globalmoto_duben_nolan




Kurz bezpečné jízdy na motorce ano či ne?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
janbratan (0) napsal 26.12.2019 v 15:12

Ohledně bezpečné jízdy jsem našel i tohle https://www.dopravniznaceni.com/Zaklady-pro-bezpecnou-jizdu-b4863.htm - jinak si myslím že na motorce je to vždy nebezpečnější protože je možné doplatit na blbost řidičů aut

mira008 (-1) napsal 18.07.2011 v 16:06

Článek začal jako snad zhodnocení několika kurzů, ale skončil jako reklama na jednu firmu.

Ale vítám snahu každého, kdo se snaží udělat něco pro bezpečnost všech účastníků silničního provozu. Jen houšť!

Maty_Kolin (25) napsal 28.06.2011 v 13:52+1

nuclear> Co to meleš? Jakej instruktor z mostu? To sis asi spletl článek. Ty jsi ještě moc fotek nehod motorka X auto neviděl, jinak bys nemohl psát takový nesmysli že motorka nijak plechovkáře neohrožuje... Až ti nějaký střelec rozpárá motorkou auto vejpůl a bude v něm tvá rodina tak to možná pochopíš.

A to co tady některým lidem stále nedochází protože ten kurz neznají, není to jen bezúčelné kličkování mezi kuželi, ale trénink toho jak to ustát nebo alespoň zmírnit následky toho když se potkám s bezohledným plechounem. A nejen to...

Ale nějak se rozepisovat je házení hrachu na zeď.

nuclear (1) napsal 28.06.2011 v 02:29-1

Tak hoši,
povězme si narovinu, že tady ten jeden instruktor z Mostu, co dával rozhovor pro Aktuálně.cz, si chtěl pěkně přihřát polívčičku, a řádně šokovat prohlášením, že
"silná motorka nepatří do ruky lidem ani nad 23 let" .
Není to náhodou bývalý flastrovač?
-
Většina nehod se, jak víme, stane nikoli tak, že někdo "nezvládne motorku", ale vinou bezohledných plechounů.
Rovněž - nějaké zalehnutí v zatáčce a ošmirglování deklů, ještě taky není nic hrozného, pokud do té zatáčky někdo nepřijel jako Ghost Rider.
A nakonec- pokud se tedy někdo rozhodne, že "rozvěsí prádlo" stále ještě nijak neohrožuje plechovkáře, pro které je fyzicky motorka vždy nějaký polétavý hmyz, který
přinejhorším znečistí okna.
Takže frajeři z Mostu - ponechte si svoje šokující komentáře o zákazu motorek pro debatu s Humlem (reflexní vesty )při návštěvních dnech věznice na Mírově, společně s balíčkem pomerančů.

rumlos (23) napsal 27.06.2011 v 16:58

Místo označené BREAK je asi místo kam zajedeš, když si chceš dát přestávku od chytrých rad pánů instruktorů. Pobavila mě i akrobacie na motocyklu velice potřebná věc, to je asi když člověka bolí pozadí tak aby věděl co dělat.

ARCTIA (2) napsal 27.06.2011 v 15:10

Sorry, ale snad článek a kurz není o tom, zda někdo umí anglicky nebo ne, je to chybka, kterou jistě organizátoři odstraní.

A jestli Matyho kurz nebo jiný zachrání byť jen jednoho z nás tak měl smysl. Držím palce

Bodlák (4) napsal 27.06.2011 v 10:21-1

Hm, co znamená to " BREAK " napsané na vozovce? Zlom to? Tancuj? / Brejkuj? / Nebo to znamená brzdi? Proč to nenapíšou česky? Co si mám myslet o kurzu, který napíše nápis jak kráva a je to úplně blbě?

baruš20 (-1) napsal 26.06.2011 v 16:23

Věřím v kvalitu toho kurzu, ale kvalita článku je hrozná. Příště lépe vybírat externí redaktory...

DMC.motobiker (-23) napsal 26.06.2011 v 13:15-1

Myslím si, že je to naprosto o ničem! Ale hlavně já třeba ani nemám v plánu jezdit bezpečně , takže by mi to bylo stejně totálně k ničemu... Až bude kurz NEbezpečné jízdy na motorce, tak se tam asi přihlásím...

rumlos (23) napsal 26.06.2011 v 10:41

Souhlasím s dedaj! a blbostí tady bylo řečeno více psychotesty poviné, nebo spřísnění autoškol s ničím s toho nesouhlasím a když si někdo myslí, že mu motání se po parkovišti pomůže při ježdění, tak proč ne a určitě kurzy nezavrhuju.

dedaj (21) napsal 26.06.2011 v 10:32

"Vždyť každý nový motorkář, který přijde do autoškoly, má jen jediný cíl. Získat co nejdříve papíry a vyrazit pod plným plynem do zatáček. Vůbec si ale neuvědomuje, že v rámci omezené výuky v autoškole vlastně nic neumí."

Prosím vás vzpamatujte se, co to tady melete za hovadiny, že každý

haya-bu (0) napsal 25.06.2011 v 18:41

Kaabo - a nejen motorkáři povinně do kurzů bezpečné jízdy, ale i autařům upravit výuku autoškoly o to, že taky existují motorkáři, že motorky mají zrychlení z 0 na 100 za 3 s., že spousta motorkářů nedodržuje předpisy a jezdí rychle, takže větší obezřetnost při vjíždění z vedlejší, že se motorkáři proplétají mezi auty, atd, atd...
Mimochodem - docela bych uvítal i povinné psychotesty před vydáním řidičáku!!

Kaabo (136) napsal 25.06.2011 v 10:57

pijanst: Tak proč tam ty předkopnutý vidle máš...když s tím neumíš jezdit

Přesně, jak tu psal někdo podemnou...tímto kurzem by měl projít každý kdo dělá řidičák...aby poznal, co všechno neumí. Lidi dostanou jen kartičku...a tímto se automaticky pasujou do mistrů světa v ježdění na motorce.

pijanst (2) napsal 25.06.2011 v 09:04+1

haya-bu
S Mírou jsem osobně mluvil na akci"Nežij vteřinou" To HD jsem viděl a je to upraveno velmi pěkně. Souhlasím s tím, že ten chlap umí a umí i naučit.
Nicméně... podívej se prosím na v mém profilui kde mám přední kolo a kde jej má ten sportster. Jde o úplně rozdílný styl. Osobně bych v takové škole uvítal i Něco, co má to přední kolo více vpředu. To je totiž to, co v nabídce motoškoly nemá NIKDO.
Mírovo doporučení abych jezdil do 50Km/h musím ignorovat.
Nicméně opravdu jsem jej viděl v akci a opravdu umí a má to rád, na něm je to vidět

haya-bu (0) napsal 24.06.2011 v 19:47

Pijanst: www.bezpecne-na-motorce.cz
Jedna z výukových motorek je H-D Sportster 883R s namontovaným protipadacím rámem pro nácvik krizových náklonů, krizového brzdění a vyhýbacích manévrů - když přeženeš manévr, motorka nespadne a pokud se držíš, ani ty ne. K tomu 4 další výukové motorky s rámama dle zaměření.
V kurzu 8-10 lidí na 2 instruktory (Míra Lisý, Petr Kvěch - bývalí ČR reprezentanti v moto soutěžích).
S kurzy jezdí po celé ČR.

Skinner (0) napsal 24.06.2011 v 19:45

Motoškoly samozřejmě ano ,je to spíš o tom co si kdo vybere,já za sebe bych upřednostnil ,jak to říct,lépe vybavenou a nutno podotknout podstatně dražší školu(i o více jak 100%) Nic proti aktivitě jiných,schválně jsem neuváděl konkurenční produkty,nedělám reklamu.
Je to prostě o tom co komu vyhovuje,když jde někdo do motoškoly dělá jen dobře všem doporučuji.
Zítra bohužel na gimkhana nestíhám,jedu do Rakous.
Jakákoliv aktivita v rámci osvěty je jen přínos.Jen tak dál Maty,jen vše dobré.

