Prototyp elektrického naháče TE-1 je hotový. Triumph říká, že jede jako Speed Triple
Text: Jan Rameš | Foto: Triumph | Video: Triumph | Zveřejněno: 8.8.2022 | Zobrazeno: 10 604x
Text: Jan Rameš | Foto: Triumph | Video: Triumph | Zveřejněno: 8.8.2022 | Zobrazeno: 10 604x
E-naháč TE-1 bude hodně zábavný, jistě více než většina místních komentářů.
TE-1 má horší parametry než na trhu dostupné italské modely:
Energica Eva Ribelle dá 0 a 100 km/h za 2,6 s, stejně jako Energica Ego+ RS, která fičí 240 km/h!
Prototyp TE-1 je lehčí a má menší kapacitu aku, přesto má menší zrychlení, asi na úkor lepší ovladatelnosti.
Nepěkný článek. Docela bych si přál, aby se někdo z místních dal do debaty s tím pánem a řekl mu, jak moc je mimo:)
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/do-30-let-bude-v-cesku-horko-jako-v-kazachstanu/r~48f8b060126611ed8d680cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=789100&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=789100&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=AM92hqC3f5K-202208151043&dop_id=17457187
nejlepší je, jak všem vadí dotace, ale s dotovaným zemědělstvím a jeho produkty už problém nemají... pro dotaci na nový kotel si přijdou... fotovoltaiku na střechu si udělají... ale jak jde o elektromobilitu, jsou dotace zlo:)
1 reakce
A ja bych se svezl. Pokud ale bude elektromobilita jakkoliv dotovana, budu radsi jezdit na paru, nez bych byl soucasti toho svinstva!
2 reakce
Evidentně všichni hejtři elektriky se pilně učí zpaměti korán aby se mohli blýsknout před dodavateli z Kataru a Saudského království, až budou v hlubokém předklonu prosit o kapku muslimského benzínu.
5 reakcí
Koukám do dnešní inzerce zde na motorkářích a říkám si, že tento inzerát by příznivcům elektromobility rozhodně neměl uniknout:
https://www.motorkar...-100-km-1779120.html
Je v tom velkokapacitní baterie, je k tomu nabíječka, je to za výhodnou cenu a hlavně je to v oblíbené růžové. Tak, kluci, neváhejte!
P.S.: Dongma VESPO
4 reakce
Baví mě pokaždé sledovat ty zbytečně vyhrocený emoce kolem elektromobility. Že se to v současnosti nedá brát jako 100% alternativu ke konvenčním spalovacím motorům, to je jasné i samotným výrobcům. Ale bez takových milníků se k těm alternativám nelze prokousat. Jestli to je slépá větev nebo bude vidět na obě oči nám ukáže čas. Každopádně žijeme v době, kdy to co platilo před mesícem dnes neplatí a za měsic to bude zase jinak. Takže buďte v klidu a užívejte to, co vás baví. Z rozčilování nad elektromotorkama vám jen prdne cevka v hlavě a nikdo vám nic nedá...
4 reakce
Jsem rad, ze tady v diskuzi je svet, krome tech par manipulativnich exotu (viz. argument kone vs auto), jeste v poradku.
Vzhled je cosi moderního ale někomu se to může líbit. Pohon je nesmysl,reálný dojezd taky. Dopadne to stějně jako naše firemní E Berlingo a švárova baterková babetta stojí to v koutě v provozu nepoužitelné a nikdo to nechce koupit ani za výhodnou cenu. Jsou to prostě sračky.
Bude to velká paráda, hlavně za pár let. Hodně z nás má doma, třeba jako druhou, i starší mašinu, cca 20 let stáří, pro radost a z nostalgie. Fungují skvěle. Vidím tohle elektro za 20 let. Dojezd tak 15 km, takže na výstavku ideální. Jako model asi trochu velké a nepraktické
2 reakce
Nějak takhle jako v této diskuzi mohly vypadat debaty našich pradědů před 100 lety, když se místo koňských spřežení začaly na silnici objevovat auta a motorky a začaly vytlačovat jejich milované koně Asi to tenkrát taky bylo více o emocích. Jak to dopadlo, víme
33 reakcí
220 kg street triple? Mno.
160 km reálný dojezd v novinářštině znamená, že nějakým svižnějším tempem tak s bídou 100, a to bůhví jestli... Sto kiláků najedu než vypadnu z prahy někam kde začínaj zatáčky...
Co mě na tom ale dráždí nejvíc, jsou ty "nadšený" kecy okolo... to už je jak sekta tohle
Mě to přijde jako takovej vývoj z donucení. Jakoby mezi řádkama Triumph řikal: "Sice víme, že je celá elektromobilita na hovno, ale když už nás k tomu nutěj, tak aspoň takhle."
1 reakce
No, úžasný. Supr. Vohromný. Skvělý. Tak si výrobce pohrál s bruseldebilitou, a mohl by se zase v klidu vrátit k vývoji normálních motorek, co lidi chtějí. Tohle ať pošlou papalášům do Bruseli, ať můžou jezdit na ty důležitý summity po vlastní ose a ne lítat letadlama. A když do prdele dojedou, žádná škoda. Bzuk a Ťuk, čest práci.
No, asi bych uvěřil jen té ovladatelnosti, to ostatní je spíš k pláči.
Speed Triple měl i v devitistovce daleko lepší zrychlení.
Reálný dojezd cca 120km bez tahaní za plyn, při svižnější jízdě bude člověk rád za osumdesát. Nu a honit si ego u dobíječky dvacet minut, tak to je tak pro šampónky.
Nebudu nic psát o ekologickém provozu, výrobě a likvidaci.
Tudíž, ještě to bude chtít dost práce, než to na dvou kolech bude srovnatelné s motocyklem tak jak jej známe. Ale vzhled je fajn
Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
2 reakce
"... Triumph oznámil, že ukončil čtvrtou fázi a tudíž že je hotový i celý TE-1, který má dát základ budoucím sériovým strojům. A je to prý game-changer !"
Na to bacha! Jeden elektrocykl, o kterém se psalo, že to je "game changer" už tu byl. Jmenoval se LiveWire a přišel s ním Harley-Davidson. Na to si budete určitě pamatovat, stály se na to tenkrát hrozně dlouhý fronty. Nebo ... že bych si to s něčím pletl?
A kolik to bude stat?
1 reakce
Povedený design, to se musí nechat.... Ale motorka má mít zvuk, ne bzuk Tohle maximálně tak do do práce abych po ránu nebudil sousedy.
Pořád s tím budou vosírat.
Císařovy nové šaty - pohádka od Hanse Christiana Andersena
Děj:
Marnivý císař starající se jen o svůj vzhled si najme dva tkalce, kteří jsou však ve skutečnosti podvodníci. Ti mu slibují nové šaty, které jsou neviditelné pro ty, kteří jsou nezpůsobilí k výkonu své funkce či jsou hloupí. Císař sám tyto neexistující šaty pochopitelně nevidí, ale předstírá, že tomu tak je, aby nevzbudil pochybnosti o vhodnosti své osoby na funkci císaře. Jeho ministři dělají to samé. Falešní tkalci dokončují práci a předstírají, že císaře oblékají do nových šatů. Císař jde v průvodu poddaných, když najednou dítě, které je příliš mladé, aby pochopilo výhody přetvářky, vykřikne, že císař na sobě nic nemá. To pak opakuje i celý zástup, císař se však rozhodne průvod dokončit.
Zdroj: Wikipedia
Císař je nahý!
To je hodně smutný ty komentáře tady.
Sračka
1000x opakovana lez se stava pravdou v primem prenosu..
Mě se to líbí a rozhodně bych to chtěl vyzkoušet. Musíme doufat, že cena benzínu bude v nejbližších letech, řekněme akceptovatelná, abychom mohli ty naše miláčky provětrat. Až nastane doba, kdy se koupí jenom moto na baterky, tak si myslím, že nebudeme až tolik řešit dojezd. V té době se domnívám, že můžeme zapomenout na nějaké volné cestování. Svoboda se neustále ořezává.
Kluci anglánští, neblbněte.... Doufám, že první zakázku na ty vysavače ale dostanete z Bruselu, ať nám tamní soudruzi ukáží, jak se na tom jezdí, když nám tyhle sračky nařizují, zatímco si vozí prdel v benzínu...
Paradni kominovka v tydnu po praci pred veceri . Koupit na firmu(DPH, odpisy, dotace) a na strese prostorne garaze mit nainstalovanych (nejlepe tak do roku 2009) 30 kW panelu v rezimu „zeleny bonus“. Fotovoltaika je prece idealni vec pro mrazirny, ohrev bazenu a…. e-motku! Raj na zemi, tahle kotlina .
No a na vikendy a dovolenou normalni motorku(motorky) .
aby tomu rozumeli aj anglicania: Fuck off everyone who wanna sell electric bike.
Využití na okruhu, připojit na prodlužku a kroužit do zblbnutí dokud se neukoutí kabel, podobně jako s upoutaným modelem.