Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
taky jsem četl jedním dechem.Mam Suzuki Burgman 125,9.1 kw s váhou 160 kg.Dle navi jede 115 a myslím,že pro dálkové využití,komfort a dlouhověkost je asi králem mezi skůtrama.Samozřejmě-když se bavím o "béčkařích"
já mám skůtra 2T 50 ccm a mašinu 600 ccm (FZ6 fazer) a ideální kombinace (teda jako 125 skutr by taky nebyl marnej, zvlast pro vetsi mesta), s skutrem me bavi jizda ve meste, je strasne lehklej obratnej, ve meste muzu "zavodit" aniz bych nejak moc porusoval predpisy, zase masinu mam na delsí jízdy, dojizdení do práce, moto-dovolenou, na popojizdeni do mesta to moc neni.. ted jeste nejakej bahnak do terenu a mám vse pokryty.
Jak už mnozí napsali.Pěkně napsanej článek.Měl jsem sv650 která šla z domu.Hold parta se rozpadla a nebylo s kým jezdit.Tak teď sedlám Majesty 125,Leonardo 250 a Atlantica 500 na delší výlety. Moje poznatky,Majesty slabá a žere stejně jak Leonardo 250.Nejvíc se mi osvědčilo Leonardo 250 do Prahy uplně ideální.Spotřeba do 3,5L na 100Km,od světel odjíždím jako první,velký,přímo kravský místo pod sedlem a to mám ještě zadní kufr na jednu přilbu.Atlantic je takový těžkotonážní prase na delší výlety,spotřeba do 4L a to pohodlí .
Článek je pěkně napsaný a pomůže začátečníkovi při výběru skútru.Já jsem si po mnoha letech na různých Jawách a MZ koupil ojetého skútra tchajwansko-čínské značky CPI (2T 70 ccm kit,90 km/h).Ovšem sedlal jsem ho velmi krátkou dobu,měl už totiž dost najeto a tak se vyskytovalo pár drobných problémů..no prostě čína,klasika A ta poloha sedla byla přesně jako v článku,pohodlná pozice pro mých 185 vycházela na ten ostrý přechod k sedlu spolujezdce
Další zkušenost s úplně jiným skútrem je moje současná Honda NSS 250 Jazz z roku 2003,koupena taky jetá.Mám na ní odježděný první rok,zatím nezklamala a je neuvěřitelně pohodlná,až bych řekl trochu uspávající kola jsou sice jen 13/12,ale pokud nejedu vyloženě po tankodromu tak je podvozek v klidu.Před koupí jsem se trochu obával jízdních vlastností,přece jen 170 kg a dloouhý rozvor..Ale ovladatelnost je naprosto bezproblémová,těžiště je nízko,přesně jak píše autor.Příští stroj už sice bude zase klasická motorka min. 500 ccm (130 v červeném poli je přece jen trochu nuda,ideál je u ní kochačka 90-100 km/h)ale určitě bych skútry nepomlouval,jako mnozí drsní motorkáři Jo a v noci to svítí líp než některý auta
To, zda je světlo otočné nebo napevno s rámem myslím nehraje roli. I v prudších zatáčkách to neomezuje. Ono natočení řidítek je totiž minimální. Co omezuje je spíše to, že když máte při přímé jízdě hranu osvětlení vodorovně, v zatáčce se díky naklonění právě na té straně kam zatáčíte sníží a světlo tak osvětluje jen kousek před skůtrem.
už jsem to někde psal, velikost zavazadlového prostoru nezávisí primárně na velikosti zadního kola,spíš téměř vůbec, nýbrž na umístění palivové nádrže. A s tím vlastně souvisí i druh použitého rámu.
taky jsem četl jedním dechem.Mam Suzuki Burgman 125,9.1 kw s váhou 160 kg.Dle navi jede 115 a myslím,že pro dálkové využití,komfort a dlouhověkost je asi králem mezi skůtrama.Samozřejmě-když se bavím o "béčkařích"
Výborný článek. Podle mě je ideální kombinace skútr do města a motorka na ven. Mám Sh 300 a VT 750 a jsem spokojenej. I když něco bych ještě snesl
Super článek!!! Rady, keci, prostě z praxe a ještě se ví o čem se mluví..
..už to tu kluci psali, ale přidám se. Pěkně se to četlo. Povedenej článek
já mám skůtra 2T 50 ccm a mašinu 600 ccm (FZ6 fazer) a ideální kombinace (teda jako 125 skutr by taky nebyl marnej, zvlast pro vetsi mesta), s skutrem me bavi jizda ve meste, je strasne lehklej obratnej, ve meste muzu "zavodit" aniz bych nejak moc porusoval predpisy, zase masinu mam na delsí jízdy, dojizdení do práce, moto-dovolenou, na popojizdeni do mesta to moc neni.. ted jeste nejakej bahnak do terenu a mám vse pokryty.
Jak už mnozí napsali.Pěkně napsanej článek.Měl jsem sv650 která šla z domu.Hold parta se rozpadla a nebylo s kým jezdit.Tak teď sedlám Majesty 125,Leonardo 250 a Atlantica 500 na delší výlety. Moje poznatky,Majesty slabá a žere stejně jak Leonardo 250.Nejvíc se mi osvědčilo Leonardo 250 do Prahy uplně ideální.Spotřeba do 3,5L na 100Km,od světel odjíždím jako první,velký,přímo kravský místo pod sedlem a to mám ještě zadní kufr na jednu přilbu.Atlantic je takový těžkotonážní prase na delší výlety,spotřeba do 4L a to pohodlí .
Skútry mě neberou, ale tohle jsem přečetl jedním dechem. Výborně napsanej článek
lol ... ale skutr jenom pro skutrare ... pro prechod na masinu spis ne.
Výborný článok
Článek je pěkně napsaný a pomůže začátečníkovi při výběru skútru.Já jsem si po mnoha letech na různých Jawách a MZ koupil ojetého skútra tchajwansko-čínské značky CPI (2T 70 ccm kit,90 km/h).Ovšem sedlal jsem ho velmi krátkou dobu,měl už totiž dost najeto a tak se vyskytovalo pár drobných problémů..no prostě čína,klasika A ta poloha sedla byla přesně jako v článku,pohodlná pozice pro mých 185 vycházela na ten ostrý přechod k sedlu spolujezdce
Další zkušenost s úplně jiným skútrem je moje současná Honda NSS 250 Jazz z roku 2003,koupena taky jetá.Mám na ní odježděný první rok,zatím nezklamala a je neuvěřitelně pohodlná,až bych řekl trochu uspávající kola jsou sice jen 13/12,ale pokud nejedu vyloženě po tankodromu tak je podvozek v klidu.Před koupí jsem se trochu obával jízdních vlastností,přece jen 170 kg a dloouhý rozvor..Ale ovladatelnost je naprosto bezproblémová,těžiště je nízko,přesně jak píše autor.Příští stroj už sice bude zase klasická motorka min. 500 ccm (130 v červeném poli je přece jen trochu nuda,ideál je u ní kochačka 90-100 km/h)ale určitě bych skútry nepomlouval,jako mnozí drsní motorkáři Jo a v noci to svítí líp než některý auta
To, zda je světlo otočné nebo napevno s rámem myslím nehraje roli. I v prudších zatáčkách to neomezuje. Ono natočení řidítek je totiž minimální. Co omezuje je spíše to, že když máte při přímé jízdě hranu osvětlení vodorovně, v zatáčce se díky naklonění právě na té straně kam zatáčíte sníží a světlo tak osvětluje jen kousek před skůtrem.
Dobrý, ale: sedět je treba určite vice vepředu nez vzadu...proc? Proto...a najit slušného skutra 125 s vykonem 15k za rozumnou cenu...nemozne...
už jsem to někde psal, velikost zavazadlového prostoru nezávisí primárně na velikosti zadního kola,spíš téměř vůbec, nýbrž na umístění palivové nádrže. A s tím vlastně souvisí i druh použitého rámu.
Hezky napsaný a myslim,že pro neznalce skůtrů je článek plný užitečných informací
Super, tohle musím pochválit
Hezký
Pro začátečníky určitě důležité informace. Hezky napsáno.
článek mě bavil...
pěkné a dobře napsané
Pěkně napsané.
jako obvykle od tohodle autora: paradni a ctivej clanecek! Za me 3x