globalmoto_duben_nolan




Čezeta se vrací - s elektrickým motorem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Panhead93 (-2) napsal 24.12.2014 v 04:47

moc cetli Marxe!

IvanDvoutakťák (5070) napsal 20.12.2014 v 16:25

I když PRO MNĚ jízda bez nádrže mezi kolenama nikdy nebyla
bajking,v mládí jsem se na kamarádově"praseti" párkrát sve-
zl. První co mně vždycky napadlo po "nasázení" všech
čtyř kvaltů a té "dálkové akceleraci" ? Chtělo by to namon-
tovat motor z DVĚPADE Čízy ... Ty rámy (i kartery motorů)
modelů ČZ125 - 453, 175/450 i 250/455 byly nejspíš
shodný, jako ty díly s ventilátorem, který byly(tak jako prak-
ticky všechny ND tehdy) "za pusu". A "prase" by se s mini-
málním náklady hned hejbalo líp ...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 20.12.2014 v 15:01+1

Ani coby za nehet vešlo se mně nestýská po "časech komančů",
ale přemýšlím obdobně jako Jezdec68 a to stejné jsem napsal
i pod článkem Nortony se vrací do Prahy. Za Čezetu 7.900,-
(Kčs! asi to byla "tvrdá měna" ) cca 7 měsíč. výdělků, Jawa 250
10.000,-(9 výdělků), třipade 11.000,-(necelých 10), Norton 500 ES2
/ Matchless 500 G80 12.600,-(něco přes 11) ...
Při kalkulaci "ceny" Čezety Elektro 2014 dotyční nějak zapoměli",
že dnes není DM za 10,-Kč jako v 60.letech, ale Euro za 28,- ...

Ferys (55) napsal 14.12.2014 v 11:17

To zní jako aprílová zpráva Mám na mysli cenu, samozřejmě.

Pólín (4) napsal 30.09.2014 v 14:47+1

Samozřejmě. Když by to prodávali za 50000 Kč. Tak jich prodají milion. Za 9000 € prodají 20 kousků zbohatlíkům a celý to zkrachuje.

M14 (1) napsal 26.09.2014 v 02:44+1

Firma která existuje necelých 9 mesíců tvrdí, že bude vyrábět nové elektroskůtry z karbonu, že probíhá homologace a příští rok vyrobí první stokusovou serii (viz jejich web). "Prototypy" které předvádí jsou ale všechno původní staré čezety jen přestavěné na elektropohon. Co tedy homologují? Proč na webu inserují, že vykoupí velké množství starých čezet a dílů když je údajně vyrábí? Kde chtějí najít těch sto kupců - výstředních milionářů, kterým v roce 2015 prodají za 25 milionů tu první stokusovou serii? Já teda nevim, ale přijde mi to volaké čudné...

Radek2107 (53) napsal 25.09.2014 v 16:48

Vše podstatné již bylo řečeno. Nápad udělat retro, fajn. Ale dát do toho slabý elektromotor a ještě za to chtít tak nesmyslnou pálku, to je mimo moje chápání. Jak psali ostatní, buď nějaký 4T 125 anebo silnější versi 250 a bylo by to dobré.

Tik (1) napsal 25.09.2014 v 09:10

Che! Za 250 tisíc + příplatky? Jedině blázen si to koupí! Prasátko je to krásné, ale záměr výrobce je určitě jinde. Až do toho dají 150ku až 250ku 4takt za poloviční cenu, snad si to pár lidí v česku koupí, ale do světa s tím ani tak neprorazí, retro význam ocení jen v tuzemsku. ...a za 250.000,- si každý radši koupí dvě - sice taky drahé, ale taky moc krásné benzínové Vespy...

megacruiser (38) napsal 25.09.2014 v 01:53+1

Klasická "lakýrna" na přilákání investorů nebo dotací. Vše na obrázcích jsou původní zrenovované kusy s elektromotorem v zadním kole. O čem se tu bavíme, když ještě nepostavili ani jednoho z avizovaného karbonu? Osobně si myslím, že s takovým tvarem nemůže dnes projít homologací. A hlavní otázka - kdo si to koupí? Pro našince drahé a nepraktické.

radim2 (22) napsal 24.09.2014 v 22:36+1

Se zbláznili ne? Za 300tis si koupím něco jiného to ta jejich retro vlna asi neklapne! Ale jinak pokud by to bylo tak do 50tis v benzínu tak bych o tom přemýšlel takto je to dle mého utopie!

Lála (14) napsal 24.09.2014 v 01:00+1

Spojení výkonu, jízdních vlastností a ceny bez vůně 2T, to je snad nějaká "kachna", to nemůže bejt prase))

AKRO (-498) napsal 23.09.2014 v 23:21

Cena? Lupiči a loupežníci...

honza.tar (15) napsal 23.09.2014 v 21:57

Kusová výroba je vždy podložená vysokou cenou.
Proto není v ČR nabízen. Cena je i pro možné zájemce příliš vysoká.

MimoCZ (25) napsal 23.09.2014 v 21:27

Sláva! Aspoň něco se děje

yasty (13) napsal 23.09.2014 v 21:20+1

Že jsem Strakoňák , odchovanec ČZ a osobně jsem si prožil i anabázi s ČZ-Cagiva .Ale takovej fajnšmekr teda nejsem.

jezdec68 (3) napsal 23.09.2014 v 21:09+3

Protože jsem na tom začal jezdit v roce 6o, tak na skútříka stále vzpomínám. Jelo to max. 80 spotřeba okolo 3 litrů. Nevím co by s tím udělal dnes motor 250ccm čtyřtakt. Jak bylo někde trochu kluzko, tak si to rádo lehlo, ale stačilo se držet do poslední chvíle a stupačky fungovaly jako padací rám. Měl jsem ho i druhý rok na vojně, samozřejmě na černo a jezdili na tom i ve třech,ale do kopce se tomu pak už nechtělo. Byl to krásný "Kočkolap". Tenkrát stál 7900 Kčs a to bylo cca sedm měsíčních výplat.

AKRO (-498) napsal 23.09.2014 v 21:00-1+1

JEN 75 KM DOJEZD A PAK 4,5 HODINY NABÍJET BATERKY? ELEKTROMOTORY NEBRAT!

AKRO (-498) napsal 23.09.2014 v 20:51

Jen sedm koní? To je slabota, i ten originál před padesáti lety měl skoro deset koní i s větrákem!

Vratas61 (26) napsal 23.09.2014 v 20:42

radomírk (1) napsal 23.09.2014 v 20:27

je to nesmysl.Jsem majitelem el.scootru 6 let.Provoz se neoplatí.Nechal jsem si ho z nostalgie.Jsou vyvinuté 10 krát účinější baterie, je vyvinutý syn.benzín 8Kč/litr.Zatím nic není v běžném prodeji.Proč-busines politika!Jo kdyby prase mělo spalovák,cenu někde jinde,tak strčí dokapsy Vespu a další.To by byla pecka !!!

čádis (9) napsal 23.09.2014 v 20:20

jako bylo by to moc fajn, ale dokad to neuvidim jezdit tak tomu nevěřím. navíc raději bych kdyby to mělo klasickej motor, nebyla by za to taková pálka.

moucan (6) napsal 23.09.2014 v 20:10

Je to sice hezký ale s tou cenou opět úplně mimo mísu jako všechny tyhle "projekty" a už předem je to odsouzený k záhubě. Myslim že si tohle koupí jen pár opravdovejch fandů a ještě s pěkně nadutou peněženkou. Kdyby radši oživili prase a nacpali do toho klasickej benzínovej motor s variátorem (125-250) ve čtyřtaktu tak by to bylo daleko perspektivnější. Pak by i cena kolem 150ti tis. byla adekvátní a mělo by to šanci třeba takovou jako Vespa která na oživení retrostylu vsadila a nešlápa vedle.

Seppin (2) napsal 23.09.2014 v 20:04+2

to mi vysvětlete.. rok jsem žil v Shanghaji a 99% motorek na ulici jsou elektroskutry. V supermarketech nejlevnější od 4 tis. kč v přepočtu, dojezd 30-40km.. Sice jebky, rampu z garáže jsem musel dávat s rozjezdem, ale jak je možný, že čínský soudruzi jich za stejnou cenu dokážou vyrobit šedesát..

Steve-CZ (259) napsal 23.09.2014 v 19:48+3

Na rozkolébaném přetěžkém "prasátku" se zákeřnými jízdními vlastnostmi byl největším zážitkem vevnitř vrnící spalovací motůrek a jeho 8, později 10 k smrti utrápených koníků, kterým ti největší sadisté ještě přidali z boku Druzetu. Ať už všichni přestanou blbnout s elektromotory, dají tam vzduchem chlazený 4T aspoň dvěpade, cenu do 150 tisíc a urvou jim všichni ruce.
Tento elektro-horor je bez šance

Jindřej (472) napsal 23.09.2014 v 18:06+2


Cože? Čtvrt mega za elektroskútr?
Lidi nežerte tak ty drogy...
Za to bych si radši zrenovoval 3 prasata opravdový.

JA-NE (767) napsal 23.09.2014 v 18:04

neda sa za 9000€ kupit aj funglovica VESPA 946 ABS?

unavix (595) napsal 23.09.2014 v 17:00+2

Retro prase. Fajn. Elektro do města. No dá se. Docela bych o tom uvažoval, třebas i z nostalgie. Ale za 9 tisíc euro je to jasný voser!
Takže si to shrneme - pro našince to není. A ve světě s tím díru do světa neudělají. Z toho mi plyne že si někdo udělal velice slušnou díru na odklon dotací ať z eu či domácích a hezkých pár let s tímhle bude parazitovat.
To bude asi podobně nutná angažovanost jako u projektu Midalu. Tam zahučely desítky, možná stovky milionů a do dneška sem na silnici neviděl na vlastní oči jediný kus.
Ale FGR za to mělo sezonu v motoGP.
V téhle zemi je možný vše, vytunelovat a prodat ČZ makaronum který ji zrušili, nalejt prachy do podivných projektů protože stejček. Ale do Jawy nikdo miliony nenaleje aby se fabrika konečně postavila na nohy a zase dělala slávu ve světě.

Zedsdead (293) napsal 23.09.2014 v 16:38

Cipovina...
Tudy cesta nevede, soudruzi.

stařík62 (24) napsal 23.09.2014 v 16:01

Ono z jazyka internetových stránek je celkem patrné, že pro Čechy se s tím strojem příliš nepočítá. A taky jsem si myslel, že to bude nová výroba, byť garážová a malosériová, ale vypadá to na renovace starých dílů. Já bych volil veterána se vším všudy. Elektriku jako přibližovadlo nebo když už, tak toho harýka. Jo a taky jsem prase měl, když mi bylo 18.

Marex (2570) napsal 23.09.2014 v 15:49

Četl jsem u konkurence, že to má stát přes 200 tis. Což z toho udělá tuctovku a o to teda nestojím. Budou na tom jezdit i důchodci a děcka do školy.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist