globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
reetwix (0) napsal 09.12.2019 v 20:20

Na pohled hezký ale můj názor je že elektro je na ? u motorek

Honza-K (830) napsal 14.11.2019 v 22:37+1

Je to hezký, určitě to bude i fungovat, když pominu nabíjení, ale nemůžu si pomoct, zvuk motoru je pro mě prostě polovina radosti z jízdy...
Mám rád dvouvalce, tam je to ještě lepší...
Jasně,že to půjde doladit nějakým reprakem, ale to už není ono... I když kdyby mi tam dohráli zvuk hvezdicovyho hodně-valce, to by byla velká frajerina....

Kafi (27) napsal 12.11.2019 v 07:56

Jake ma elektromoto naklady na dobijeni a udrzbu?

Dablicek200Mph (298) napsal 09.11.2019 v 16:04+2

Škoda, že do toho nemontují nějaký velký dvouválec, nebo V4. Takhle je to jenom těžítko, který ti možná nevypálí barák, když ho budeš nabíjet.

SLAY (808) napsal 09.11.2019 v 13:52

Na pohled pěknej bajk to zas jo ,ale ten dojezd mi přijde žalostnej a na rozdíl od autora článku nijak extra použitelnej max na courání kolem komína a to spíš hledání nabíječky a hodinová pauza s tím že tam zrovna nebude nikdo stát.,

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.11.2019 v 03:19

tezeni kobaltu pro baterie je ekologicky horor (+ zneuzivani detske pracovni sily, o zdravi nemluve), krom toho je ho nedostatek uz ted

je to podle me svinstvo a nebudu to nikdy podporovat, uz ani elektricky skutry, ktery mi prisly jako jeste relativne rozumna volba.

standamz (3) napsal 08.11.2019 v 16:52+1

Až to půjde nabít na 100 procent kapacity za 15 minut při dojezdu cca 250 km, tak to možná začne být zajímavé. Takhle je to jenom na lítání kolem baráku. Do Alp bych s tím vyrazit nechtěl. To bych tam dojel o 4 hodiny později.

libac22 (177) napsal 08.11.2019 v 16:10-1

Tak jo tohle už začíná bejt hodně zajímavé a co se týče designu - nádhera
Ted už jen zapracovat na cenovce a jdu si vybrat

prochi20 (26) napsal 08.11.2019 v 14:04+1

Ale jo, nevypadá to vůbec zle. Ale ať si na tom jezdí ty mladý, pro mě tohle není

neznamyScooterD (1088) napsal 08.11.2019 v 12:05

wtf ten zadní tlumič je natvrdo kyvka rám??

Petta (377) napsal 08.11.2019 v 11:39+1

A z 80% na 100%? Dalsi 3 hodiny..

kawassak (127) napsal 08.11.2019 v 10:44-1

Ono to půjde Chce to jen ještě pár let. 200 kg a 200 k u SB nebylo taky hned za dva roky po představení Z1, CBX.....

Mig_35 (345) napsal 08.11.2019 v 10:27

tak tohle je nádhernej kousek

děsno (38) napsal 08.11.2019 v 10:22-2+1

Až se zbaví těžkých baterek, budou elektrovozítka super, já se toho nebojím. Ta cena půjde časem taky dolů.

JollyJoker (1004) napsal 08.11.2019 v 10:16+1

Moc pěkné e-motorky - a to jsem jejich odpůrce.

afro-r1 (513) napsal 08.11.2019 v 09:52+3

Nejlepsi z clanku je souveti zacinajici na Uz zbyva jenom... a pak vycet bodu odporujici fyzikalnim a financnim zakonum.
: o )

moga (60) napsal 08.11.2019 v 09:37-2+1

Koukali jste vůbec na něco jinýho než na el-motorky?

2 reakce

Jarda
Jarda 08.11.2019 v 10:16

Dobrý den, pokud jste pane Molcare vychodil základní školu (počítám, že ano), tak si umíte určitě na této stránce https://www.motorkari.cz/tagy/2019+eicma spočítat, že článků ohledně výstavy EICMA je celkem 37 kusů z toho elektrických zatím 4 kusy. Píši zatím 4 kusy, bude toho ale ještě více, protože nástup elektriky určitě přehlížet nehodláme. Měl jste zvednout zadnici a vyrazit do Itálie sám a připravit si na svůj sociální profil svoje reporty, kde budete elektriku ignorovat. My to dělat nebudeme.

Proč ale na vaše komentáře reaguji, hater zůstane haterem.


Farage (277) napsal 08.11.2019 v 09:36+1

Ty motorky jsou po strance designu nadherny, jen bych do nich dal V2 nebo V4, to by byl jinej ficak...




TOPlist