husqvarna_svartpilen_801_2




Aprilia totálně překopala svoje nejmenší supersporty

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martinxxiv (1) napsal 09.07.2011 v 16:13

no konečně začali na ty padesátký dávat pořádný výfuky ty piďi,co tám dávali před tim byli dost trapný

zolik. (35) napsal 09.06.2011 v 18:59

Vypadá na foto úžasně, až na to, že média jaksi opomíjí základní fakt -je to prakticky (až na na dílčí tvarování plastů, sedla, tvarování řidítek apod. a karbec nahrazený vstřikem) DERBIna 125. Ostatně jako skútry Aprilia /Derbi / Piaggio. Vlastní nová konstrukce to rozhodně není -podvozek ani motor rozhodně nejsou novinka. Ale je to nejlépe vypadající supersport 125, bude i pro vysoké jezdce a konstrukci DERBI/Piaggio to posouvá zas dál. Za těch 105t Kč krásná mašina... bral bych.

CharlieV (93) napsal 08.06.2011 v 08:12

Když 2takt, tak jedině přeplňovanej diesel!

seccomk (0) napsal 06.06.2011 v 22:31

Durex> Jasně 2T jede líp, ale za ty náklady to není nic moc. Obecně se ty 2T přeceňujou v jízdě a podceňujou ve spolehlivosti. Ale rozhodně se vyplatí si počkat. Já přechod na šestku zvládl bez problémů a troufnu si tvrdit, že bych snesl i litra. Ale to moc nesouvisí s tím, jestli jsem jezdil 4T nebo 2T. Navíc málokdo z těch mladých jezdců na 2T využije potenciál těch podvozků a brzd, na to jejich ježdění by jim s přehledem stačila i "rozpočtovka" YZF.

Durex (31) napsal 06.06.2011 v 20:40

Lahvon: ještě aby si byl sprostej,protože není proč! já tady o spolehlivosti aprilky neřekl ani čárku. Sám mám odjeto přes 20 000 km na Supercity a mám taky zkušenosti s Mitem, Freccií a NSR. Nemusel jsem dělat nic! A když se naučíš rozebrat a složit simáka, tak rozebereš a složíš každý 2T. To ale neznamená, že se to nebude sypat... Takže příště lépe čti moje příspěvky prosím

Lahvon (0) napsal 06.06.2011 v 16:47

Durexy nechcu byt sprosty k tobě ale když se naučím rozebirat simpsona tak nebudu mit problém s aprilii .nic proti ale kamarad od vedlejší vesnice ma aprili 03 a řeknu ti jak on lituje a to dost co dva tydný něco a to kamo jeho otec je frajer mechanik ten se v tom vyzná moc dobře nejde o to že si ji spravíš ale jde oto že ty dily se likvidujou prostě Rs vzniklo na Zavodní učely ale prostě se musí počitat stím že do toho investuješ a a ten borec dal do te Aprilie už 28tisic za uplne s prominutím pič.viny to ma na ní ani ne 17tisic km najeto je to prostě dost na prd ovšem jíne 2T jsou už lepší jako třeba Cagiva mito Honda nsr atd. jo ty šlapou bez problému ale ta aprilia je hodně nachylna na některé věci určitě bych 2T aprilii lidem kteří nemají moc peněz na opravy bych nedoporučoval to spiše 4T nemrvíse a jedou stejně se časem tu techniku naučiš tak i tak

Lahvon (0) napsal 06.06.2011 v 16:47

Durexy nechcu byt sprosty k tobě ale když se naučím rozebirat simpsona tak nebudu mit problém s aprilii .nic proti ale kamarad od vedlejší vesnice ma aprili 03 a řeknu ti jak on lituje a to dost co dva tydný něco a to kamo jeho otec je frajer mechanik ten se v tom vyzná moc dobře nejde o to že si ji spravíš ale jde oto že ty dily se likvidujou prostě Rs vzniklo na Zavodní učely ale prostě se musí počitat stím že do toho investuješ a a ten borec dal do te Aprilie už 28tisic za uplne s prominutím pič.viny to ma na ní ani ne 17tisic km najeto je to prostě dost na prd ovšem jíne 2T jsou už lepší jako třeba Cagiva mito Honda nsr atd. jo ty šlapou bez problému ale ta aprilia je hodně nachylna na některé věci určitě bych 2T aprilii lidem kteří nemají moc peněz na opravy bych nedoporučoval to spiše 4T nemrvíse a jedou stejně se časem tu techniku naučiš tak i tak

