globalmoto_duben_nolan




Kawasaki přidala podrobnosti o své elektrice a oznámila, že zůstane věrná benzínu!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Codo (354) napsal 27.07.2021 v 00:06-1

To by měla Europyjská komise vyhlásit na Kawasaki embargo, né?? Takhle jim kazit zelený poluce...

deluxa (347) napsal 21.11.2019 v 08:13

To je uz asi normalne ze kazdy co aktivne predava nejake seriove moto sa chce na tuto elektro moznost dopredu pripravit. Inak nevidim dalsi zmysel investovat do takeho "vyskumu". Kawasaki si dalo s tym nacas....

Zedsdead (293) napsal 20.11.2019 v 16:35+1

Vsak ta bublina zase rychle splaskne. Neni kam spechat.

Jacob82 (142) napsal 20.11.2019 v 13:45

JoskaH: Dávám souhlas

JoskaH (444) napsal 20.11.2019 v 11:32+1

Porno = jedna z variant motoromantiky...

Jacob82 (142) napsal 20.11.2019 v 08:45

JoskaH: S tou romantikou si asi trochu vedle.. Já bych to viděl spíš na porno

JoskaH (444) napsal 20.11.2019 v 08:16

Chápu, že ten pocit, že o peníze jde až ve čtvrté řadě a v první o romantiku je důležitý!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.11.2019 v 01:41-1+1

ten prvni clanek me opravdu dost znejistel, ale ted je vsechno opet v poradku a KAWASAKI je nejlepsi a ZX10R je MASAKR NEJVETSI

dekuji.

LuckyLoser (89) napsal 19.11.2019 v 18:41

ctrl+c a ctrl+v?

IvanDvoutakťák (5070) napsal 19.11.2019 v 16:27

Větrníkům v Německu dochází dech.
******************************************
Německo chce do roku 2030 vyrábět 65 procent elektřiny z obnovitelných
zdrojů. K cíli si léta razí cestu budováním větrných elektráren, po celé zemi
se jich v posledních letech postavilo přes 30 tisíc. Jenomže teď se tempo
výstavby povážlivě zadrhlo, upozornil list Financial Times.

Jedním z důvodů je rostoucí odpor vůči dalším větrníkům, který stále častěji

končí u soudu. Podporovatelů je zatím většina, ale sílících hlasů kritiků si už

všímají i politici. Spolkové země navíc nenabízejí dost parcel a to stavebníky

nejvíce znejistilo. Za devět měsíců roku 2019 postavili jen 150 nových větrníků

o celkovém výkonu 514 MW. To je 80 procent pod průměrem posledních pěti let

a nejméně za dvacet let.

„Pro boj s klimatickými změnami je to katastrofa. Jestliže chceme dosáhnout

65procentního cíle, je potřeba každý rok přidat zařízení o výkonu alespoň 4 GW.

Avšak tento rok zřejmě nezvládneme ani 1 GW,“ prohlásil šéf berlínského

think-tanku Agora Energiewende Patrick Graichen.

Německo se přitom zavázalo ukončit provoz v jaderných elektrárnách v roce 2022

a v uhelných do roku 2038. Zemi bez více větrníků tak hrozí, že bude muset své

klimatické cíle snížit, anebo riskovat, že jí dojde proud, shrnul list FT.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 19.11.2019 v 16:22

Rozmach elektromobility má dnes už jasné limity, budoucnost je ve vodíku.
*************************************************************************************
Deset a půl milionu prodaných vozů ročně je pozicí světové jedničky mezi
automobilkami. Toyotě se daří, celý sektor však je velkým bitevním polem.
Ještě v roce 2016 byla Toyota v Česku na 16. místě, letos by měla prodat okolo
4500 aut, což ji řadí na pátou až šestou příčku.

„Oproti konkurenci děláme několikanásobně více testovacích cyklů, zaměřujeme
se na detaily a dlouhodobost,“ vysvětluje regionální ředitel Martin Peleška, proč
si Toyota dlouhodobě drží přední místa v nezávislých testech spolehlivosti, které
dělá i německý ADAC, nebo americká agentura na výzkum trhu J.D.Power.
Co se děje na poli elektromobility v posledních přibližně třech letech a co se navíc
čeká v následujících pěti, nemá za stoletou historii automobilismu obdoby

Jestli někdo sní o tom, že za pět let bude podíl elektrických aut 30–40 procent,
tak ho asi zklamu. Není možné tak rychle vybudovat dostatečnou infrastrukturu.
Reálně bude aut, která se dobíjejí čistě ze zásuvky, jezdit nanejvýše 12 procent,
protože se budou dostávat do popředí i jiné alternativní pohony".

Stále přísnější EU vyžaduje, aby do roku 2021 průměrné množství vypouštěného
oxidu uhličitého u osobních vozů nepřesahovalo 95 gramů na kilometr a cesta
Toyoty je v hybridních zařízeníchs emisní stopou 75–95 gramů na kilometr.

Avšak budoucnost pohonu vidí Toyota především ve vodíku, se kterým úspěšně
experimentuje už přes deset let. Na posledním autosalonu v Tokiu představila již
druhou generaci vodíkového automobilu Mirai, který zvládne na jedno natankování
až 700 kilometrů. „Vodíkové auto je vlastně elektrické, ale nepotřebuje žádnou
domácí zástrčku nebo rychlodobíjecí stanici,“ vysvětluje výhody paliva budoucnosti
Martin Peleška, ředitel Toyota Central Europe – Czech.

honza.tar (15) napsal 19.11.2019 v 12:27

Vodíková budoucnost ?
V ČR je jediná Neveřejná testovací čerpací stanice na vodík ( Neratovice ) Palivo je dotované Nedisponuje dostatečným plnícím tlakem aby mohla natankovat Toyota Mirai do plna .

https://www.hytep.cz/cs/
Přestože poskytuje EU Finanční podporu víc jak 80% nakladů na podporu vodíku Přesto se do vodíku investoři nehrnou
Ostrava připravije přechod MHD na Vodík který bude vyráběn s Koksárenského plynu
( Uhlí )
https://www.patriotmagazin.cz/z-moravskoslezskeho-kraje-se-stane-vodikove-udoli
Hyundai Nexo navazuje na vodíkovou ix35
https://autobible.euro.cz/vodikovy-hyundai-nexo-ekonomicky-nesmysl-ktery-cisti-vzduch-prvni-jizdni-dojmy/

Jezdili jsme v unikátním hybridu Mercedes-Benz GLC F-Cell na vodík. Zatím se příliš nevyplatí
https://automix.denik.cz/testy/jezdili-jsme-v-unikatnim-hybridu-na-vodik-je-to-spravna-cesta-do-budoucnosti-20190609.html

LuckyLoser (89) napsal 19.11.2019 v 12:20+1

Ty hysterické úvodníky s vykřičníkem jsou opravdu potřeba? m.cz - super?

honza.tar (15) napsal 19.11.2019 v 12:14

Honda a Yamaha elektropohon léta testují Kawasaki musi minimálně demonstrovat že výoj v altrnatývních pohonech probihá
Pro zajímavost Yamaha a Bosch patří mezi elektrokoly k Celosvětově nejprodávánějším
https://global.yamaha-motor.com/business/e-bike-systems/
Zástupci značky Kawasaki Také podepsali spolupráci na ...
https://www.motorkar...polupraci-41283.html

IvanDvoutakťák (5070) napsal 19.11.2019 v 11:50+1


Zatímco se ostatní automobilky chlubí se svými prvními plnohodnotnými
elektromobily a plánovanými hybridy, Hyundai na nich pracuje už 20 let
a nedělá kolem toho žádný velký tyjátr. Aktuálně největší novinkou je
elektromobil na palivové články. Nikdo totiž neví, jestli v budoucnu převáží
baterie nebo vodík, a Hyundai chce být připravený.

Nový Hyundai Nexo vypadá jako další elektrické SUV , ale ve skutečnosti
je velmi odlišný – jde totiž o elektromobil, který jezdí na vodík.
Místo baterie dobíjené z elektrické sítě ho pohání palivový článek, který
chemickou reakcí kyslíku z okolního vzduchu a vodíku z nádrží vytváří za
jízdy elektrickou energii a odpadním produktem je pak čistá vodní pára.

Palivový článek spolu s nádržemi na vodík jsou o pár metráků lehčí než
mamutí bateriové sety (a nevyžadují rabování povrchových dolů s cennými
kovy), poskytují delší dojezd (Nexo zvládá podle WLTP ujet 666 km),
a hlavně místo desítek minut u rychlonabíječky (nebo hodin u běžné domácí
nabíječky) potřebují pouhých pár minut strávených u plničky vodíku.

S pohledem do budoucnosti, vodík dává ještě větší smysl především tam,
kde bateriový pohon nebude fungovat. Náklaďáky, letadla, lodě ...

Vývoj technologie vodíkového pohonu je v plenkách. Stejně jako u
bateriových elektromobilů. Bude to chtít ještě trochu času, aby ukázaly,
co v nich skutečně je. Nebude to ale trvat dlouho, protože automobilky
do těchto pohonů intenzivně investují.

Hyundai do roku 2025 900 miliard korun do elektrifikovaných pohonů
a 190 mld. do vodíkového pohonu. Příští rok tak bude mít 75 % modelové
řady elektrifikovanou a v roce 2025 už bude elektrifikovaná komplet celá.
Od roku 2030 pak 500 tisíc aut s palivovými články ročně.

Není vůbec jasné, kdo se stane vítězem tohoto dostihového závodu
– jestli baterie nebo vodík. Nebo třeba malý atomový reaktor.

Tifone (147) napsal 19.11.2019 v 11:18-2+2

tak se zdá ,že někde ještě rozum vládne nad ekoterorizmem

4c4s4ever (-1) napsal 19.11.2019 v 10:58-1

219 kg,20kw, 100km. To radsi pujdu po svych.
Pockame az se to dostane na 150kg, 35kw, 200km

pk14 (175) napsal 19.11.2019 v 10:44+1

Parametry prototypu 20 / 219 / 100 jsou zrejme v KHI svete nedostatecne. Novinari si ale vsimli, napsali, nafotili, to je ok. To zafungovalo .
Kam spechat. Budou si v klidu neco vyvijet dal, benzin stale nikdo nezakazal. A az budou treba nekde na 100 / 200 / 200... No a nebo treba nebudou, elektrika to treba za rozumne neda Tak treba bude maly parni atomovy mlhotvorny stroj euro XII a s nadrzi na 20 l vody Za deste neomezeny dojezd

JoskaH (444) napsal 19.11.2019 v 10:04-1+1

Prosím vás lidi, vy si vážně myslíte, že podnik, jehož cílem je výdělek a zisk, vyvíjí něco, co by nikdy ale přísahám nikdy v životě nechtěl využít?
Samozřejmě jako ostatní počítá s postupnym nástupem elektřiny, jen s tím rozdílem, že si to nechá na později, svoje kroky skryje, a co nelze skrýt, musi se správně vysvětlit a idealne dobře marketingově prodat
A motorkar romantik, co si myslí, že jde o ideály a nikoli zisk, to zbasti a ještě pochvali

strakon (542) napsal 19.11.2019 v 09:33-1+1

Začíná mi být Kawa sympatická

Jacob82 (142) napsal 19.11.2019 v 08:52-1+3

Mám tu firmu rád!




TOPlist