globalmoto_duben_nolan




Max Biaggi chce zajet rychlostní rekord na elektrickém Voxanu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5047) napsal 21.05.2019 v 08:11

Zpět k Maxovi ...
V titulku napsáno, že *chce* jet Pikes Peak na elektrickém Voxanu a dokonce
zajet rychlostní rekord. Ovšem když někdo něco chce, ještě se mu to nemusí
podařit ... Pokud přípravy na jeho jízdu pokračují, určitě se ještě dozvíme nějaké
podrobnosti, než s jeho týmem do USA odcestuje

IvanDvoutakťák (5047) napsal 13.05.2019 v 13:47

Žeby TOTO právě pro motocykly neplatilo ???

Článek 13.5.2019 : Elektronika v autě je zdrojem problémů -
*******************************************************************
celkově nejspolehlivější jsou Peugeot a Škoda.
Nezávislá spotřebitelská organizace J.D. Power, zabývající se statistikami spolehlivosti
a spokojenosti zákazníků, potvrdila to, co řada z nás tuší už dávno. Čím víc elektroniky
v autě, tím více problémů. Hovoří o tom studie spolehlivosti automobilů pro rok 2019.

13.5.2019
S nastupujícími moderními elektronickými systémy se ukazuje, že právě elektronika se
stává kamenem úrazu pro automobily. Podle statistik vozidel se stářím 12-36 měsíců
se totiž ukazuje, že za polovinu poruch a problémů může právě elektronika.

Joshua Halliburton, vedoucí evropské divize u J.D. Power, řekl, že tohle by se mohlo
stát problémem se zaváděním autonomních systémů řízení vozidel. Lidé by mohli mít
k těmto systémům nedůvěru, a hlavně poruchovost by se měla snížit a znásobit jejich
kontrola. „Zákazníci oprávněně zpochybňují nákup auta s autonomním řízením, když
se automobilky například neustále potýkají s přesností svých navigačních systémů.“

https://www.novinky.cz/auto/504613-elektronika-v-aute-je-zdrojem-problemu-celkove-nejspolehlivejsi-jsou-peugeot-a-skoda.html

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ale "vyčuránci" všeho druhu nám přesto vymývají mozky jejich pseudogenialitou ... (U)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Článek 13.5.2019 :
Zcela samořiditelná Tesla by měla být podle Muskových slibů hotová už tento rok ...
********************************************************************************************
Už dnes mají elektromobily Tesla možnost samočinného řízení, ale jen pro některé
destinace v USA. Podle Elona Muska bude plně autonomní řízení, které zvládne
odvézt cestující z jednoho konce USA na druhý, už letos.

https://www.novinky.cz/auto/504615-zcela-samoriditelna-tesla-by-mela-byt-podle-muskovych-slibu-hotova-uz-tento-rok.html

klubko (18) napsal 13.05.2019 v 09:13

ten Biaggi v té kšiltovce vypadá jak Ondra Vetchý

kerut (51) napsal 12.05.2019 v 09:09

tak bavime se o emisich, uhlikovych stopach a pod. nebo o ekonomicke vyhodnoti ?

ano, po praze (kdyz uz teda musim dovnitr) jezdim samozrejme MHD, protoze nejsem debil... nechapu jak muze nekoho bavit, varit auto (nebo nedej boze motorku konstruovanou na pohyb 150 a vejs) na volnobeh v kolonach v centru,.. bejt tim autem tak vstanu na zadni kola, a majitele profackuju.. o ucpavani uz tak maleho prostoru tim objemem plechu, nebo emisich ani nemluve

Targus (428) napsal 11.05.2019 v 23:43

kerut (kör út)

Studie z r. 2006, která měla podpořit tzv. Bílou knihu dopravy v Evropě, prokázala překlopení ekonomické výhodnosti železniční dopravy nad dopravou silniční od vzdálenosti 1 500 km výš.
Teď zbývá definovat, co to vlastně je dálková silniční doprava. Komáři v minulých časech ji definovali přesně od jedné desetiny této vzdálenosti, tedy pouhých 150 km...
Měl by sis střihnout pár koleček na e-bajku a zamyslet se nad těmi číslovkami...

Stran výhodnosti závodění na e-srajdách mne zaujalo slovíčko SKORO.

A jinak doufám, že po Práglu jezdíš jen šalinou. Anebo na e-skútru.

kerut (51) napsal 11.05.2019 v 17:48

na tuhle debatu presne sedi Holzmannova hlaska, "pani placete dobre, ale na cizim hrobe"

jedna vec je ze silnice jsou pro dalkove cesty prezitek tak jako tak, pricemz uznavam ze roubovat na uz tak neefektivni zpusob dopravy jeste baterky a elektromotory je opravdu kardinalni hovadina, a druha vec je, ze elektropohon z pohledu zavodeni( tedy - prekonani nejake vytycene trati za co nejkratsi cas, bez ohledu na ekonomicnost ci efektivitu takoveho pocinani) JE skoro ve vsem podstatne vyhodnejsi, a to basta, tecka, proste je..

IvanDvoutakťák (5047) napsal 11.05.2019 v 11:05

Na závěr ještě rada starýho chlapa Kerutovi, aby raději nepoužíval
ty z pohledu českého jazyka(!) "zparchantělé" výrazy á-la *postovat*
či *písnout* , které (aspoň mně) připadají docela 4%ně ...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 11.05.2019 v 10:57

Kerute, kdyby MadMax chtěl zajet PikesPeak na Aprilce ( jejímž je ambasadorem !),
nebyla by to (jen další !) křečovitá snaha a nechci spekulovat KOHO ,
"vymejvat mozky" bajkerům jedním z mnoha hokus-pokusů o "unikátní" Emotocykl ...
Na Aprilce bych Maxovi držel palce jak jen umím nejvíc !

Targusi """nešiř tady poplašné zprávy""" o Norsku a Rakousku ... ((( - :

Targus (428) napsal 11.05.2019 v 00:03

kerut

smysl slovní hříčky kerut - kör út zde:
https://translate.google.cz/?hl=cs#view=home&op=translate&sl=hu&tl=cs&text=k%C3%B6r%20%C3%BAt
Pokud to nepobereš, je to maďarsky to, čemu tady v Česku říkáme kruhák. Pojezdíš si, ale daleko se nedostaneš.

SLEEPER
Když jsou ty elektrobrka taková bomba, proč už v Norsku zrušili dotace a v Rakousku dávají flastry v tisících eur za to, když zapneš na noc dvě dobíječky naráz?
Nehledej odpověď, elektrárny už teď jednoduše nestíhají, o rozvodech nemluvě.
Taky bych rád věděl, kde konkrétně ustupují od tepelných elektráren. Tedy ne že plánují ústup, ale že už ustupují.
Jinak už samotní zelenáči přiznávají, že uhlíková stopa benzínu a elektrokřápu se srovná za deset let provozu, tedy v době, kdy elektrokřáp už má kapacitory dávno mrtvé.

A tady máš ekologickou nádheru
https://www.google.cz/search?hl=cs&tbm=isch&source=hp&biw=1352&bih=605&ei=gvTVXIbqDKWImwWnxYbACQ&q=lithium+mine&oq=lithi&gs_l=img.1.3.0l10.2348.6147..10811...2.0..0.97.638.7...0...1..gws-wiz-img...0..0i19.zPn3yEn5F28#imgrc=RRBiJs2jZcSOUM:
Příroda jedna báseň.
Na tři kg lithia je nutné vyrabovat tunu lithiové rudy.

Bůh ochraňuj tuto planetu před ekologisty.

kerut (51) napsal 10.05.2019 v 23:28

IvanDvoutakťák> Ivane, ja i celkem chapu co mas na mysli, ...ale jak to co postujes proboha souvisi s planovanym pokusem o prekonani svetoveho rychlostniho rekordu MadMaxem ???

IvanDvoutakťák (5047) napsal 10.05.2019 v 22:08

Honda 9.5.2019 zveřejnila jméno svého prvního elektromobilu - dlouho
asi přemýšlet nemuseli. Honda se do světa elektromobility
chystá s novým modelem E. Japonci oficiálně potvrdili tento jednoduchý
název pro vůz, který se silně inspiruje populárním hranatým konceptem.

Jaromír Hlavička, Ostrava
Čt, 9. května 2019
Už vidím pomrznuté lidi v zácpě na D1, když jim "dojdou baterky" při -20.
Navíc po 5ti letech máte po autu - jakou životnost má baterka ve vašem
mobilu? Nové baterky stojí od 200 tisíc...
A to jsou jen nějaké levné šmejdy. Při dnešních a příštích cenách elektřiny nebudou dobíjecí místa zadarmo věčně! Za takových okolností si to fakt
může koupit jen Ekoosel .

https://www.novinky.cz/auto/504421-honda-zverejnila-jmeno-sveho-prvniho-elektromobilu-dlouho-asi-premyslet-nemuseli.html

_________________________________________________________________________

První lidový elektromobil od Volkswagenu už zná svou cenu, blíží se golfu ...
Už dnes mohou zájemci předobjednávat nový elektromobil od Volkswagenu.
Má prostý název ID.3 a nabízen bude ve třech různých stupních kapacity
akumulátorů, a navíc v jedné speciální startovací verzi.

Miroslav Vykoupil, Brno
Čt, 9. května 2019
770.000,- Kč ?!! dostupné ??? pro koho?
Jediná výhoda elektromobilu by byla cena "paliva", jenže tu časem zatíží
spotřební daní, protože z daně žije rozpočet.

Milan Vařák, Louny
Čt, 9. května 2019
Je to zcela scestné a bez budoucnosti. Je to nesmysl. 770 000 ? A za jak dlouho bude
nutná výměna baterií? Co ten směšný omezený dojezd? Parkovat budu někde na
nabíječce, když přitom jsem mířil jinam? Je to prostě nesmysl, výmysly ekoteroristů,
bez šance na smysluplné použití. Výroba podobných blbostí zamoří a zatíží planetu
navíc daleko více, než "běžná" auta.

Zdeněk Pejsar, Cheb
Čt, 9. května 2019
Vskutku lidový,základní verze za 770 000,- ...

Karel Žahour, Kaplice
Čt, 9. května 2019
Elektroautomobilita si myslím je cesta špatným směrem. Alespoň dnes. Jak to bude
vypadat u nabíjecích stanic?Každý si bude chtít nabít auto u obchodního centra a tak
tam budou stovky připojení?Jak potom bude silná přípojka na takový odběr?Kam se
asi dostanu v zimě když si budu muset přitopit?Co dělat v zácpě když mi dojde šťáva?
Je toho ještě hodně co není dořešeno.

Ladislav Homolka, Kroměříž
Čt, 9. května 2019
Každopádně zmíněná cenovka kolem 770 tisíc je zajímavá. Za tyto peníze
pořídíte Golf GTI, elektrický Golf poslední generace pak přišel téměř na
milion korun. Inu, elektroauta vážně zlevňují. Je to už skoro zadarmo!! .

Aleš Julinek, Brno
Čt, 9. května 2019
Prima. A ještě teď zbývá vyhovět požadavkům ekoteroristů na zrušení jaderných
elektráren a elektráren na fosilní paliva a na řádný energetický průšvih má Evropa
zaděláno. Není nad to poslechnout nelogické požadavky čtrnáctiletých "specialistů",
žáků, kteří se chodí o pátcích pravidelně za školu ulejvat a kteří s transparentem
v ruce pomáhají realizovat plán na totální destabilizaci Evropy.

https://www.novinky.cz/diskuse?id=563651&articleId=/auto/504355-prvni-lidovy-elektromobil-od-volkswagenu-uz-zna-svou-cenu-blizi-se-golfu.html&sectionId=12&page=2

https://www.novinky.cz/auto/504355-prvni-lidovy-elektromobil-od-volkswagenu-uz-zna-svou-cenu-blizi-se-golfu.html

PinkPanther (844) napsal 10.05.2019 v 20:47

kerut (51) napsal 09.05.2019 v 10:48

..vono hlavne (ani kdyby se od tepelnych elektraren neustupovalo) staci prepocitat kolik kW spotrebuje auto a kolik vlak na prepravu 1 cloveka, ...dokonce i pri preprave toho celyho auta (na delsi vzdalenost, vozit auto vlakem 100km je samozrejme blbost), vyjdou emise te tepene elektrarny vuci emisim samotneho auta smesne.. co se tyka zavodeni - taky mam radsi jecici spalovaky, ale fyzika je holt neuprosna

IvanDvoutakťák (5047) napsal 09.05.2019 v 10:44

Trať 19,99 km ,156 zatáček , start na sedmé míli Pikes Peak Toll Road ,
cíl ve výšce 4300 m , což zamená převýšení 1440 m , průměrné stoupání 7 % .

https://mapy.cz/zakladni?x=-105.0456341&y=38.8441847&z=15&q=Track%20of%20Pikes%20Peak%20International%20Hill%20Climb

SLEEPER (1002) napsal 09.05.2019 v 09:31

Targus> Nesmysly tu rikas. Lokalitou jsi jiste zvykly na kour, smrad, smog, ale pokud jsi jeste nezaznamenal, zijeme v dobe, kdy se od tepelnych elektrarnach davno ustupuje a k tomu se usilovne pracuje na novych technologii baterii aj. kapacitoru.
Jezdil jsem ostrou 2T motorku a fakt mam spalovaci motory rad (soukrome auta mam vzdy min. s 6ti valcovym motorem s objemy od 3l v benzinu a jezdim suprbajka, co i se seriovym laufem dela solidni bordel a ma vykon vice nez 200K), ale tato e-mobilita smysl ma, at chceme nebo ne.
Kazdy jantar, co si tu stezuje, ridi staryho ropaka, co vypusti karcinogeny do okoli a to mi fakt vadi.

Svezl jsem se v testle v modelu S a je to velmi zajimave svezeni. Luxus auto, ktere reprezentuje, s velmi zabavnym zrychlenim. Kazdy remcal by si to mel vyzkouset, je to velmi prijemne prekvapeni. Akorat ty dojezdy, ale to je jen otazka casu.

A co se tyce motorsportu, tak el. motor nastavis v mnoha dimenzich, oproti klasickemu pistovemu.
Na parni vlaky se rad podivam nekde v muzeu, ale v japanu si radeji sednu do shinkansenu, ale to uz se tu opakuju.

Dinosaury a jejich nostalgii chapu, ale je potreba jit dopredu, zpátky nikrok.

IvanDvoutakťák> Max se aktivne podili na vyvoji nove generace RSV4 X. Tenhle borec nic z jeho umu nezapomnel.
Ze sveza motorsportu odesel jako kral, kdy v r. 2012 udelal titul WSBK a to ve 40 letech.

kerut (51) napsal 09.05.2019 v 01:15+1

Targus> pointa tvho vtipu mi jaksi unika, nicmene obrovskej kroutak prakticky od nuly (staticky kroutak omezeny prakticky jen horicima dratama), nizka hmotnost motoru i akumulatoru, moznost motor zastavet aerodynamicky primo do kol, moznost rekuperace energie pri brzdeni (tzn. vymena kineticke energie za ulozenou a zase zpet).. coz toho ti prijde jako nesmyl ?
myslim ze tohle jasne mluvi za vse, a to tam ma misto vetsiho akumulatoru tezkej dieselagregat protoze to musi vydrzet zavod 24hod, a ne 40min https://youtu.be/KsLi7HgSuhI

Targus (428) napsal 08.05.2019 v 22:05

kerut

No jestli se správně píšeš "Kör út", tak mi je vše jasné.

kerut (51) napsal 08.05.2019 v 19:51+1

ale prdlajs panove, na zavodeni a rekordy je elektropohon naprosto genialni po vsech strankach,.. Sleepere, 100% souhlas !! ...do provozu jsou potreba ty troleje a koleje, prezitek jsou naopak silnice (mysleno jako na trasy radove delsi nez treba 250km), ...a co se tyka tech nasich "veteranu", moje VFR tu a tam dostane hlt benalu i kdyby to byla syntetika za kilo/litr je to samozrejme neekonomicky, neekologicky, mozna pro bezny smrtelniky i nelogicky, ale v tomto ohledu naprosto marginalni zalezitost

bruttopyr (396) napsal 08.05.2019 v 12:56

Proč lidi řeší malý dojezd elektromotorek? Vždyť stačí všude natáhnout troleje a můžeme jezdit bez omezení...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 08.05.2019 v 11:40

Chybí mně jediné - kde, jak a na čem startoval Max "naposledy" !??
To aby se daly aspoň odhadnout jeho šance na PP ...

PIT-BULL (27) napsal 08.05.2019 v 08:14+1

At je to jak chce,porad je Max frajer at jede na tom nebo na tom.Drzim palce

Eso_Rimmer (383) napsal 08.05.2019 v 01:29

Max je charizmatickej asi tak, jako bedar na prdel*

Honza-K (827) napsal 07.05.2019 v 21:30

puffybodie: dobry tip na clanek a naslednou diskuzi.
Jinak jako technicka zajimavost je Voxan a avizovany pokus moc fajn. Pokud to bereme jako vyuku a pojizdnou laborator, jinak je to bez hodnoty...

doderoja (-134) napsal 07.05.2019 v 19:57+2

Max je borec drzim palce

puffybodie (391) napsal 07.05.2019 v 18:07+1

Tihle eko fanatici jsou vlastne vcelku legracni //www.osel.cz/10498-diskuze-s-organizatory-stavky-pro-klima.html (video z te debaty je samo o sobe vypovidajici az az)

JA-NE (763) napsal 07.05.2019 v 15:39+1

o par desatroci toto tupe ludstvo zisti, ze baterkace su krok vedla..

Targus (428) napsal 07.05.2019 v 14:52

Btw. zajímalo by mě, jak mají vypadat ty jedině správné charismatické baterkáče. Anebo trolejbusáče...

Targus (428) napsal 07.05.2019 v 14:50+5

Sleeper

... a místo toho budou charismaticky čoudit elektrárny spalující uhlí a rašelinu.
Ještě, že tě máme...

SLEEPER (1002) napsal 07.05.2019 v 14:46-3+2

Muj oblibenec zajede rekord na motocyklu budoucnosti, ktery hlukem, smradem ani vyfuk. plyny, neobtezuje okoli.
Perfecto.




TOPlist