Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Článok super, poznám už roky ! Link uložený medzi "Obľúbené", zdielam v motokomunite.
Ale nadišiel čas doplniť zoznam vecí ktoré v kritický čas sú na nezaplatenie. Je to obyčajná PET fľaša. Môže napr. podržať moto v prípade viď foto:
A v neposlednom rade môžete v nej voziť vodu pre prípad keď voľakde nečakane postojíte.
Prajem pohodové kilometre, štastný návrat !!!
hm hezké ale kam to dát, když se mi pod sedlo nevejde ani lékárnička. Na fichtlu a třipade jsem vozil lékárničku svíčák, svíčku, cívku, kabel, nějaký dráty, pojistky, montpáky, klíč na kolo, oboustranný šroubovák, duši a pumpičku i žárovky. Dneska je důležité mít u sebe hlavně pachy. Teď vozím jen kousek plechu pod boční stojan a nějakou tu fňufni kdyby náhodou něco. Na druhou stranu jet někam dál tak se člověk bude muset vybavit i tím nářadím. Každopádně super článek 10
Ahoj.. Já se údržbu snažím dělat s nářadím co vozím sebou i když jsem doma v garáži.. Hned poznám co chybí a doplním.. Jinak matroš- kurt, drát, svíčka, zapalovací cívka, hadička. A na elektriku jsem sehnal takový cínový spojky, co se rozehřeji zapalovačem - fakt dobrý.. Všem doporučuju...
Dobrý článek.Je na něm dost pravdy.
Měl jsem na silnici v minulosti také několik technických problému a stále vozím pár kousku nářadí pod sedlem.
Jak se říká nikdy nevíš co se muže hodit.
Hodně slušně a poměrně polopaticky napsaný článek.Moc se mi líbí,protože má hlavu i patu,ale taky,že je ze života motorkáře,který ví o čem je tady řeč.Znám hodně bajkerů,co nemaj ani blbej hadr na plégo.
Na Jawě se vozil šroubovák, zapíchlej někde mezi rámem a motorem, desítka klíč a izolačka. Na karburátor a dekl od kladívek to stačilo. Na XB jsem projezdil pár zemí jen s továrním nářadím, aniž bych zásadně tušil, co v něm je. Ale myslím, že je hlavně na nastavení tulumičů Dneska na cesty na Hondě vezu náhradní páčky, sadu na lanka, klíč na zadní osu kvůli napnutí řetězu, pár náhradních šroubů, dva imbusy, desítku a třináctku klíč a opravnou sadu na pneu, aniž bych ten knot kdy zkoušel použít. Toť mé zkušenosti z reálného světa.
Ahojky . Tak mě se to moc líbí,je to psaný ze života a zkušeností a nic na tom není k smíchu. Sama vím, jak je vercajk důležitý, ale umět ho i použít, což je u mě slabina . Já sama jsem zažila defekt na moto, kdy po pracném hledání servisu, nám tam špatně nacpali knot napatlaný v lepidle. Na pohled bezva, gumu novou kupovat nebudem. Omyl! a to jsme měli vědět.
Na moto-víkendu nás toto rozhodnutí dohnalo do ouzkých. Peněz co stála zelená sračka bez výsledku, marketingový tah, ale věc názoru . Opětovné hledání servisu, kde si to vezmou na triko a zalepí díru pořádně ... "nemožné" všude nás odbývali a koupit gumu na místě pro nás v danou chvíli bylo nereálné. Našli jsme nakonec servis u motorkářů doma, povykládali jsme spoustu zážitků,informací a místo knotu, nám dali hříbek, který vydržel až do plátna . Někdo řekne "magoři", nová guma je 100%-ní, ale i toto byla "zkušenost k zamyšlení a k nezaplacení" v dané situaci . Jinak prasklé lanka, žárovky, pojistky a diskuse okolo toho, může to potkat kde koho a je lepší být připraven. Stejně jako znám výraz svých kamarádů když řeknu ... dám moto do servisu a oni mi s úšklebkem řeknou ... hmmm, to my si spravujeme všechno sami. A tak to má podle mě být, smekám před nimi , mají to ve spoustě situacích jednodušší a .
A proto , každý by jsme měli znát tu svoji krásnou motorku a vědět si rady aspoň v nejnutnějších případech a nespoléhat se na kreditku, mobil a dodávku kamaráda.
I já mám vercajk, co není na parádu a vím, že v dané chvíli se mi ručka šroubováku nerozpadne v dlani a destičky pod stojan mám automaticky sebou...nikdy nevíš, kde budeš stát a co tě potká .
Bezvadně napsané a jsou "názory", které člověk musí přehlídnout jako lány pole.
mardock: v číslem jsem nijak nemachroval, číslo jsem uvedl. a jsme sice na motofóru ale je krajně nepravděpodobný že za celou dobu co mám řidičák jsem společensky minoritní skupinu A nerozšířil.
o čem se to tady do pr-dele bavíme? já jsem nic špatnýho nenapasl ale ty hledáš hůl
takže ze sebe nedělej idiota kdyžs mně vyčetl svou vlastní hloupost, ke které jsem nedal ani záminku a přestaň třepat ručičkama a kopat nožičkama
memphis: když napíšeš, že na svůj řidičák si celkem najel 200 tis na moto fóru tak človek nemusí být schopnej chápat psanej text aby to pochopil, že to je na motorce ty intelektuále Ježiš co daný téma má společnýho s tím, že si v autě najel 160 000 km. Z toho co si najel si nikdo na prdel nesedne. A ty kecy ohledně srovnání s autem viz defekt-ty voe to jako néé.
ZdenalH: vzpomínám si že téma "co s sebou" se tady objevilo v různéch podobách už víckrát. proto jsem k němu celkem jednoduše vyjádřil že nemá význam se tim nějak nadměrně znepokojovat.
prasklý lanko? jo, na autě se mně to určitě nestane. ale kolok jich mám na motorce? přední brzda? zadní brzda? spojka? akorát plyn a ten jde narozdíl od stodolovéch vran trochu líp takže stejně na něho neni kladená žádná zátěž.
a co se týká defektu, je situace na autě úplně stejná jako na motorce, ad absurdum vlastně je tam riziko 2x větší
a jelikož jsem nezaznamenal problémy ani na jednom, je to podklad pro můj argument že pro ten zlomek nájezdu na motorce se nevyplatí dělat si s tim zlo
nenapsal jsem nic co by nebyla pravda nebo bylo třeba jenom klamavý, akorát mně nebaví když mně někdo pořád podsouvá něco co jsem neřekl, zrovna tady to je celkem častý. já se něčeho zastanu a dostanu vyčtený že tvrdím že nic lepšího na celým světě neexistuje
memphis.unv: 1) aby šlo psanému textu dobře porozumět, měl by tak být i napsaný. 2) pokud se řeší něco na motorkářském fóru, tak je předpoklad že si diskutující budou obsah textu vstahovat k motorkám. 3) nechtěl jsem nikoho urazit, ani vyrypovat, jen se mi to nezdálo.
píšu že celkem, ukažte mně jedinou mou zmínku o tom že píšu že jsem ujel 200 tisíc na motorce
na motorkách z toho bylo asi 45 tisíc.
já to ještě jednou opakuju, oni tvrdí že to vidí a stejně si dokola melou ten svůj nesmysl, proč musím narážet na tolik lidí s výrazně sníženou schopností chápání?
bohužel schopnost pozomět psanýmu textu by měla byt schopnost kterou by měl zvládat člověk absolvující základní školu ale dokážu si představit že mně teď začnete vyčítat že kličkuju, že jste mě usvědčili ze lži a tak se cukám a podobný kraviny
memphis.unv: mě to nedá... dle profilu jsi měl od 17 let třipade a od loňska máš V11. Takže většinu z těch 200 000 km jsi musel najezdit na té jawce... a to se mi moc nechce věřit Např. Jarda Šíma najel mezi léty 1998-2004 200 000 km na XRV 750 a to si myslím že měl na ježdění podstatně víc času a prostředků než běžný smrtelník...
Neda mi zlozit dole klobuk pred tymto clankom . Lepsi som uz dlho necital. Ja nosim so sebou na dlhe trate snad vsetko spomenute a este ovela viac .Nastastie som zo spomenuteho vercajchu doteraz potreboval len drobnosti.
Řadím do oblíbených. Pobavil i inspiroval. Ale podle Murphyho zákonů stejně vždycky potřebuju to, co nevezu...
Díky
Článok super, poznám už roky ! Link uložený medzi "Obľúbené", zdielam v motokomunite.
Ale nadišiel čas doplniť zoznam vecí ktoré v kritický čas sú na nezaplatenie. Je to obyčajná PET fľaša. Môže napr. podržať moto v prípade viď foto:
A v neposlednom rade môžete v nej voziť vodu pre prípad keď voľakde nečakane postojíte.
