yamaha_demo_tour




Čím brzdí jezdci MotoGP?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Targus (430) napsal 17.03.2018 v 23:56+2

M_o_m_a_n_e_k
... vývoj směřoval k jednomu...aby se všechny díly na autě pokud možno rozpadli ve stejnou dobu (ideálně rok po záruce)...

Tento rozpad, který jsme nazývali dost neoriginálně "náhlá smrt" jsme pozorovali už začátkem 90. let na tehdy zbožněném Golfu.
Je ovšem fakt, že ty Golfy "umíraly" v intervalu 350 - 400 tis. km, což bylo v porovnání s tehdy běžnou Škodou 105/120 "nekonečno".
Motory dnešních koncernových křápů se opět sypou v socialistických intervalech...

Petřičák (184) napsal 17.03.2018 v 19:54

Opravdu pěkný článek a velký kompliment firmě Brembo, která je zatím ještě stále italská. Jejich výrobky brzdí jak moji motorku, tak auto a prozatím na ně mám jen slova chvály byť si musím vystačit s "obyčejnou" ocelí a karbon keramické směsi jsou pro mě sci-fi.

BlackSabbath (434) napsal 17.03.2018 v 14:50

Moc pěkný článek. Více takových!

Teddy_NB (83) napsal 16.03.2018 v 22:47

Avatour: O tom žádná

Destroyer (237) napsal 16.03.2018 v 20:52

toto je jednym z najvacsich triumfov Brembakov - orientacia na zavody a ponuka vynikajucej modularnej palety pre konkretneho zakaznika a konkretne vyuzitie. Zhrnut rozsah pouzitia cielovej skupiny v jednej ponuke, nic viac a nic menej. Klobuk dole pre tento Taliansky management, taky by si zasluzili viacere firmy z tejto krajiny.

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 16.03.2018 v 17:05

Vývoj směřuje k vítězství ale také k prodražení závodů - pomalu to začíná vypadat, že se dostaneme u motorek k tomu co je už u aut zcela běžné a začal s tím Peugeot - ten měl největší vývoj a ten vývoj směřoval k jednomu...aby se všechny díly na autě pokud možno rozpadli ve stejnou dobu (ideálně rok po záruce) a zákazník si musel koupit nové auto.
Snad je to jen úsměvné a mašiny budou ještě nějakou dobu k radosti...

avatour (33) napsal 16.03.2018 v 15:43

Když na to koukám, tak mi přijde, že někteří borci si před zatáčkou pomáhají i podrážkou

Richardsimek (0) napsal 16.03.2018 v 15:29

Velice dobře napsaný článek, hodně jsem se dozvěděl a taky jsem si odpověděl na otázky. :D

genetik (45) napsal 16.03.2018 v 14:54

to i klacek na brzdění vydrží déle ,ale jinak výborný článek

afro-r1 (513) napsal 16.03.2018 v 14:27

Prumery 340 dovolily az vetsi rafky. Do 16,5 se vesly maximalne 320.

afro-r1 (513) napsal 16.03.2018 v 14:22

Zajimave, ze RCV ma stale 6 sroubu, kdyz vetsina jezdcu jezdi jen na 3 srouby, jak potvrzuje i zdejsi vyber.

GL1 (15) napsal 16.03.2018 v 13:11+1

dobrej, článek, ta životnost je teda mazec

Clint. (76) napsal 16.03.2018 v 12:49

Pekne pocteni

Jurawood (12) napsal 16.03.2018 v 11:45

Pro závodní použití má karbonový kotouč samá pozitiva.. A teď nevýhody. Karbonový disk potřebuje pro správnou funkci pořádně zahřát, správně začíná fungovat až od 200°C. Také proto nevidíme tyhle kotouče na běžných motorkách, a do nedávna se také nepoužívaly, pokud v závodě zapršelo. Nicméně i zde jde vývoj kupředu, takže například v loňské Japonské Grand Prix dojelo navzdory dešti prvních devět jezdců s karbonovými kotouči. Zajímavý je také údaj o životnosti, která se pohybuje mezi 800 a 1000 km.

nestastne formulovano.
Diky za clanek...

DOMINATOR (1260) napsal 16.03.2018 v 09:02+3

Moc pěkny članek odpověděl mi na některé otázky




TOPlist