yamaha_srpen




Aprilia představila sportovní dvěstěpadesátku. Ovšem v Číně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
IvanDvoutakťák (2898) napsal 10.10.2019 v 18:16

Na té GPR250 jsou parádní kola - taky už z Číny ?
Ani si netroufám jmenovat jejich výrobce - takové
odborník zase nésu ...

rsjawkar (13) napsal 10.10.2019 v 11:00

Stelvio, ta doba je skutečně pryč, ale motorky z té doby stále existují...
Obávám se, že nic lepšího v této objemové kategorii už nebude...

stelvio (13) napsal 10.10.2019 v 05:07

Být to dvouvál a dvoutakt, tak jdu do toho , bohužel ty doby jsou už asi pryč

Targus (172) napsal 10.10.2019 v 01:51

Ivan

Dovolil bych si nesouhlasit.
Jedna věc je GP, kde je objem dán sportovními předpisy, druhá věc je prodej takové "nádhery". Kdo je dnes zvědavý na motku s dynamikou Jawy 634?

2lizard - 09.10.2019 16:39
JohnnyS08 - 09.10.2019 11:39
OndraCB - 09.10.2019 10:45

Pánové, čekal bych, že budete schopni svůj nesouhlas nějak blíže specifikovat. Takhle jste za mačkací trumbery.

IvanDvoutakťák (2898) napsal 09.10.2019 v 20:51+1

Karlo, to "urovnávání" kačeru (viz profilovka)
máte jako "vedlejšák" ? Myslím ale, že Ti
to potom paní (spolujezdkyně) "vysvětlila" ...

HiddenSnake (5) napsal 09.10.2019 v 19:30

No spis by meli vsunout neco mezi psycho tunaka a civilizovaneho shivera. Rikam jako majitel shivera. :)

rsjawkar (13) napsal 09.10.2019 v 15:33+1

Zdravím Vás, Ivane. Už už jsem se plašil, ale jsem opět v klidu... Ten rám pokud je hliníkový jako býval v Derbi (výroba Benelli), nevypadá marně a z dálky ta motorka sportovně působí... Rád bych připomenul, co řada lidí nechce slyšet a to, že poslední skutečně SUPERSPORTOVNÍ dvěpade od Aprilie byla RS 250 s motorem Suzuki RGV. Před lety se tato kategorie motocyklů označovala skromnějším výrazem Sportovně Produkční. Kdybych ji měl posuzoval dnešními měřítky, tak bych ji musel nazval raketou. Vím, je jiná doba....Nerozumím ale tomu, proč by u supersportovní motorky mělo být prioritou každodenní používání...

Carlo888 (75) napsal 09.10.2019 v 14:30

talián namaloval za jedno odpoledne...tak kolik dní stráví japončíci na těch jejich nádherách...

Jedi (0) napsal 09.10.2019 v 11:18

Mně se líbí jak to vypadá ostře, bejt mladej, tak to chci. Stejně jsem dycky mladej chtěl Aprilii, vypadala hustokrutopřísně..:D

IvanDvoutakťák (2898) napsal 09.10.2019 v 11:06

V článku mně nejvíc zaujalo hodnocení zájmu v "Evropě", že

. . . . . GPR 250 podle nás zůstane v Asii .
Má tam proto nejlepší podmínky, v Evropě by jí pšenka zřejmě
moc nerostla .My tady na jednoválcové čtvrtlitry nejsme moc zvědaví .
Pro vyžrané Evropany je i v řidičské kategorii A2 ideální nejméně
čtyřstovka a dvouválec . GPR 250 nevybočuje , je to prostě klasický
malý supersport pro každý den . . . . . ,

a tak si říkám proč KTM a Honda, už tak dlouho jezdí
250-jednoválec v MotoGP250 , žeby tuto koncepci nepodporovaly ?
Zongshen by třeba mohla nastoupit do někdejší role Mahindry ...

Targus (172) napsal 09.10.2019 v 10:39-3+1

Pořád čekám, kdy se tady objeví kritici počinů společnosti Jawa. Tedy dovozů minimálně motorů a o tom dalším se pilně mlčí...
A furt nic...

No nic, asi se nedočkám...

Ano, autor má pravdu. V Německé Unii je "in" mít aspoň litra, jinak je člověk naprosto znemožněný outsider. Že je mu ve své podstatě taková motorka kromě jediného týdne v roce ("expedice" do Alp) v podstatě k ničemu, to nám vadit nesmí, protože proto...

Kamikadze-Ace (551) napsal 09.10.2019 v 10:11

Hezky pro juniory, kteri jednoho dne prejdou na RSV4F

Míra (137) napsal 09.10.2019 v 08:56

Jako první motorka pro začínajícího jezdce super.
Když to porovnám, že nová Jawa 300 by vyšla přibližně na stejné peníze.




TOPlist