globalmoto_duben_nolan




Volt 220 od Volt motorcycles

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jean192 (153) napsal 10.03.2015 v 10:40

Motorbreath: Ekologické je pouze spalování vodíku, ale o to není zájem, protože to je moc levné a z čeho by velké těžřské korporace žily

Vodík sa neťaží, musí sa vyrábať a jeho výroba je menej ekologická ako výroba elektriny. Takže je k prdu, že horí prakticky bez emisií - to je pritom tiež nezmysel, lebo to platí len pri čistom spaľovaní s kyslíkom, pri použití vzduchu vznikajú NOx a to sú ešte väčšie sračky ako CO2.
Keby reálne fungoval iný zdroj energie, ako fosílne palivá a jadro, prečo si konšpiranti stále myslia, že by to blokli ťažobné spoločnosti? Veď tým by bolo jedno, čo by predávali...

motorbreath (491) napsal 05.03.2015 v 15:00

honza.tar - nevím, co jsi tím chtěl říct, protože z těch článků to není patrné. Niméně omezení proti smogu v číně, kde v podstatě neexistují normy na spaliny z výfukových plynů mají svou logiku. A hlavně uvedené město má cca 12 milionů obyvatel... Můžeš číst články o tom jak je elektopohon super, nebo o tom jak je to na nic. Obrázek si v dnešní době musí každý udělat sám a hlavně v širších souvislostech

honza.tar (15) napsal 04.03.2015 v 16:42

Jak to tady čtu. Tak někteří, asi místo kávy ke snídani popíjejí benzín.
Vysloužilé baterie recyklace.
//www.hybrid.cz/tagy/recyklace
Energetický mix ve světě .
//www.cez.cz/cs/pro-media/cisla-a-statistiky/energetika-ve-svete.html
Mnozí mají velmi zkreslené informace o nových technologiích
https://cs.wikipedia.org/wiki/Lithium-iontov%C3%BD_akumul%C3%A1tor
Čína a znečištění s dopravy
//www.novinky.cz/ekonomika/357430-velka-cinska-mesta-omezuji-kvuli-znecisteni-registrace-novych-aut.html
//zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cinska-odpoved-na-elona-muska-miliardar-chysta-vyrobu-vlastnich-elektromobilu-1149647
Elektromobily nemají budoucnost ?
//www.hybrid.cz/tesla-je-nejvetsi-automobilovy-zamestnavatel-v-kalifornii
//www.hybrid.cz/jak-velka-je-gigatovarna-tesla-motors-zatracene-obrovska
//www.hybrid.cz/v-nemecku-zacala-stavba-nejvetsi-tovarny-na-baterie-v-evrope

sered (113) napsal 04.03.2015 v 05:50

vzdycky kdyz prectu takovjhle ekoteroristickej clanek a k nemu jeste vyjadreni lidi typu banditt ... tak jdu do garaze, natocim svy kraaasne smradlavy, prdici a znecistujici 2T veteranky a s jedinim po druhym se jdu v oblaku modreho koure voniciho po Agip ricinu v jekotu vytacenho 2T projet!!!

Steve-CZ (259) napsal 03.03.2015 v 23:12+3

Těm "nahoře" o žádnou ekologii nejde a ani nikdy nešlo, jen potřebují ještě více vymývat mozky lidem, kteří jim na to skočí. A že jich, bohužel, je dost a dost. Hlavám pomazaným to velice dobře vychází, odvádí krásně pozornost od zásadních věcí, které skutečně ničí tento svět. A když to úplně nefunguje, pohrozí terorismem, nějakou epidemií apod. Lidi pak začnou být zase poslušní. Vítejte v novodobém otrokářském řádu ! Pokud někdo ještě nechápe, pak doporučuji přečíst si knihu od Viktora Farkase Nemilosrdná moc, s krásným podtitulem "nový světový řád: tajný, plíživý, brutální ..." Jenom pozor, já osobně jsem začal v necelé polovině knihy zvracet Totéž se mi stává, když pohlédnu směrem k Bruselu. Hezký den všem, kteří mají ještě všech pět pohromadě. Těch ostatních je mi líto.

JindraM (23) napsal 03.03.2015 v 22:57

Mně se to líbí, na dojíždění do práce určitě super, ale pořád nevím kde bych to nabíjel - před bytem na chodníku ani v práci na parkovišti zásuvky nejsou

SuperSic58 (1307) napsal 03.03.2015 v 22:51

Další elektrickej propadák

Jirkacbx (15) napsal 03.03.2015 v 20:55

Dokud se neuvolní "studená fůze" pro obyčejný používání přeměny elektro energie na práci,nemá smysl jakýkoliv elektrický samohyb,auto či moto konstruovat či vyrábět.
Ale to by to musely benzínový a naftový magnáti pustit mezi lidi za mizernou cenu,z kterýhožto pak nebudou mít žádný zisk.

gresini (4459) napsal 03.03.2015 v 19:03

Tifone a motorbreat - přesně chlapi! Elektro skůtr nebo kolo s dojezdem kolem 100km ano,ale za dobrý peníz-jinak ne!

DreitTheDragon (8) napsal 03.03.2015 v 18:55+1

Pro "každodenní cesty do práce" je to opravdu krasavec a s tou akcelerací bych byl mimo město dřív, než mi stihne mistr nařídit přesčas

Jen nechápu proč si tolik lidí stěžuje na malou výdrž, i u aut - dalekou cestu stovky kilometrů přece nepodnikáte denně. Na to jezdění do práce a za holkama mi to příjde perfektní

GL1 (15) napsal 03.03.2015 v 17:49-3+1

nesmysl,zhovadilost

GL1 (15) napsal 03.03.2015 v 17:48

nesmysl

Opatrný (29) napsal 03.03.2015 v 17:11+1

Rozhodující bude cenovka. Motorka bude určitě levná, když nemá z úsporných důvodů ani dvoustupňovou převodovku. ( proto ta maximálka jen 100, ne ?)
Pokud bude stát 2/3 co motorka plnohodnotná, tak by mohla poslouž jako druhé moto na denní dojížděníd o práce.

motorbreath (491) napsal 03.03.2015 v 16:02-1

banditt - kdyby ty jsi tomu aspoň rozuměl a nemluvil hlouposti. Celosvětově je 70% energie vyrobeno z fosilních paliv. Energie z obnovitelných zdrojů by nestačila ani na ohřátí rychlovarných konvic. Ty státy, které se tváří ekologicky a vyrábějí pouze z obnovitelných zdrojů, tak většinu energie nakupují právě od těch, kde se provozují termoelektrárny. Dále provoz větrných a hydro elektráren a jejich dopad na změnu proudění vodních toků a vzduchu v oblastech, kde se toho masivně využívá, je předmětem spousty moderních studií a dle nich to taky není zrovna ekologické (viz třeba Peking a jeho problémy se smogem, způsobené masivním využitím vetrné energie v okolí města a tím zastavením přirozeného proudění vzduchu ve městě). A jaderná energie? Ano na výrobu je v podstatě čístá, ale nakládání s jaderným odpadem není dodnes vyřešeno. Dále jak tu někdo psal, výroba baterie a její likvidace je taky ekologický problém. Takže z těchto dvou důvodů je tvrzení na konci článku, že se jedná o ekologický stroj absolutní blbost. Ekologické je pouze spalování vodíku, ale o to není zájem, protože to je moc levné a z čeho by velké těžřské korporace žily. Ještě budem muset vydržet, až dojdou zdroje...

Lacer (3) napsal 03.03.2015 v 15:23

Motorka vzhledu sport-silnice s max. 100km/h ?!?
Dojezd 120km - to abychom plánovali vyjížďku na 1 hodinu ?!?
A cenovka jak píšete o řád výš než běžných moto - hlavně že už nebudeme muset platit drahou údržbu spalovacího motoru ?!?

spidi.cz (-8) napsal 03.03.2015 v 12:12

Já jim fandím, mě se nové věci líbí, i když ještě nejsou na 100%.
Kdoví na čem budeme jezdit příští století. Dříve se motorkám a autům také smáli.

