husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marty68 (1) napsal 19.03.2021 v 14:19-1+1

Zatím jsou to první vlaštovky , což o to , nové technologie jsou průvodcem pokroku. Jenže ten současný stav prostě smrdí.
Elektromobilita nám je , hlavně ze strany EU . tlačena z politických důvodů , přestože celková ekologická zátěž je podle mých skromných informací u ní vyšší než u spalovací alternativy.
O tom , že suroviny se těží v zemích třetího světa , se všemi riziky - dětská práce , apod.. , není ani vidu ani slechu , jako by ekologie a výroba produktu začínala až u výrobce baterie , nebo dokonce u montážního závodu , kde už je jakoby vše ekologicky zelené...
Cui bono?
Podle mně je za vším opět jako už mnohdy- byznys.
Ceny jsou ohromné , technické vlastnosti mizerné (dojezd) , negativa jsou tajené (baterky - jejich cena ,okolnosti likvidace).
Jako pobídka zřejmě má fungovat chystaný zákaz spalovacích vozidel.(chtěl bych vidět , co budou dělat u kamionů).
Opravdu nezávidím nízkopříjmovým skupinám obyvatelstva za nějaký čas , kteří budou dojíždět do práce..
Ti , co o těchto věcech rozhodují , většinou mají životní standard , který tyto změny neohrozí....
Kéž by bylo možné , se proti vnucenému trenndu , nevycházejícímu ze skutečné potřeby llidí , nějak viditelně postavit.
Elektromobilita - za mně ano , ale tam , kde to má smysl - třeba u elektrokol , které si lidé opravdu chtějí koupit , a není jim to vnuceno nějakými uměle vytvořenými pravidly nějakého novodobého "velkého bratra".

moila (0) napsal 01.09.2020 v 15:53

Mne to pripomina buell xb lightning. Parametrami je to velmi podobne a vyzorom je to ako jeho evolucia

Radek-k (1) napsal 16.07.2020 v 22:15-1+2

nechtěl jsem, ale zkusím to: elmoto není pro 99% nás, co to tady čtete nebo píše. Je to další kolečko salámu na cestě k zapomnění. další kolečko ukrojené systémem k omezení/ovládnutí svobody. Zůstanou rebelové, což tady je asi 80% z vás. Rebelové, kteří vyrostli "svobodně" a nevadily jim ruce od benzínu a oleje, žili tak trošku na hraně toho, co jim společnost a prostředí dovolilo. To naše děti už nezažijí a pokud to oni nebo jejich děti nezmění, tak se z nadšenců pro jednu stopu stane underground.
Technologie směřují do elektroenergie, což je přirozený vývoj. Ale ne v době, kdy je naprostá většina potřebné šťávy vyrobena spálením jiné formy fosilie než je ropa - uhlí.
Až budou tyto technologie živeny volnou energií, nebude se mít smysl o výše popsaném bavit. Do té doby budou kapaliny v nádržích asi tím nejlepším, co nám "cuchá" vlasy.

honza.tar (15) napsal 27.06.2020 v 12:07

Fanda do elektrifikované osobní dopravy 800km si Užíval dynamické zrychlení
Na jednu stranu byli nadšení ale ...
Při testu LiveWire se mu Podařilo motorku opakovaně přetížit a motorka se vypnula Přešla do rezimu plachtěni
To se jako na mě nezlobpte, ale proč tak drahý stroj nemá např omezovač aby nedošlo k přetížení / vypnutí pohonu.
Ps Odkazy mám zakázané
Takže kdo chce vidět test na Youtube
Harley Davidson LiveWire – podrobný test elektromotocyklu (2020) | Electro Dad #96

pavelsvagerka (4) napsal 09.06.2020 v 23:11-1+2

Za mne: negativa-ta cena je šílená (ale to tak je u nových tech, někdo ten vývoj musí zaplatit) Kdyby byl dojezd kolem 300 km, tak si myslím že je to použitelné. pozitiva- od nul. otáček plný kr. moment, okamžitá reakce na plyn, nerve to, min. provozní náklady a servisní dá se říct že nulové když vyjmenuji poh. části na běžné motorce co se ( tj. pal. čerpadlo, skrt. klapka, rozvody, startér/alternátor spojka, převodovka atd. atd.) to vše u tohoto řešení odpadá. Jen mě mrzí, jak spousta z vás tady píšou nesmysly a v životě na el. motorce či autě nejela, jen to z principu odmítá. A to já jsem taky aktivní motorkář, ale který se nebrání novým věcem. Kdyby to stalo jako norm. motorka a dojezd by byl kolem 300 km tak jdu do toho.

PasarloPipa (-22) napsal 09.06.2020 v 22:34-3+3

Diskuze plná ubohých výblitků, ostatně jako vždy. Harley směle hledí do budoucnosti, což je u tradicionalistické až zkostnatělé značky překvapení roku. O počet nabíjecích stanic v USA bych se nebál, tam jsou v elektromobilě dál než Evropa o českém stredověku ani nemluvě.

Heki (401) napsal 08.06.2020 v 13:44-1+2

To mi do garáže nesmí.

Elektrický Harley je jak nealkoholické pivo.

Stadakk11 (277) napsal 07.06.2020 v 12:44-2+6

Pan redaktor Procházka by si jednoho elektrického Harleye za kladnou reklamu opravdu zasloužil.
Bohužel je v dnešní době elektromobilita trendy. Nějak se vám ale ty hloupé ovce nedaří plošně přesvědčit...i když se nenápadně snažíte.
Doba zelené totality je už dávno mezi námi a je součástí našeho každodenního života, ale i tak vám to nestačí. Strčte si podobné pseudo motocykly víte kam...na nabíječku a čekejte 8 hodin. Já jdu jezdit

SuperSic58 (1307) napsal 06.06.2020 v 15:04+4



tvář čerstvého majitele HD electrowir, když po počáteční ekoeuforii zjistil, že vysolil 900 talířů za motorku, co jede max 170, ujede 150km a pak musí 10h nabíjet

IvanDvoutakťák (5070) napsal 06.06.2020 v 14:28

Nedalo mně to, podíval jsem se na katalogový ceny HD a vyrazilo mně
to dech, ŽEBY se vůbec mohl najít *Harleják* , který by jen uvažoval
za tento hokuspokus zaplatit dvoj- či málem trojnásobek(!) ceny
některé z těch klasických ikon, vyrobených v Milwaukee se
spalovacím motorem.
Místo možnosti mít doma nové *Haryky* DVA ... !

To LiveWire snad ani nemohli vyrobit v Milwaukee ...

Eastrider (1) napsal 05.06.2020 v 22:56

Už sa to tu rozoberalo. Dobre sa pamätám, že výroba skončila? Minimálne sa prerušila?

jist (0) napsal 05.06.2020 v 22:14

rád si počkám na e-fireblade 2023

MajklHornet (5) napsal 05.06.2020 v 19:40-1+3

Mám klasiku hd Sportster jestě karburátor. To je motorka. Ale tohle?. To si děláte srandu?. Jízda na motorce je proto tak super, že pod sebou cítite ten motor, zvuk motoru, vibrace. Tohle je tak hodně rychlá elektrická koloběžka.

opic26 (457) napsal 05.06.2020 v 15:44+1

Na pohled není úplně zlá a chtěl bych mít příležitost vyzkoušet si ten tah.....cena, dojezd, použitelnost atd samozřejmě hovoří proti.

RTourer (68) napsal 05.06.2020 v 11:30-1+1

Vzhledem k dojezdu povyražení tak na hodinku až dvě, pak se vrátit do garáže pro normální motocykl a pořádně si užít den v sedle...

Gregy79 (2) napsal 05.06.2020 v 10:50+2

"udělá vžžžž a je pryč" jako dobrý, ale střela na silnici, která není vůbec slyšet, řekl bych trochu sebevražda. Malý profil, velká rychlost a neslyšná mašina - no nevím, řekl bych, že dost řidičů aut to v křižovatce překvapí

Anti (391) napsal 05.06.2020 v 10:30+4

Problém těch strojů je podobný jako u elektrických aut. Elektrika mi zas tak nevadí,na ježdění do práce ideální stroj. Ale pořizovací cena nesmysl v obou segmentech,a ojetina? Bude taky za šílený balík a s údajem kolik procent kapacity zůstalo v baterii. Nová bude za cenu té ojetiny...

Mig_35 (345) napsal 05.06.2020 v 09:20

za 900 Haryka, co ujede 120 km. Za 1,2 Teslu model 3 s dojezdem 300-400 a odveze čtyři lidi...

bledemon (126) napsal 05.06.2020 v 09:11+1

jawa divišov s pomocí jawy a univerzity už pracují na "konkurenčním" elektro prototypu. Výše národní podpory 41mil. kč.

Kitko (-2) napsal 05.06.2020 v 07:53-7+2

"Vzhledem k tomu, jaký měl přehled o motocyklech všeobecně, a taky s přihlédnutím k jeho věku, bych očekával odmítavý postoj, ale byl úplně v pohodě."

Postoj jednotlivca k elektromotorkam nie je funkciou veku ale inteligencie. Pan bol skratka clovek rozumny.

Inak LiveWire je to najlepsie, co HD od V-rodu vyrobil. A to je co povedat, pretoze V-rod bol najlepsia motorka, ktoru HD vyrobil. Akurat ze ...

....ZERO. Lepsie a lacnejsie.

pp66 (1) napsal 05.06.2020 v 07:53+1

Mimo to že je to eletrika čož je hnus samo o sobě, tak malý dodatek u HD váha 250Kg je spíš drobeček.

velkykluk (34) napsal 05.06.2020 v 07:26-1+3

Za ty peníze koupíš hondu goldwing s automatem a ještě ti zbude. Elektro ? to je blábol. Chceš si zajezdit a ne po 100 km 8 hodin nabíjet. Zajímalo by mě, jestli tuhle, taky vyrábí v Číně. Za svoji Italku multici 950 S bych to nevyměnil.Doufám, že ještě dlouho nebudou hrát tyhle paskvily prim. Chápu, že prodeje HD jdou dolů , ale jestli je tohle správná cesta, no uvidíme.

nahllowSKY (315) napsal 05.06.2020 v 02:25-1+2

Moji CB1000 z roku 95 bych za ten poločínský krám nikdy nevyměnil.

Guzo (221) napsal 04.06.2020 v 23:51-1+6

Elektro nezachráni planétu.Je to podvod.

PEPEE01 (346) napsal 04.06.2020 v 21:38+1

Díky, že jste sem po tom čínským šrotu dali pořádnou dospělou motorku. Designově se mi to i líbí. Je to zvláštní a neokoukany. A chtěl bych se na tom svézt. Čistě z recese. Jestli je ten pocit zrychlení opravdu tak famózní, jak se tvrdí. No a pak bych si sednul na své stařičke XJR, které mi teď už chvili zahalí pod plachtou ve stodole. Myslim, že to zas takový extrémní rozdíl nebude... Teda v tom zrychlení. V zážitku z jizdy rozhodně o 100 % lepší ve prospěch starý krásky .
K MINI dojezdu, MAXI ceně, a tomu neskutečně dementnimu zvuku je zbytečné se vice vyjadřovat. To prostě H-D ani další vyrobci, teda spíše vývojáři e-strojů, neokecaj. Stále je to hrozná bída!!!!

tom.es (9) napsal 04.06.2020 v 21:19-1+2

Ono elektropohon úplně tichý není. Vydává zvuky, které mi vadí. A společně s tím i elektrosmog. Jinak auto na baterky jsem měl už před 40 lety. Byl to můj sen....Koupili mi ho rodiče v hračkářství, červený citroen. Ale už tehdy jsem měl největší potíž s baterkami. Furt byly vybité


MartasUS (109) napsal 04.06.2020 v 20:50-1+3

Minulí týden čínský elektrický s*áč a dnes americký. Fakt je že je aspoň hezčí a zpracování sympatičtější, elegantnější, kvalitnější a jízdní vlastnosti lepší ale ........ je to pořád tramway

Sir_CHerokee (117) napsal 04.06.2020 v 20:48-2+2

Tahle moto ztrácí prakticky vše, co mám na Harleyích rád. Je šíleně drahá a to nabíjení je kapitola sama za sebe. Nedivím se, že je to prodejní propadák, dokonce se zastavovala výroba. Nadšení pana redaktora nesdílím.

XJ500 (26) napsal 04.06.2020 v 20:36+11

Pane Procházka, pěkně napsáno. Nikdy jsem pořádně nedočet žádný test motorky na baterky. Prostě mě ten pohon nebere. Tento test, resp. styl a obsah se mi líbí natolik, že jsem to celé pochroustal. Přemýšlel jsem sakra proč? No a pak mi to cvaklo! Elektro motorky budou žít. Samozřejmě vedle spalovacích (ty prostě nikdy nezaniknou). Vysvětlení: Čtu to a říkám si, ten Procházka jistě lítá s větroněm. Popisuje tu jízdu jako bezmotorové létání mezi Cumulusy. Jsem pilot motorového letadla (ULA) a samozřejmě jsem letěl i bez motoru a věřte mi, ten Procházka se na těch baterkách cítil jako v oblacích bez motoru. Je to podobná filosofie. Ojediněle hluboký zážitek (z finančních důvodů nedostupný pro všechny) umocněný nekončícím vzrušením míchajícím se s frustrací kvůli omezenému rádiusu a nezbytné dojezdové taktiky. Ve větroni musíš stále hledat Cumulus (pokud v tvém prostoru nějaký milostivě existuje) . Tvrdíš, že jsi svobodně létal a ve skutečnosti jsi musel kopírovat trasu Cumulusů ( nabíjecích stanic) Pochopil jsem to. Už vím, že motorky na baterky budou žít! Já však budu nadále létat na motorovém letounu a spalovací motorce. Chci totiž určovat trasu mých zážitků bez frustrace z malého akčního rádiusu.

gato1962 (2) napsal 04.06.2020 v 20:35-4+3

Elektrický hnus

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist