Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motorbreath: Ekologické je pouze spalování vodíku, ale o to není zájem, protože to je moc levné a z čeho by velké těžřské korporace žily
Vodík sa neťaží, musí sa vyrábať a jeho výroba je menej ekologická ako výroba elektriny. Takže je k prdu, že horí prakticky bez emisií - to je pritom tiež nezmysel, lebo to platí len pri čistom spaľovaní s kyslíkom, pri použití vzduchu vznikajú NOx a to sú ešte väčšie sračky ako CO2.
Keby reálne fungoval iný zdroj energie, ako fosílne palivá a jadro, prečo si konšpiranti stále myslia, že by to blokli ťažobné spoločnosti? Veď tým by bolo jedno, čo by predávali...
honza.tar - nevím, co jsi tím chtěl říct, protože z těch článků to není patrné. Niméně omezení proti smogu v číně, kde v podstatě neexistují normy na spaliny z výfukových plynů mají svou logiku. A hlavně uvedené město má cca 12 milionů obyvatel... Můžeš číst články o tom jak je elektopohon super, nebo o tom jak je to na nic. Obrázek si v dnešní době musí každý udělat sám a hlavně v širších souvislostech
Jak to tady čtu. Tak někteří, asi místo kávy ke snídani popíjejí benzín.
Vysloužilé baterie recyklace.
//www.hybrid.cz/tagy/recyklace
Energetický mix ve světě .
//www.cez.cz/cs/pro-media/cisla-a-statistiky/energetika-ve-svete.html
Mnozí mají velmi zkreslené informace o nových technologiích
https://cs.wikipedia.org/wiki/Lithium-iontov%C3%BD_akumul%C3%A1tor
Čína a znečištění s dopravy
//www.novinky.cz/ekonomika/357430-velka-cinska-mesta-omezuji-kvuli-znecisteni-registrace-novych-aut.html
//zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cinska-odpoved-na-elona-muska-miliardar-chysta-vyrobu-vlastnich-elektromobilu-1149647
Elektromobily nemají budoucnost ?
//www.hybrid.cz/tesla-je-nejvetsi-automobilovy-zamestnavatel-v-kalifornii
//www.hybrid.cz/jak-velka-je-gigatovarna-tesla-motors-zatracene-obrovska
//www.hybrid.cz/v-nemecku-zacala-stavba-nejvetsi-tovarny-na-baterie-v-evrope
vzdycky kdyz prectu takovjhle ekoteroristickej clanek a k nemu jeste vyjadreni lidi typu banditt ... tak jdu do garaze, natocim svy kraaasne smradlavy, prdici a znecistujici 2T veteranky a s jedinim po druhym se jdu v oblaku modreho koure voniciho po Agip ricinu v jekotu vytacenho 2T projet!!!
Těm "nahoře" o žádnou ekologii nejde a ani nikdy nešlo, jen potřebují ještě více vymývat mozky lidem, kteří jim na to skočí. A že jich, bohužel, je dost a dost. Hlavám pomazaným to velice dobře vychází, odvádí krásně pozornost od zásadních věcí, které skutečně ničí tento svět. A když to úplně nefunguje, pohrozí terorismem, nějakou epidemií apod. Lidi pak začnou být zase poslušní. Vítejte v novodobém otrokářském řádu ! Pokud někdo ještě nechápe, pak doporučuji přečíst si knihu od Viktora Farkase Nemilosrdná moc, s krásným podtitulem "nový světový řád: tajný, plíživý, brutální ..." Jenom pozor, já osobně jsem začal v necelé polovině knihy zvracet Totéž se mi stává, když pohlédnu směrem k Bruselu. Hezký den všem, kteří mají ještě všech pět pohromadě. Těch ostatních je mi líto.
Mně se to líbí, na dojíždění do práce určitě super, ale pořád nevím kde bych to nabíjel - před bytem na chodníku ani v práci na parkovišti zásuvky nejsou
Dokud se neuvolní "studená fůze" pro obyčejný používání přeměny elektro energie na práci,nemá smysl jakýkoliv elektrický samohyb,auto či moto konstruovat či vyrábět.
Ale to by to musely benzínový a naftový magnáti pustit mezi lidi za mizernou cenu,z kterýhožto pak nebudou mít žádný zisk.
Pro "každodenní cesty do práce" je to opravdu krasavec a s tou akcelerací bych byl mimo město dřív, než mi stihne mistr nařídit přesčas
Jen nechápu proč si tolik lidí stěžuje na malou výdrž, i u aut - dalekou cestu stovky kilometrů přece nepodnikáte denně. Na to jezdění do práce a za holkama mi to příjde perfektní
Rozhodující bude cenovka. Motorka bude určitě levná, když nemá z úsporných důvodů ani dvoustupňovou převodovku. ( proto ta maximálka jen 100, ne ?)
Pokud bude stát 2/3 co motorka plnohodnotná, tak by mohla poslouž jako druhé moto na denní dojížděníd o práce.
banditt - kdyby ty jsi tomu aspoň rozuměl a nemluvil hlouposti. Celosvětově je 70% energie vyrobeno z fosilních paliv. Energie z obnovitelných zdrojů by nestačila ani na ohřátí rychlovarných konvic. Ty státy, které se tváří ekologicky a vyrábějí pouze z obnovitelných zdrojů, tak většinu energie nakupují právě od těch, kde se provozují termoelektrárny. Dále provoz větrných a hydro elektráren a jejich dopad na změnu proudění vodních toků a vzduchu v oblastech, kde se toho masivně využívá, je předmětem spousty moderních studií a dle nich to taky není zrovna ekologické (viz třeba Peking a jeho problémy se smogem, způsobené masivním využitím vetrné energie v okolí města a tím zastavením přirozeného proudění vzduchu ve městě). A jaderná energie? Ano na výrobu je v podstatě čístá, ale nakládání s jaderným odpadem není dodnes vyřešeno. Dále jak tu někdo psal, výroba baterie a její likvidace je taky ekologický problém. Takže z těchto dvou důvodů je tvrzení na konci článku, že se jedná o ekologický stroj absolutní blbost. Ekologické je pouze spalování vodíku, ale o to není zájem, protože to je moc levné a z čeho by velké těžřské korporace žily. Ještě budem muset vydržet, až dojdou zdroje...
Motorka vzhledu sport-silnice s max. 100km/h ?!?
Dojezd 120km - to abychom plánovali vyjížďku na 1 hodinu ?!?
A cenovka jak píšete o řád výš než běžných moto - hlavně že už nebudeme muset platit drahou údržbu spalovacího motoru ?!?
Tomu se říká pokrok, vznikne spousta a spousta zbytečností, aby pak jedna z mnoha stála za to. Jestli to bude ta příští to ukáže čas. Že to bude levnější, to ani náhodou. To prostě nejde. Levnější možná jen v případě úspěchu a následném hledání něčeho dalšího.
Pseudoekologie je to akorát v zemi,kde se úmyslně vyrábí většina el.en. z fosilních paliv,když má 2 jaderný elektrárny a z těch energii prodává za zlomek ceny do zahraničí Všude jinde to pseudoekologie není.Že to je v plenkách,se hádat nebudu,ale tak začíná všechno.Ani spalovací motor před sto lety neměl takovou účinnost,jako dneska.
je to kravina ,každej má plnou hubu emisí,ale kolik svinstev vzniká při výrobě baterie a to už vůbec nemluvím o likvidaci.Navíc z čeho se vyrábí nejvíc el.energie? z fosilních paliv tak proč si je zrovna nevozit v nádrži a zabránit tak ztrátám při výrobě a distribuci el.energie? To mi někdo vysvětlete co je tohle všechno za pseudoekoligii
Taky jsem uvažoval o koupi elektroskútru z hlediska emisí, dobíjení baterie v práci a podobně, ale když jsem zjistil, že baterie vydrží 2 roky (za příplatek více) tak jsem bylna daleko vyšších nákladech než kdybych jezdil autem, což si myslím, že smysl elektroskútrů trochu sráží. Je to škoda
"alternativu s dlouhodobě nízkými náklady" my ass...
a; nevieme co to bude stat, ale neverim ani tomu ze to bude na urovni beznej motorky, nie to este lacnejsie...
b; naklady na nabijanie su jedna vec, ale kolko bude stat druha baterka ked ta origo pojde po 4 - 5 rokoch (ak bude clovek pouzivat rychlonabijacku tak aj ovela skor) do kopru? predpokladam ze tak niekde tretinu az polovicu z toho co stala cela motorka... a to ze co potom s nou je tiez otazka...
elektro motorky/auta su kravina kym to ma jazdit na baterky... a kym niekto nevyvynie dostatovne ucinyy a dpolahlivy palivovy clanok a hlavne nedojde na to ako efektivne skladovat vodik tak to cele nema zmysel...
Chce to zkrátit dobu nabíjení do plné kapacity.Většinou nikdo neřekne,že baterie nabíjená na 60% se ničí víc.Kam se asi poděl vynález mladé američanky rychlonabíječka ???
//mobil.idnes.cz/dobiti-baterie-za-30-sekund-09p-/mob_tech.aspx?c=A130522_162823_mob_tech_LHR
Jen doufám,že vynález nepohání místo běžných věcí elektromagnetické dělo USA.
Motorbreath: Ekologické je pouze spalování vodíku, ale o to není zájem, protože to je moc levné a z čeho by velké těžřské korporace žily
Vodík sa neťaží, musí sa vyrábať a jeho výroba je menej ekologická ako výroba elektriny. Takže je k prdu, že horí prakticky bez emisií - to je pritom tiež nezmysel, lebo to platí len pri čistom spaľovaní s kyslíkom, pri použití vzduchu vznikajú NOx a to sú ešte väčšie sračky ako CO2.
Keby reálne fungoval iný zdroj energie, ako fosílne palivá a jadro, prečo si konšpiranti stále myslia, že by to blokli ťažobné spoločnosti? Veď tým by bolo jedno, čo by predávali...
honza.tar - nevím, co jsi tím chtěl říct, protože z těch článků to není patrné. Niméně omezení proti smogu v číně, kde v podstatě neexistují normy na spaliny z výfukových plynů mají svou logiku. A hlavně uvedené město má cca 12 milionů obyvatel... Můžeš číst články o tom jak je elektopohon super, nebo o tom jak je to na nic. Obrázek si v dnešní době musí každý udělat sám a hlavně v širších souvislostech
Jak to tady čtu. Tak někteří, asi místo kávy ke snídani popíjejí benzín.
Vysloužilé baterie recyklace.
//www.hybrid.cz/tagy/recyklace
Energetický mix ve světě .
//www.cez.cz/cs/pro-media/cisla-a-statistiky/energetika-ve-svete.html
Mnozí mají velmi zkreslené informace o nových technologiích
https://cs.wikipedia.org/wiki/Lithium-iontov%C3%BD_akumul%C3%A1tor
Čína a znečištění s dopravy
//www.novinky.cz/ekonomika/357430-velka-cinska-mesta-omezuji-kvuli-znecisteni-registrace-novych-aut.html
//zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cinska-odpoved-na-elona-muska-miliardar-chysta-vyrobu-vlastnich-elektromobilu-1149647
Elektromobily nemají budoucnost ?
//www.hybrid.cz/tesla-je-nejvetsi-automobilovy-zamestnavatel-v-kalifornii
//www.hybrid.cz/jak-velka-je-gigatovarna-tesla-motors-zatracene-obrovska
//www.hybrid.cz/v-nemecku-zacala-stavba-nejvetsi-tovarny-na-baterie-v-evrope
vzdycky kdyz prectu takovjhle ekoteroristickej clanek a k nemu jeste vyjadreni lidi typu banditt ... tak jdu do garaze, natocim svy kraaasne smradlavy, prdici a znecistujici 2T veteranky a s jedinim po druhym se jdu v oblaku modreho koure voniciho po Agip ricinu v jekotu vytacenho 2T projet!!!
Těm "nahoře" o žádnou ekologii nejde a ani nikdy nešlo, jen potřebují ještě více vymývat mozky lidem, kteří jim na to skočí. A že jich, bohužel, je dost a dost. Hlavám pomazaným to velice dobře vychází, odvádí krásně pozornost od zásadních věcí, které skutečně ničí tento svět. A když to úplně nefunguje, pohrozí terorismem, nějakou epidemií apod. Lidi pak začnou být zase poslušní. Vítejte v novodobém otrokářském řádu ! Pokud někdo ještě nechápe, pak doporučuji přečíst si knihu od Viktora Farkase Nemilosrdná moc, s krásným podtitulem "nový světový řád: tajný, plíživý, brutální ..." Jenom pozor, já osobně jsem začal v necelé polovině knihy zvracet Totéž se mi stává, když pohlédnu směrem k Bruselu. Hezký den všem, kteří mají ještě všech pět pohromadě. Těch ostatních je mi líto.
Mně se to líbí, na dojíždění do práce určitě super, ale pořád nevím kde bych to nabíjel - před bytem na chodníku ani v práci na parkovišti zásuvky nejsou
Další elektrickej propadák
Dokud se neuvolní "studená fůze" pro obyčejný používání přeměny elektro energie na práci,nemá smysl jakýkoliv elektrický samohyb,auto či moto konstruovat či vyrábět.
Ale to by to musely benzínový a naftový magnáti pustit mezi lidi za mizernou cenu,z kterýhožto pak nebudou mít žádný zisk.
Tifone a motorbreat - přesně chlapi! Elektro skůtr nebo kolo s dojezdem kolem 100km ano,ale za dobrý peníz-jinak ne!
Pro "každodenní cesty do práce" je to opravdu krasavec a s tou akcelerací bych byl mimo město dřív, než mi stihne mistr nařídit přesčas
Jen nechápu proč si tolik lidí stěžuje na malou výdrž, i u aut - dalekou cestu stovky kilometrů přece nepodnikáte denně. Na to jezdění do práce a za holkama mi to příjde perfektní
nesmysl,zhovadilost
nesmysl
Rozhodující bude cenovka. Motorka bude určitě levná, když nemá z úsporných důvodů ani dvoustupňovou převodovku. ( proto ta maximálka jen 100, ne ?)
Pokud bude stát 2/3 co motorka plnohodnotná, tak by mohla poslouž jako druhé moto na denní dojížděníd o práce.
banditt - kdyby ty jsi tomu aspoň rozuměl a nemluvil hlouposti. Celosvětově je 70% energie vyrobeno z fosilních paliv. Energie z obnovitelných zdrojů by nestačila ani na ohřátí rychlovarných konvic. Ty státy, které se tváří ekologicky a vyrábějí pouze z obnovitelných zdrojů, tak většinu energie nakupují právě od těch, kde se provozují termoelektrárny. Dále provoz větrných a hydro elektráren a jejich dopad na změnu proudění vodních toků a vzduchu v oblastech, kde se toho masivně využívá, je předmětem spousty moderních studií a dle nich to taky není zrovna ekologické (viz třeba Peking a jeho problémy se smogem, způsobené masivním využitím vetrné energie v okolí města a tím zastavením přirozeného proudění vzduchu ve městě). A jaderná energie? Ano na výrobu je v podstatě čístá, ale nakládání s jaderným odpadem není dodnes vyřešeno. Dále jak tu někdo psal, výroba baterie a její likvidace je taky ekologický problém. Takže z těchto dvou důvodů je tvrzení na konci článku, že se jedná o ekologický stroj absolutní blbost. Ekologické je pouze spalování vodíku, ale o to není zájem, protože to je moc levné a z čeho by velké těžřské korporace žily. Ještě budem muset vydržet, až dojdou zdroje...
Motorka vzhledu sport-silnice s max. 100km/h ?!?
Dojezd 120km - to abychom plánovali vyjížďku na 1 hodinu ?!?
A cenovka jak píšete o řád výš než běžných moto - hlavně že už nebudeme muset platit drahou údržbu spalovacího motoru ?!?
Já jim fandím, mě se nové věci líbí, i když ještě nejsou na 100%.
Kdoví na čem budeme jezdit příští století. Dříve se motorkám a autům také smáli.
Neviem, ako vy, ale ja mam rad rev motora a smrad benzinu, elektromotorka ma nezaujima, ani keby mi ju doniesli zadarmo pred dom.
Tomu se říká pokrok, vznikne spousta a spousta zbytečností, aby pak jedna z mnoha stála za to. Jestli to bude ta příští to ukáže čas. Že to bude levnější, to ani náhodou. To prostě nejde. Levnější možná jen v případě úspěchu a následném hledání něčeho dalšího.
Pseudoekologie je to akorát v zemi,kde se úmyslně vyrábí většina el.en. z fosilních paliv,když má 2 jaderný elektrárny a z těch energii prodává za zlomek ceny do zahraničí Všude jinde to pseudoekologie není.Že to je v plenkách,se hádat nebudu,ale tak začíná všechno.Ani spalovací motor před sto lety neměl takovou účinnost,jako dneska.
je to kravina ,každej má plnou hubu emisí,ale kolik svinstev vzniká při výrobě baterie a to už vůbec nemluvím o likvidaci.Navíc z čeho se vyrábí nejvíc el.energie? z fosilních paliv tak proč si je zrovna nevozit v nádrži a zabránit tak ztrátám při výrobě a distribuci el.energie? To mi někdo vysvětlete co je tohle všechno za pseudoekoligii
Taky jsem uvažoval o koupi elektroskútru z hlediska emisí, dobíjení baterie v práci a podobně, ale když jsem zjistil, že baterie vydrží 2 roky (za příplatek více) tak jsem bylna daleko vyšších nákladech než kdybych jezdil autem, což si myslím, že smysl elektroskútrů trochu sráží. Je to škoda
"alternativu s dlouhodobě nízkými náklady" my ass...
a; nevieme co to bude stat, ale neverim ani tomu ze to bude na urovni beznej motorky, nie to este lacnejsie...
b; naklady na nabijanie su jedna vec, ale kolko bude stat druha baterka ked ta origo pojde po 4 - 5 rokoch (ak bude clovek pouzivat rychlonabijacku tak aj ovela skor) do kopru? predpokladam ze tak niekde tretinu az polovicu z toho co stala cela motorka... a to ze co potom s nou je tiez otazka...
elektro motorky/auta su kravina kym to ma jazdit na baterky... a kym niekto nevyvynie dostatovne ucinyy a dpolahlivy palivovy clanok a hlavne nedojde na to ako efektivne skladovat vodik tak to cele nema zmysel...
Vzhledově pěkná motorka, ale parametry na úrovni malého skůtru. . ale jsem zvědavej kam se to za pár let posune.
Chce to zkrátit dobu nabíjení do plné kapacity.Většinou nikdo neřekne,že baterie nabíjená na 60% se ničí víc.Kam se asi poděl vynález mladé američanky rychlonabíječka ???
//mobil.idnes.cz/dobiti-baterie-za-30-sekund-09p-/mob_tech.aspx?c=A130522_162823_mob_tech_LHR
Jen doufám,že vynález nepohání místo běžných věcí elektromagnetické dělo USA.