husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mlynec998 (-6) napsal 25.11.2011 v 21:47

ja bych skutra co do 100km/hod bral.ale musel by mat dojazd aspon 200km a stat tak do 3.000e.potom by to bol mestsky skuter...a dokym to nebude,je mi to paseee.

Hofner (0) napsal 21.11.2011 v 08:36

Vodík? FAkt mě chlapi bavíte Při elektorolíze vody se spotřebuje daleko víc energie, než se pak dá ze samotnýho vodíku dostat. Jedině že by jsme měli pod prdelí fůzní reaktory, to by pak mohlo fungovat A k tepelnejm elektrárnám- ano, sviní to ovzduší, ano není to tak účinné, ale vemte si, jak moc účinnej je studenej motor a jak dlouho trvá, než se prohřeje na provozní teplotu. Tohle se u elektromotru neřeší. Navíc kolik z vás využívá motor tak, aby byl co nejvíc účinnej? Většina to stejně točí to mrdek, takže se lehce dostanete na 20%. Oprti tomu tepelka jede non-stop se stejnou účinností. Dokážu si to představit jako alternativu k benzínu do města. Ono čím víc těhle technologií bude, tím dýl ropa vydrží ropa ( a i přijatelný ceny). Do lobby jednotlivejch firem a průmyslovejch odvětví nevidím, ale zase bych z toho nedělal sci-fi. Pokud by měl někdo opravdu technologii, která by nahradila ropu a nezasírala prostředí a pod, mělo by to celkovou cenu jako ropa samotná a rozhodně by se to nevyplatilo držet pod pokličkou.

nuclear (1) napsal 17.11.2011 v 08:06

kniha, madi
1) nikdo nenutil ČEZ aby na tu virtuální "burzu" lezl. Teoreticky kdyby jsme byli třeba libyjci, tak bysme si na lidovém sněmu odhlasovali, že eletrika z elektráren bude za výrobní cenu plus 10% , tedy nějaká 1,30 Kč, a tolik by stála
2) Tankovací baterie už jsou 2 druhy. Ta více ověřitelná používá iontový přenašeč /membránu/ takže nedojde ke smíchání dvou různých elektrolytů. Ty se na pumpě vymění (jako pistole se dvěma trubkami).
Ta druhá baterie je z ameriky, ta by šla vyrobit i podomácku, vyžaduje jen méně obvyklé sloučeniny kovů /antimon, hořčík, atp./
Ta první už funguje na vysokém učení technickém v Brně.

Martinxxiv (1) napsal 17.11.2011 v 02:24

SensationBlaack (-18) napsal 16.11.2011 v 22:02

K nicemu... Tyhle technologie jsou davno vyreseny ale jsou pod zamkem to co predvadi jen aby zacpali lidem pusu jsou smesny hracky...

Italofil (41) napsal 16.11.2011 v 21:24

jinda : zaměření elektromobilů je nyní především na dopravu v městě či v jejich okolí. Většina lidí vlastnící automobil dojíždí tak kol 30km do práce a zpět. Pokud vyjedeš z domova a při příjezdu do práce spotřebuješ cca 60% energie, tak baterku do plna můžeš zase klidně dobít během pobytu v práci, takže v tomhle vůbec nevidím problém, navíc si srovnej charakteristiku klasického spalovacího motoru a elektromotoru, nebo ještě lépe, už jsi někdy seděl při rozjezdu v tramvaji? Myslím, že víc dodávat nemusím

Pjercak (48) napsal 16.11.2011 v 19:14

jo elektrika byla silnejsi v te dobe ale problemy s bateriemi atd vyhral motor spalovaci dle me ma el motor radu vyhod oproti spal az nato ,,palivo,,

Madi (0) napsal 16.11.2011 v 19:12

Koukám zase hodně chytrejch a jen tu střílej co bude Jinak četl jsem že se pracuje na tekutym mediu který se jen odsaje a přetankuje za nabitý takže nakonec to nibíjení nebude ani tak dlouhý ... Až to dotáhnou bude to good i když zvuk motoru mi bude chybět

MimoCZ (25) napsal 16.11.2011 v 17:47

Tak a jeste tady aby jste videli, ze s tim rekordem nekecam
//www.conceptcarz.com/vehicle/z17970/La-Jamais-Contente.aspx

MimoCZ (25) napsal 16.11.2011 v 17:42

Ja myslim, ze to ma budoucnost. Vsak prvni kdo pokoril rychlost 100km/hod byl elektromobil.

No a s tim stravenym casem u bateriove stanice (cerpacka). Proste zastavis, vymenis baterie za nabite a jedes dal

Kniha (31) napsal 16.11.2011 v 17:13

O žádném zachraňování planety se nedá mluvit. Maximálně o převedení problému z jednoho místa na jiné (výfukové plyny z centra města třeba do severních Čech). Tady jde prostě o byznys, teď to frčí...

jinda:
1. ČEZ netvoří cenu el. energie. Ta se obchoduje na evropské burze, takže jde o poptávku a nabídku. Mnohem více ovlivnila cenu např. paní Merkelová svým rozhodnutím zavřít okamžitě 8 jaderných elektráren.
2. Podívej se na fakturu z čeho se ta celková cena skládá. Pak uvidíš, že ČEZ (jako jeden z mnoha výrobců) není tím, kdo zvedá cenu energie.

Ale tohle je fórum o mašinách. Takže za mě celkově

Pjercak (48) napsal 16.11.2011 v 16:56

ja tu mu fandim ale asi by mi zvuk vibrace pojedu nepojedu silně chybeli zas je to jen zvyk...
ovsem vyroba baterii i samotne El energie zrovna moceko neni

DaveLister (82) napsal 16.11.2011 v 16:21

To je k zblití

jinda (0) napsal 16.11.2011 v 16:20

souhlas s kratod. Už se vidím jak jedu do Itálie, budu stavět každejch 150km a na pumpě budu nabíjet 8 hodin. Než bych tam dojel tak bych zestárnul. Nehledě na to, že kdyby to měl každej doma tak ČEZ by elektřinu zdražil tisícinásobně. Jak říká kratod budoucnost je ve vodíku, přijedeš natankuješ a jedeš dál. V tom je budoucnost.

enusim2 (21) napsal 16.11.2011 v 14:05

nahodou ten SS vypada designove pekne a me je celkem sumak od kud a na co to jezdi,hlavne ze to bude levnejsi nez benzin za par desitek let,to bude mazec. elektriky v zasuvce mam dost a ta jedna moje motorka myslim elektrarnu nevytrhne aby skrz to museli stavet dalsi a svinit tim ovzdusi...zalezi co to udela pak v uplnem globalu.

DMC.motobiker (-23) napsal 16.11.2011 v 13:32

U těch skútrů se to ještě pochopit dá , ale jinak zlo!

crxjet (258) napsal 16.11.2011 v 13:28

když to neřve, tak to nechci

kratod (14) napsal 16.11.2011 v 12:06

jo a jeste dodatek: moc se mi libi marketing, jen samy panicky, model uspesne zeny ve strednich letech, nebo meeting slecinek po shoppingu.. Vyssi stredni nebo hornich 10tis.. Uz tohle naznacuje cenu a zamereni.. Ze by elektro nebylo pro chlapy?? Nicmene zrovna tu panicku v bile sukynce bych na tom moc rad potkal, v rychlostech vyssich jak 60km/h

kratod (14) napsal 16.11.2011 v 11:59

nechapu co vsichni na ty elektrice vidi.. ze vetsina el vznika v uhelkach zadnyho zelenyho pazmrda evidentne nezajima, jo ale pozor, atom, to je fuj, to stavet nebudem.. Po 2-3 letech mestskeho provozu budou ve stavu, kdy se budu po projeti louze bat, abych ujel pristich 200m, pripadne aby me to nezmlatilo, az sahnu na kovovej stojanek.. Po 2-3 letech provozu, chci videt kapacitu baterek (resp cenu novych).. Je to jen casove omezeni hit, jak rychle to prislo, tak rychle to odejde.. Ted je proste IN zachranovat planetu elektrikou v individualni preprave, tak kdyz je to in, tak proc se nechytnout trendu a nevydelat na tom.. Budoucnost vidim ve vodiku, dejte mu par let a bude mit stejnou ucinnost jako zazehovy nebo vznetovy motor.. BMW uz ty motory ma, jenze je to zacarovany kruh, bmw ceka na infrastrukturu, infrastruktura ceka na zakazniky s vodikovym motorem.. tak si bmw prihrejva polivcicku na hybridech.. Elektrika ve skutrech je fajn idea, nicmene predpokladam, ze po peti letech bude vhodnej akorat tak do srotu.. za me

Vespa (0) napsal 16.11.2011 v 09:27

Jen tak dál




TOPlist