Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
RSV4 Je sice jeden z nejkrasnejsich superbiku, ale cpat ten design na vsechny motorky je fakt silne debilni tah. Aprilia poslednich par let tezka nuda.
memphis - někteří se snaží uhnít v minulém století a jiní se radují z pokroku a nových technologií...ti první mají spousty motorek na leštění a udržování, ti druzí se těší z nových povedených modelů :D ...ale pi*ovat umí všichni
Pokud tam je pouze ABS a dejme tomu kontrola trakce, tak ještě ok. A ABS je jediná mnou akceptovatelná fičurka. Pro koho je ta V7 určená: často pro nováčky, vzhledem k 35KW. A ti to často složí proto, že prostě moc vezmou za brzdy. Je to městská motorka, na kočičích hlavách se ABS taky hodí.
A kontrolu trakce, tu dává Piaggio (nesmyslně) i do 125ccm skůtrů s 11kW. Proč? Protože to je jen softwarová záležitost, když už máš to ABS. Je to jen takový bonbónek navíc, který ti nic extra nepřinese, ale taky neublíží.
V7-II je krásná. Je vidět že ji učesali, uhladili.
ABS povinně od 2016, kontrola trakce povinně tipuju za další 2 roky, potom povinně v motorkách bonzák e-call, který už bude v autech povinný snad příští rok. Jels 35 místo 30? Automaticky pokuta - stačí jen propojit systémy. Staré mašiny vyženou ze silnic "nízkoemisními zónami". Budoucnost ve stínu Velkého bratra se možná blíží rychleji než se zdá...
evropská unie ať jde do <I> a čim dřív, tim líp. kam nemůže čert, tam nastrčí tohohle molocha.
ale jinak nic zajimavýho, zlaté věk je za nama. od v11 to jde z kopca a ostatní značky jsou na tom úplně stejně. multistrada 1200, diavel, rsv4...
ABS beru, evropští úředníci se serou furt do všeho. Ale k čemu je u poměrně slabýho a tak nezáludnýho motoru jako má V7 kontrola trakce vážně netuším.
To samý šestikvalt, pokud jim přišla krátká pětka tak stačilo trošku změnit převody, šest kvaltů je zbytečných u motoru s takovým rozsahem použitelných otáček.
IronDave> jses chytrej jak Radio Jerevan: ABS musi byt, O.K., Emise vymysleli zeleni teroristi ale budiz - musi byt. Ale Ride by Wire a kontrola trakce FUUUUJ!
sered : Než začneš mluvit o o takových věcech, nejdřív si zjisti okolnosti. Guzzi to tam nemontuje protože chce, ale protože musí. A k té nespolehlivosti jejich elektroniky nemám slov, je to nesmysl.
sered: Cetl jsi to? ABS naridila povinne EU, stejne jako emisni limity, ktery s karburatorem nejde splnit a dalsich tisic chochotin. Brecis na spatnym hrobe.
Naopak MG je jedna z mala znacek, ktera zatim drzi vzduchem chlazeny motory!! BMW padlo, mame tu uz i vodnika HD, atd.
Jinak Guzzi pekna
RSV4 Je sice jeden z nejkrasnejsich superbiku, ale cpat ten design na vsechny motorky je fakt silne debilni tah. Aprilia poslednich par let tezka nuda.
memphis - někteří se snaží uhnít v minulém století a jiní se radují z pokroku a nových technologií...ti první mají spousty motorek na leštění a udržování, ti druzí se těší z nových povedených modelů :D ...ale pi*ovat umí všichni
sered : Tak jediná věc, která by ti měla vadit, je ta kontrola trakce. Nevím, co je za problém s Ride By Wire.
PS:Jsem chytřejší než rádio Jerevan.
Coponord v zelené vypadá krutě
Pokud tam je pouze ABS a dejme tomu kontrola trakce, tak ještě ok. A ABS je jediná mnou akceptovatelná fičurka. Pro koho je ta V7 určená: často pro nováčky, vzhledem k 35KW. A ti to často složí proto, že prostě moc vezmou za brzdy. Je to městská motorka, na kočičích hlavách se ABS taky hodí.
A kontrolu trakce, tu dává Piaggio (nesmyslně) i do 125ccm skůtrů s 11kW. Proč? Protože to je jen softwarová záležitost, když už máš to ABS. Je to jen takový bonbónek navíc, který ti nic extra nepřinese, ale taky neublíží.
V7-II je krásná. Je vidět že ji učesali, uhladili.
Tak už i na "retro" motorkách je vidět, jak nás EU připravuje o poslední zbytky svobody
ABS povinně od 2016, kontrola trakce povinně tipuju za další 2 roky, potom povinně v motorkách bonzák e-call, který už bude v autech povinný snad příští rok. Jels 35 místo 30? Automaticky pokuta - stačí jen propojit systémy. Staré mašiny vyženou ze silnic "nízkoemisními zónami". Budoucnost ve stínu Velkého bratra se možná blíží rychleji než se zdá...
evropská unie ať jde do <I> a čim dřív, tim líp. kam nemůže čert, tam nastrčí tohohle molocha.
ale jinak nic zajimavýho, zlaté věk je za nama. od v11 to jde z kopca a ostatní značky jsou na tom úplně stejně. multistrada 1200, diavel, rsv4...
ABS beru, evropští úředníci se serou furt do všeho. Ale k čemu je u poměrně slabýho a tak nezáludnýho motoru jako má V7 kontrola trakce vážně netuším.
To samý šestikvalt, pokud jim přišla krátká pětka tak stačilo trošku změnit převody, šest kvaltů je zbytečných u motoru s takovým rozsahem použitelných otáček.
ten Caponord je teda hnusnej jak poblitej pes...italové většinou mají ty motorky hezký, ale toto je fakt hrozná obluda
a kde je ta JAWA 1000 a 1200 ta tam nevystavuje
IronDave> jses chytrej jak Radio Jerevan: ABS musi byt, O.K., Emise vymysleli zeleni teroristi ale budiz - musi byt. Ale Ride by Wire a kontrola trakce FUUUUJ!
Sered : četl jsi ten článek vůbec ? Nová nařízení prasí motorky a nejen je.
sered : Než začneš mluvit o o takových věcech, nejdřív si zjisti okolnosti. Guzzi to tam nemontuje protože chce, ale protože musí. A k té nespolehlivosti jejich elektroniky nemám slov, je to nesmysl.
na V7 kontrolu trakce? BOŽE můj! To je hnus, velebnosti
sered: Cetl jsi to? ABS naridila povinne EU, stejne jako emisni limity, ktery s karburatorem nejde splnit a dalsich tisic chochotin. Brecis na spatnym hrobe.
Naopak MG je jedna z mala znacek, ktera zatim drzi vzduchem chlazeny motory!! BMW padlo, mame tu uz i vodnika HD, atd.
Capo, docela dlouhý jezevec. A ta váha ..
ad Guzzi: Uz i Talosi se zblaznili a do klasicky motorky chteji cpat elektroniku
Pri znamy spolehlivotie te prav italsky elektroniky... brrrr!