Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro mě by bylo lepší vyrábět motorky ve dvou velikostech.Třeba novej Monster 1100Evo se mi líbí,jenomže je to velikost M-L.Prckové nedosáhnou na zem a na vobludy jako já je to zas krátký...
Jojo, nastavitelnou vejšku řidítek měl už bizon, jenom se jich asi nevyrobilo tolik, aby si to lidi pamatovali A nastavitelnou vejšku stupaček pro řidiče měl jak pérák, tak kývačka...pořád objevujeme stokrát objevené co? Akorát že teď to navíc musí vypadat jako rozkopnutý lešení
Palec nahoru těm, kteří si vzpomněli na koncept Yamahy Morpho. Z něj nakonec zůstal odvozený legendární (a neúspěšný) model GTS1000. Až zas bude někdo psát, že Japonci jen kopírují, tak tady je důkaz, že občas kopírují Evropani od Japonců
calen: já vím že je to hodně vzdálený odvětví ale dobře je to vidět na mobilech. vzpomeň si na dobu před 10-15 letama a jak to vypadá teď. ono se to z té situace že každá značka si jela něco jedinečnýho přizpůsobovalo tak dlouho až nepoznáš co je ta černá dotyková placka za značku a je to všechno to samý
na co to veškerý přizpůsobování je?
dřív to prostě nějak vypadalo a hotovo, tady máš a ukaž se.
teď máme všechno pro každýho na míru, což znamená pro každýho stejně, rozličnost nulová, ve výsledku pouze uniformovanost a nic víc.
navíc všechno "zlepšený" deseti asistentama takže z toho každej vyjde stejně, ať už jezdit umí nebo ne, náhradní elektrorozum všechno zařídí.
u aut je vlastně neska už jedno ještli je z itálie, japonska, švédska, německa nebo které prdele, stejně už je rozdíl akorát ve tvaru loga na kapotě, zbytek je ten stejnej bez jakýhokoliv rozdílu, k tomu dostanem autopilota abysme ani neřídili a hotovo.
Kurňa to je vynález
ehm, ale nevim co je to za novoty, nemam sice žádnej kosmickej stroj, aůe plexi si sklonim v cca 45° rozmezí, s řidítkama se dá taky hejbat, dokonce i přední vidle jdou dát dolu no a pod prdel si strčim polštářek
A ušetřil jsem pořádnej balík
patan: ano, v aute i na motorce bych si vse nastavil jen jednou, tak to prece ma byt. proc bych si to mel upravovat po prijezdu do mesta? nechapu.
nastavitelne packy, stupacky, radicka a brzda rozhodne nejsou vsechno. co bych dal za to kdybych si mohl na vfr nastavit sklon riditek, vysku a vzdalenost od sedacky.. mne se to libi
no nevim, jsem realista. v autě si sedačku taky nastavim jednou a pak na to nesahám. ještě se mi nestalo, abych si po příjezdu do města napřímil opěrku, abych mohl čučet po sukních... a u motorky tohle naprosto splňují nastavitelné páčky, stupačky, řadička, brzda... takže podle mě nesmysl a jen další zdroj problémů.
naháč s miniaturní podsedlovkou, místo nádrže úložný prostor. ostatní věci (stavitelné plégo, stavitelné stupačky... jsou o ničem). výfuk pod motorem, mini štítek... tohle už tu bylo - buell xb 9 (12) S
DMC-to spíš tí tvoji amíci, ale ti jsou tak 20let za ostatními tak si musiš počkat
K čemu to nastavení (toho odporného) sedáku? Když chci sedět blíž k nádrži, tak se posunu prdelí dopředu.
jestli si někdo myslí, že tahle "univerzálnost" (multifunkčnost) nebude promítnutá v ceně, tak je to opravdový snílek a fantasta
Pro mě by bylo lepší vyrábět motorky ve dvou velikostech.Třeba novej Monster 1100Evo se mi líbí,jenomže je to velikost M-L.Prckové nedosáhnou na zem a na vobludy jako já je to zas krátký...
CharlieV -
Já si myslim, že je to zejména hnusný.
Hollas: proč šíleně drahý díly kupovat? Doma si rozkreslíš novej držáček na kus hliníku, na frézce navrtáš, přiobrobíš, osadíš, jedeš :)
boží, pokrok nezastavíš, motorka kterou si přizpůsobíš sobě, aniž bys nakupoval šíleně drahý díly, bomba! A design, italský, parádní, super!
