Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
1. Není to přestavba, ale nová motorka.
2. Měla by být vyráběna v ČR a ne v Číně.
3. Vývoj a výroba nové motorky něco stojí, tak se s tím smiřte.
4.Doba se posouvá a elektrika stejně dřív nebo později pronikne i sem. Kdyby ne, tak ještě jezdíme na páru .
5.Jel jste na tom někdy někdo?
6. Zkuste si nejdříve sehnat informace, než začnete kritizovat. Děkuji.
Článek je kravina a ty vaše komentáře jsou ubohý. Nikdo o tom projektu nic nevíte, tak se zdržte kritiky.
Cena je tam opodstatněná. Co se techniky týče, tak je kompletně novej podvozek i rám. Místo původních 10" kol, je to na 12". Kvůli tomu samozřejmě změněnej úhel řízení. Samotnej rám, je testovanej na zatížení 700kg. Ve předu i vzadu kotoučové brzdy, plně stavitelnej podvozek, kterej je navíc možný podle přání zákazníka osadit lepšíma tlumičema. Rekuperace je tam v základu a dojezd je 150km. Jsou dvě výkonový verze, Model 506/01 má dojezd 100 km, maximální rychlost 85 km/h a zrychlení 0-50km/h za 4,3 sekund. Model 506/02 má dojezd 150 km, maximální rychlost 120 km/h a zrychlení 0-50km/h za 2,3 sekund. Rozdíl odpovídá přibližně 125ccm a 300ccm sportovnímu skútru.
Pohotovostní hmotnost je 150kg, původní prase má plechovou, samonosnou karoserii. Tady je rám, na kterým jsou laminátový kapotáže.
Cena je docela opodstatněná, jenom samotná baterie, stojí 70tis.
A výroba se bude teprve rozjíždět na přelomu únor/březen tohoto roku. Výrobní závod, je v Prostějově a p. Neil Smith nepoužívá logo se souhlasem strakonické firmy ČZ, ale je právoplatným majitelem. Protože značku koupil v exekuci...
Nechápu tu cenu, za to bylo 10 elektrokol s dojezdem 40 Km. Ale přeji výrobci úspěch, i když Prase a jiné naše kousky mají jezdit na benzín, to je prostě klasika.
Tak toto je masaker Divocak s dojazdom 100 km s priplatkovou vybavou. V zaklade za 10 bez dph. Pre istotu som bol mrknut kalendar, ci uz zase neni 1. aprila...a kua...neni... ...asi to myslia vazne...
Ahoj, a zamyslel se někdo nad jízdními vlastnostmi, když na to sedne holčina nebo kluk o váze 65-70 kilo a při samotné motorce cca 160-180kilo !!! a malých kolech a širokém profilu a brzdách nic moc musí být jízdní zážitek na dnešní dobu asi tak jak dyž pojedu na sáňkách z 50 let a nebude tam taková ta hadra ale jen ty dřevěné tyčky, tak to fakt jednou a víckrát nikdy v životě. Jawa váží 250 cca 125kilo a je to tak akorát a to má 16" kola. Tady se fakt někdo zamiloval a holt se nezamyslel na svým počínáním, jak už to tak chlapi dělají, když jim něco zblbne hlavu. . . . . Jinak se opravdu omlouvám, ale mě se to prase zdálo hnusné dříve i nynjí jako některým dalším kolegům. Zřejmě proto ta přezdívka. Vezměte panelku nebo kývačku, ta nikdy takové nahlivé označení nezískaly a proč asi . . . a pérák je legenda . . . ale čuník ten ne.
Ach jo. Koupil bych to dceři, aby mohla "oslňovat" kluky a byla trochu "jiná", jak dnes mladí chtějí. Ale proboha takhle ne! Jezdit se na tom nedá a ještě ta cena. Myslím, že snesu hodně, ale tohle je mega úlet. Za tu cenu zrenovuju asi tak dvě originální, možná i tři. Tohle je fakt divný. V Praze je hodně bohatejch a divnejch týpků, co koupí kde co, ale tomuhle prostě nemohu uvěřit, že to přežije.
