husqvarna_svartpilen_801_2




8 důvodů, proč motorky štvou okolí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zeleznykon (-5) napsal 09.06.2019 v 00:04

Tankování v přilbě
zadny zakon nezakazuje takze mi kazdej muze polibit prdel

Thulle (6) napsal 30.01.2018 v 14:43

Všeho s mírou, a to i laďáky. V listopadu jedu do stoupající, přehledný zatáčky a najednou se za mnou objeví Monster s otevřeným výfukem a předjíždí mě. Neslyšel jsem ho do doby, než mi otevřel plyn u ucha, ale to už byl vedle mě a já se leknutím málem posral, zamával s řídítkama a toho 3,14čuse v zatáčce skoro srazil. Nutno říct, že by si to i zasloužil.

polopost (67) napsal 12.08.2016 v 12:10

shadow_7pade: Tak to seš velkej a drsnej kluk!

Toni (53) napsal 11.08.2016 v 19:47

A vlastně, proč tu na mě vyskočil článek, který je bůhví jak starý. Mě to bylo nějaký povědomí...

Toni (53) napsal 11.08.2016 v 19:15

Stručný, jednoduchý, pravdivý...
Líbil se mi bod č.5 Ve Francii jsem zažil to, že když přišla kolona řidiči automaticky uhybali ke straně a mávali na nás ať jedeme dál.
Jeden Němčour to neunesl a zablokoval tu uličku. Byl odměněn troubením a hlasitým pískotem všech okolních řidičů ba i chodců... Nakonec (když to nepomohlo) z aut vystoupilo několik místních a šlo mu to vysvětlit...

blackblues (1507) napsal 10.08.2016 v 02:32

Leosv:ale ne vole kdyz tankujes a jsi v otevrenym-venkovnim prostoru

shadow_7pade (25) napsal 09.08.2016 v 11:12

v bodoch 4,5 a 7 som vinny ale MAM NA HAKU !!!

leosv (-2) napsal 07.08.2016 v 23:32-1+2

Cau vidlaci! Jedno ze zakladnich pravidel slusneho chovani rika, ze pri vstupu do budovy, mistnosti atp. sundam pokryvku hlavy, tedy i helmu, ksiltovku, kulicha...

Zedsdead (293) napsal 05.08.2016 v 20:01

S přilbou na benzínkách jsem nikdy nezažil problém. Ani v cizině.
Nerozumím tomu. Autaři taky musí sundavat kšiltovky a brýle???
Bez logiky. Přijde mi nesmysl riskovat záznam v rejstříku kvůli 300 korunám.

Bothrops (249) napsal 05.08.2016 v 15:57

Super clanek, pro děti tak 5-8 let.

Woodie (30) napsal 05.08.2016 v 15:28+1

Ja si davam dole prilbu len ked idem spat...

Mig_35 (345) napsal 05.08.2016 v 09:19

Trochu mne zarazi, ze ty nejprimitivnejsi reakce v diskusi nekdo z redakce prelozil do slovenstiny:) to byla asi umyslna snaha o zdiskreditovani (pozn. Jsem po otci polovicni Slovak)

Mig_35 (345) napsal 05.08.2016 v 09:17

Helmu nemam rad, jezdil bych nejradsi bez ni, takze vitam si ji na chvilku sundat:) navic chlap v prilbe vypada jak kosmonaut, kazdy na neho cumi, moc prijemne to neni. Za dalkovy bych fackoval, kdyz ve zuzenem useku za mnou jela motorka a palila mi primo do zrcatek deset minut, byl jsem vzteky bez sebe. Do lesa motorka nepatri, s vyjimkou elektricke. A mestem nebo kolonama na dalnici - zprava, zleva, jak to vyjde:)

bruttopyr (396) napsal 04.08.2016 v 21:00+2

Laďáky jsem měl dříve rád, ale když se člověk přepne do druhé strany, tak někdy pochopí jejich nesouhlas...
Tlačil jsem po městě kočárek s dcerou, která vždy špatně usínala. Zrovna mi usnula, když se za mnou objevil nějaký mlaďoch s nízkým výkonem, ale o to hlučnějším laufem, tak jsem se otočil směrem k němu, snad i s mírně vyčítavým výrazem a doufal, že pochopí... Nepochopil...
Viděl, že má ve mně konečně nějaké publikum, tak 3,14čus podřadil asi o tři kvalty a ohulil to, co to šlo...
Dcera se samozřejmě rozeřvala ještě hlasitěji a upřímně, potkat ho později, tak ho přes moji dlouholetou lásku k motorkám, z té jeho shodím dolů...
Toliko jen k Vám, kteří musí okolním kunám dokazovat, že jsou vhodní k chovu...
Samozřejmě i pro mě občas čára není zeď, ale už to tolik nepřeháním.
Zbytku motorkářů přeji nádherné zážitky za řídítky.

mmks (21) napsal 04.08.2016 v 20:14

tankuju taky v helmě a z motorky neslézám. Prostě dojedu, otevřu, natankuju, zaplatím a jedu pryč.
Kdyby přišel někdo z obsluhy a slušně mě poprosil, tak to budu respektovat.
Zatím se mě jen 2x stalo, že tam, co jim to vadilo měli vychování řeznického psa, a o tom, že bych si měl sundat helmu jsem se od nich dozvěděl až ve schvíli, kdy jsem platil.
Vrchol byla kráva, které s plnou hubou nějaké housky to po mě vyžadovala při platbě a já několikrát musel opakovat, že chci platit, ať mě to laskavě natankuje.

femal (8) napsal 04.08.2016 v 17:16+1

no me prekvapuje to sundavani helmy a slezani z motorky u pumpy: 1) z motorky radsi slezu z bezpecnostnich duvodu, kdyby to pri tankovani nejakou nahodou blaflo tak mi to aspon neusmazi koule... 2) tu helmu si po pojzde rad sundam, pokecam s hezkou holkou u kasy a treba jeste dam cigaro... uprimne nenapadlo by me todelat jinak, a to jsem to po precteni toho clanku chtel zkusit...

00Inferno00 (13) napsal 03.08.2016 v 18:37

Výfuk mám vybrakovný, tankuju v helmě, rychlost dodržuju podle nálady... Tak to už jsem asi motorkář

Tempo_veloce (21) napsal 23.07.2016 v 23:25+7

Moc komentáře nepíšu ale nyní mi to docela nedalo:
Slušnost ve všech ohledech a nemusí tady vůbec nikdo nic řešit .Snažím se být slušný a opatrný ve všech ohledech a situacích.A bike si užiju i když to dodržuju.
O kom se tu vůbec nemluví je Policie !!!Místo kontroly žárovky a buzerování že jedete 53 ,by měli natáčet v pasatech ty kretény co předjížděj v zatáčkách na plný, jedou v 90 za váma metr a ohrožujou kde koho a pak je chytit a zavřít do 24 hodin po přestupku aspon na 3 měsíce jako ve státech ,jen za bezohlednou a nebezpečnou jízdu a jde sedět. .1/3 této země by byla v base.Zrovna co píše třeba Freedomák. .Místo toho všichni řeší lékarničku -Nechápu
Motivace je za hranicema .Nechápu kde se v Čechách začlo nosit takové prasácké chování ,kde se to v nás bere??.Vždyt kolik desítek z vás to tu píšete v cestopisech .Po několika denní dovolené na moto za hranicema se vrátíte do Čech mezi ty prasata na silnici.Stal se z nás národ silničních prasat a rozjívenejch sráčů ,jako byli za komančů východní němci.Kdyby se tu tolik nekradlo tak na pumpě můžete i v helmě spát a nikomu to vadit nebude a nemusel by to tu vůbec nikdo řešit. Všechno poserou vždycky je z..m..di žádný pumpař,žádný zahrádkář,žádný motorkář ale vždycky jen z ..m...di.

Tak až kdokoli zítra pojedete zkuste být na silnici k okolí třeba jen slušný,nic jiného není potřeby.

Medoulek (3) napsal 03.03.2016 v 13:52+3

Trochu s křížkem po funuse, ale musím k tomu něco prostě napsat :)
Všechno je jen o oboustrané toleranci a porozumění. Motořkář chce "volnost", ale na druhou stranu plechovkář ji chce taky. A ne, aby se plechovkář stresoval někým (motorkářem), koho ani nestihne zpozorovat a sejme ho. Nebo naopak, aby se motorkář stresoval, že mu tam nějaký plechovkář (třeba schválně) vjede. Na obou stranách se najdou zástupci ze všech stran.
A ještě přidám názor ke 4. a 5. bodu:
Přilby a sezení na motorce při tankování... Benzínka je soukromý prostor. Pokud si vymyslí, že musíte tankovat nahatý a vy to nedodržíte, tak vás můžou vyhodit. Je to stejné, jako když k vám přidju domů v zablácených holinách a nezuju se. Taky byste mě vykopli, protože bych tam udělal bordel a museli byste to uklízet. Stejně se brání na benzínkách, aby jim někdo neodjel bez zaplacení a oni neměli žádnou identifikaci. Nebo jinak... až budete na suchu, na výpary dojete k první benzínce a tam vám vypnou stojan, dokud si nesundáte helmu... stále budete na to jejich nařízení srát a raději hrdě odtlačíte svého miláčka v teplejch, ale hlavně s helmou na hlave, k další, nekolik kilometrů vzdálené, benzínce? ;)
A nakonec k tomu předjížední kolony. Jasně, motorka má v tomto výhodu, tak proč ji nevyužít :) Občas se bohužel najde závistivý blbec, který vám autem schválně zacpe cestu. Ale občas se taky najde motořkář, který jede středem kolony, jako kdyby tam měl vlastní pruh. Několikrát se mi stalo, že jsem musel vjet autem do díry (kanálu, přes krajnici, apod), protože kdybych ji chtěl objet, tak přesně sejmu toho motořkáře, který jel hodně rychle mezi auty a rozhodně by nestačil zabrzdit :(. Čili ne všichni, kdo motořkářům blokují cestu jsou kazisvěti.
PS: Každý má na silnici stejná práva (motorkář, plechovkář, kamioňák, cyklista...) a když už se o ni máme dělit, tak každý musí ubrat z té své svobody nastejno a ne očekávat, že uberou pouze ti ostatní.(Krásným příkladem je právě předjiždění kolony. Tím předjížděním porušuji zákon! Tak proč bych si měl sakra myslet, že mi musí plechovkáři uhnout? Naopak, pojedu tak, aby mě všichni stihli zaregistrovat, abych stihl zastavit, pokud ten, kdo neporušuje zákon chce provést jakýkoli manévr, na který má nárok a rozhodně si nebudu něco vynucovat.)

Miloš1961 (-5) napsal 28.07.2015 v 10:37-5+1

Některé benzínky na to dokonce mají vlastní předpisy

seriem im na ich predpisy povinnosti je mozne ukladat len zakonom a ziaden nehovori o davani si prilby dole ci zosadavanie z motorky

knedlo (3) napsal 28.07.2015 v 10:02

tak souhlas kromě sesedání při tankování pokud mas 15-16 litrovou nádrž a spotřebu cca 10l tak do té nádrže potřebuješ dostat i poslední kapku

Konkordia (-3) napsal 28.07.2015 v 07:24-3

Nechápu, proč tady věšina řeší helmu při tankování. To, že si jí sundáte, na rozdíl třeba od laďáku, nebo předjíždění kolon, nijak nesnižuje Váš požitek a výsledný efekt z jízdy. Tak zkuste respektovat vnitřní předpisy konkrétních benzínek a nesnažte se jít proti proudu za každou cenu i tam, kde to není nutný.

Omen (1) napsal 28.06.2015 v 17:34+1

Chyba pořadí. Nejhorší je hlučnost: vybrakovaný výfuky, túrování pod okny klidně i v deset večer (v poledne to není o nic méně nepříjemné), nesmyslný vytáčení ve městě i mimo (proč si nezajedou na okruh?). A hned v závěsu nepřiměřená rychlost a nebezpečné předjíždění hlavně ve městě. Takoví kreténi kazí motorkářům jméno a zasloužili by přinejmenším sebrat papíry.

Rosi45 (41) napsal 13.05.2015 v 16:51+1

Ještě, že nejsem motorkář. Jezdím na pohodu, ale ne pomalu, předpisy jakž -takž dodržuji, snažím se myslet za jiné a zatím jsem živý a bez pádů.
Stund ve městě je na kriminál - viz. 4 mrtví ve Zlíně - 2 na motorce, 2 v autě kterým projel.
A když jedu přes Buchlovský kopec a vidím tam to hafo pomníčků a věnečků - nechápu další ridery,že nemají strach.
Asi stárnu (54)

cvaga (12) napsal 09.05.2015 v 12:35

Je to asi o tom jak to každý vidí.
Laďák mám,ale se decibel killerem !!
Na benzínku jezdíme s kámarádem vždy vedle sebe,sedíme na motorkách a tankujeme v přilbách -zatím nám nikdo nic neřekl.
Na Shelce jsem už viděl samolepky se zákazem tankování v přilbě.
Rychlost se snažím dodržovat aspoň v obci
Dálkový nepoužívám v dne i když by to vypadlo skvěle mám velký světlo rozdělený na pravý a levý.

Petr-K. (1) napsal 28.04.2015 v 16:36+1

Tak jízdě ve skupině se nevyhneme a máme jí rádi, lesní off-road nejezdím, protože mám rád přírodu, wheelie neumím, takže nevím jestli bych se občas nepředvedl, kdybych uměl. Na německých benzínkách už bývají samolepky, že si máte sundat helmu, když je někdo tatar a nechápe proč, ať se zeptá. Kolonu samozřejmě předjíždím, no a dálková světla? To jsou asi ti, co nechápou ani to s tou helmou. Rychlost v obci, to záleží na okolnostech, ale samo že na rynku nevalím jako někde na výpadovce. No a borce co si myslí, že čím větší kravál tím lepší zvuk... ty bych nakopal do pr...

karf (54) napsal 02.04.2015 v 17:43+2

Mám dojem, že to moc prožíváte. Komu vadí nastartovaná motorka, bude stejně tak prudit, když budete řezat pár desítek kubíků dřeva na zimu na motorovkou a pak do toho mlátit klínem. Komu vadí, že se u vás sejde pár dalších bajkerů očumovat motorku bude stejně tak vadit, že budete po nocích grilovat na zahradě a komu vadí, že ho předjedete autem, ten se stejně tak pos*re, když ho objedete v koloně na motorce. Tohle akorát tak rozdělává oheň. A přitom si to mohl autor ušetřit a ujet taaaaaakových kilometrů na mašině

IvanDvoutakťák (5059) napsal 29.03.2015 v 15:24+1

Jak píše CBR-rr , hlavně se neposrat - z toto největšího problému
českého absurdistánu, kterým jsou "motorkáři" ...
Naším jediným pravidlem totiž bylo, je a bude : nenechat se zabít
na těch skvělých tuzemských "vozovkách" těmi skvělými a tolerant -
ními majiteli českých ŘP, co mají mobil nepřetržitě u ucha !

Sonny (13) napsal 27.03.2015 v 06:53+8

Hoši, hoši, hoši Zajímavý článek minimálně k zamyšlení. Každý svého štěstí strůjcem jest :D Super je, že si v něm každý může najít své. Doporučuji přečíst 2x a pak se zamyslet. Já osobně nepotřebuji, aby mě mělo okolí rádo, já jen chci, aby mě nesundali z jedoucí motorky. A tak se snažím trochu přemýšlet...

shadow_7pade (25) napsal 26.03.2015 v 11:07+1

som tiez vinny vo vsetkych bodoch obzaloby,ale mam to na haku

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist