Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sice autor za tento článek mnoho ohlasů nezíská, ale také mnohokrát děkuji. Málokde je k nalezení tak komplexně a přitom ještě poměrně laicky vysvětlená funkce dobíjení, ať už s vybuzeným alternátorem nebo s permanentním magnetem.
PS: Je mi líto běžných motorkářů, které ani nezajímá jak ta věc mezi jejich stehny funguje.
Výborný článek, díky za něj
Já naopak bych uvítal mnohem odbornější články.
Mě nejvíc vadí když si koupím motohouse, prolítnu reklamy 20 stránek o tom které mařce se dostali do kalhotek a konečně článek co mě zajímá a u jádr pudla čtu - citace: "Vysvětlení jak se ladilo na závody nové gsxr a technické detaily by nebyly pro laidskou veřejnost srozumitelné i my jsme nad ladičem u brzdy stáli s otevřenýma hubama a kroutili hlavou" no tak to byla poslední kapka, od té doby motohousle neberu.
ub88: Co je to běžný motorkář? Zrovna valím spravovat kamošovi jednoho triumpha, kterej má tenhle altec a rekapitulace znalostí přišla v rychlosti vhod.
Článek je napsán velice dobře.Nenech se odradit. Nikdy není na škodu rozšířit si obzory. Sám jsem použil několik tipů ze starších článků autora GSX-Roll. Někdy se při opravách setkáš s takovými problémy,že vážně nevíš kudy dál.
Pawka: to je v úvodu uvedeno a je to doplňující článek k předchozímu s magnety, které jen pro informaci nejsou neodymové, ale většinou obyčejný ferit. Pólů bývá i pět.
Z čeho bereš ty procenta - pokud z nových modelů tak je jich spíš 99% s permanentními magnety v rotoru. Přesto jezdí pár motorek s tímto druhem alternátoru, pro které je článek určen...pokud tedy mají zájem se dozvědět něco dalšího ke své motorce.
Sice autor za tento článek mnoho ohlasů nezíská, ale také mnohokrát děkuji. Málokde je k nalezení tak komplexně a přitom ještě poměrně laicky vysvětlená funkce dobíjení, ať už s vybuzeným alternátorem nebo s permanentním magnetem.
PS: Je mi líto běžných motorkářů, které ani nezajímá jak ta věc mezi jejich stehny funguje.
Výborný článek, díky za něj
Já naopak bych uvítal mnohem odbornější články.
Mě nejvíc vadí když si koupím motohouse, prolítnu reklamy 20 stránek o tom které mařce se dostali do kalhotek a konečně článek co mě zajímá a u jádr pudla čtu - citace: "Vysvětlení jak se ladilo na závody nové gsxr a technické detaily by nebyly pro laidskou veřejnost srozumitelné i my jsme nad ladičem u brzdy stáli s otevřenýma hubama a kroutili hlavou" no tak to byla poslední kapka, od té doby motohousle neberu.
ub88: Co je to běžný motorkář? Zrovna valím spravovat kamošovi jednoho triumpha, kterej má tenhle altec a rekapitulace znalostí přišla v rychlosti vhod.
Článek je napsán velice dobře.Nenech se odradit. Nikdy není na škodu rozšířit si obzory. Sám jsem použil několik tipů ze starších článků autora GSX-Roll. Někdy se při opravách setkáš s takovými problémy,že vážně nevíš kudy dál.
Pawka: to je v úvodu uvedeno a je to doplňující článek k předchozímu s magnety, které jen pro informaci nejsou neodymové, ale většinou obyčejný ferit. Pólů bývá i pět.
Z čeho bereš ty procenta - pokud z nových modelů tak je jich spíš 99% s permanentními magnety v rotoru. Přesto jezdí pár motorek s tímto druhem alternátoru, pro které je článek určen...pokud tedy mají zájem se dozvědět něco dalšího ke své motorce.
a za druhy je to spis pro auta 90 procent ma altik s permanetnim neodimovym magnetem kde v jeho magnbetickem poli se toci 3 civky po sesti polech
pokud se ti nelibi nemusiš komentovat,někteři lidi to využijou a budou za to vděčni
Pro koho je takový článek ? Běžný motorkář to nepotřebuje a v servisu to znají.