yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lan (8) napsal 12.11.2016 v 07:30

U shivra mi nesedí poměr velikosti světla ke zbytku. Zásadní rozdíl nevidim. Chtělo by to kapličku.Skoda,ze se zvýšením objemů nezvýšili výkon nebo se aspoň přiblížili konkurentům ve třídě, zaměření na A2 je jednoznačné.

JA-NE (768) napsal 09.11.2016 v 13:31

DORSO

Kaštanisko (107) napsal 09.11.2016 v 00:00+1

Co se týče Shivera, tak design šel o krok zpět ... Tenhle Shiver už by mě tolik neuchvátil. Škoda...

Rob187 (4) napsal 08.11.2016 v 23:18

Dorsoduro

mires18 (0) napsal 08.11.2016 v 21:28

Dorsoduro je krásne by bolo fajn prejsť zo shivera na dorsoduro 900

Erfa (0) napsal 08.11.2016 v 20:06

Nádrž u Dorsa/Shivera zůstává stejná jako v minulých verzích?

Pulli (13) napsal 08.11.2016 v 19:38

Nový SHIVER super ale motor nic moc má stejný výkon jako 750 a jenom o 10Nm větší krouťák. Uvodíme jak to bude ve skutečnosti jezdit

Tom97K (1) napsal 08.11.2016 v 19:26+1

Ten devítistovkový motor je nádherný a nové Dorsoduro bych si klidně dokázal představit v garáži vedle svého Shivera. U Shivera se mi ale pořád nejvíc líbí model 2010-12. Na novém jsou kromě motoru pěkná ještě tak kola, ale jako celek už není tak vyvážený...

Kome (64) napsal 08.11.2016 v 18:44+1

Dorsoduro je krásné

LuckyGhost (9) napsal 08.11.2016 v 18:32-1+3

Ještě že jsou značky jako Ducati, Aprilia a Moto Guzzi (a samossebou Triump). U Japonců bych si snad nevybral a Italky jsou skoro co model, to pastva pro oči.

K srdcové MG. V7 Special je krásně sladěná, líbí se mi u všech nové víčko nádrže, Öhlinsy na Racera asi patří, ale jako celek mi nesedí výfuky a barvy (ale asi lepší jak 2016). Já původně myslel, že V7 už pokračovat nebude a zůstane V9, na které postaví racera a Scramblera. Ale je dobře že V7 zůstává a snad ještě dlouho vydrží.




TOPlist