Mě spíše překvapuje, co všechno teď budou chtít zvládnout při zkouškách v autoškole od adepta třeba jen na nějakou menší motorku, a tady na tuto elektrickou komedii může naskočit kdokoliv s řidičákem na auto !!! Něco jsem na původním "praseti" najezdil a dobrodružnější jízdní vlastnosti má už akorát Chevrolet Corvair !! A pokud bych tenkrát jel /z kopce/ stovkou, dneska bych tady určitě nic nepsal
Zabít se dá určitě také levněji než za tři sta tisíc Asi tolik ...
Trochu mi to připomíná Jawa new pincek. Ta měla ale z Číny vše i cenu. Jenže tohle je přes půl století starej hnůj podvozek, nyní bez historické hodnoty a čínský střeva. V kombinaci se schopností garážového tuningu britského brouka Bilba Pytlíka je to fakt otřesná kombinace. A cenovka 300kolíků za dvojtou nekvalitu to fakt zabila.
To fakt nemůžou myslet vážně, paskvil s nulovou úrovní zpracování, místo krytu perlinka ze stavby, rez už v základu, el. komponenty z vykuchaného čínského skůtru a jako třešnička prezentace v ponožkách
Ty kráááso tak to je hustý! Pod sedlem "battery managment" nacpán do boxu na svačinu (do stejného dávám sváču dcerám do školy) a jako ty koncovky ze zahradních hadic na konektorech, tak to už je vážně moc!!!
Tenhle výtvor totálního pomatence vůbec nechápu, absolutní hnus bez jakékoliv úrovně zpracování..
Teď musí nutně napsat že to byl vtip jinak nevim..
Prasátko jsme doma měli. Mám k němu vztah už od dětství. Počin dobrý, řekl bych velmi dobrý, ale cenově poslali "elektroprasátko" hned ze startu na porážku A to mě se.e
Ps.:kdyby mel nekdo zajem tak hodim na svyho pincka moturek ze synatorova auticka...vykon plus minus stejny...cenu odhaduju tak na...200 papiru,preci jenje to zberatelska maloserie
Vypada to zajimave,ale verim ze do vyroby to urcite nema sanci jit,cena je neskutecne prepalena komponenty strasny...hezka zajimavost a legracka,neverim ze to mysli vazne
Tomu, že to půjde do výroby může věřit jen malé dítě. Zatím zrenovovali 4 „Prasata“ a předělali (a to hodně „garažisticky“) je (z historického hlediska zničili), na el. pohon. Žadný skutečný prototyp zatím nevidím!!! Původní výrobní zařízení desetiletí neexistuje a tudíž momentálně je jakákoliv masová výroba VYLOUČENA!!!
Dojezd až 100km d příplatkovou rekuperací (ta stojí kolik??). Jaký je ale dojezd bez rekuperace? Do práce to mám cca 30km a v garáži zásuvka není... Bylo by to super,ale využitelnost vs. cena nní výhodná...
Moc se mně líbí. Je to dobrý nápad postavit krásnou motorku na moderním základu . O elektrickou motorku se snaží různé věhlasné značky, tak proč Čezeta by měla zůstat stranou. Jenom cena je divoká, ale to ukáže až trh.
Katastrofický stroj za superzlodějskou cenu
No, obávám se, že celkem relativně tvrdá konkurence motocyklu to prasátko poměrně brzo zařízne.
Absolutně souhlasím s TheVikiSuzuki.
1. Není to přestavba, ale nová motorka.
2. Měla by být vyráběna v ČR a ne v Číně.
3. Vývoj a výroba nové motorky něco stojí, tak se s tím smiřte.
4.Doba se posouvá a elektrika stejně dřív nebo později pronikne i sem. Kdyby ne, tak ještě jezdíme na páru .
5.Jel jste na tom někdy někdo?
6. Zkuste si nejdříve sehnat informace, než začnete kritizovat. Děkuji.
Článek je kravina a ty vaše komentáře jsou ubohý. Nikdo o tom projektu nic nevíte, tak se zdržte kritiky.
Cena je tam opodstatněná. Co se techniky týče, tak je kompletně novej podvozek i rám. Místo původních 10" kol, je to na 12". Kvůli tomu samozřejmě změněnej úhel řízení. Samotnej rám, je testovanej na zatížení 700kg. Ve předu i vzadu kotoučové brzdy, plně stavitelnej podvozek, kterej je navíc možný podle přání zákazníka osadit lepšíma tlumičema. Rekuperace je tam v základu a dojezd je 150km. Jsou dvě výkonový verze, Model 506/01 má dojezd 100 km, maximální rychlost 85 km/h a zrychlení 0-50km/h za 4,3 sekund. Model 506/02 má dojezd 150 km, maximální rychlost 120 km/h a zrychlení 0-50km/h za 2,3 sekund. Rozdíl odpovídá přibližně 125ccm a 300ccm sportovnímu skútru.
Pohotovostní hmotnost je 150kg, původní prase má plechovou, samonosnou karoserii. Tady je rám, na kterým jsou laminátový kapotáže.
Cena je docela opodstatněná, jenom samotná baterie, stojí 70tis.
A výroba se bude teprve rozjíždět na přelomu únor/březen tohoto roku. Výrobní závod, je v Prostějově a p. Neil Smith nepoužívá logo se souhlasem strakonické firmy ČZ, ale je právoplatným majitelem. Protože značku koupil v exekuci...
Kakastrofa!
Nechápu tu cenu, za to bylo 10 elektrokol s dojezdem 40 Km. Ale přeji výrobci úspěch, i když Prase a jiné naše kousky mají jezdit na benzín, to je prostě klasika.
//www.automodul.cz/skoda-rapid-spaceback-1-2-tsi-63-kw-ambition-plus-c827286#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=sph-box
tohle je lepší alternativa
Tak toto je masaker Divocak s dojazdom 100 km s priplatkovou vybavou. V zaklade za 10 bez dph. Pre istotu som bol mrknut kalendar, ci uz zase neni 1. aprila...a kua...neni... ...asi to myslia vazne...
tohle nee
Ahoj, a zamyslel se někdo nad jízdními vlastnostmi, když na to sedne holčina nebo kluk o váze 65-70 kilo a při samotné motorce cca 160-180kilo !!! a malých kolech a širokém profilu a brzdách nic moc musí být jízdní zážitek na dnešní dobu asi tak jak dyž pojedu na sáňkách z 50 let a nebude tam taková ta hadra ale jen ty dřevěné tyčky, tak to fakt jednou a víckrát nikdy v životě. Jawa váží 250 cca 125kilo a je to tak akorát a to má 16" kola. Tady se fakt někdo zamiloval a holt se nezamyslel na svým počínáním, jak už to tak chlapi dělají, když jim něco zblbne hlavu. . . . . Jinak se opravdu omlouvám, ale mě se to prase zdálo hnusné dříve i nynjí jako některým dalším kolegům. Zřejmě proto ta přezdívka. Vezměte panelku nebo kývačku, ta nikdy takové nahlivé označení nezískaly a proč asi . . . a pérák je legenda . . . ale čuník ten ne.
Hnusné to bylo vždy ted je k tomu ještě předražené.
Ach jo. Koupil bych to dceři, aby mohla "oslňovat" kluky a byla trochu "jiná", jak dnes mladí chtějí. Ale proboha takhle ne! Jezdit se na tom nedá a ještě ta cena. Myslím, že snesu hodně, ale tohle je mega úlet. Za tu cenu zrenovuju asi tak dvě originální, možná i tři. Tohle je fakt divný. V Praze je hodně bohatejch a divnejch týpků, co koupí kde co, ale tomuhle prostě nemohu uvěřit, že to přežije.
Až na tu cenu, malý dojezd a výkon paráda !
No jo , ale co pak vlastně zbývá ?
Nostagie ztraceného času.
To tam ale měli nechat dvoutakt.
Mě spíše překvapuje, co všechno teď budou chtít zvládnout při zkouškách v autoškole od adepta třeba jen na nějakou menší motorku, a tady na tuto elektrickou komedii může naskočit kdokoliv s řidičákem na auto !!! Něco jsem na původním "praseti" najezdil a dobrodružnější jízdní vlastnosti má už akorát Chevrolet Corvair !! A pokud bych tenkrát jel /z kopce/ stovkou, dneska bych tady určitě nic nepsal
Zabít se dá určitě také levněji než za tři sta tisíc Asi tolik ...
No jo, další snílek...
30 tisíc bych za to nevyhodil.
Trochu mi to připomíná Jawa new pincek. Ta měla ale z Číny vše i cenu. Jenže tohle je přes půl století starej hnůj podvozek, nyní bez historické hodnoty a čínský střeva. V kombinaci se schopností garážového tuningu britského brouka Bilba Pytlíka je to fakt otřesná kombinace. A cenovka 300kolíků za dvojtou nekvalitu to fakt zabila.
Taky bych si za ty dukáty koupil radši pořádnou motorku jak tohlek...
Hypsterov sen...
Podle mě je to prďácký elektrovozítko. Bude to stylovka a mohlo by to klapnout jako dobrej byznys, ale ta cena je fakt hnuj.
To fakt nemůžou myslet vážně, paskvil s nulovou úrovní zpracování, místo krytu perlinka ze stavby, rez už v základu, el. komponenty z vykuchaného čínského skůtru a jako třešnička prezentace v ponožkách
Ty kráááso tak to je hustý! Pod sedlem "battery managment" nacpán do boxu na svačinu (do stejného dávám sváču dcerám do školy) a jako ty koncovky ze zahradních hadic na konektorech, tak to už je vážně moc!!!
Tenhle výtvor totálního pomatence vůbec nechápu, absolutní hnus bez jakékoliv úrovně zpracování..
Teď musí nutně napsat že to byl vtip jinak nevim..
Ale jo, proti elektrice nic nemam, necht si kazdy vybere dle sveho gusta, ale NEMUZE TO BEJT TAK DRAHY!!!
Prasátko jsme doma měli. Mám k němu vztah už od dětství. Počin dobrý, řekl bych velmi dobrý, ale cenově poslali "elektroprasátko" hned ze startu na porážku A to mě se.e
Ps.:kdyby mel nekdo zajem tak hodim na svyho pincka moturek ze synatorova auticka...vykon plus minus stejny...cenu odhaduju tak na...200 papiru,preci jenje to zberatelska maloserie
Vypada to zajimave,ale verim ze do vyroby to urcite nema sanci jit,cena je neskutecne prepalena komponenty strasny...hezka zajimavost a legracka,neverim ze to mysli vazne
Stále čakám na nejaký 1. apríl, alebo niečo podobné. Toto nikto nemôže myslieť vážne.
Oravuji svuj p;vodni komentář. Správně zní takto:
Tomu, že to půjde do výroby může věřit jen malé dítě. Zatím zrenovovali 4 „Prasata“ a předělali (a to hodně „garažisticky“) je (z historického hlediska zničili), na el. pohon. Žadný skutečný prototyp zatím nevidím!!! Původní výrobní zařízení desetiletí neexistuje a tudíž momentálně je jakákoliv masová výroba VYLOUČENA!!!
//j-audi.rajce.idnes.cz/Cezeta_506_E_scooter_-_prezentace_prototypu_16.10.2015/
Dojezd až 100km d příplatkovou rekuperací (ta stojí kolik??). Jaký je ale dojezd bez rekuperace? Do práce to mám cca 30km a v garáži zásuvka není... Bylo by to super,ale využitelnost vs. cena nní výhodná...
Moc se mně líbí. Je to dobrý nápad postavit krásnou motorku na moderním základu . O elektrickou motorku se snaží různé věhlasné značky, tak proč Čezeta by měla zůstat stranou. Jenom cena je divoká, ale to ukáže až trh.