zázrak váží když si za něj výrobce účtuje tak neskutečnou dardu.
No tohle bych bral, funkční a hezké. Jistě kvalitní, ale cena bude "unterhund"...
Páráda jen se divim že jsem bez toho vůbec někdy někde dojel
Zajímavé na první pohled a zcela jistě šokující svou cenou
Dlouholetá kvalita spojená "konečně" s kvalitním výrobcem elektroniky.
To vypadá zajímavě