Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mozna se na to cekalo proto protoze ve svareci kukle je kazeta s lcd rovna zatimco na plexi je display zakriveny a ted kdyz prisla moda ohebnych lcd zacly to cpat vsude ... to dobijeni bude opruz jako by byl problem tam dat nekde solar na dobijeni jzs ...
Tento systém je jen první krok, vsadím se že následně to bude už součást nových přileb. Akumulátor uvnitř přilby, FW článek vsazený nahoře kterým se to bude automaticky dobíjet. Kolečko na boku přilby na změnu intenzity zatmavení. Potom třeba i možnost dynamického clonění.
deluxa, toto je LCD panel, síce to starne, ale nie až tak drasticky, aby to bolo treba meniť každé 3 roky. A podľa niektorých sa prilba aj tak nemá používať moc rokov.
LCD zatmavenie má výhodu, že tam je veľká rýchlosť zatmavenia a ohromné možnosti v regulácii. A cena pri veľkej sérii moc vysoká byť nemusí, ved pre zváračov to číňanci sekajú aj za 40 euro a životnosť je asi tak tie 3 roky. V tomto prípade nie je dôležitá rýchlosť stmavnutia ako pri zváračskej prilbe, takže sa môže použiť aj ten najlacnejší a najpomalší systém.
Pinlock to ma ako samozatmavovaciu foliu nevidim dovod mat to na baterky a este platit viac pri vymene noveho plexy lebo skor ci neskor k tomu dojde a nechcem vediet kolko to bude stat. Zda sa ze o par rokov budem rad ked najdem v ponuke nejaku helmu ktora nebude na baterky :D
Zní to zajímavě a pokud by to fungovalo, bylo by to super. Vracet se večer s černým plégem poslepu je občas o hubu.
Na druhou stranu modely Corsa a Pista jsou za a) dost racingově laděný, takže pro člověka na cestovněji laděný motorce dost zbytečný a hlavne nepohodlný a za b) stojí ty helmy od cca 18-30 tisíc. Což se ne každému bude chtít dát.
tak TOTO vyzera velmi zaujimavo
len sa trocha bojim ze to bude dost nakladny spas...
Uz teraz krutim nosom kedze budem musiet na tuto sezonu kupit nove plexi do mojej Schuberth C3, nakolko uz je doskriabane jaxvina (holt ma na to aj narok po 5tich odjazdenych sezonach).
A to stoji nejakych 60 ewri... ak ma henta sranda stat 165 ewri tak to potes panbuh...
No hurá. Vnitřní clonu nesnáším, takže jezdím neustále s černým plégem. Občas jsou ty pozdní návraty trochu děsivé... Pokud mi bude sedět přilba, tak jdu do toho.
mozna se na to cekalo proto protoze ve svareci kukle je kazeta s lcd rovna zatimco na plexi je display zakriveny a ted kdyz prisla moda ohebnych lcd zacly to cpat vsude ... to dobijeni bude opruz jako by byl problem tam dat nekde solar na dobijeni jzs ...
Tento systém je jen první krok, vsadím se že následně to bude už součást nových přileb. Akumulátor uvnitř přilby, FW článek vsazený nahoře kterým se to bude automaticky dobíjet. Kolečko na boku přilby na změnu intenzity zatmavení. Potom třeba i možnost dynamického clonění.
Za takovou pálku by mela Mít ten display barevny, intuitivní s ukazatelem rychlosti, zařízením a screenmirroringem pro muj iphon
Jako pěkný, ale abych nabíjel přilbu ...Jako by těch elektronických pí...in na nabíjení nebylo všude plno
deluxa, toto je LCD panel, síce to starne, ale nie až tak drasticky, aby to bolo treba meniť každé 3 roky. A podľa niektorých sa prilba aj tak nemá používať moc rokov.
LCD zatmavenie má výhodu, že tam je veľká rýchlosť zatmavenia a ohromné možnosti v regulácii. A cena pri veľkej sérii moc vysoká byť nemusí, ved pre zváračov to číňanci sekajú aj za 40 euro a životnosť je asi tak tie 3 roky. V tomto prípade nie je dôležitá rýchlosť stmavnutia ako pri zváračskej prilbe, takže sa môže použiť aj ten najlacnejší a najpomalší systém.
Pinlock to ma ako samozatmavovaciu foliu nevidim dovod mat to na baterky a este platit viac pri vymene noveho plexy lebo skor ci neskor k tomu dojde a nechcem vediet kolko to bude stat. Zda sa ze o par rokov budem rad ked najdem v ponuke nejaku helmu ktora nebude na baterky :D
Zní to zajímavě a pokud by to fungovalo, bylo by to super. Vracet se večer s černým plégem poslepu je občas o hubu.
Na druhou stranu modely Corsa a Pista jsou za a) dost racingově laděný, takže pro člověka na cestovněji laděný motorce dost zbytečný a hlavne nepohodlný a za b) stojí ty helmy od cca 18-30 tisíc. Což se ne každému bude chtít dát.
tak TOTO vyzera velmi zaujimavo
len sa trocha bojim ze to bude dost nakladny spas...
Uz teraz krutim nosom kedze budem musiet na tuto sezonu kupit nove plexi do mojej Schuberth C3, nakolko uz je doskriabane jaxvina (holt ma na to aj narok po 5tich odjazdenych sezonach).
A to stoji nejakych 60 ewri... ak ma henta sranda stat 165 ewri tak to potes panbuh...
uvex to už má taky nějaký rok
Perfekní, moje stará helma měla clonu a i to postačilo. Ted používám dufukovacího Scorpiona a tam mi docela chybí. Takže
Dokonalé to bude až se to nebude muset nabíjet jako například samostmívací kukla na sváření :)
No hurá. Vnitřní clonu nesnáším, takže jezdím neustále s černým plégem. Občas jsou ty pozdní návraty trochu děsivé... Pokud mi bude sedět přilba, tak jdu do toho.
To sa čudujem, že na motorkové prilby sa to dostáva až teraz, táto technológia sa používa pri zváračských prilbách už minimálne 25 rokov.