Prajem pohodové kilometre, štastný návrat !!!
hm hezké ale kam to dát, když se mi pod sedlo nevejde ani lékárnička. Na fichtlu a třipade jsem vozil lékárničku svíčák, svíčku, cívku, kabel, nějaký dráty, pojistky, montpáky, klíč na kolo, oboustranný šroubovák, duši a pumpičku i žárovky. Dneska je důležité mít u sebe hlavně pachy. Teď vozím jen kousek plechu pod boční stojan a nějakou tu fňufni kdyby náhodou něco. Na druhou stranu jet někam dál tak se člověk bude muset vybavit i tím nářadím. Každopádně super článek 10
Ahoj.. Já se údržbu snažím dělat s nářadím co vozím sebou i když jsem doma v garáži.. Hned poznám co chybí a doplním.. Jinak matroš- kurt, drát, svíčka, zapalovací cívka, hadička. A na elektriku jsem sehnal takový cínový spojky, co se rozehřeji zapalovačem - fakt dobrý.. Všem doporučuju...
Dobrý článek.Je na něm dost pravdy.
Měl jsem na silnici v minulosti také několik technických problému a stále vozím pár kousku nářadí pod sedlem.
Jak se říká nikdy nevíš co se muže hodit.
Bezva článek.
Já má tyhle články rád. Jednak si člověk pár věcí připomene a nakonec to pro mnoho mladších kluků dělá dobrej návod. Za mě moc dobrý čtení!
Hodně slušně a poměrně polopaticky napsaný článek.Moc se mi líbí,protože má hlavu i patu,ale taky,že je ze života motorkáře,který ví o čem je tady řeč.Znám hodně bajkerů,co nemaj ani blbej hadr na plégo.
Já musel nářadí vyndat, abych tam dal tu zajebanou lékárničku
Na Jawě se vozil šroubovák, zapíchlej někde mezi rámem a motorem, desítka klíč a izolačka. Na karburátor a dekl od kladívek to stačilo. Na XB jsem projezdil pár zemí jen s továrním nářadím, aniž bych zásadně tušil, co v něm je. Ale myslím, že je hlavně na nastavení tulumičů Dneska na cesty na Hondě vezu náhradní páčky, sadu na lanka, klíč na zadní osu kvůli napnutí řetězu, pár náhradních šroubů, dva imbusy, desítku a třináctku klíč a opravnou sadu na pneu, aniž bych ten knot kdy zkoušel použít. Toť mé zkušenosti z reálného světa.
Tvl, ta zastávka je luxusní
Ahojky . Tak mě se to moc líbí,je to psaný ze života a zkušeností a nic na tom není k smíchu. Sama vím, jak je vercajk důležitý, ale umět ho i použít, což je u mě slabina . Já sama jsem zažila defekt na moto, kdy po pracném hledání servisu, nám tam špatně nacpali knot napatlaný v lepidle. Na pohled bezva, gumu novou kupovat nebudem. Omyl! a to jsme měli vědět.
Na moto-víkendu nás toto rozhodnutí dohnalo do ouzkých. Peněz co stála zelená sračka bez výsledku, marketingový tah, ale věc názoru . Opětovné hledání servisu, kde si to vezmou na triko a zalepí díru pořádně ... "nemožné" všude nás odbývali a koupit gumu na místě pro nás v danou chvíli bylo nereálné. Našli jsme nakonec servis u motorkářů doma, povykládali jsme spoustu zážitků,informací a místo knotu, nám dali hříbek, který vydržel až do plátna . Někdo řekne "magoři", nová guma je 100%-ní, ale i toto byla "zkušenost k zamyšlení a k nezaplacení" v dané situaci . Jinak prasklé lanka, žárovky, pojistky a diskuse okolo toho, může to potkat kde koho a je lepší být připraven. Stejně jako znám výraz svých kamarádů když řeknu ... dám moto do servisu a oni mi s úšklebkem řeknou ... hmmm, to my si spravujeme všechno sami. A tak to má podle mě být, smekám před nimi , mají to ve spoustě situacích jednodušší a .
A proto , každý by jsme měli znát tu svoji krásnou motorku a vědět si rady aspoň v nejnutnějších případech a nespoléhat se na kreditku, mobil a dodávku kamaráda.
I já mám vercajk, co není na parádu a vím, že v dané chvíli se mi ručka šroubováku nerozpadne v dlani a destičky pod stojan mám automaticky sebou...nikdy nevíš, kde budeš stát a co tě potká .
Bezvadně napsané a jsou "názory", které člověk musí přehlídnout jako lány pole.
Spousta super tipů jak z průseru. Dík...dokonce mluvíš jazykem mého kmene Spoustu řešení sme asi všichni použili při resuscitaci našich fichtlů,...
mardock: v číslem jsem nijak nemachroval, číslo jsem uvedl. a jsme sice na motofóru ale je krajně nepravděpodobný že za celou dobu co mám řidičák jsem společensky minoritní skupinu A nerozšířil.
o čem se to tady do pr-dele bavíme? já jsem nic špatnýho nenapasl ale ty hledáš hůl
takže ze sebe nedělej idiota kdyžs mně vyčetl svou vlastní hloupost, ke které jsem nedal ani záminku a přestaň třepat ručičkama a kopat nožičkama
memphis: když napíšeš, že na svůj řidičák si celkem najel 200 tis na moto fóru tak človek nemusí být schopnej chápat psanej text aby to pochopil, že to je na motorce ty intelektuále Ježiš co daný téma má společnýho s tím, že si v autě najel 160 000 km. Z toho co si najel si nikdo na prdel nesedne. A ty kecy ohledně srovnání s autem viz defekt-ty voe to jako néé.
ZdenalH: vzpomínám si že téma "co s sebou" se tady objevilo v různéch podobách už víckrát. proto jsem k němu celkem jednoduše vyjádřil že nemá význam se tim nějak nadměrně znepokojovat.
prasklý lanko? jo, na autě se mně to určitě nestane. ale kolok jich mám na motorce? přední brzda? zadní brzda? spojka? akorát plyn a ten jde narozdíl od stodolovéch vran trochu líp takže stejně na něho neni kladená žádná zátěž.
a co se týká defektu, je situace na autě úplně stejná jako na motorce, ad absurdum vlastně je tam riziko 2x větší
a jelikož jsem nezaznamenal problémy ani na jednom, je to podklad pro můj argument že pro ten zlomek nájezdu na motorce se nevyplatí dělat si s tim zlo
nenapsal jsem nic co by nebyla pravda nebo bylo třeba jenom klamavý, akorát mně nebaví když mně někdo pořád podsouvá něco co jsem neřekl, zrovna tady to je celkem častý. já se něčeho zastanu a dostanu vyčtený že tvrdím že nic lepšího na celým světě neexistuje
memphis.unv: 1) aby šlo psanému textu dobře porozumět, měl by tak být i napsaný. 2) pokud se řeší něco na motorkářském fóru, tak je předpoklad že si diskutující budou obsah textu vstahovat k motorkám. 3) nechtěl jsem nikoho urazit, ani vyrypovat, jen se mi to nezdálo.
píšu že celkem, ukažte mně jedinou mou zmínku o tom že píšu že jsem ujel 200 tisíc na motorce
na motorkách z toho bylo asi 45 tisíc.
já to ještě jednou opakuju, oni tvrdí že to vidí a stejně si dokola melou ten svůj nesmysl, proč musím narážet na tolik lidí s výrazně sníženou schopností chápání?
bohužel schopnost pozomět psanýmu textu by měla byt schopnost kterou by měl zvládat člověk absolvující základní školu ale dokážu si představit že mně teď začnete vyčítat že kličkuju, že jste mě usvědčili ze lži a tak se cukám a podobný kraviny
Pěkně, uvolněně, hovorově a srozumitelně psaný článek, okořeněný kupou dobrých "hlodů". Za to palec nahoru.
to memphis: já to četl, ale nežeru ti to. Ale to je vlastně fuk co si myslím.
memphis.unv: mě to nedá... dle profilu jsi měl od 17 let třipade a od loňska máš V11. Takže většinu z těch 200 000 km jsi musel najezdit na té jawce... a to se mi moc nechce věřit Např. Jarda Šíma najel mezi léty 1998-2004 200 000 km na XRV 750 a to si myslím že měl na ježdění podstatně víc času a prostředků než běžný smrtelník...
mardock: celkem za 9 let co mám řidičák.
psal jsem to tak napřed čti
Nářadí vozím,pojistky také,náhr.lanko s čokoládou,ale stejně mám dojem že bych víc potřebovala telefon,nebo šikovnější ruce než jsou ty moje.
Doporučuju PAVa, tam nacpu i náhradní motor Jinak super článek hlavně pro elévy. A vtipnej!
DĂky za takovĂ˝ úžasnĂ˝ èlánek. VĂc takovĂ˝ch
Neda mi zlozit dole klobuk pred tymto clankom . Lepsi som uz dlho necital. Ja nosim so sebou na dlhe trate snad vsetko spomenute a este ovela viac .Nastastie som zo spomenuteho vercajchu doteraz potreboval len drobnosti.
po utrápeným večeru noci a ránu mě tenhle článek alespoň trochu rozesmál. díky za něj.