husqvarna_svartpilen_801_2




Než to zmáčkneme

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Karp007 (8) napsal 02.10.2016 v 09:57

Sakra ten muj komentar mel byt k jinemu clanku sorry. Inak tenhle clanek celkem ujde

PetrAT (74) napsal 02.05.2015 v 20:03

verva 100
Mám ji odzkoušenou už několik let
A v podstatě dnes už to dávám i do sekačky, křováku a pily
A je po problémech s prvním startem po zimě

IvanDvoutakťák (5069) napsal 08.04.2015 v 11:01+1

A co MaxiMotion100 u OMV ??

splasenytrubky (117) napsal 06.04.2015 v 15:06

Triple_Mike:
Verva 100 je opravdu z Rakouska, má 100 oktanů a její hlavní plus pro nás je, že v ní není ethanol (kromě zcela zanedbatelného množství z ETBE). Vše ostatní je jen věc potřeby a ceny. Samozřejmě, pokud k ničemu 100 oktanů nepotřebuješ (a já myslím, že je nepotřebuje tady asi nikdo), a ethanol ti během roku nevadí, pak lze určitě natankovat buď jiné aditivované palivo, nebo i natural 95 bez aditiv, ale s lihem, každého věc.
Je to jen věc aktuální potřeby a ceny, kterou jsi za to ochoten zaplatit. Ale podvodem bych to nenazýval v žádném případě.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 06.04.2015 v 13:55

Tak teď nevím, jestli nakupovat u Benziny, Benziny+, nebo na netu ...

Triple_Mike (4) napsal 06.04.2015 v 10:32

Aaaa koukám, že to kluci tahaj z Rakouska

Každopádně pěkný článek k tématu: //www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007022501
aditiva se dají koupit tak jako všechno...třeba na netu.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 05.04.2015 v 21:43

A kdo myslíš, Triple_Mike, že vyrábí Vervu100 ??
Určitě si nebudu sám "aditivovat" , ale přesto ny mně
zajímalo, kde by se ta Tebou zmíněná aditiva dala koupit .

Triple_Mike (4) napsal 05.04.2015 v 09:09

K tomu benzínu: Verva 100 je obyčejná 95ka, do které přidali aditiva. Mají to dokonce i na webu. V čechách není rafinerie, která by uměla byť 98 oktanový benzín natož 100. Takže za mě nalít 95ku a koupit si vlastní aditiva. Nevím proč bych měl platit zbytečně za něco, co si zvládne udělat každý sám
Kdysi měli 98 na Essu, kterou vozili z Rakouska nebo Německa.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 03.04.2015 v 12:10

Vítej "do klubu sedmdesátníků" , Wenci

Wenci (15) napsal 03.04.2015 v 11:07

banditt:Chlapče s tím povrkáním přes tři zimní měsíce to dělám léta letoucí (první vlastní motorku jsem měl od r.1961). Názory jako na všechno se různě mění a pak se vracejí třeba zase k původnímu-to je život. ALE:Nikomu nic nevnucuji ani neříkám, že je to nejlepší. Tak to zkrátka dělám léta létoucí a JDE VŽDY NA PRVNÍ!

deluxa (347) napsal 03.04.2015 v 00:16

Clanok ok ziadny nezmysel tam nevidim. Osobne menim olej vzdy po zime. Alebo ak stoji moto dlhsie ako mesiac, dva. Tuto sezonu som v podstate ani prestavku nemal jazdil som aj v decembri. Hlavne dodrziavat interval a davat kvalitny olej + vzdy cistit vzduch. filter. To sa vam odvdaci motor dalsim km bez problemov. Ostatne ani nestoji za zmienku bateria toho znesie vela a kadeco ale gelove nemaju radi minusove teploty. Dalsi blbost co ludia robia je nabijat gelovku obycajnou autonabijackou. To sa rovna istemu znicenu baterie. Odporucal by som menit brzdovku kazdu sezonu stoji to par eur (korun). Inak k masine fakt netreba vela spekulovat staci mlatit km :D

libos73 (0) napsal 02.04.2015 v 21:22

Vše pěkně popsáno...

olha (4) napsal 02.04.2015 v 20:07

Warthog (8) napsal 02.04.2015 v 19:13+7

Dobrý, ale ještě bych uvítal článek o tom, jak předejít srážení výstroje přes zimu. I když jsou hadry v suchu, stejně se vždycky přes zimu srazí. A trvá to do léta, než se zase "vytáhnou" na únosnou velikost.

XTeZeto (80) napsal 02.04.2015 v 17:34

Motobaterku netrápím,mám vždy nachystanou autobaterii a startovací kabely. Jinak článek dobrej.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 02.04.2015 v 17:21

Nilgiri, ta Tvoje "stará dobrá " XJ600 se s tou zimní sedimentací Naturalu
vypořádala hned jak se ten biosračka-Natural pořádně promísil s Vervou
a propláchly se karbecy ...

kujebák1 (25) napsal 02.04.2015 v 16:10+1

Ten článek je opravdu pěkně napsaný opravdu pro Ty, méně technicky nadaný. Já k němu ještě přidám to, že dávám kousek hadru do výfuku na koncovce. To není kvůli myším, ale kvůli vlhkosti. Jinak co se týče benzinu, tak ten neřeším už čtyři roky .Po sezoně doleji doplných a na jaře bez problému. Asi ten midnight stárek 1300 A je skromný chasník. Přeji hodně dobrých startů a šťastných kilometrů.

charlie.vtx1800 (38) napsal 02.04.2015 v 15:31

V podstatě to dělám stejně. Jediný, co dopřeju mašině navíc je, že ji celou vyheveruju na zvedáku, protože je zbytečný aby mi těch 3,5 metráku zbytečně stálo 3 měsíce na pružinách a když už ho mám...
Článek OK.

banditt (77) napsal 02.04.2015 v 15:26

Wenci:
Já jsem si myslel,že dneska už není nikdo,kdo by věřil na to,startovat motorku každej měsíc na 5 min v garáži
To je jeden z největších nesmyslů a je vidět,že se ujal řádně ...jako většinou

nilgiri (4) napsal 02.04.2015 v 13:58

Stejně jako Komorerth mám XJ 600 a mně teda ta slavná Verva moc nepomohla. Je teda pravda, že jsem měl jenom asi 2/3 nádrže (zbytek natural), ale chvilku jí to trvalo. Prvních pár set metrů se po přidání plynu dusila, ale pak už OK. Jinak bych ještě zmínil, že to dobíjení baterky nemusí být nutný. V říjnu jsem ji vymontoval a ještě v půlce března měla 12,64 V.

VladaM (141) napsal 02.04.2015 v 13:33+1

Jezdím více méně furt, když není pod 0° a není sníh.
Tak není důvod kvůli pár týdnům moto klidu nějak zimovat.

v-tec (1) napsal 02.04.2015 v 13:09

Na podzim jsem natankoval plnou naturalu 95 a teď na jaře bylo při první jízdě jasně zřetelné klepání, než se s tím ŘJ vypořádala, takže příště rozhodně zkusím zazimování s Vervou 100.

Wenci (15) napsal 02.04.2015 v 13:07-1

Dobrý, se vším souhlasím, ale řeknu jak to dělám já. Mám starou KAWU VN800A karburátor. Na zimu naplním nádrž po okraj tím nejdražším benzinem od OMV, otřu hadrem, kapku nadlehčím zvedákem (mám jen policajta=boční) a přikreju plachtou. Loni jsem jel naposledy 20. listopadu, tak potom 20. prosince,20.ledna,20.února otevřu garáž, sundám plachtu a nechám ji 5 minut zavrkat, zkusím světla, příp. pootočím kola a hotovo.
Jde VŽDYCKY NA PRVNÍ. Žádné vyndavání baterky, dobíjení...A v březnu jedu už ven.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 02.04.2015 v 11:11

Díky, Dawide, že jsi zde úplně jednoduchým způsobem ukázal
nevěřícím, jaký "kejkle" se dějí v byznysu s palivy
//www.novinky.c...to-volaji-vedci.html

Déjávu (58) napsal 02.04.2015 v 10:50

Jasně a srozumitelně napsaný článek. Jak píše autor... pár věcí se dělají jinak dle typu motorky, ale jinak bez výhrad.

DOMINATOR (1260) napsal 02.04.2015 v 10:37+1

Jako základní informace pro lidi co tomu moc nerozumí super

tudor (5) napsal 02.04.2015 v 10:19-4+4

ten článej je OK. Kéž by zamezil stupidnímu letitýmu opakování přiblblejch dotazů ve fóru.

funes222 (58) napsal 02.04.2015 v 10:07

Suzyfon.Taky si myslím,že v článku žádný nesmysl není.Já taky nechávám plnou nádrž a na jaře jsem neměl se startem problémy.Ovšem teď to vážně vypadá na ty sněhový řetězy

Komorerth (60) napsal 02.04.2015 v 10:07

ja som do karburatorovej XJ 600S z 2001 natankoval plnu nadrz Verva 100 a presiel asi 20km. na jar nastartovala na prvy krat. takze na tom kvalitnom palive zrejme nieco bude

na bezne jazdenie to nema velky prinos a osobne si myslim, ze je to vyhadzovanie penazi. Ale jedna-dve plne nadrze za sezonu skutocne kvalitneho benalu bez liehu urcite viac pomoze ako uskodi

dawid29 (8) napsal 02.04.2015 v 09:50+1

puffybodie: Ono stačí jenom vzít dvě průhledný pet flašky do jedný nalít obyč benzín a do druhý vervu a nechat cca měsíc stát a uvidíš jak se ti v tom obyč benzínu všechno oddělí a můžeš si udělat obrázek o tom co leješ do mašiny..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist