yamaha_tenere_duben




CFMoto představilo nadějný koncept elektrického skútru a s ním i novou značku Zeeho

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5059) napsal 05.01.2021 v 18:18+1

Přínos životnímu prostředí ...
==========================
https://www.youtube.com/watch?v=kYbxtfv_PG8&feature=emb_title

L6L (50) napsal 28.12.2020 v 00:36+2

jendazeleny; Souhlasím s malými e-skútry, tyhle snobařské, jsou nutné pro vývoj, tak proč je nepodpořit? Spotřeba je u e-motorky 3 kWh na 100 km a žádné jiné provozní náklady. Neexistuje homologovaný jiný stroj, který jede přes 60 km/h co tohle dokáže. Vyšší cena pořízení nahradí nutné budoucí výdaje. Pokud bych jezdil na spalovací motorce (stála by stejně), musel bych počítat spotřebu 1,8 až 2,1 l/100 km. S novým autem je to podobné. Pokud pustíš do e-auta ženskou, tak ti do jiného nechce vlézt, žádný smrad, hluk, snadné ovládání, vysoký komfort, nákladově se vyplácí s nájezdem od 150 tisíc km. Není důvod hloupě remcat. Pokud se bavíme o ojetinách, tam je situace podobná, jen tak staré e-mota nejsou. Na motorku i auto se musím dívat jako zdroj zábavy nebo užitku nebo obojího. Mě hodně baví, že nesmrdí a zrychlení je u nich fantastické. Tohle je přínos moderních technologií. Se spalovacími motory na naftu a benzín toho udělat mnoho lepšího nejde. V březnu se páradně jezdilo i smradu ubylo. Ten velký rozdíl v kvalitě ovzduší mě přiměl koupit e-moto i e-auto. Tlučhubové, co nikdy nezkusili e-pohon a neumějí počítat, tak např.: 65 kW elektromotor má 200 Nm ve dvou třetinách rozsahu otáček. U TDI nebo benzínových turb jsou špičky opravdu jen teoretické, Nikdo tak motory nehoní, tedy pokud není čerstvý držitel oprávnění, nebo notorický spěchálek. Pak udávaná spotřeba vůbec neodpovídá papírové a kvalita spalin není taky v pořádku (pro nechápavé, to nejde technicky pořešit, když jezdí jak idiot brzda-plyn). I s e-motorem se musí jezdit rozumně s ohledem na baterii. Požitek z jízdy je jiný a hodně návykový. Doporučuju všem, alespoň vyzkoušet na pár dní.

L6L (50) napsal 27.12.2020 v 23:22+1

Skútr se mi vzhledově nelíbí, ale fízlovská 300GT-E je bez fízl blbostí výborná, pokud bude mít paramerty jak uvádí, tak je to jezditelné meziměsto. Krouťák bude s 18 kW brutální. Rozhodne cena. Bude asi blízká Zero rodině, předpoklad přes 300 tisíc Kč.
Nynější e-moto za rozumný peníz nemají rychlé palubní nabíječky, a ani dlouho mít nebudou.

jendazeleny (432) napsal 23.12.2020 v 00:17-1

Mě nevadí hybridní auta, možná ani malé E-skůtry, ale elektroauta a motorky jsou o ničem . A na závody už vůbec ne! Mě tedy přímo štvou E-motorky, které prosadil v MGP blbec Ezpeleta! 10 minutové závody jsou katastrofa, protože víc to na baterky neujede!

Jenislav (8) napsal 22.12.2020 v 22:31-1+1

...skútr,elektřina,Čína..

Zedsdead (293) napsal 22.12.2020 v 22:29+2

Takových bombastických nových značek, hlavně aut, co tady měli převálcovat konkurenci už z říše středu bylo víc a kde jsou dnes??? Na smetišti dějin. Toto nebude jiný.
Můžou být vůbec rádi, že tady prodávají ty zatracené koloběžky, co se akorát motají v provozu.

Kohlstein (104) napsal 22.12.2020 v 21:58-2+2

Nelíbí se mi tahle propagace výrobků státu a samotného státu, který stojí za všema těma sračkama, kterýma se momentálně brodíme až po kolena. Tím státem myslím Čínu a těma sračkama wuchanský SARS, kdyby někdo potřeboval nápovědu.

Sir_CHerokee (117) napsal 22.12.2020 v 20:08

Elektroplečky mě vůbec nezajímají. Ty nevoní. Ale na novinky a modernizace CF moto jsme zvědavý. osobně se mi líbí CF Moto 650 GT...sportovně cestovních strojů dnes už moc není. Je moc hezká, ještě by to chtělo lepší brzdy., pár koníků (motor z KTM)...no uvidíme do budoucna.

wiking (7) napsal 22.12.2020 v 17:49+2

Máme elektrokolecko zvané motucko.Za sedm let provozu už třetí baterka.Tak si nemyslím že ve skútrech vydrží zase tak dlouho a to ani nechci přemýšlet o ceně.Je to k ničemu.

petr1000001 (207) napsal 22.12.2020 v 15:26-1+4

islám,covid,elektrika,co tam máme dál ??

petao (86) napsal 22.12.2020 v 15:24+3

To bude mít Greta Thunberg orgáč

petr1000001 (207) napsal 22.12.2020 v 14:51

Ježiši kriste,to je ale dáreček pod stromeček.
Mně to uďálo takovóu radost,že jsem si ucvrnknul.
Do teď na podobné čekám a najednou je to tady.
Ani nevím,jak jsem to ty nudné roky mohl vydržet.

SuperSic58 (1307) napsal 22.12.2020 v 14:14

zapálit a rozjet ze skály

Codo (353) napsal 22.12.2020 v 13:26-1+4

Hlavně hodně tý konektivity!! Co nejvíc! Chci hlasově ovládaný blinkry, stojánek a otevírání poklopce u kalhot. Chci, aby mě skútr oslovoval jménem, pamatoval si narozeniny mý kočky a když budu smutnej, aby mi sám od sebe zazpíval písničku. A všechno aby pěkně sypal přes družici číňanovi nebo do bruseli nějakýmu aktivistovi

soccer (480) napsal 22.12.2020 v 11:02

Týýý voe, mají na tom bomba gumy...

donovanstangiano (12) napsal 22.12.2020 v 09:45+3

U skutru na pojizdeni po meste mi ta elektrina pripada nejlogictejsi. Proc ne. Ale kdyz vidim řešení toho zadniho kola, tak v desti bych s tim nechtel jezdit. Slovy klasika: "Kde jsou moje blatniky?!"

Guzo (221) napsal 22.12.2020 v 09:38-1+1

CFMoto valcuje svet!
Zlatý komunizmus!
Kde už dnes mohla byť Jawa,nebyť prevratu...

neznamyScooterD (1088) napsal 22.12.2020 v 09:29+1

ty střední 125ky kolem 10kw se dostanou dřív nebo později běžně pod 2l na 100km, o tom si může tenhle elektrodivoch nechat jen zdát....

Targus (430) napsal 22.12.2020 v 09:21+5

Jen velmi kratičká poznámka - 2500 nabíjecích cyklů na Li-ionech je z říše snů.
Kupci a zákazníci operativně lízacích společností tedy mohou sladce dřímat, aby se jim zdálo něco hezkého.
Třeba o tom, jak marně se snaží dvoutisícím nabíjením oživit chcíplé baterky, protože reál je někde okolo 800 nabití a v závěru už jen s polovičním dojezdem.
Pokud se skútřík dostane na nájezd 100 000 km, bude to fajn. Případní zájemci ovšem musejí počítat s časovou degradací baterií, ta činí podle skladování a provozního režimu 3 až 6 let.




TOPlist