yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mates86 (1) napsal 15.12.2008 v 18:49

Super článek jen by mě ještě zajímalo zda existují nějaké diagnostiky pro smrtelníky ( jako jsou u automobilů např.VAG,který poměrem cena/využití nemá téměř konkurenci) nebo se při pořízení diagnostiky na motocykl nedostaneme pod 100 papírů? Bylo by možné poradit jakou popř. pořídit,která je nejuniverzálnější atd., atd.?
Díky za odpověď

HejtmaMa (-4) napsal 17.06.2007 v 22:28

Haya: Tak az budes mit rocne vic jak 10k s motorkou s kladivkama, tak pak si je zkus pochvalovat

HejtmaMa (-4) napsal 16.06.2007 v 23:19

Haya: Na peraku, hmm? A kolik toho na nem tak za rok najedes?

smazany25345 (0) napsal 16.06.2007 v 15:49

He he, jenom mi zenou do tvare usmev nektere prispevky, ktere napadaji GSX-Rolla ... oni asi nevi kdo to je.

HejtmaMa (-4) napsal 15.06.2007 v 22:05

šimi: To neni zadny dokazovani kdo je chytrejsi, to je jen vzajemna vymena znalosti Jaky bys chtel komentare u clanku o diagnostice elektroniky? Snad doporuceni od malire, jak spravne namalovat servismana? Stejne vetsina lidi motajicich se kolem motorek co tomu rozumi je z Elektro, IT nebo Strojarskejch oboru a jejich odvetvi, tak se ani jiny komentare cekat nedaj.

smazany2135 (0) napsal 15.06.2007 v 21:10

Koukám tady je to samej pan elektronka. Ale tak když vás to baví si dokazovat kdo je chytřejší tak proč ne? <br />
Ale ten konkrétní případ by se fakt hodil Nebo rámcový postup hledání konkrétní závady.

HejtmaMa (-4) napsal 15.06.2007 v 15:47

Diagnostika je cokoliv co se snazi &quot;diagnostikovat&quot; neboli &quot;najit&quot; zavadu, nehlede na pouzity vybaveni. I takovy hledani hadru v sani je svym zpusobem diagnostika Ale je fakt, ze po odpoledni stravenym hledanim takovyhle zavady by se clovek nejradsi nakopal do p....e <br />
<br />
Co se tyce ty FFT, tam nejde o ziskani spektra signalu a jeho zobrazeni, ale prave o jeho rekonstrukci (znalost spektra = znalost prubehu signalu), diky tomu je vzorkovaci teorem tak &quot;nenarocnej&quot; a staci mu f/2, protoze libovolnej signal je slozenej z mnoha a mnoha harmonickych signalu a nas zajima pri vzorkovani prave ten s nejvyssi frekvenci. Kvalitni pristroje (v radu desitek az stovek tisic Kc) samozrejme FFT(IFFT) bezne pouzivaj, bez toho by musela byt casova zakladna a cela elektronika o moc presnejsi.

lynx (98) napsal 15.06.2007 v 13:09

HejtmaMa: to mi povídej , ale zase je to už určitá klasika. Moderní stroje mají jednu nevýhodu, už se neopravuje, ale vyměňuje - což je ale pochopitelná daň za pokrok. Ročník výroby 1905 je mě milejší než 2007, ale běs je ročník 07 s technickou úrovní 1970.

HejtmaMa (-4) napsal 15.06.2007 v 12:25

Jinak clanek supr , ale opet se mi to zda nejaky useknuty na konci, jakoby bez zaveru ... co takhle priste dodat treba stranku s nejakym konkretnim pribehem realny zavady a zpusobem jakym byla resena a vyresena?

HejtmaMa (-4) napsal 15.06.2007 v 12:22

Haya: Pokud si to dobre pamatuju, tak elektronicky komponenty maji cca 10x delsi MTBF (stredni cas mezi poruchami) nez mechanicky, takze asi tak. To ze jich tam je hodne uz pak nesouvisi s vlastni funkci motorky, ale s luxusem, kterej za zvyseny mnozstvi poruch dostanes (diagnostika, vykon, vetsi vydrz motoru, adaptace na podminky prostredi ...). Jakakoliv motorka na ktery vymenis kladivka za bezkontakt, je rozhodne statisticky spolehlivejsi nez s kladivkama, a pritom je to taky &quot;prasiva elektronika&quot;.<br />
<br />
P.S.: Doporucuju ti zkusit si nekdy serizovat tlaky na ctyrkarburatorovym ctyrvalci kolem roku 80, pak pochopis co znamena pokrok na velky motorce a uz nebudes chtit mechanicky synchronizovany komponenty ani videt

ltm_cz (0) napsal 15.06.2007 v 10:31

vy jste ucha.....<br />
<br />
měl jsem na své GSXR nedávno problém a pěkně mi to svítilo a někdy zhaslo atd a podle brožurky jsem nastavil &quot;jen &quot; polohu škrtící klapky a jak mi ta kontrolka pomohla )




TOPlist