yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kuba650 (0) napsal 18.11.2010 v 01:12

a ja mam v nadži mix 95 a 100 Vervy tak sem zvědavy co to s Banditem na jaro zrobi ,čekam že nic moc páč vervy tam je asi 8 litrů a 12 litru 95.horši věci než že možna bude vic papat to dělat nebude.

Kov (23) napsal 22.08.2010 v 12:03

Přesto co jsem tu přečetl a cvo stojí v článku jsem nalil do varadera vervu 100 a vyjel na ni 4 nádrže. Běžná spotřeba kolem 5,9 až 6,3 litrů mi spadla na 4,85 až 5,2litru. Jezdím pořád stejně,motor má pocitově lepší zátah a trochu jiný zvuk.
Tak a teď mudrujte čím to je.

93_Lenny_93 (0) napsal 22.04.2010 v 20:18

osobně do své 2T hondičky tankuju Shell V-Power Racing a musím říct, že výsledek je tam vskutku znát, motor de celkově líp do otáček, motorka jede o mnoho líp a troufnu si říct, že i spotřeba v celku slušně klesla na druhou stranu, pokud je motor studenej mám kolikrát co dělat abych nastartoval, to je při nizkých teplotách bohužel prakticky nemožné ... Zkoušel sem jsem i Vervu 100 a to nastejno s kámošem, který ji lil do Viraga ... já žádný rozdíl nepoznal, on tvrdí, že motor šel ochotněji za plynem, ale po dlouhodobém používání začal mít problémy s karburátorem a benzín doslova tekl přez karbec ven ... u mě tedy vede Shell, ale ještě bych chtěl vyzkoušet OMV Karera 100

viktors (0) napsal 26.03.2010 v 23:24

GSX-Roll: Děkuji za zajímavý a hodnotný článek. Nenechte se odradit od podobných počinů z 99% technickými diletanty, viz. níže. Benzíny se vyčerpávajícím způsobem zabývají ČMN v číslech z 28.1., 11.2. a 18.3. Doporučuji.

PoiuxCansock (0) napsal 28.11.2009 v 14:12

Oktanové čislo udává schopnost benzínu odolávat detonačnímu hoření
Když máš předstih nastaven na N95 tak s tímto palivem motor pujde jak má a k žádnému detonačnímu hoření docházet nebude, ale když zvýšíš kompresní poměr nebo přidáš přeplňování tak zvýšíš tlak a palivo se vlivem tlaku a teploty zapálí dříve než ho zapálí jiskra na svíčce (dochází k detonačnímu hoření, když použiješ benzín s vyžším OČ který tlaku a teplotě odolává déle, tak ho zapálí jiskra
když budeš moct posunout předstih podle paliva tak natankuješ benzín s vysokym OČ, podle toho nastavíš předstih a tím zvedneš výkon (vyšší tlak = větší výkon)

megacruiser (38) napsal 13.11.2009 v 20:29

Zásadní rozdíl mezi normální 95 a vysokooktanovým palivem je ten, že v 95 je etanol a v těch vysokooktanových není. Takže u starších motorek, nebo před zimou by se na 95 nemělo vůbec jezdit. Etanol váže vodu a působí v motorech, palivovým vedení i nádrži korozivně, pokud se navíc do staré motorky přidají ještě aditiva - náhrada olova na ochranu ventilových sedel a je tam benzín s etanolem, taky to nedělá dobrotu, zreaguje to, zalepí šoupátka. U úplně nových motorů s nekorodujícími vstřikovači a celým benzínovým vedením je to samozřejmě už jedno, ty jsou na to stavěné. Btw. třeba u bráchovýho auta je výslovně napsáno v manuálu že se nesmí používat benzín s etanolem jinak hrozí poškození motoru...

GSX-Roll (4) napsal 06.11.2009 v 16:14

chromák: jestli tě to zajímá, můžeš nakoupit palivo, objednat se u nás na brzdu jako kdokoliv jinej a ten test provedem. Zkouška byla na školních motorkách, kde pak jsou ještě dragstar, royalstar, daytona, GTR a už asi na testy na brzdě nic

chromák (0) napsal 06.11.2009 v 11:17

škoda : samotného by mě to velice zajímalo... kdyby jsi někdy v budoucnu chtěl test udělat většího rozsahu s větším počtem vzorků benzínu a alespoň na pěti kusech moto různých kubatur např. 2v,600,1000 atd. klidně zapůjčím svou r6r 08 a určitě by se nás našlo více páč se domnívám, že nejsem jediný koho to opravdu zajímá...

GSX-Roll (4) napsal 06.11.2009 v 10:35

chromák: protože jsem tu takovou motorku neměl a nejblíž tomu bylo BMW, který mě koncepčně nijak zastaralý nepřijde - kompresní poměr vyšší než na běžným litru z japonska, snímač klepání, kterej používá zatím jen pár vyvolených supersportů atd.

chromák (0) napsal 05.11.2009 v 17:28

Proč jsi test nedělal na moderních superbajcích nebo vysokootáčkových supersportech pro které má tenhle fuel nějaký přínos a význam, ale na zachovalé bábičce z roku 89?(měl jsem 11gsx je to skvělí stroj,ale dnes už trochu z jiného světa tak jako např. w-power race,verva atd.) Furd dokola omíláte nějakej posranej výkon, ale předností tohodle paliva jsou úplně někde jinde. Jste někteří jak zaujatí dědulové. Je jasné i malému klukovi, že za 2kč na litru benzínu mu na brzdě neukáže graf nárůst výkonu o 5koní ale +-0, když sebemenší úprava a nárůst cca. o 5-10koníků vyjdou na tisíce.

acALIEN (-4) napsal 05.11.2009 v 09:49

VPower funguje(je jedno jestli 95kovej , nebo 100ka). Neudela to z motoru osmivalech, kone to neprida. Nicmene cisteni funguje a i beh motoru je hladsi. O tom netreba debatovat. Vic koni ale muze cekat maximalne pubertak.

GSX-Roll (4) napsal 04.11.2009 v 22:15

riderhenry: asi pořád nechápeš primární problematiku oktanového čísla a bohužel je nad moje schopnosti ti to vysvětlit. Navíc co by asi jinýho člověk z Shellu o palivu Shell mohl říct?
Pneu se nelíší jen "nálepkou".

acALIEN (-4) napsal 04.11.2009 v 19:51

racek

racek (0) napsal 04.11.2009 v 17:53

acALIEN: ty si takový chuj že to není možné :

riderhenry (2) napsal 04.11.2009 v 17:03

sukin: to samozrejme vim, spatne jsem se vyjadril - ten clanek je prave o nafte, resp. "synteticke nafte" (GTL), o benzinu se tam zminuji jen okrajove, a to prave touto vetou.

Sukin (93) napsal 04.11.2009 v 16:20

to riderhenry: cetanove cislo se uvadi u nafty ne benzinu..

acALIEN (-4) napsal 04.11.2009 v 15:58

GSX-Roll aha, tak jsem zsae o neco moudrejsi. Diky

riderhenry (2) napsal 04.11.2009 v 15:42

Nejde o to, jestli kazdy z nas ty prednosti vyuzije, ale jde o to, ze to opravdu zamezuje tem detonacim pri podtaceni, nebo-li nejaka ta odslistost tam je. Od cloveka, ktery pracoval v oboru (uz presne nevim, kde atd., ale snad mi budete verit ) jsem slysel, ze Shell dovazi V-Power a V-Power Racing z Nemecka a ze jediny problem je to, ze cisterny Shellu jsou "pujcovany" (dovazi) i do jinych cerpacich stanic, resp. jen "obycejnou" 95 na Shellky. Jen okrajove je o teto problematice zminka v aktualnim vydani Autocaru (v prodeji do zitrka), kde je napr. veta "cetanove cislo nema primo vliv na vykon tak, jako oktanove cislo u benzinu", ktera zazenla z ust nejakeho sefa laboratore Shellu.

GSX-Roll: Vidis to, ja jsem tak blahovy, ze misto toho, abych koupil na auto gumy do 190 km/h, tak radeji kupuju do 210km/h s tim, ze predpokladam vyssi odolnost pneumatiky... V cem se teda pneumatiky lisi? Ja bych tipoval, ze maji pevnejsi stavbu, ale nedivil bych se ani tomu, kdyby se lisili jen "nalepkou"...

Kryšpín (7) napsal 04.11.2009 v 11:21

Každý ať si lije do své motky, co se mu uráčí. Můj názor je, že tzv. lepší benzíny jsou ze značné části jen marketingový trik. Tím, že nalijete "lepší benzín" určitě nic nezkazíte, ale podle mě je to zbytečné utrácení peněz. Mám supersporta, takže mě nějaké omezení samozápalů u podtočeného motoru nezajímá (nepořídil jsem si supersporta, abych jezdil s podtočeným motorem) a uváděné čistící schopnosti těchto benzínů nikomu neberu, motor, resp. spalovací prostor a výfuk lze vyčistit "ostrou jízdou" a karbce čistím a seřizuju stejně tak jako tak vždy, když mám pocit, že je to potřeba (běh motoru se mi nelíbí). Takže asi tak.

..Roko.. (7) napsal 04.11.2009 v 10:47

GSX-Roll jo to bude asi ono..nebyl sjem si 100% jist každopádně asi na přesném místě až tak nezáleží jako natom jak to tam chodí..

GSX-Roll (4) napsal 04.11.2009 v 06:50

v okolí Brna vím o Střelicích kde je sklad paliva

stráťa (104) napsal 03.11.2009 v 23:07

..Roko..: Nemyslíš ve Slavkově? Nevím o tom že bychom tu něco takovýho měli.

..Roko.. (7) napsal 03.11.2009 v 22:52

GSX-Roll: teď jsi mu to pekně vysvětlil..

..Roko.. (7) napsal 03.11.2009 v 22:49

Já jsem to hned na začátku psal, že se to tu klasicky ztrhne v řavu Tuším že v Holubicích u Brna je Tank : jezdí tam pro stejnej benzín cisterny Shellu stejne tak jako Unicornu Můj názor je nato asi takovej : když jsem musel brát benzín na čerpačce, která měla ještě mechanický počítadlo, obsluha musela vylést z kanclu aby věděla kolik jsem si nabral a světe div se jelo to taky a jelo to uplně stejně..Nikdy jsem žádný rozdíl po nabrání V-power, Vervy, Carrery nezaznamenal..Navíc to čištění motoru nebude asi zrovna 2x dobrá věc..Mám zato ,že usazeniny utěsňují (např. sedla ventilů) a když je vypláchneme co se asi stane? (toto berte s nadhledem nejsem žádnej mistr laďič a už vůbec to nemám ověřeno měřením, rozebírám a zkoumáním)

GSX-Roll (4) napsal 03.11.2009 v 22:43

Sukin, acAlien: chyba > poslední řádky nepatří pro Sukin, ale pro acAlien

GSX-Roll (4) napsal 03.11.2009 v 22:41

acAlien-opravdu je jich zatím jen pár kousků.

rider: ano, výrobce doporučuje palivo např. N95 čili na toto palivo motor jede bez problémů a vyšší mu neuškodí, ale ani nepomůže. Příklad na těch olejích není moc šikovnej. Co třeba pneu - jsou členěný mj. dle rychlosti a např. motorka, která jede 160km/h nevyužije nijak navíc tu odlišnost, která je mezi pneu na 180 a na 300km/h - přitom tato odlišnost nebude nic vypovídat o adhezi pneumatiky.

Samozřejmě, že výrobce doporučuje palivo s minimálně X oktany, stejně tak, jak doporučuje pneu s minimálně takovým rychlostním indexem, nebo brzdovku s minimálně takovým bodem varu.

Sukin: tvůj Introš nemá Knock senzor - předstih mění jen na základě otáček a zatížení motoru (TPS).

riderhenry (2) napsal 03.11.2009 v 22:12

Sukin: Misto tech narazek bys mi to mohl napsat, ne?

Opravdu bych byl rad, kdyby mi to nekdo jednoduse vysvetlil. Jestli to nema zadny vyznam, tak penize vyhazovat nebudu, ale ja to vidim asi tak, jako kdyz mam vybrat mezi Castrolem a treba Motulem 300V nebo podobnym lepsim olejem (i kdyz ten Castrol je zrovna stejne drahy, ale chapete ). Vyrobce doporucuje MINIMALNE 95 oktanu, ne JEN 95 oktanu (v naproste vetsine pripadu - manualy vsech motorek a aut sveta jsem necetl). Vyloucime-li tedy karburatorove motory, tak odpada i argument s vyrobci.

acALIEN (-4) napsal 03.11.2009 v 21:38

GSX-Roll treba moje a K1200 urcite taky, nebo se mejlim ? Kazdopadne minimalne vetsina aut to umi. Ja to bral z pohledu obecneho. S motorkama se s vami nemuzu merit, to co mam, je moje prvni, takze se v tom opravdu nevyznam. Ale tak nak by me zarazilo, kdyby tech motorek bylo po skromnu, uz jen kvuli euronormam...

GSX-Roll (4) napsal 03.11.2009 v 21:01

pořád tu mícháte hrušky s jabkama

riderhenry: a co pak teprve nitrometan, to je teprve kyselej smrad

radi5 (73) napsal 03.11.2009 v 20:20

Obecně známá a logická věc - použití vysokooktanového paliva u motoru bez senzorů klepání za stejného nastavení výkon sníží...

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist