globalmoto_duben_nolan




Pořizujeme nový motocykl

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
neutrino (0) napsal 16.04.2009 v 11:16

zase budu celej den slintat. nevím, čím to je, jak jezdím na jednom, prahnu po jiném. zase podoba s ženskýma

Richia (2) napsal 14.04.2009 v 17:06

To ginno650 : Ja s Tebou ohledne zvuku souhlasim.Takova Ducati dokaze chytit za srdce, ale pro zivot neni Ale u me motorky BMW F 800S je zvuk , no, pokud napisi, ze strasny, budu jeste moc laskavy Pomuze operace vymneny vyfuku, ale jak napsal "lynx", stejne jako u zensky, pokud se to nezlepsi, a nezbavim se potizi, ktere mam s touto motorkou, budu ji muset vratit domu a zadat, aby mi dali jeji novou sestru (kterou si zase sam zajedu) ci si ji nechali a vratili mi penize, ktere jsem za ni zaplatil

Georgik (76) napsal 14.04.2009 v 14:28

To Lynx:

ginno650 (-2) napsal 14.04.2009 v 14:21

Richia: IMHO = podle meho nazoru. :) Mam proste rad zvuk dvouvalcu - vysoke otacky mi moc neimponuji, toz tak

Simír_01 (4) napsal 14.04.2009 v 11:53

To lynx : Jako ženský, svatá pravda

lynx (98) napsal 14.04.2009 v 10:59

Dobrý návod na koupi auta . To podstatné jste zapomněli - motorka se kupuje především srdcem. Nekupujeme mixer, ale mašinu pro radost. A to se potom nějaký ten nedostatek odpustí. Sedí to přirovnání s babama - jenže motorka je jako milenka a ne manželka. Takže upřednostníme spíš pěkný kozy než charakterové vlastnosti

Richia (2) napsal 13.04.2009 v 15:20

To ginno650 : To kecas. Staci si poslechnout zvuk u me motorky a vyvedu Te z omylu ,) Jinak, ano maji vetci kroutak od spodu a do dvou tretin max. otecek maji vice kroutaku, ale pak straceji dech a ctyrvalce maji navrch. Pak si vyber. Trivalce jsou takovy hybrid mezi dvou a ctyrvalci. Ani ryba, ani rak...

ginno650 (-2) napsal 13.04.2009 v 07:49

A jeste k faceliftu ER6N pro 2009 - HNUS. :) (Ne ze Versys by byl nejakej krasavec - aspon se dobre doplnujeme :))

ginno650 (-2) napsal 13.04.2009 v 07:46

Dvojvalce obecne maji vetsi kroutak, hezci zvuk (IMHO), min zerou a predstavuji 50% udrzby oproti 4 valci (prosta matematika, do jiste miry se odrazi i na cene za pravidelny servis). Mam rad jednoducha reseni,

ginno650 (-2) napsal 13.04.2009 v 07:45

Mohu doporucit, ale osobne jsem nakonec (Bohu diky) zvolil o neco malo drazsi Versys - vetsi pohodli, ochrana a univerzalnost - kazda ta 'koruna' navic oproti ER6F za to stala. Testoval jsem vsecky tri Versys, ER6F a ER6N - rozdil ve vykonu minimalni - pocitove - a Versys vyhral usmevem od ucha k uchu ktery u me nastal v okamziku rozjezdu pri prvni testovaci jizde a trval jeste par dni pote, kdyz uz byl nekolik dni v garazi.

brazel (0) napsal 12.04.2009 v 17:27

Raz som tu čítal článok //www.motorkar...eet-triple-4092.html
Autor ten istý . Tak ako je to vlastne s tými dvoj a štvorvalcami ? Riešenie sa priam núkalo a za takúto reklamu , ako dostal predajca Kawa , by bol aj Street Triple bez problémov pod dvesto a to je iná liga + redakčný test naviac .

Dave_AWARD (0) napsal 12.04.2009 v 13:49

to Mešák: Neboj všechno bude.. Je to jen úvod k sérii článků

to Grifundoor: A ty tolik prašulí nemáš? možná si teď trošku rejpnu..ale.. Co děláš pro to, abys tolik prašulí měl?

SuperSic58 (1307) napsal 12.04.2009 v 12:27

Zapomněli ste v tomhle článku na to hlavní, a to je mít na tu funglovou motorku prašule Drtivá většina bikerů si kupuje ojetinu, pouhá hrstka movitějších sáhne po novém stroji

Mešák (0) napsal 12.04.2009 v 12:01

Dobrej článek. škoda, že neodpověděli na všechny otázky, který si v úvodu vytyčili. Třeba zajíždění novýho motocyklu. Na tohle téma bych pár rad přivítal...

Jinnee (0) napsal 12.04.2009 v 11:18

Megacruiser: Nevím jak je to s cenou u jiných dealerů, ale s těmi předchozími modely to tak Kawa dělá. Cena jde u ní jako u jedný z mála značek opravdu citelně dolů, když doprodává modelovou řadu.

megacruiser (38) napsal 12.04.2009 v 09:05

Ještě k cenám: jak je to s koupí motorky u zřejmě "neznačkových dovozců"? Třeba ta 2009 ER6N je u hlavního dovozce za 175000, ale u jiných je model 2009 za 149000, funglovka model 2008 dokonce už za 130000. Prý s plnou zárukou. Je v tom nějaký háček? Nebo si jen ti menší dovozci nepřiráží tolik k ceně?

Maverick1100 (0) napsal 12.04.2009 v 08:06

Tento clanek od redakce u me mluvi ze srdce.Ja prakticky jsem nemel moznost jsi pujcit poradny motocykl na vyzkouseni,abych vubec vedel do ceho mam jit a vlastne se rozhodoval podle toho co by se me libilo a dal jsem nic neresil.Pri koupi jsem motocykl vyzkousel asi na 200m a tam jsem se videl akorat jak jezdim,uzivam si a dalsi drobnosti jako ze vubec nedosahnu na zem jsem neresil.Jsem uz dost vyjezdeny (od roku 1985,samozrejme same Jawy a CZ),ale porad si myslim ze by se mnelo zacinat pomalu od nizsich kubatur,ja sam v soucasnosti nejvice jezdim na Kawasaki ER-5 a verte ze si to plne uzivam a to me doma stoji Honda ST 1100.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.04.2009 v 23:25

acALIEN:

acALIEN (-4) napsal 11.04.2009 v 22:01

Ja jsem se rozhodl zacit s motorkarenim pekne od nizkych objemu, moje prvni a zatim jedine moto je M1800R, jak jiz nazev napovida, obsah je 1,8 a neni to zadnej brblak, motorka jede tak ryche, jak rychle ji jet nechate.Doporucuji.

Rado_ (555) napsal 11.04.2009 v 21:37+1

Ideál je (ale uznávám, že na to každý nemá) mít dvě motorky, jednu na blbnutí a pak druhou na pohodku do zatáček a semtam cestování... Před 3 lety jsem si koupil Thundercata právě na základě svezení se - šel jsem najisto pro SV650, ale svezení mi nesedlo a prodejce měl Kočku, ktterá mi učarovala... Technika z R6 ale pohodlíčko na delší cesty, jaké u dnešních sportů už bohužel není. Zvažoval jsem k ní evropského 2V naháče. Vyhrál to devítkový vzduchový Monster. naprosto dokonalá hravá a nezáludná motorka, sedla mi od prvních km... po ujetí 500km jsme Thundercata prodával, nebo´t se mi zdálo, že to nejede. chtělo to delší štreku, vzal jsem Kocoura na 300km cestu a bylo mi jasné, že jsem dosáhl toho, co jsem vždy chtěl... Dvě motorky, každá naprosto odlišná, ani jedna není lepší, nebo horší, prostě jiná a obě jsou vynikající!! Tento model chci nechat napořád, takže napřesrok je v plánu upgrade sporta, litrovou motorku ale nechci, jel jsem na R1 a i když jsem myslím si vyježděný dost (loni 11000km, letos už 1600) tak z té R1 nemám respekt, ale strach... Navíc sice nejsem nějak vysoký (175) ale na dnešní R1 se prostě neposkládám. Víceméně mám vybráno... Suzuki GSX-R 750.

CryingDragon (7) napsal 11.04.2009 v 21:22

No a co takhle srovnat ceny v autorizovaném servisu aby člověk veděl. Jinak já tohle neřeším nové moto nechci neb na něj nikdy mít nebudu. Je ale zajimavé že třeba u automobilů se dá projít víc dílerů a někteří dokonce dají cenu jinou a spousty věcí co je v základu zaplatíte jako nadstandart. Takže plátí tohle i pro motorky ?

memphis.unv (17) napsal 11.04.2009 v 18:47

až na ten design, nic horšího jsem neviděl

Simír_01 (4) napsal 11.04.2009 v 13:52

Ten dealer u nás v Bv stojí za prd, prý převáděčka není. Měl by prodávat rohlíky a né motorky. Ono když už mi řekl, že obě mají úplně stejný motor, šel jsem raději pryč.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.04.2009 v 13:39

Simir: Jen k tomu GTR. Ja na nem nejel, ani na ZZR, ale kamos byl na predvadeckach a zkousel obe a rikal, ze by se mu lip cestovalo na ZZR.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.04.2009 v 13:34

To projeti na motorce je zradny. Ja se projel na ZX10R a 14 dni sem si zvykal a byl rozcarovany. Ted uz bych ji nevymenil za nic. Predtim sem mel ZX9R, ktera byla mnohem pohodlnejsi, ne tak razantni posed atd, a ZX10 bych si po prvnim svezeni nekoupil, kdybych na nej dal. Urcite se svezt chce ale brat to tak, ze si na neco proste je treba jen zvyknout.

Kawka (0) napsal 11.04.2009 v 11:54

Simír_01 (4) napsal 11.04.2009 v 11:54

Taky souhlasím s článkem. K testům motorek je ale nutno přistupovat s velkou rezervou. Např. co se týče mě, mám VFR 800Fi, mám k VFR snad vše co vyšlo v časopisech až po to co poskytl dealer, to samé k CBR 1100XX a ST1300. Sesbíral jsem to všechno co se dalo včetně srovnávacích testů s konkurencí, protože jsou to stroje, do kterých bych šel. Ale je to jen vodítko, při výběru bych na ně dal tak s 20% . Na motorce je fakt potřeba se projet, a to ne jen rovně na úseku 10km. Dobré je tak 1 den, ideální si na ní zajezdit a sednout hned na další možnou motorku, o které člověk uvažuje. A pak se na ni zase vrátit. Např. u mě. Jezdím na VFR 800Fi, rád cestuju, uvažoval jsem o něčem ještě víc cestovním , jako je ST 1300, FJR nebo GTR. Podle testů vede BMW, to se mi ale nelíbí, nesedí mi to desingově. Pak je tu STčko, jezdím na něm v "práci" , . Opravdový cesťák, ale podvozek je hodně pohodlný, až gumový Ale na cestování v pohodě, okolo 200km/h se fakt vlní s 3 kufry. Pak FJR, po dni na okruhu jsem byl nadšený, motor táhne krásně, desing super, palubní počítač, teplý hefty, zásuvka, stavitelný štít se mi zdál taky super ..vše v základu. Jo, ale to bylo na okruhu, adrenalin...v každé zatáčce stupačkou po asfaltu... Říkám si , tak asi na ST, asi změním značku jak Rossi. Pak na ní jezdím po dálnici... plexi se klepe, fouká ať je dole nebo na hoře, vibrace okolo nejpoužívanější cestovní rychlosti 130 - 140km/h... ale nezavlní se ani okolo 240km/h... 900km na ní, jsem spokojený, fakt už bych bral i tu FJR, jezdím většinou 110km/h , FJR ukazuje spotřebu 4,4 - 5,2l/100km, plexi je dole, motor přede bez vybrací, navíc krásně duní z laufů, ale v zatáčkách má snahu padat, vadí jí nerovnosti ve kterých se jako by kroutí. Otočit se na plný rejd nehrozí, má snahu se zavírat a padat, takže nohu radši ze stupačky. Parkuju to a čeká mě 130km na STšku. Hned dávám kolečko na plný rejda a vše jde tak krásně, motor se vytáčí bez vybrací v celém pásmu, nic se neklepe, štít vyjede až nad hlavu kde si můžete vykládat a žádný hukot větru... Palubní počítač ukazuje sice 4,9 - 5.7l/100 km při stejném tempu, ale pak stejně po dotankování vychází spotřeba 5,2l/100km. Větší nádrž, větší kufry, větší sedlo...dvě schránky místo jedné na FJR..jen ten desing, ..líbí se mi , ale už je to poznat, že je to motorka co se dělá nějaký ten pátek. A pak si vyber Jo azrcátka , Pan jasně vede, ikdyž ty FJR jsou víc sexy stejně jako celá motorka... GTR jsem neprojel, což mě mrzí a moc rád bych ho zkusil, klidně položím kauci...jen kde je nějaká předváděčka. Nevíte někdo? Nebo kdo by to půjčil, ikdyž to je divné, že jo. Takže stejně bych nevěděl kterou Ještě že mám doma VFR, to umí vše a slabinu žádnou výraznou nemá a ikdyž je "stará", desingově přád sexy. Takže počkám na "litrovou" , mohla by vypadat, tak jak ji prezentovali na netu ve verzi GT nebo F s těma kuframa, stavitelným štítem a snad bude mít radiální brzdy, ABS, obráenou vidlu...jezdit okolo 5litrů a nemám co řešit. Teď bych fakt nevěděl, co si mám koupit. Ale to svezení je nevyhnutelné ! ! !

Kawasakiman (-7) napsal 11.04.2009 v 11:37

Kawasaki

Tomas_cze (0) napsal 11.04.2009 v 10:36

Skvělá volba, design teto novinky se strašně moc povedl a jízdní vlastnosti to ma super gratuluju a přeju hodně km bez nehod

megacruiser (38) napsal 11.04.2009 v 10:34

Souhlas s redakcí, svezení se na motorce je nutnost, testy bývají hodně subjektivní a co vyhovuje jednomu to může vadit jinýmu... Ještě k výběru ER6N - můj názor je že Kawasaki původní design zmršila. Ty rohy na světle vypadají hrozně, teď už to prostě není ta stará dobrá "bublina". :

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist