husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jurashury (0) napsal 01.05.2015 v 23:33

taky jsem četl jedním dechem.Mam Suzuki Burgman 125,9.1 kw s váhou 160 kg.Dle navi jede 115 a myslím,že pro dálkové využití,komfort a dlouhověkost je asi králem mezi skůtrama.Samozřejmě-když se bavím o "béčkařích"

Myschan (187) napsal 17.04.2015 v 09:22

Výborný článek. Podle mě je ideální kombinace skútr do města a motorka na ven. Mám Sh 300 a VT 750 a jsem spokojenej. I když něco bych ještě snesl

Minak (0) napsal 15.01.2015 v 14:23

Super článek!!! Rady, keci, prostě z praxe a ještě se ví o čem se mluví..

ThomsonMotorson (108) napsal 15.01.2015 v 12:54+1

..už to tu kluci psali, ale přidám se. Pěkně se to četlo. Povedenej článek

super-biker (1) napsal 12.01.2015 v 21:53-1+1

já mám skůtra 2T 50 ccm a mašinu 600 ccm (FZ6 fazer) a ideální kombinace (teda jako 125 skutr by taky nebyl marnej, zvlast pro vetsi mesta), s skutrem me bavi jizda ve meste, je strasne lehklej obratnej, ve meste muzu "zavodit" aniz bych nejak moc porusoval predpisy, zase masinu mam na delsí jízdy, dojizdení do práce, moto-dovolenou, na popojizdeni do mesta to moc neni.. ted jeste nejakej bahnak do terenu a mám vse pokryty.

denisbiker (0) napsal 11.01.2015 v 07:11

Jak už mnozí napsali.Pěkně napsanej článek.Měl jsem sv650 která šla z domu.Hold parta se rozpadla a nebylo s kým jezdit.Tak teď sedlám Majesty 125,Leonardo 250 a Atlantica 500 na delší výlety. Moje poznatky,Majesty slabá a žere stejně jak Leonardo 250.Nejvíc se mi osvědčilo Leonardo 250 do Prahy uplně ideální.Spotřeba do 3,5L na 100Km,od světel odjíždím jako první,velký,přímo kravský místo pod sedlem a to mám ještě zadní kufr na jednu přilbu.Atlantic je takový těžkotonážní prase na delší výlety,spotřeba do 4L a to pohodlí .

Tommy_racer (0) napsal 09.01.2015 v 23:16

Skútry mě neberou, ale tohle jsem přečetl jedním dechem. Výborně napsanej článek

HiddenSnake (27) napsal 21.12.2014 v 14:33

lol ... ale skutr jenom pro skutrare ... pro prechod na masinu spis ne.

alexa7 (101) napsal 21.12.2014 v 13:48

Výborný článok

PremdaHonda (108) napsal 20.12.2014 v 20:27

Článek je pěkně napsaný a pomůže začátečníkovi při výběru skútru.Já jsem si po mnoha letech na různých Jawách a MZ koupil ojetého skútra tchajwansko-čínské značky CPI (2T 70 ccm kit,90 km/h).Ovšem sedlal jsem ho velmi krátkou dobu,měl už totiž dost najeto a tak se vyskytovalo pár drobných problémů..no prostě čína,klasika A ta poloha sedla byla přesně jako v článku,pohodlná pozice pro mých 185 vycházela na ten ostrý přechod k sedlu spolujezdce
Další zkušenost s úplně jiným skútrem je moje současná Honda NSS 250 Jazz z roku 2003,koupena taky jetá.Mám na ní odježděný první rok,zatím nezklamala a je neuvěřitelně pohodlná,až bych řekl trochu uspávající kola jsou sice jen 13/12,ale pokud nejedu vyloženě po tankodromu tak je podvozek v klidu.Před koupí jsem se trochu obával jízdních vlastností,přece jen 170 kg a dloouhý rozvor..Ale ovladatelnost je naprosto bezproblémová,těžiště je nízko,přesně jak píše autor.Příští stroj už sice bude zase klasická motorka min. 500 ccm (130 v červeném poli je přece jen trochu nuda,ideál je u ní kochačka 90-100 km/h)ale určitě bych skútry nepomlouval,jako mnozí drsní motorkáři Jo a v noci to svítí líp než některý auta

Salada (6) napsal 20.12.2014 v 19:15+1

To, zda je světlo otočné nebo napevno s rámem myslím nehraje roli. I v prudších zatáčkách to neomezuje. Ono natočení řidítek je totiž minimální. Co omezuje je spíše to, že když máte při přímé jízdě hranu osvětlení vodorovně, v zatáčce se díky naklonění právě na té straně kam zatáčíte sníží a světlo tak osvětluje jen kousek před skůtrem.

RenekD (47) napsal 19.12.2014 v 19:27

Dobrý, ale: sedět je treba určite vice vepředu nez vzadu...proc? Proto...a najit slušného skutra 125 s vykonem 15k za rozumnou cenu...nemozne...

neznamyScooterD (1088) napsal 19.12.2014 v 17:50

už jsem to někde psal, velikost zavazadlového prostoru nezávisí primárně na velikosti zadního kola,spíš téměř vůbec, nýbrž na umístění palivové nádrže. A s tím vlastně souvisí i druh použitého rámu.

Toni (53) napsal 19.12.2014 v 11:46

Hezky napsaný a myslim,že pro neznalce skůtrů je článek plný užitečných informací

JohnnyS08 (218) napsal 19.12.2014 v 11:33

Super, tohle musím pochválit

Paulo (2561) napsal 19.12.2014 v 11:32

Hezký

Vydris (50) napsal 19.12.2014 v 10:54

Pro začátečníky určitě důležité informace. Hezky napsáno.

VladaM (141) napsal 19.12.2014 v 10:42

Cuba_GSXR (6) napsal 19.12.2014 v 10:12

článek mě bavil...

BaRT_Czech (45) napsal 19.12.2014 v 10:11

pěkné a dobře napsané

Kome (64) napsal 19.12.2014 v 09:12

Pěkně napsané.

sered (113) napsal 19.12.2014 v 07:35+3

jako obvykle od tohodle autora: paradni a ctivej clanecek! Za me 3x




TOPlist