Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No, ten článek se shrnutím testu vyšel před týdnem, pohříchu ale byl zařazen nikoliv do rubriky "ČLÁNKY" (kde je tento úvodní článek), ale do rubriky "CESTOVÁNÍ".
Takže 1. díl dvoudílného románu se nachází v knihovně v obýváku, zatímco 2. díl leží v šuplíku nočního stolku v ložnici...
Jarda se asi někde rozvěsil, což vzhledem k typu stroje asi nebude pravda...teda jinak: Někoho přejel, pže nebyl slyšet a tak sedí za katrem a místo do klávesnice ťuká na mříže.
Varianta tré: zajel moc daleko a došla mu šťáva. Teď tlačí a nikdo ho nechce vzít, pže plechovkáři motorkáře neradi a motorkáři neradi "elektriku".
Varianta milon: Stroj byl tak otřesný, že se Jarda s dovozcem...pardon...s prodejcem dohodl, že to raději nezveřejní.
Mám pro ty důvody plné pochopení a jsem rád za to nejlogičtější vysvětlení.
A těším se na článek o tom, jak to celé probíhalo a jak se v průběhu testu vyvíjely a případně měnily dojmy a názory. A hlavně jaké pocity a závěry si z tohoto sice krátkodobého, ale možná o to intenzivnějšího ježdění na skůtru s nezvyklou trakcí odnáší jeden z nejzkušenějších jednostopých světoběžníků
For Dovi: Jsem rád, že sis sám na absenci online reportáže odpověděl. Ano, je to přesně tak, jak píšeš. Jízdy na elektroskútru jsem se nemohl do poslední chvíle nabažit (to je u mě vlastně normální v sedle každého jednostopého vozidla), a tak jsem vlastně jenom jezdil a jezdil. Od rána do večera plus k tomu nějaké to dobíjení a v noci po dojetí už nebyla příležitost. No a k tomu ještě nějaké změny plánu, nečekané úkoly a bylo to. Tímto se omlouvám, že jsem to alespoň neoznámil po prvních dnech a ve spojení s redakcí rozhodl o závěrečné všezahrnující podrobné reportáži, jak to sám krásně nazýváš.
takže se už teď těším(e) alespoň na celkovou všezahrnující podrobnou reportáž.
A třeba ta absence průběžných dílčích zpráv z testování je předzvěstí toho, že se testér nemohl mašiny nabažit a pořád jen jezdil a jezdil a jezdil... a na psaní už proto nevyšel čas
Dovi: Ahoj, ano Jarda dostane od nas za usi, ze clanek dodal tak pozde a on-line reportaze vlastne nejsou zadne. Zitra bychom meli prinest jeho recenzi.
Jarda
P. Šíma v článku mj. píše, že "...mám v plánu [...] především vás o každém dnu a všem, co se během něho událo, ihned informovat. Díky online reportážím, tak s vámi mohu být v kontaktu a dokonce reagovat na vaše připomínky či eventuální návrhy."
Článek byl uveřejněn v pátek 27.5.2011 v ranních hodinách, čili p. Šíma ten elektroskůtr zapůjčený na pět dní testů musel převzít nejpozději ve čtvrtek 26.5.2011, možná i dříve.
Takže v tuto chvíli je to už více než 5 x 24 hodin od uveřejnění článku a ještě déle od převzetí testovaného stroje...
Tak bych se chtěl zeptat - ovšem jestli se nepřepálila pojistka a test probíhá nebo proběhl podle plánu - kde u všech všudy jsou ty avizované průběžné on-line reportáže?
Taky si nejsem jistý tím, kde se jednotlivé komponenty vyrábějí, resp. spíše vím, jak se podobné věci dělají. Rozdíly ve slovech Made in..., Asembled in..., Made for... obchází se to různě. Pokud to bude fungovat dobře a baterka nezněkolikanásobí cenu na kilometr, řešil bych poslední věc. Neslyšitelnost!!!
ja myslim ze to bude mat stale maly dojazd.kym to nedojde 70km rychlostou 150km,tak to je k nicomu.ludia su pohodlny,nikomu sa nebude chciet to davat stale na zasuvku.
radsej by mohli spravit nieco na bioplyn...
Ale do města si myslim, že by to mohla bejt dobrá věc. Pokud tam dodaj rekuperaci, tak s neustálým brzděním, rozjezdama a stáním na semaforech by to mohlo bejt o něco efektivnější, než obyč skůtr.
Naprosto souhlasím s Maestrem, akorát ta účinnost v přenosový síti je vyšší. CCa 80-90%. Záleží na lokalitě město, nebo vesnice. Taky v tom skutru (protože je nutno regulovat) musí bejt nějakej měnič, a ten taky topí. takže účinnost plácnu třeba 80-90%. Jinak je ta jejich ekologie skrz elektro vozidla na baterku postavená na hlavu (zatim) .
No s tou ucinosti 97 % bych nebyl tak optimisticky. Jako motor to mozna ma, ale baterie ma uccinost tak 70-80%, protoze pri nabijeni i pri vybijeni jde nejaka energie do tepla.
a zamysleme se jako spravny zeleny ekolog a z ceho asi tak vyrabime dneska elektrinu? Spravne, asi 70% z uhli a ta se vyrabi maximalne s ucinnosti 50% a jeste mate nezanedbatelne ztraty na prenos energie z elektrarny az k vam domu (cca ucinost 65%), takze daleko energeticky min zatezujici prirodu je jezdit na benzin s ucinosti krasnych 40 %
Nejsem sám, kdo chtěl zabudovat malý elektromotor do galuskového kola.
Špičkový cyklista prý má výkon ponejvíc 1kW , no a přitom jim to docela jede i na Tourmalet.
Bohužel trakční baterky stojí tisíce, no třeba se to teď změní.
SmokinCBR: Nicméně pořád je to motorové vozidlo a tam nemá co dělat. Takže jediný co to přinese, že lidi to na cestě neuslyšej a nebudou mít čas uskočit A děkuji adminovi za korekci
taky bych čekal nějaké minimální info přímo v prvním článku.. tedy pokud to není způsob jak zvýšit návštěvnost jejich webu, na kterém najdete většinu odpovědí na položené otázky.
Líbí se mi i článek i diskuze, jen bych čekal na rozjezd trochu více suchých dat - třeba právě to co uvádí výrobce, trochu více parametrů motorky (abychom to potom mohli srovnávat s tím co se dozvíme dále).
Jak to tu čtu,do tazy dobrý,ale jsem rád,že se jedná o českej výrobek a ne o nějakej pokus z Asie!!!Snad i ty parametry budou dobrý,do města by to mělo bejt dobrý???Ten tečst napalte, pokud možno, co nejpodrobnějc!!!Firmě Akumoto hodně úspěchů!!!
No nechám se překvapit a nechci dělat předčasné závěry hned na začátku. Nicméně operovat tím, že když někde není nic mechanickýho, že to bude mít větší spolehlivost ... Ono to tak může vypadat,ale v dnešní elektronický době má myslím každej zkušenost s tím, že přesto že to není mechanický, tak že se to sype! Od Jardy čtu cestopisy nesmírné rád. Tak jak jsem psal. nechám se překvapit
hmmm... takže pokud bouchnu zadní ráfek, tak odepíšu motor.
To neni zrovna super.
Jinak sem zvědavej na dojezd v kopcích. Bylo by dobré to testovat s reálnou zátěží motorky, řekněmě 100Kg ( člověk, hadry, pár věcí, nákup...). Tohle m bejt primárně přibližovadlo do práce, na nákup apod.
Jaký na to musej bejt papíry?
Jak dlouho se to dobíjí z normální zásuvky?
Kolik reálně stojí kilometr?
Co reálná (ne na papíře) životnost baterií?
Ceny náhradních dílů?
Ceny baterií pro výměnu?
Externí nabíječka a druhá baterie? Ne každej má garáž a vyndat baterku, nabít jí doma a přinýst, zapojit a jet by se hodilo.
No, ten článek se shrnutím testu vyšel před týdnem, pohříchu ale byl zařazen nikoliv do rubriky "ČLÁNKY" (kde je tento úvodní článek), ale do rubriky "CESTOVÁNÍ".
Takže 1. díl dvoudílného románu se nachází v knihovně v obýváku, zatímco 2. díl leží v šuplíku nočního stolku v ložnici...
Jarda se asi někde rozvěsil, což vzhledem k typu stroje asi nebude pravda...teda jinak: Někoho přejel, pže nebyl slyšet a tak sedí za katrem a místo do klávesnice ťuká na mříže.
Varianta tré: zajel moc daleko a došla mu šťáva. Teď tlačí a nikdo ho nechce vzít, pže plechovkáři motorkáře neradi a motorkáři neradi "elektriku".
Varianta milon: Stroj byl tak otřesný, že se Jarda s dovozcem...pardon...s prodejcem dohodl, že to raději nezveřejní.
přidávám se se stejnou otázkou: Článeček, nebyl by?
01.06.11: "Zitra bychom meli prinest jeho recenzi"
Zdravím,
bohužel stále se nic neděje...
Tak se osměluji s otázkou - děje se něco?
Děkuji, a snad nejen za sebe.
Mám pro ty důvody plné pochopení a jsem rád za to nejlogičtější vysvětlení.
A těším se na článek o tom, jak to celé probíhalo a jak se v průběhu testu vyvíjely a případně měnily dojmy a názory. A hlavně jaké pocity a závěry si z tohoto sice krátkodobého, ale možná o to intenzivnějšího ježdění na skůtru s nezvyklou trakcí odnáší jeden z nejzkušenějších jednostopých světoběžníků
For Dovi: Jsem rád, že sis sám na absenci online reportáže odpověděl. Ano, je to přesně tak, jak píšeš. Jízdy na elektroskútru jsem se nemohl do poslední chvíle nabažit (to je u mě vlastně normální v sedle každého jednostopého vozidla), a tak jsem vlastně jenom jezdil a jezdil. Od rána do večera plus k tomu nějaké to dobíjení a v noci po dojetí už nebyla příležitost. No a k tomu ještě nějaké změny plánu, nečekané úkoly a bylo to. Tímto se omlouvám, že jsem to alespoň neoznámil po prvních dnech a ve spojení s redakcí rozhodl o závěrečné všezahrnující podrobné reportáži, jak to sám krásně nazýváš.
Díky za rychlou a potěšující reakci,
takže se už teď těším(e) alespoň na celkovou všezahrnující podrobnou reportáž.
A třeba ta absence průběžných dílčích zpráv z testování je předzvěstí toho, že se testér nemohl mašiny nabažit a pořád jen jezdil a jezdil a jezdil... a na psaní už proto nevyšel čas
Dovi: Ahoj, ano Jarda dostane od nas za usi, ze clanek dodal tak pozde a on-line reportaze vlastne nejsou zadne. Zitra bychom meli prinest jeho recenzi.
Jarda
P. Šíma v článku mj. píše, že "...mám v plánu [...] především vás o každém dnu a všem, co se během něho událo, ihned informovat. Díky online reportážím, tak s vámi mohu být v kontaktu a dokonce reagovat na vaše připomínky či eventuální návrhy."
Článek byl uveřejněn v pátek 27.5.2011 v ranních hodinách, čili p. Šíma ten elektroskůtr zapůjčený na pět dní testů musel převzít nejpozději ve čtvrtek 26.5.2011, možná i dříve.
Takže v tuto chvíli je to už více než 5 x 24 hodin od uveřejnění článku a ještě déle od převzetí testovaného stroje...
Tak bych se chtěl zeptat - ovšem jestli se nepřepálila pojistka a test probíhá nebo proběhl podle plánu - kde u všech všudy jsou ty avizované průběžné on-line reportáže?
Taky si nejsem jistý tím, kde se jednotlivé komponenty vyrábějí, resp. spíše vím, jak se podobné věci dělají. Rozdíly ve slovech Made in..., Asembled in..., Made for... obchází se to různě. Pokud to bude fungovat dobře a baterka nezněkolikanásobí cenu na kilometr, řešil bych poslední věc. Neslyšitelnost!!!
ja myslim ze to bude mat stale maly dojazd.kym to nedojde 70km rychlostou 150km,tak to je k nicomu.ludia su pohodlny,nikomu sa nebude chciet to davat stale na zasuvku.
radsej by mohli spravit nieco na bioplyn...
Ale do města si myslim, že by to mohla bejt dobrá věc. Pokud tam dodaj rekuperaci, tak s neustálým brzděním, rozjezdama a stáním na semaforech by to mohlo bejt o něco efektivnější, než obyč skůtr.
Naprosto souhlasím s Maestrem, akorát ta účinnost v přenosový síti je vyšší. CCa 80-90%. Záleží na lokalitě město, nebo vesnice. Taky v tom skutru (protože je nutno regulovat) musí bejt nějakej měnič, a ten taky topí. takže účinnost plácnu třeba 80-90%. Jinak je ta jejich ekologie skrz elektro vozidla na baterku postavená na hlavu (zatim) .
No s tou ucinosti 97 % bych nebyl tak optimisticky. Jako motor to mozna ma, ale baterie ma uccinost tak 70-80%, protoze pri nabijeni i pri vybijeni jde nejaka energie do tepla.
a zamysleme se jako spravny zeleny ekolog a z ceho asi tak vyrabime dneska elektrinu? Spravne, asi 70% z uhli a ta se vyrabi maximalne s ucinnosti 50% a jeste mate nezanedbatelne ztraty na prenos energie z elektrarny az k vam domu (cca ucinost 65%), takze daleko energeticky min zatezujici prirodu je jezdit na benzin s ucinosti krasnych 40 %
Co nesmrdí benzínem, na to nelezu. Takže? Jdu si polejt starou.
Nejsem sám, kdo chtěl zabudovat malý elektromotor do galuskového kola.
Špičkový cyklista prý má výkon ponejvíc 1kW , no a přitom jim to docela jede i na Tourmalet.
Bohužel trakční baterky stojí tisíce, no třeba se to teď změní.
Běžné motory mají účinnost 30-40%. Myslím, že je to napsáno správně.
účinost o 200% vyšší???
já myslel, že nejvíc je 100%?!?!?!
bud to je překlep, nebo autor prostě neví
Co to je? Reklama výrobce?
V sekci článků bych čekal článek... Jako třeba tenhle:
//www.motorkari...o-300-l45-18224.html
SmokinCBR: Nicméně pořád je to motorové vozidlo a tam nemá co dělat. Takže jediný co to přinese, že lidi to na cestě neuslyšej a nebudou mít čas uskočit A děkuji adminovi za korekci
tedkonc sem cet v cmn, ze uz vyrobili (v émerice?) elektroenduro s prevodovkou... To by mohlo bejt fakt dobry (neslysne do lesa, hohooo)...
JendaHaDe, to bol dobrý vtip s tým českým výrobkom
A třetí
[url=//www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/akumoto/elektroskutr-akumoto-300-l45-18224.html] Třetí pokus [/url]
taky bych čekal nějaké minimální info přímo v prvním článku.. tedy pokud to není způsob jak zvýšit návštěvnost jejich webu, na kterém najdete většinu odpovědí na položené otázky.
Líbí se mi i článek i diskuze, jen bych čekal na rozjezd trochu více suchých dat - třeba právě to co uvádí výrobce, trochu více parametrů motorky (abychom to potom mohli srovnávat s tím co se dozvíme dále).
Jak to tu čtu,do tazy dobrý,ale jsem rád,že se jedná o českej výrobek a ne o nějakej pokus z Asie!!!Snad i ty parametry budou dobrý,do města by to mělo bejt dobrý???Ten tečst napalte, pokud možno, co nejpodrobnějc!!!Firmě Akumoto hodně úspěchů!!!
No nechám se překvapit a nechci dělat předčasné závěry hned na začátku. Nicméně operovat tím, že když někde není nic mechanickýho, že to bude mít větší spolehlivost ... Ono to tak může vypadat,ale v dnešní elektronický době má myslím každej zkušenost s tím, že přesto že to není mechanický, tak že se to sype! Od Jardy čtu cestopisy nesmírné rád. Tak jak jsem psal. nechám se překvapit
hmmm... takže pokud bouchnu zadní ráfek, tak odepíšu motor.
To neni zrovna super.
Jinak sem zvědavej na dojezd v kopcích. Bylo by dobré to testovat s reálnou zátěží motorky, řekněmě 100Kg ( člověk, hadry, pár věcí, nákup...). Tohle m bejt primárně přibližovadlo do práce, na nákup apod.
Jaký na to musej bejt papíry?
Jak dlouho se to dobíjí z normální zásuvky?
Kolik reálně stojí kilometr?
Co reálná (ne na papíře) životnost baterií?
Ceny náhradních dílů?
Ceny baterií pro výměnu?
Externí nabíječka a druhá baterie? Ne každej má garáž a vyndat baterku, nabít jí doma a přinýst, zapojit a jet by se hodilo.
dobrá otázka nu co za sebou páva a v něm elektrocentrálu ale to už to beňo raději do mašiny
Nejvíc mě bude zajímat, kde se dá "natankovat" pokud budete zkoušet dál jak 30km od Prahy