Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě by zajímalo, jak to s tou pohotovostní hmotností je. Výrobci uvádějí různá čísla, která se někdy i některý rok změní, aniž by se něco změnilo na onom modelu.
Nebylo by špatné při (nejen) srovnávacích testech ty motorky natankované zvážit.
Jde to i běžnou osobní váhou, nejdřív jedno kolo, pak druhé a sečíst.
to bude těžký rozhodnout. Ale loni jsem se svezl na Tuaregu a Tenérce. A určitě to u mne vyhrál Tuareg. Je to furt dokola. Evropský motorky mají emoce a japonský výdrž
Tenerka s podsedlovou nadrzi Tuarega/nizsim tezistem by mohla byt fajn. Treba se casem dockame druhovyroby, jako u Hypermotarda. Skoda te svetlosti, motory mi prijdou prilis vysoko, ale chapu ze se jinak nevejdou a sdilene platformy jsou kvuli cene nutne. A stejne motorku dela motor, kazdy to rad jinak a silnej spodek do hard offu uz s cim dal mensimi moznostmi nekde pobliz vyjet muze byt pro nekohe tedy mene dulezity. Pekne ze je z ceho vybirat
Panove, uvazuju o transalpovi, jakou barvu? Poradite? Dik (jsem nerozhodny, vaham mezi bilou a cernou, nekdo mi rikal, ze cerna je vic nebezpecna, min videt, bila se zase okouka a spis mi ty zlaty kola pasuji k africe). Vim, ze kazdymu se libi neci jinyho, tak sbiram nazory.
Nó, ňuňánkové grafíčky, mocinky moc pěkné porovnáníčko těch adventurečků střední třídečky
s předním kolečkem o velikosti 21 palečků.
To je porochňáníčko!!!
Nečekal bych, že redakce bude doporučovat velice drahé a ne vždy kvalitní doplňky, co Honda nabízí. Ty vycvakávací bastry ochrání tak maximálně od much a švihnutí větví. A padáky? Po blamáži s “držáky přídavných světel”, co Honda předvedla u Afriky??? Takže dovybavit TA opravdu funkčními doplňky z druhovýroby určitě nebude stát 35 tisíc, ale možná ani ne polovinu…
Chcel by som sa dožiť takého širšieho porovnania. Ako autor myšlienku testu stavia sa mi zdá dosť obmedzené.
Sám priznáva, že do offroadu do príliš aj tak nebude + odhodláva sa, že nemá problém miešať hrušky s jablkami, no skutočne na to IMO nedošlo.
Bral by som to tak, že chcem pocestovať na motorke a mám nejaký rozpočet, ktorý však nemusím nevyhnutne minúť celý. A výstup by mohol zdôrazniť rozdiely medzi kategóriami, ktoré získam / stratím v rámci podobnej sumy pri rôznych voľbách.
Transalp má nahú dvojičku, rovnako nový V-Strom. Tieto štyri motorky by som doplnil o GSXS950, Z900 a CB650R, a absolvoval s nimi 3dňovú jazdu po členitejších cestách, aby sa jazdci aj povymieňali, prípadne niečo odjazdili aj s tandemistami. A vyjadrili sa k jazdným vlastnostiam resp rozdielom v nich, spotrebám, možnostiam prepravy zavazadel, nejakým osobným dojmom resp.preferenciám.
Z tohoto výběru bych uvažoval jen o dvou a to Tenerka a Transalp, zbytek jsou prostě fujky beztvarý ošklivky a ošklivou motorku bych si nikdy nekoupil i kdyby fungovala sebelíp Samozřejmě je to jen můj úhel pohledu, tak mě hned nekamenujte
Jsem moc zvědavý na nové motory od Hondy a Suzuki - viz Vstrom a Transalp (Hornet a GSX-8). To je alfa a omega motorky. Pokud jde o vybavení, zdvihy, nastavení odpružení atd. věřím, že jak představený Transalp, tak Vstrom dostanou v budoucnu i víc offroad verze - stejně jako to bylo s Tenere.
Takže Tuareg pre mňa. Je najšportovejší a ide s dobou. Výkon nie je všetko. Ale chápem že pre mnohých, kde polňačka sa berie ako hard offroad, bude Transalp dobrá voľba. Na mňa pôsobí hrozne lacno proste rozpočtovka.
Moc pěkný srovnání! Díky za něj. Spoustě lidí to pomůže se zorientovat. Těším se na srovnávák!
Škoda že takhle konkurenčně nabitá není adv kubatura kolem 450 ccm (zdvihy min. 200, váha do 170 kg)
Srdcem se je ridit pri vyberu/nakupu fajn, ale uz tam svou roli zvlast v dnesnich casech bude hrat i rozum tj. provozni náklady a tam byla na tom Honda vzdy moc dobre...muze to byt rozhodujici bod pri vyberu...
Jsem neuvěřitelně rád za svůj V-Strom 650, r.2019. Budu ho opatrovat jako oko v hlavě. Divím se Suzuki, co s ním teď udělali a ztratili veškeré výhody, které je dosud od konkurence odlišovali.
Je pěkné, že fabriky chrli jednu střední adventuru za druhou, ale neřeší, kde je využít. Prostor v Evropě, kde se dá jezdit terén se stále zmenšuje. Legálně se dá jezdit jezdit nejblíž cca 1000km od ČR. Pokud nemáte koule jezdit na prasáka s litrama po kapsách, nemá cenu střední adventuru (enduro) pořizovat
Zapomněli jste tam ještě dát osmdesát pětku - parametry má celkem stejné. Byť menší celkový výkon, ale slušný krouťák - ten je ve finále pro pohodové cestování důležitější. Cena kolem třech kil, výbava slušná. Jasně že stojí u mě v garáži, to jen tak aby řeč nestála.
Musím říct, že nový V-Strom mě moc neoslovuje. Loňský model měl poctivé Lko, poctivý hliníkový rám, byl to kus krásné techniky.
Světe div se, nový V-Strom 800 má s řaďákem vyšší hmotnost 230 kg VS 213 kg (starý model) a kupodivu i víc žere! 4.4l VS 4.2l (starý model). Dobře, má vyšší objem a díky tomu pojede lépe, ale i tak.
Šetření se projevilo i na Transalpu, zase řaďák, ocelový rám a vařená podsedlovka. Vzhledově na mě působí furt staře. CB500X se mi líbí víc, i když je to motoricky "kozí dech".
Jinými slovy, Japonci do boje s Číňany vyrazili nikoli s lepší technikou, ale konkurence schopnou cenou.
Bude to stačit?
Díky za zajímavý přehled. Na starém Alpovi jsem se projel a byla to příjemná motorka. Nový bude určitě povedený a vím o zájemci, co na něj dával zálohu, aniž ještě věděl, kolik bude vlastně stát. Já si ho nekoupím, protože prostě do terénu nejezdím, ale čím větší výběr motorek, tím líp.
No příslušenství bohužel není levné u Hondy. Naťukal jsem si u Transalpa jen věci na ochranu motoru a stojan a dost jsem koukal. U KTM se mi líbí to těžiště a asi bude bytelnější.
Jak jste psali..cena 249 tis. Za Transalpa jako holota není nijak oslivá. Když to človek dovybaví, tak je na ceně Tuarega nebo Tenere. Cena je pro mě taky trošku zklamání s ohledem na to co stojí Hornet, který je za 189 kdy mají stejný základ. Ale třeba v testu překvapí a semele konkurenci a budu mluvit jinak
Mě by zajímalo, jak to s tou pohotovostní hmotností je. Výrobci uvádějí různá čísla, která se někdy i některý rok změní, aniž by se něco změnilo na onom modelu.
Nebylo by špatné při (nejen) srovnávacích testech ty motorky natankované zvážit.
Jde to i běžnou osobní váhou, nejdřív jedno kolo, pak druhé a sečíst.
to bude těžký rozhodnout. Ale loni jsem se svezl na Tuaregu a Tenérce. A určitě to u mne vyhrál Tuareg. Je to furt dokola. Evropský motorky mají emoce a japonský výdrž
Tenerka s podsedlovou nadrzi Tuarega/nizsim tezistem by mohla byt fajn. Treba se casem dockame druhovyroby, jako u Hypermotarda. Skoda te svetlosti, motory mi prijdou prilis vysoko, ale chapu ze se jinak nevejdou a sdilene platformy jsou kvuli cene nutne. A stejne motorku dela motor, kazdy to rad jinak a silnej spodek do hard offu uz s cim dal mensimi moznostmi nekde pobliz vyjet muze byt pro nekohe tedy mene dulezity. Pekne ze je z ceho vybirat
KTM 790 a T7
Panove, uvazuju o transalpovi, jakou barvu? Poradite? Dik (jsem nerozhodny, vaham mezi bilou a cernou, nekdo mi rikal, ze cerna je vic nebezpecna, min videt, bila se zase okouka a spis mi ty zlaty kola pasuji k africe). Vim, ze kazdymu se libi neci jinyho, tak sbiram nazory.
11 reakcí
Nó, ňuňánkové grafíčky, mocinky moc pěkné porovnáníčko těch adventurečků střední třídečky
s předním kolečkem o velikosti 21 palečků.
To je porochňáníčko!!!
Jsem slepy nebo v porovnani vazne chybi Matylda? Ja bych ji tam cekal a pravem.
3 reakce
Nečekal bych, že redakce bude doporučovat velice drahé a ne vždy kvalitní doplňky, co Honda nabízí. Ty vycvakávací bastry ochrání tak maximálně od much a švihnutí větví. A padáky? Po blamáži s “držáky přídavných světel”, co Honda předvedla u Afriky??? Takže dovybavit TA opravdu funkčními doplňky z druhovýroby určitě nebude stát 35 tisíc, ale možná ani ne polovinu…
Chcel by som sa dožiť takého širšieho porovnania. Ako autor myšlienku testu stavia sa mi zdá dosť obmedzené.
Sám priznáva, že do offroadu do príliš aj tak nebude + odhodláva sa, že nemá problém miešať hrušky s jablkami, no skutočne na to IMO nedošlo.
Bral by som to tak, že chcem pocestovať na motorke a mám nejaký rozpočet, ktorý však nemusím nevyhnutne minúť celý. A výstup by mohol zdôrazniť rozdiely medzi kategóriami, ktoré získam / stratím v rámci podobnej sumy pri rôznych voľbách.
Transalp má nahú dvojičku, rovnako nový V-Strom. Tieto štyri motorky by som doplnil o GSXS950, Z900 a CB650R, a absolvoval s nimi 3dňovú jazdu po členitejších cestách, aby sa jazdci aj povymieňali, prípadne niečo odjazdili aj s tandemistami. A vyjadrili sa k jazdným vlastnostiam resp rozdielom v nich, spotrebám, možnostiam prepravy zavazadel, nejakým osobným dojmom resp.preferenciám.
2 reakce
Pěkně jste si s tím pohráli
Z tohoto výběru bych uvažoval jen o dvou a to Tenerka a Transalp, zbytek jsou prostě fujky beztvarý ošklivky a ošklivou motorku bych si nikdy nekoupil i kdyby fungovala sebelíp Samozřejmě je to jen můj úhel pohledu, tak mě hned nekamenujte
V Anglii uz se zacalo prodavat Kove 450 Rally. Cena zakladni verze (i ta je ale v terenu daleko pred TA, VStrom a podobne) je u nich 230 tis.
3 reakce
za mě V-strom
Jsem moc zvědavý na nové motory od Hondy a Suzuki - viz Vstrom a Transalp (Hornet a GSX-8). To je alfa a omega motorky. Pokud jde o vybavení, zdvihy, nastavení odpružení atd. věřím, že jak představený Transalp, tak Vstrom dostanou v budoucnu i víc offroad verze - stejně jako to bylo s Tenere.
1 reakce
Takže Tuareg pre mňa. Je najšportovejší a ide s dobou. Výkon nie je všetko. Ale chápem že pre mnohých, kde polňačka sa berie ako hard offroad, bude Transalp dobrá voľba. Na mňa pôsobí hrozne lacno proste rozpočtovka.
Miluju tvoje články
Moc pěkný srovnání! Díky za něj. Spoustě lidí to pomůže se zorientovat. Těším se na srovnávák!
Škoda že takhle konkurenčně nabitá není adv kubatura kolem 450 ccm (zdvihy min. 200, váha do 170 kg)
1 reakce
Srdcem se je ridit pri vyberu/nakupu fajn, ale uz tam svou roli zvlast v dnesnich casech bude hrat i rozum tj. provozni náklady a tam byla na tom Honda vzdy moc dobre...muze to byt rozhodujici bod pri vyberu...
1 reakce
Jsem neuvěřitelně rád za svůj V-Strom 650, r.2019. Budu ho opatrovat jako oko v hlavě. Divím se Suzuki, co s ním teď udělali a ztratili veškeré výhody, které je dosud od konkurence odlišovali.
7 reakcí
Je pěkné, že fabriky chrli jednu střední adventuru za druhou, ale neřeší, kde je využít. Prostor v Evropě, kde se dá jezdit terén se stále zmenšuje. Legálně se dá jezdit jezdit nejblíž cca 1000km od ČR. Pokud nemáte koule jezdit na prasáka s litrama po kapsách, nemá cenu střední adventuru (enduro) pořizovat
10 reakcí
Zapomněli jste tam ještě dát osmdesát pětku - parametry má celkem stejné. Byť menší celkový výkon, ale slušný krouťák - ten je ve finále pro pohodové cestování důležitější. Cena kolem třech kil, výbava slušná. Jasně že stojí u mě v garáži, to jen tak aby řeč nestála.
1 reakce
Takový vlastně pokračování předchozího dost vítanýho/úspěšnýho článku...
Musím říct, že nový V-Strom mě moc neoslovuje. Loňský model měl poctivé Lko, poctivý hliníkový rám, byl to kus krásné techniky.
Světe div se, nový V-Strom 800 má s řaďákem vyšší hmotnost 230 kg VS 213 kg (starý model) a kupodivu i víc žere! 4.4l VS 4.2l (starý model). Dobře, má vyšší objem a díky tomu pojede lépe, ale i tak.
Šetření se projevilo i na Transalpu, zase řaďák, ocelový rám a vařená podsedlovka. Vzhledově na mě působí furt staře. CB500X se mi líbí víc, i když je to motoricky "kozí dech".
Jinými slovy, Japonci do boje s Číňany vyrazili nikoli s lepší technikou, ale konkurence schopnou cenou.
Bude to stačit?
4 reakce
Díky za zajímavý přehled. Na starém Alpovi jsem se projel a byla to příjemná motorka. Nový bude určitě povedený a vím o zájemci, co na něj dával zálohu, aniž ještě věděl, kolik bude vlastně stát. Já si ho nekoupím, protože prostě do terénu nejezdím, ale čím větší výběr motorek, tím líp.
No příslušenství bohužel není levné u Hondy. Naťukal jsem si u Transalpa jen věci na ochranu motoru a stojan a dost jsem koukal. U KTM se mi líbí to těžiště a asi bude bytelnější.
Jak jste psali..cena 249 tis. Za Transalpa jako holota není nijak oslivá. Když to človek dovybaví, tak je na ceně Tuarega nebo Tenere. Cena je pro mě taky trošku zklamání s ohledem na to co stojí Hornet, který je za 189 kdy mají stejný základ. Ale třeba v testu překvapí a semele konkurenci a budu mluvit jinak
1 reakce
proč ne cf moto 800 MT?
1 reakce
Tenhle článek mě utvrdil, že jsem staromilec...
Sice mám motorky už vyřešený (už budu jen opečovávat co je doma), ale kdybych musel jít pro novou, chtěl bych ještě Véčkového Stromka...
Jinak díky, takový přehled se hodí
3 reakce