Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dojez na baterku je jen otázkou vývoje...až to lidi budou kupovat, budou peníze na vývoj... vše se zlevní a zefektivní... v době, kdyb vznikaly první stroje na páru nebo na dnešní benzín, většina se tomu také smála a zatracovala to... a nyní dýcháme splodiny z aut, motorek, lodí, autobusů a kamionů... elektřina je IMHo pokrok v tom, že se dá vyrobit čistěji a tudíž to do budoucna skýtá velký potenciál... já myslím, že se tomu asi neubráníme...
Jahn
Když dá někdo za výrobek o 20 víc Tak očekává, že za své peníze Dostane prostě víc .
Některé Rozdíly v pohonu Yamaha / Bosch Obojí lze načipovat. >25km
-Oba výrobci si pečlivě chrání akumulátory Nejdou repasovat vyměnit jednotlivé články akumulátoru . ( Při pokusu o repasi se BMS zablokuje )
- Bosch má hezčí zobrazovací display a nabízí jako jediný i luxus v podobě barevné navigace . (Wifi , Bluetooth.)
-U Bosch v případě že vám dojde energie v akumulátoru šlapete přes vnitřní převodovku 1: 2.5 (vyšší ztráty Musíte víc šlapat ) Bosch je spíše elektrický moped .
-Bosch Malý převodník na výstupu s pohonu vykazuje nižší životnost je, ale levnější než u Yamaha
-Bosch Díky malému převodníku se u některých e-kol musí použít pomocná kladka
-Bosch při změně převodového stupně vypíná elektromotor a tím chrání převody proti poškození
-Bosch má v převodovce plastová kolečka a nechráněnou elektroniku ( životnost / spolehlivost ? )
-Bosch používá u městských e-kol systém dvou převodovek. Kdy je v zadním kole 3 rychlostní nábojová převodovka a X rychlostní kazeta současně .
-Bosch většina náhradních dílů je dražší než u Yamaha
-Yamaha nelze zaměnit zobrazovaci panel lcd 2015 za 2016-2017 (SW nutno odborně spárovat)
-Yamaha umožnuje montáž několik zobrazovaču od LED přes nejčastější monochromatický LCD až po Barevný LCD
- Yamaha zatím jako jediná umožňuje použít dvoutaliř
-Yamaha u svých dražších modelů nabízí zobrazovací display integrovaný do představce řidítek
-Yamaha Nejvýkonější ponon je montován až v cenové kategorii nad 90 000kč
-Yamaha v základu 400Wh akumulátor Bosch standart 500Wh akumulátor
-Yamaha Pohonný Motor Je tak hezky udělaný, že ho nemusí schovávat pod nějaké krycí plasty
-Yamaha umožnuje provést celkovou diagnostiku el. pohonu bez použití externího diagnostického přístroje.
https://www.youtube.com/watch?v=gS4-rxQHtRY
https://www.youtube.com/watch?v=pKXz1FvRiBU
https://www.youtube.com/watch?v=jqwKTQWtCoI
https://www.youtube.com/watch?v=BZNj0kLqm0E
Hm, vzhledem k tomu jak jsou výrobci cestovních strojů ze spalovacími motory,drceni tou slavnou EU k povinnosti aplikovat ty slavné emisní Euronormy a nedávno jsme četl,že chtějí zakázat i hranolky,že jsou nezdravé ,tak bych se nedivil,kdyby do 20 let jsme se na normální motorku nechodili dívat už jen do muzea ...
Všude bude vše na elektriku,kdo nebude mít elektro-přibližovadlo,ten nebude cool a navíc mu úředníci dají pěkně mastnou dan' ze stroje nebo pojistku .. Navíc na STK můžou být shora instruováni,at' nenechají projít spalovací stroje ,,
Přejit na jiný typy energie,je největší problém a pokud stroj neujede na jedno nabití 300-500 km a pak si na počkání nevymění/nedobije baterku,tak je to,pro mě jěště pořád dost o ničem ..
Nesouhlasím s Honza.tar. Na jaře jsem si koupil kola Haibike Sduro s yamahou. Naštěstí jsem měl možnost jej do 14 dnů vyměnit. Vyměnil za Xduro s Bosch perf.Cx a je to úplně jiná liga. Sice jsem musel 20 připlatit ale nelituju.
"Dost podstatnou součástí kampaně je nejen osvětlování výše zmíněných problémů, ale také zažehnávání strachu z nízkého dojezdu, kterým elektrické motorky a vozidla obecně trpí." Toto je chlapci klenot Sežeňte si kněze, on vám motorku zažehná, a fyzika a technologické vlastnosti přestanou platit Přejděte na elektriku, rychle a všichni, zbyde víc benzínu do mojí kejvačky, abyste měli komu závidět až budete stát na kraju cesty s vybitou baterkou a já pojedu okolo...
Moje spekulace:
Ty akumulátory nebudou v ceně motorky, ale bude se platit poplatek za pronájem. Komu se bude platit, ten bude mít povinnost udržovat akumulátory v kondici. Možná to nebude ani Yamaha.
Jinak to enduro je OK, ale ten rádoby supersport je hnusnej.
No zní to hezky ty výměné stanice. Otázka zůstává jak na tom budou třeba po roce baterky. Pak někdo přijede vymění si baterku za "čerstvě nabitou" ale díky poklesu kapacity nestihne dojet ani na další stanici.
Ta první mi připomněla Americké Brammo Enertia
V ČR se rozrůstá zástup cyklistu vlastnících e- bike se středovým pohonem Yamaha,, který je dle mého názoru lepší než Bosch
https://www.topkolo.cz/
https://www.youtube.com/watch?v=XqxsDgC-Pvg
Alza rozšiřuje nabídku elektromobilů o Elektromotorky
https://www.alza.cz/elektromotorky/18862317.htm
https://www.youtube.com/watch?v=zb0cdLiM0mc
Dojez na baterku je jen otázkou vývoje...až to lidi budou kupovat, budou peníze na vývoj... vše se zlevní a zefektivní... v době, kdyb vznikaly první stroje na páru nebo na dnešní benzín, většina se tomu také smála a zatracovala to... a nyní dýcháme splodiny z aut, motorek, lodí, autobusů a kamionů... elektřina je IMHo pokrok v tom, že se dá vyrobit čistěji a tudíž to do budoucna skýtá velký potenciál... já myslím, že se tomu asi neubráníme...
zlatá babeta
Jahn
Když dá někdo za výrobek o 20 víc Tak očekává, že za své peníze Dostane prostě víc .
Některé Rozdíly v pohonu Yamaha / Bosch Obojí lze načipovat. >25km
-Oba výrobci si pečlivě chrání akumulátory Nejdou repasovat vyměnit jednotlivé články akumulátoru . ( Při pokusu o repasi se BMS zablokuje )
- Bosch má hezčí zobrazovací display a nabízí jako jediný i luxus v podobě barevné navigace . (Wifi , Bluetooth.)
-U Bosch v případě že vám dojde energie v akumulátoru šlapete přes vnitřní převodovku 1: 2.5 (vyšší ztráty Musíte víc šlapat ) Bosch je spíše elektrický moped .
-Bosch Malý převodník na výstupu s pohonu vykazuje nižší životnost je, ale levnější než u Yamaha
-Bosch Díky malému převodníku se u některých e-kol musí použít pomocná kladka
-Bosch při změně převodového stupně vypíná elektromotor a tím chrání převody proti poškození
-Bosch má v převodovce plastová kolečka a nechráněnou elektroniku ( životnost / spolehlivost ? )
-Bosch používá u městských e-kol systém dvou převodovek. Kdy je v zadním kole 3 rychlostní nábojová převodovka a X rychlostní kazeta současně .
-Bosch většina náhradních dílů je dražší než u Yamaha
-Yamaha nelze zaměnit zobrazovaci panel lcd 2015 za 2016-2017 (SW nutno odborně spárovat)
-Yamaha umožnuje montáž několik zobrazovaču od LED přes nejčastější monochromatický LCD až po Barevný LCD
- Yamaha zatím jako jediná umožňuje použít dvoutaliř
-Yamaha u svých dražších modelů nabízí zobrazovací display integrovaný do představce řidítek
-Yamaha Nejvýkonější ponon je montován až v cenové kategorii nad 90 000kč
-Yamaha v základu 400Wh akumulátor Bosch standart 500Wh akumulátor
-Yamaha Pohonný Motor Je tak hezky udělaný, že ho nemusí schovávat pod nějaké krycí plasty
-Yamaha umožnuje provést celkovou diagnostiku el. pohonu bez použití externího diagnostického přístroje.
https://www.youtube.com/watch?v=gS4-rxQHtRY
https://www.youtube.com/watch?v=pKXz1FvRiBU
https://www.youtube.com/watch?v=jqwKTQWtCoI
https://www.youtube.com/watch?v=BZNj0kLqm0E
Hm, vzhledem k tomu jak jsou výrobci cestovních strojů ze spalovacími motory,drceni tou slavnou EU k povinnosti aplikovat ty slavné emisní Euronormy a nedávno jsme četl,že chtějí zakázat i hranolky,že jsou nezdravé ,tak bych se nedivil,kdyby do 20 let jsme se na normální motorku nechodili dívat už jen do muzea ...
Všude bude vše na elektriku,kdo nebude mít elektro-přibližovadlo,ten nebude cool a navíc mu úředníci dají pěkně mastnou dan' ze stroje nebo pojistku .. Navíc na STK můžou být shora instruováni,at' nenechají projít spalovací stroje ,,
Přejit na jiný typy energie,je největší problém a pokud stroj neujede na jedno nabití 300-500 km a pak si na počkání nevymění/nedobije baterku,tak je to,pro mě jěště pořád dost o ničem ..
Nesouhlasím s Honza.tar. Na jaře jsem si koupil kola Haibike Sduro s yamahou. Naštěstí jsem měl možnost jej do 14 dnů vyměnit. Vyměnil za Xduro s Bosch perf.Cx a je to úplně jiná liga. Sice jsem musel 20 připlatit ale nelituju.
"Dost podstatnou součástí kampaně je nejen osvětlování výše zmíněných problémů, ale také zažehnávání strachu z nízkého dojezdu, kterým elektrické motorky a vozidla obecně trpí." Toto je chlapci klenot Sežeňte si kněze, on vám motorku zažehná, a fyzika a technologické vlastnosti přestanou platit Přejděte na elektriku, rychle a všichni, zbyde víc benzínu do mojí kejvačky, abyste měli komu závidět až budete stát na kraju cesty s vybitou baterkou a já pojedu okolo...
Ať si na elektrice jezdí politici. My chceme benzín!
Moje spekulace:
Ty akumulátory nebudou v ceně motorky, ale bude se platit poplatek za pronájem. Komu se bude platit, ten bude mít povinnost udržovat akumulátory v kondici. Možná to nebude ani Yamaha.
Jinak to enduro je OK, ale ten rádoby supersport je hnusnej.
No zní to hezky ty výměné stanice. Otázka zůstává jak na tom budou třeba po roce baterky. Pak někdo přijede vymění si baterku za "čerstvě nabitou" ale díky poklesu kapacity nestihne dojet ani na další stanici.
Ta první mi připomněla Americké Brammo Enertia
V ČR se rozrůstá zástup cyklistu vlastnících e- bike se středovým pohonem Yamaha,, který je dle mého názoru lepší než Bosch
https://www.topkolo.cz/
https://www.youtube.com/watch?v=XqxsDgC-Pvg
Alza rozšiřuje nabídku elektromobilů o Elektromotorky
https://www.alza.cz/elektromotorky/18862317.htm
https://www.youtube.com/watch?v=zb0cdLiM0mc