Durex (31) napsal 06.06.2011 v 13:59

tyaelk: Ale já se nebavil o RS 125,ale o 2T obecně! Mě moje City chodila bez problémů

tyaelk (12) napsal 06.06.2011 v 11:39

Durex: A nesype se snad?!!! Já začínal na simsonu, pak po roce jsem měl funglovku Aprilii RS 125 2T a to, co jsem na této motorce zažil, nikterak nevyrovnalo pocity z jízdy. Měl jsem jí dva roky a co týden, to problém. Když jsem si začal myslet, že je to fakt mnou, tak jsem to půjčil mnohem zkušenějšímu kamarádovi (závodníkovi crossu) a ten jí 2x tlačil domu a říkal, že je to ta největší mr.ka, kterou kdy řídil (tím jak se srala)!! V A-spiritu z nás obou udělali debily, že neumíme ani tento stroj řídit a tak jsme jim řekli, ať nám to po opravě přivezou domu (cca 45km). Ani k nám nedojeli! Takže mi neřikej jakej byl Aprilia RS 125 2T skvělej stroj, když víc byl v servisu (a přitom zbytečně, protože nikdy nevěděli, proč nejede. Dokonce se po 4000km zadřela, atd. atd.). Od mých zkušeností s RS 125 mám k této značce takovou averzi, že bych si nekoupil ani žádný jiný model této značky!! Mám 11 let starou R6 a za 45.000km (z toho tak 4000km na okruhu) jsem měl jen problém s napínákem.
Pokud se zastáváte 2T, tak to je Váš názor, ale ten můj nikdo nezmění.

Durex (31) napsal 05.06.2011 v 21:22

Lahvon: To jako na 4T si každej seřídí ventily v poho a bez servisu? Ten kdo rozdělal a složil fichtla,tak v pohodě se postará i 125 2T ... A radši jsem jezdil 2x míň (v porovnání se spotřebou 4t) ale jezdil jsem. Na 125 4T by nemělo smysl z 50-ky 2T přecházet ...

Durex (31) napsal 05.06.2011 v 21:18

A z vlastní zkušenosti tvrdím toto: Ten, kdo zvládne vostrý 2T, tak pak mu nedělá problém jezdit na čemkoliv! A přijde mi úsměvný, že 4T 125 jede. Já měl za 7s celou maximálku 4T,ale s tím rozdílem, že to jelo pořád dál!

Durex (31) napsal 05.06.2011 v 21:13

Co to tady melete, že se 2t sype? Když se použije kvalitní olej a jezdec není pako, tak to vydrží moc! Jakej servis? Na 2t nic není! Jen klika,ojnice píst! To 4t toho má 6x víc a případný zadření (což se klidně u 4T může stát) bude o dost dražší. Vždyť nikasil s pístem je cca 6000 kč a 20 tkm to vydrží! A servis celkově? Udělat dekarbonizaci laufu a přívěry zvládne cvičená opice a majitel dostane alespoň techniku pod kůži

seccomk (0) napsal 05.06.2011 v 16:20

neznamyScooterD> Na porovnání zátahu stačí jet jednou ne? Jel jsem na obyč RS tom prostředním modelu a pak ještě na tom stejném (ročník asi 2002) se 160ccm kitem. Píšeš o nějakém ladění, kolik mlaďochů ji má naladěnou tak, jak ty říkáš? Sednou na to, lijou benzín a olej, sem tam namažou řetěz a pro většinu z nich tím končí práce na motorce. A řekl bych, že to poježdění za ty peníze za to nestojí. I když je fakt, že teď už se dá RS koupit za pakatel a ušetřené peníze můžeš vložit do ježdění, oprav a úprav. Ale nevím, jak dobře se to pak prodává.