Teď už je zbejvá počkat, až to Japka zase okopčí!
Jojo, nastavitelnou vejšku řidítek měl už bizon, jenom se jich asi nevyrobilo tolik, aby si to lidi pamatovali A nastavitelnou vejšku stupaček pro řidiče měl jak pérák, tak kývačka...pořád objevujeme stokrát objevené co? Akorát že teď to navíc musí vypadat jako rozkopnutý lešení
bojím se, že se dožiju toho. že tohlensto jednou potkám na silnici
Palec nahoru těm, kteří si vzpomněli na koncept Yamahy Morpho. Z něj nakonec zůstal odvozený legendární (a neúspěšný) model GTS1000. Až zas bude někdo psát, že Japonci jen kopírují, tak tady je důkaz, že občas kopírují Evropani od Japonců
stejně jako na autě nepoznáš jestli je to fiat, kia nebo saab, všechno je to bohužel to samý vzhledem, konstrukcí, vlastnostma
zajimava studie, ale nerealna bohuzel
Moc pěkné. Dobře vymyšlené a dává to smysl... pochopitelně ironie.
někerý nápady by byly využitelný
Nic převratnýho! Podobnou myšlenku měla Yamaha tušim v roce 1989-90 u konceptu Morpho.
calen: já vím že je to hodně vzdálený odvětví ale dobře je to vidět na mobilech. vzpomeň si na dobu před 10-15 letama a jak to vypadá teď. ono se to z té situace že každá značka si jela něco jedinečnýho přizpůsobovalo tak dlouho až nepoznáš co je ta černá dotyková placka za značku a je to všechno to samý
oznacit customizaci (prizpusobeni) za uniformitu, to uz chce poradnou davku predstavivosti.
na co to veškerý přizpůsobování je?
dřív to prostě nějak vypadalo a hotovo, tady máš a ukaž se.
teď máme všechno pro každýho na míru, což znamená pro každýho stejně, rozličnost nulová, ve výsledku pouze uniformovanost a nic víc.
navíc všechno "zlepšený" deseti asistentama takže z toho každej vyjde stejně, ať už jezdit umí nebo ne, náhradní elektrorozum všechno zařídí.
u aut je vlastně neska už jedno ještli je z itálie, japonska, švédska, německa nebo které prdele, stejně už je rozdíl akorát ve tvaru loga na kapotě, zbytek je ten stejnej bez jakýhokoliv rozdílu, k tomu dostanem autopilota abysme ani neřídili a hotovo.
Kurňa to je vynález
ehm, ale nevim co je to za novoty, nemam sice žádnej kosmickej stroj, aůe plexi si sklonim v cca 45° rozmezí, s řidítkama se dá taky hejbat, dokonce i přední vidle jdou dát dolu no a pod prdel si strčim polštářek
A ušetřil jsem pořádnej balík
kdyby to bylo elektricky stavitelné, tak by to třeba u sporttoureru smysl mělo, změnit si za jízdy pozici z kochací na sportovní
patan: ano, v aute i na motorce bych si vse nastavil jen jednou, tak to prece ma byt. proc bych si to mel upravovat po prijezdu do mesta? nechapu.
nastavitelne packy, stupacky, radicka a brzda rozhodne nejsou vsechno. co bych dal za to kdybych si mohl na vfr nastavit sklon riditek, vysku a vzdalenost od sedacky.. mne se to libi
no nevim, jsem realista. v autě si sedačku taky nastavim jednou a pak na to nesahám. ještě se mi nestalo, abych si po příjezdu do města napřímil opěrku, abych mohl čučet po sukních... a u motorky tohle naprosto splňují nastavitelné páčky, stupačky, řadička, brzda... takže podle mě nesmysl a jen další zdroj problémů.
Ja si myslím, že je to super myšlienka, uz davno ma napadlo, že prečo motorky nemajú nastaviteľný posed ako v aute
naháč s miniaturní podsedlovkou, místo nádrže úložný prostor. ostatní věci (stavitelné plégo, stavitelné stupačky... jsou o ničem). výfuk pod motorem, mini štítek... tohle už tu bylo - buell xb 9 (12) S
Ale jako jo , proč ne , má to něco do sebe... Furt lepší než čopr na tužkový baterky...
Přece toho nechci zase tolik?
Mě by přišla vhod mašina alá Transformers. Zmáčknu za jízdy tlačítko a motka se ze zalehávací silničky předělá na enduro a pak zpátky.
nó, ještě by to mohli udělat na elektriku!