Gonzo (60) napsal 03.03.2015 v 12:04

WingS (0) napsal 03.03.2015 v 12:00-1+1

Neviem, ako vy, ale ja mam rad rev motora a smrad benzinu, elektromotorka ma nezaujima, ani keby mi ju doniesli zadarmo pred dom.

limak75 (11) napsal 03.03.2015 v 11:53

Tomu se říká pokrok, vznikne spousta a spousta zbytečností, aby pak jedna z mnoha stála za to. Jestli to bude ta příští to ukáže čas. Že to bude levnější, to ani náhodou. To prostě nejde. Levnější možná jen v případě úspěchu a následném hledání něčeho dalšího.

banditt (77) napsal 03.03.2015 v 11:39

Pseudoekologie je to akorát v zemi,kde se úmyslně vyrábí většina el.en. z fosilních paliv,když má 2 jaderný elektrárny a z těch energii prodává za zlomek ceny do zahraničí Všude jinde to pseudoekologie není.Že to je v plenkách,se hádat nebudu,ale tak začíná všechno.Ani spalovací motor před sto lety neměl takovou účinnost,jako dneska.

Tifone (147) napsal 03.03.2015 v 10:01+8

je to kravina ,každej má plnou hubu emisí,ale kolik svinstev vzniká při výrobě baterie a to už vůbec nemluvím o likvidaci.Navíc z čeho se vyrábí nejvíc el.energie? z fosilních paliv tak proč si je zrovna nevozit v nádrži a zabránit tak ztrátám při výrobě a distribuci el.energie? To mi někdo vysvětlete co je tohle všechno za pseudoekoligii

Fortkiller (0) napsal 03.03.2015 v 09:37-1+1

Taky jsem uvažoval o koupi elektroskútru z hlediska emisí, dobíjení baterie v práci a podobně, ale když jsem zjistil, že baterie vydrží 2 roky (za příplatek více) tak jsem bylna daleko vyšších nákladech než kdybych jezdil autem, což si myslím, že smysl elektroskútrů trochu sráží. Je to škoda

deep-sk (474) napsal 03.03.2015 v 09:00

"alternativu s dlouhodobě nízkými náklady" my ass...
a; nevieme co to bude stat, ale neverim ani tomu ze to bude na urovni beznej motorky, nie to este lacnejsie...
b; naklady na nabijanie su jedna vec, ale kolko bude stat druha baterka ked ta origo pojde po 4 - 5 rokoch (ak bude clovek pouzivat rychlonabijacku tak aj ovela skor) do kopru? predpokladam ze tak niekde tretinu az polovicu z toho co stala cela motorka... a to ze co potom s nou je tiez otazka...
elektro motorky/auta su kravina kym to ma jazdit na baterky... a kym niekto nevyvynie dostatovne ucinyy a dpolahlivy palivovy clanok a hlavne nedojde na to ako efektivne skladovat vodik tak to cele nema zmysel...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 03.03.2015 v 07:44+1

Vzhledově pěkná motorka, ale parametry na úrovni malého skůtru. . ale jsem zvědavej kam se to za pár let posune.

Míra (210) napsal 03.03.2015 v 07:36+1

Chce to zkrátit dobu nabíjení do plné kapacity.Většinou nikdo neřekne,že baterie nabíjená na 60% se ničí víc.Kam se asi poděl vynález mladé američanky rychlonabíječka ???
//mobil.idnes.cz/dobiti-baterie-za-30-sekund-09p-/mob_tech.aspx?c=A130522_162823_mob_tech_LHR
Jen doufám,že vynález nepohání místo běžných věcí elektromagnetické dělo USA.




TOPlist