Lahvon (0) napsal 05.06.2011 v 10:44

ja vím že to není o stroji akorat v dnešní době kde chceš sehnat aprilii nadhernou a v perfektním stavu malo kdo se o motorky stara a pak nato doplaceji ti co si nani v mladí tešili a chtěji si splnit sen 2T je prostě stroj to uznavám
když se o něho nestaraš sipese a ne každy umi techniku hned od začatku a o každou motorku se musiš starat ale 2T podlemě vice leze do pěněz je to jen muj nazor bez uražky

neznamyScooterD (1088) napsal 05.06.2011 v 08:49

Lahvon> kdyby byly v prdeli ryby nebyly by rybníky 2T se serou jen kvůli zacházení majitelů, jsou náročnější a nejsou blbuvzdorný, to není o stroji, bohužel. Pokud by jim dávali co potřebují, nedělo by se to, jenže každej sedne a lítá, což u 2T stroje prostě nejde.
Seccomk>jednou jsi jel na 2T a víš o čem mluvíš? tvoji zkušenost s RS125 bych moc nepaušalizoval, správně naladěnej 2T jede podstatně víc Na naučení to jistě stačí, jde jen o to, že se mlaďochům snaží vtlouct do hlavy věci, který jsou mimo realitu. Pak totiž přijedeš na světla vedle poladěnýho 50ccm skútra a budeš si říkat jakto? Vždyť je tohle supersport

seccomk (0) napsal 04.06.2011 v 23:33

Styďte se za ty řeči o prachatých fotrech. Co je na tom špatného, že otec koupí synovi motorku? To že vy jste to štěstí bohužel neměli, neznamená, že oni jsou rozmazlení a nebudou si toho vážit. Mně taťka koupil YZF R125 a vážil jsem si jí mnohem víc, než někteří kluci na cebrech, na které si vydělali sami. Stejně tak ty řeči o 4T mrdkách. Na naučení základů to bohatě stačí a ty 2T nejedou nijak výrazně víc. Jel jsem RS 125, tak vím, o čem mluvím. V porovnání se šestkou která má stejnou spotřebu a možná dokonce nižší provozní náklady(olej, případná GO), tak to jede hovno. Tak nevychvalujte neustále ty 2T do nebe, jak kdyby to rvalo ruce a nic nad to nebylo. Tato aprilka vypadá dost dobře a jsem zvědavý, jak se bude prodávat. Video je parádní, akorát mohli dávat tu RS4 už v sérii na supercorsách, jako má borec na videu. Až bude nějaký mladý jezdec zkoušet na sériových gumáchto, co klučina ve videu, tak si namele kokos .

Lahvon (0) napsal 04.06.2011 v 20:03

Prostě řeknu to asi tak kdyby nešel 2T otevřit tak nejede a jen řve sice 4T jede pomalejí ale nadruhou stranu se nesipe nemusiš do toho investovat za pič.viny s prominutím a jede a proč pro rozmazlené fracky ? to nechapu někdo si to třeba nemuže dovolit a muže si to vzít na splatky to není v dnešní době problém a až se vyučí muže si to doplatit sám a rodičum vratit častku ,sice někdo řekne 4t je na pytel atd ale řidičák je do 11kw tak co by ste chtělí ? jakože ceny jsou ku.vahodně velke ja co vidělávám na brigadach prostě na to nemám ale koupit si 2T který se sipe tak prostě na te motorce si nezajezdím a bude jen večně Stát v garaži někdo prostě na drahé opravy nemá. někdo ma dobrou koupi a někdo zase špatnou jakože viděl jsem ji a mužu vám řict že je k posraní nadherna a maximalka je 135km/h jako u Yamahy sice z moji strany se mi vubec neliby ta rychlost ale nemrví se a jede a ma malo žere ani ne 4 litry dobře vím za vykon se platí ale proč bych měl večně tankovat 7 Litru někteří to nevidí ale ti se snaži alespon na to vidělat tak ví že je to težké a popravdě jsou dvoutakty taky nadherné ale hodně prace je v tom a ten kdo nemá pobliž servis tak prostě má smulu a každý motorkař by měl začinat na něčem co jezdí a ne na nečem co bude večně rozebrané jako ja rád opravuju motorky se strejdou taky jsem se učil od nuly .to je jen muj nazor nikomu nic neberu

Mr.Dreamer (46) napsal 04.06.2011 v 17:34

Takhle jednostranně zabarvený článek by snad nenapsal ani zaměstnanec PR oddělení Aprilie. Tedy, vzhledem k té reklamě možná i napsal.
Ono, pěkní lidé se do reklam nedávají náhodou. Účinkující v té reklamě má zajistit, abych chtěl být jako on, mít tu věc co má on... Tento vykuk mě dokáže tak fascinovat tím, že to otřesné háro narve do helmy.
Pokud jde o informace, je super, dozvědět se, že 4T 125ccm má quickshift, ale co cena, výkon, krouťák, spotřeba? To jsou zcela zásadní informace.
K motorce samotné můžu říct jen to, že vzhledově je to pecka. Nebude to žádná střela, ale do začátků určitě stačit bude.

SirIndy (56) napsal 04.06.2011 v 10:53

Blooma: Nesouhlas, v enduru zazivaj dvoutakty obrozeni, na Erzbergu a podobnejch akcich nema tezkej 4T sanci.

bart.john (41) napsal 04.06.2011 v 10:14

medialni masirka muze pracovat jak chce ale tohle bych si domu nevzal ani kdyby to davali zadarmo - vypada to nadherne ale jen do te doby nez se to rozjede - stejne jako dvacka od yamahy

SuperSic58 (1306) napsal 04.06.2011 v 09:46

Nedělejte z toho kovbojku, beztak se k těmhle motkám dostane jen hrstka pubošů s prachatym fotrem, takže když potkáte jednu za rok, bude to zázrak... A že je tam čtyřtakt? Tim líp ne? Puboš nebude muset tak často loudit u fotra prachy na benál a hlavně se mu to nevysype po půl roce ježdění Měl sem tu čest se starou RS 125 a byl to vydechlej kozel tak jako tak... Podle mě 4takt jasná volba

Venca.. (0) napsal 04.06.2011 v 07:25

Všeci jsou chytří,hlavně že na ní ještě nikdo nejel..

Razhel (1) napsal 04.06.2011 v 05:40

rrss: souhlasím. Ta reklama má jen za úkol zblbnout děckám hlavu.

bledemon (126) napsal 03.06.2011 v 21:07

Normálně taliáni ukradli derbi gpr a trochu ho přemaskovali, pak pro jistotu ještě přesunuli celou španělskou továrnu k sobě na apeninský poloostrov . Příští rok čekam novinky aprilia mulhacen a terra.

Blooma (203) napsal 03.06.2011 v 19:22

S legislativou nic neuděláte, a s tim, že svět spěje do hajzlu, taky ne. Prostě se musíme s dvoutakty rozloučit, tak si honem nějaký zachraňte do sbírek.
Spíš nechápu, proč se všude uvažuje jen těch 15 koní. Můžou na tom přeci jezdit (nebo nedejbože závodit) i lidi s normálním řidičákem. Takže by mě spíš zajímalo, na kolik by dneska takovedle 4T motor šel naladit...

milion (0) napsal 03.06.2011 v 18:19

proc tam nepisou vykon a spotrebu?? ta maska teda nic moc, takovyhle prditka co jednou kolem kila a zvuk jak vysavace to uz bych si nekoupil.. kdyz 125 4t tak nahace ten vypada o mnohem lip nez kapoty pod kteryma nic neni

MkokyX (3) napsal 03.06.2011 v 18:01

s tý medialni masaze je mi na bliti ta reklama je jak na pohadku a žlutem prasatku , nevim co by s timhle chteli delat na okruhu a uz vubec nevim proc to srovnavaj se sportovni motorkou kdyz to ma 15 koní ? proste si kupte 4takt at maj pani v Eu parlamentu klid

A.n.d.r.y (0) napsal 03.06.2011 v 17:08

kam se poděla leštěná kyvka a rám

Prusa-#94 (90) napsal 03.06.2011 v 16:32

edit: čtyřtakt

Prusa-#94 (90) napsal 03.06.2011 v 16:31

až na ten čtyčtakt docela pěkný

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist