Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dokut něbudou masově vyráběny. Ceny budou příliš vysoké . U motocyklů není tak vidět jako u automobilů Sdílení komponentu a pohonných agregátu. Vývoj je pekelně drahý a kusová výroba to nezaplkati. Například Elektro kola zažívají velký bum. Komponenty jsou vyráběny v milionových seriich. Ceny klesají . Při repasi akumulátoru, vám obvykle nabídnou vyšší kapacitu (dojezd) než měl původní aku.
//www.arealbotanika.cz/historie-a-soucasnost-elektrokol/
https://www.youtube.com/watch?v=PUdT86A_Xzc
ako približovadlo do mesta sa dá a v tomto prípade design je asi šuma fuk.., ale ako motoscéna srdcu blízka nič moc, jedine žeby sám Akrapovič podtrhol význam týchto bikov
Ktm su vodotesne a idu aj pod vodou v kazdom pripade el.moto maju buducnost v nejakych segmentoch moto..v kazdom pripade pri cene treba pocitat aj s vyvojom..neni moc od koho kopirovat:)
stnd: "nadrz" a sedlo jsou jen chytnute na akumulatoru. Ten je shora zasunut do ramu a s nim spojen. Svoji pevnosti akumulator onen ram torzne vyztuzuje.
na nejaké elektrické približovadlo sa teším aj ja. ak to bude mať výkon okolo 10 kw a dojazd aspoň 50 km tak by mi to aj stačilo. Ale na cenu som prísnejší max 2000 € a dizajnovo to môže byť škaredé ako chce
Ja viem, že na obrázkoch sú koncepty, ale nejde mi do hlavy na čo tam je akože spojková páčka. Najprv som si myslel, že to bude mať brzdy ako bicykel, ale je tam aj nožná brzda. Tak nechápem.
Taky jsem propadnul elektrickému přibližovadlu do města...jezdím na elektrické jednokolce...dojezd sice jenom cca 30 km na jedno nabití...mám přes léto najeto cca 3000 km...a super...něco na dvou kolech s dojezdem 100 km a lidovou cenou bych taky bral...
Ale jo, nemam problem. Kdyz by to na nabiti najelo alespon 100km, tak do skutra znacka ideal. Vyssi vahu beru, holt ty clanky neco vazi, ale cena jest desiva. Udelejte znackovyho, hezkyho elektroskutra, kterej ujede aspon 100kilaku, pomaze aspon 100km/h a bude stat do 100tis kc a na jare jednoho beru...
Zalezi na dojazde a cene. Zatial myslim ze nie je nic lepsie/praktickejsie nez //www.zeromotorcycles.cz/motocykly-detail/40-zero-sr-2015/
az na tu cenu
Dokut něbudou masově vyráběny. Ceny budou příliš vysoké . U motocyklů není tak vidět jako u automobilů Sdílení komponentu a pohonných agregátu. Vývoj je pekelně drahý a kusová výroba to nezaplkati. Například Elektro kola zažívají velký bum. Komponenty jsou vyráběny v milionových seriich. Ceny klesají . Při repasi akumulátoru, vám obvykle nabídnou vyšší kapacitu (dojezd) než měl původní aku.
//www.arealbotanika.cz/historie-a-soucasnost-elektrokol/
https://www.youtube.com/watch?v=PUdT86A_Xzc
https://www.youtube.com/watch?v=QTjDTe1hYd8
ako približovadlo do mesta sa dá a v tomto prípade design je asi šuma fuk.., ale ako motoscéna srdcu blízka nič moc, jedine žeby sám Akrapovič podtrhol význam týchto bikov
Ten náhon 2x2 mi připomněl Taurus 2M. Sice to není elektro ani enduro, ale mají to hezky udělaný
Ktm su vodotesne a idu aj pod vodou v kazdom pripade el.moto maju buducnost v nejakych segmentoch moto..v kazdom pripade pri cene treba pocitat aj s vyvojom..neni moc od koho kopirovat:)
A nezkratuje se to v brodíku?
A ak by mal niketo chuť na elektrické enduro a nechce sa mu čakať:
//ktmmotocykle.ktmkosice.sk/sk/nove-motocykle/1675/e-ride-2016
Len cena je akosi silne zábavná
stnd: "nadrz" a sedlo jsou jen chytnute na akumulatoru. Ten je shora zasunut do ramu a s nim spojen. Svoji pevnosti akumulator onen ram torzne vyztuzuje.
na nejaké elektrické približovadlo sa teším aj ja. ak to bude mať výkon okolo 10 kw a dojazd aspoň 50 km tak by mi to aj stačilo. Ale na cenu som prísnejší max 2000 € a dizajnovo to môže byť škaredé ako chce
Ja viem, že na obrázkoch sú koncepty, ale nejde mi do hlavy na čo tam je akože spojková páčka. Najprv som si myslel, že to bude mať brzdy ako bicykel, ale je tam aj nožná brzda. Tak nechápem.
Taky jsem propadnul elektrickému přibližovadlu do města...jezdím na elektrické jednokolce...dojezd sice jenom cca 30 km na jedno nabití...mám přes léto najeto cca 3000 km...a super...něco na dvou kolech s dojezdem 100 km a lidovou cenou bych taky bral...
Pohon předního kola? Blbost! Vsadil bych se, že to bude JEN A POUZE rekuperační brždění
Zajímavé, jen mě nejde do hlavy snadná výměna Smart Power Modulu s informací, že je zároveň pevnou součástí rámu
Jinak je to holt asi trend, řev motoru si nahrajem na mp3 a uroníme slzu
To endurko by byla pecka pokud by měla rozumnej dojezd a cenu..
To malý, lehký a nikoho nerušící tichý endurko by se mi zamlouvalo
A ten pohon obou kol by byl mnohem přínosnější právě u toho off-roadu (průchodnost i hodně náročným terénem) než u slabší silničky...
Ale jo, nemam problem. Kdyz by to na nabiti najelo alespon 100km, tak do skutra znacka ideal. Vyssi vahu beru, holt ty clanky neco vazi, ale cena jest desiva. Udelejte znackovyho, hezkyho elektroskutra, kterej ujede aspon 100kilaku, pomaze aspon 100km/h a bude stat do 100tis kc a na jare jednoho beru...