pijanst (2) napsal 24.06.2011 v 19:08

Já bych tedy rád viděl a zažil motoškolu, která UMÍ naučit jezdit na chopperu s předkopnutýma vidlema. Osobně si myslím, že to dokáže jen pár jedinců vlastnících tyto stroje, ale v motoškole se to nedozvíte.
Pro to předkoplé kolo platí totiž malinko jiná pravidla brždění a náklonů

JirikM (0) napsal 24.06.2011 v 17:50

Ahoj, na motoškole jsem nebyl, nicméně sem Matyho potkal v Sosnový na okruhu ... sám trénuje tak, aby mohl ukazovat dál co a jak se má. Jen tedy přiznám motorka na okruhu s dvojicí řidítek vypadala zvláštně .. mno asi jako moje silniční Enduro s kufrem

Když to někdy půjde, tak k tobě, Maty, pošlu ženu na trénink .. jestli se vrátí po dětech k ježdění.

Maty_Kolin (25) napsal 24.06.2011 v 17:33

s mototravelem nemám nic společného

Tomáš_R (0) napsal 24.06.2011 v 16:44

ahoj, rád bych varoval zájemce o kurz bezpečné jízdy před nákupem poukazu od firmy Amnion s.r.o. (také vystupující pod logem Mototravel.cz). Tato agentura vybrala 1500,- za poukaz na kurz v Hořovicích a mezitím zmizela ze světa.

radek_ (2) napsal 24.06.2011 v 16:43

@Rudýn: Paráda tak příště jedu s Vámi To je super věc, takhle se s kamarádama vyblbnout na „bezpečném“ prostoru :)

Maty_Kolin (25) napsal 24.06.2011 v 16:15

sherm14: vidíš, Skinner má pravdu jsem amatér když ani neumím napsat správné slovo

Zajímavé je, že jsi první kdo si toho po dvou letech všimnul resp. první kdo mě na to upozornil. Až bude pneu na výmněnu tak to pogumuju a napíšu správně. Díky za upozornění

sherm14 (1) napsal 24.06.2011 v 15:36

Maty_Kolin> BREAK nebo BRAKE ?abys tam lidi temi napisy nazmatl

33mazzy (3) napsal 24.06.2011 v 15:18

ARCTIA - souhlas s tebou! Každý kdo motoškolou projde si možná uvědomí, že umí prd a třeba začne trochu víc na silnici myslet hlavou a hledat další možnosti "doučování" mimo provoz! Jen tak dál Maty! M

ARCTIA (2) napsal 24.06.2011 v 14:59

Myslím, že by podobné kurzy měly být povinnou součástí před udělením řidičáku na motorku - místo nesmyslných omezování atd..

tomy.85 (1) napsal 24.06.2011 v 14:42

skoro se stydím, že jako kolíňák jsem ještě nebyl ...ikdyž jsem teď většinu času v Liberci na škole a práci, tak doufám, že si čas udělám...

banditka (0) napsal 24.06.2011 v 12:48

Na kurzu jsem byla na konci května a doporučuju všem - bez vyjímky! Při srovnání s Brnem: neporovnatelná péče a zpětná vazba od instruktora, informace, trénink (a v poslední řadě peníze).

Rudýn (24) napsal 24.06.2011 v 12:41

.raduzak - my jezdíme na letiště tak 2x do roka. Prvně se samozřejmě blbne do foroty ale pak když už jsme ztahaný tak zkoušíme, kdo umí jezdit pomalejc, kdo umí jezdit dokolečka bez držení (našroubujeme si pořádnej volnoběh), jaký to je vjet pod plynem na klacek, jestli zastavím ze stovky na daný čáře, slalom (pokaždý ve větší rychlosti) a tak. Pak ten kdo má nejmizernější gumu jí spálí a jede se domů

Maty_Kolin (25) napsal 24.06.2011 v 12:37

Skinner: doufám že se zítra uvidíme

//www.motorkari...etail-akce/?aid=4671

callowsick (463) napsal 24.06.2011 v 12:05

jj, působí to na mě pozitivně. žádný pozlátka jako lákadla, ale praxe.
možná si to dám (i po 16ti letech v jedný stopě)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist