Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
I když PRO MNĚ jízda bez nádrže mezi kolenama nikdy nebyla
bajking,v mládí jsem se na kamarádově"praseti" párkrát sve-
zl. První co mně vždycky napadlo po "nasázení" všech
čtyř kvaltů a té "dálkové akceleraci" ? Chtělo by to namon-
tovat motor z DVĚPADE Čízy ... Ty rámy (i kartery motorů)
modelů ČZ125 - 453, 175/450 i 250/455 byly nejspíš
shodný, jako ty díly s ventilátorem, který byly(tak jako prak-
ticky všechny ND tehdy) "za pusu". A "prase" by se s mini-
málním náklady hned hejbalo líp ...
Ani coby za nehet vešlo se mně nestýská po "časech komančů",
ale přemýšlím obdobně jako Jezdec68 a to stejné jsem napsal
i pod článkem Nortony se vrací do Prahy. Za Čezetu 7.900,-
(Kčs! asi to byla "tvrdá měna" ) cca 7 měsíč. výdělků, Jawa 250
10.000,-(9 výdělků), třipade 11.000,-(necelých 10), Norton 500 ES2
/ Matchless 500 G80 12.600,-(něco přes 11) ...
Při kalkulaci "ceny" Čezety Elektro 2014 dotyční nějak zapoměli",
že dnes není DM za 10,-Kč jako v 60.letech, ale Euro za 28,- ...
Firma která existuje necelých 9 mesíců tvrdí, že bude vyrábět nové elektroskůtry z karbonu, že probíhá homologace a příští rok vyrobí první stokusovou serii (viz jejich web). "Prototypy" které předvádí jsou ale všechno původní staré čezety jen přestavěné na elektropohon. Co tedy homologují? Proč na webu inserují, že vykoupí velké množství starých čezet a dílů když je údajně vyrábí? Kde chtějí najít těch sto kupců - výstředních milionářů, kterým v roce 2015 prodají za 25 milionů tu první stokusovou serii? Já teda nevim, ale přijde mi to volaké čudné...
Vše podstatné již bylo řečeno. Nápad udělat retro, fajn. Ale dát do toho slabý elektromotor a ještě za to chtít tak nesmyslnou pálku, to je mimo moje chápání. Jak psali ostatní, buď nějaký 4T 125 anebo silnější versi 250 a bylo by to dobré.
Che! Za 250 tisíc + příplatky? Jedině blázen si to koupí! Prasátko je to krásné, ale záměr výrobce je určitě jinde. Až do toho dají 150ku až 250ku 4takt za poloviční cenu, snad si to pár lidí v česku koupí, ale do světa s tím ani tak neprorazí, retro význam ocení jen v tuzemsku. ...a za 250.000,- si každý radši koupí dvě - sice taky drahé, ale taky moc krásné benzínové Vespy...
Klasická "lakýrna" na přilákání investorů nebo dotací. Vše na obrázcích jsou původní zrenovované kusy s elektromotorem v zadním kole. O čem se tu bavíme, když ještě nepostavili ani jednoho z avizovaného karbonu? Osobně si myslím, že s takovým tvarem nemůže dnes projít homologací. A hlavní otázka - kdo si to koupí? Pro našince drahé a nepraktické.
Se zbláznili ne? Za 300tis si koupím něco jiného to ta jejich retro vlna asi neklapne! Ale jinak pokud by to bylo tak do 50tis v benzínu tak bych o tom přemýšlel takto je to dle mého utopie!
Protože jsem na tom začal jezdit v roce 6o, tak na skútříka stále vzpomínám. Jelo to max. 80 spotřeba okolo 3 litrů. Nevím co by s tím udělal dnes motor 250ccm čtyřtakt. Jak bylo někde trochu kluzko, tak si to rádo lehlo, ale stačilo se držet do poslední chvíle a stupačky fungovaly jako padací rám. Měl jsem ho i druhý rok na vojně, samozřejmě na černo a jezdili na tom i ve třech,ale do kopce se tomu pak už nechtělo. Byl to krásný "Kočkolap". Tenkrát stál 7900 Kčs a to bylo cca sedm měsíčních výplat.
je to nesmysl.Jsem majitelem el.scootru 6 let.Provoz se neoplatí.Nechal jsem si ho z nostalgie.Jsou vyvinuté 10 krát účinější baterie, je vyvinutý syn.benzín 8Kč/litr.Zatím nic není v běžném prodeji.Proč-busines politika!Jo kdyby prase mělo spalovák,cenu někde jinde,tak strčí dokapsy Vespu a další.To by byla pecka !!!
jako bylo by to moc fajn, ale dokad to neuvidim jezdit tak tomu nevěřím. navíc raději bych kdyby to mělo klasickej motor, nebyla by za to taková pálka.
Je to sice hezký ale s tou cenou opět úplně mimo mísu jako všechny tyhle "projekty" a už předem je to odsouzený k záhubě. Myslim že si tohle koupí jen pár opravdovejch fandů a ještě s pěkně nadutou peněženkou. Kdyby radši oživili prase a nacpali do toho klasickej benzínovej motor s variátorem (125-250) ve čtyřtaktu tak by to bylo daleko perspektivnější. Pak by i cena kolem 150ti tis. byla adekvátní a mělo by to šanci třeba takovou jako Vespa která na oživení retrostylu vsadila a nešlápa vedle.
to mi vysvětlete.. rok jsem žil v Shanghaji a 99% motorek na ulici jsou elektroskutry. V supermarketech nejlevnější od 4 tis. kč v přepočtu, dojezd 30-40km.. Sice jebky, rampu z garáže jsem musel dávat s rozjezdem, ale jak je možný, že čínský soudruzi jich za stejnou cenu dokážou vyrobit šedesát..
Na rozkolébaném přetěžkém "prasátku" se zákeřnými jízdními vlastnostmi byl největším zážitkem vevnitř vrnící spalovací motůrek a jeho 8, později 10 k smrti utrápených koníků, kterým ti největší sadisté ještě přidali z boku Druzetu. Ať už všichni přestanou blbnout s elektromotory, dají tam vzduchem chlazený 4T aspoň dvěpade, cenu do 150 tisíc a urvou jim všichni ruce.
Tento elektro-horor je bez šance
Retro prase. Fajn. Elektro do města. No dá se. Docela bych o tom uvažoval, třebas i z nostalgie. Ale za 9 tisíc euro je to jasný voser!
Takže si to shrneme - pro našince to není. A ve světě s tím díru do světa neudělají. Z toho mi plyne že si někdo udělal velice slušnou díru na odklon dotací ať z eu či domácích a hezkých pár let s tímhle bude parazitovat.
To bude asi podobně nutná angažovanost jako u projektu Midalu. Tam zahučely desítky, možná stovky milionů a do dneška sem na silnici neviděl na vlastní oči jediný kus.
Ale FGR za to mělo sezonu v motoGP.
V téhle zemi je možný vše, vytunelovat a prodat ČZ makaronum který ji zrušili, nalejt prachy do podivných projektů protože stejček. Ale do Jawy nikdo miliony nenaleje aby se fabrika konečně postavila na nohy a zase dělala slávu ve světě.
Ono z jazyka internetových stránek je celkem patrné, že pro Čechy se s tím strojem příliš nepočítá. A taky jsem si myslel, že to bude nová výroba, byť garážová a malosériová, ale vypadá to na renovace starých dílů. Já bych volil veterána se vším všudy. Elektriku jako přibližovadlo nebo když už, tak toho harýka. Jo a taky jsem prase měl, když mi bylo 18.
moc cetli Marxe!
I když PRO MNĚ jízda bez nádrže mezi kolenama nikdy nebyla
bajking,v mládí jsem se na kamarádově"praseti" párkrát sve-
zl. První co mně vždycky napadlo po "nasázení" všech
čtyř kvaltů a té "dálkové akceleraci" ? Chtělo by to namon-
tovat motor z DVĚPADE Čízy ... Ty rámy (i kartery motorů)
modelů ČZ125 - 453, 175/450 i 250/455 byly nejspíš
shodný, jako ty díly s ventilátorem, který byly(tak jako prak-
ticky všechny ND tehdy) "za pusu". A "prase" by se s mini-
málním náklady hned hejbalo líp ...
Ani coby za nehet vešlo se mně nestýská po "časech komančů",
ale přemýšlím obdobně jako Jezdec68 a to stejné jsem napsal
i pod článkem Nortony se vrací do Prahy. Za Čezetu 7.900,-
(Kčs! asi to byla "tvrdá měna" ) cca 7 měsíč. výdělků, Jawa 250
10.000,-(9 výdělků), třipade 11.000,-(necelých 10), Norton 500 ES2
/ Matchless 500 G80 12.600,-(něco přes 11) ...
Při kalkulaci "ceny" Čezety Elektro 2014 dotyční nějak zapoměli",
že dnes není DM za 10,-Kč jako v 60.letech, ale Euro za 28,- ...
To zní jako aprílová zpráva Mám na mysli cenu, samozřejmě.
Samozřejmě. Když by to prodávali za 50000 Kč. Tak jich prodají milion. Za 9000 € prodají 20 kousků zbohatlíkům a celý to zkrachuje.
Firma která existuje necelých 9 mesíců tvrdí, že bude vyrábět nové elektroskůtry z karbonu, že probíhá homologace a příští rok vyrobí první stokusovou serii (viz jejich web). "Prototypy" které předvádí jsou ale všechno původní staré čezety jen přestavěné na elektropohon. Co tedy homologují? Proč na webu inserují, že vykoupí velké množství starých čezet a dílů když je údajně vyrábí? Kde chtějí najít těch sto kupců - výstředních milionářů, kterým v roce 2015 prodají za 25 milionů tu první stokusovou serii? Já teda nevim, ale přijde mi to volaké čudné...
Vše podstatné již bylo řečeno. Nápad udělat retro, fajn. Ale dát do toho slabý elektromotor a ještě za to chtít tak nesmyslnou pálku, to je mimo moje chápání. Jak psali ostatní, buď nějaký 4T 125 anebo silnější versi 250 a bylo by to dobré.
Che! Za 250 tisíc + příplatky? Jedině blázen si to koupí! Prasátko je to krásné, ale záměr výrobce je určitě jinde. Až do toho dají 150ku až 250ku 4takt za poloviční cenu, snad si to pár lidí v česku koupí, ale do světa s tím ani tak neprorazí, retro význam ocení jen v tuzemsku. ...a za 250.000,- si každý radši koupí dvě - sice taky drahé, ale taky moc krásné benzínové Vespy...
Klasická "lakýrna" na přilákání investorů nebo dotací. Vše na obrázcích jsou původní zrenovované kusy s elektromotorem v zadním kole. O čem se tu bavíme, když ještě nepostavili ani jednoho z avizovaného karbonu? Osobně si myslím, že s takovým tvarem nemůže dnes projít homologací. A hlavní otázka - kdo si to koupí? Pro našince drahé a nepraktické.
Se zbláznili ne? Za 300tis si koupím něco jiného to ta jejich retro vlna asi neklapne! Ale jinak pokud by to bylo tak do 50tis v benzínu tak bych o tom přemýšlel takto je to dle mého utopie!
Spojení výkonu, jízdních vlastností a ceny bez vůně 2T, to je snad nějaká "kachna", to nemůže bejt prase))
Cena? Lupiči a loupežníci...
Kusová výroba je vždy podložená vysokou cenou.
Proto není v ČR nabízen. Cena je i pro možné zájemce příliš vysoká.
Sláva! Aspoň něco se děje
Že jsem Strakoňák , odchovanec ČZ a osobně jsem si prožil i anabázi s ČZ-Cagiva .Ale takovej fajnšmekr teda nejsem.
Protože jsem na tom začal jezdit v roce 6o, tak na skútříka stále vzpomínám. Jelo to max. 80 spotřeba okolo 3 litrů. Nevím co by s tím udělal dnes motor 250ccm čtyřtakt. Jak bylo někde trochu kluzko, tak si to rádo lehlo, ale stačilo se držet do poslední chvíle a stupačky fungovaly jako padací rám. Měl jsem ho i druhý rok na vojně, samozřejmě na černo a jezdili na tom i ve třech,ale do kopce se tomu pak už nechtělo. Byl to krásný "Kočkolap". Tenkrát stál 7900 Kčs a to bylo cca sedm měsíčních výplat.
JEN 75 KM DOJEZD A PAK 4,5 HODINY NABÍJET BATERKY? ELEKTROMOTORY NEBRAT!
Jen sedm koní? To je slabota, i ten originál před padesáti lety měl skoro deset koní i s větrákem!
je to nesmysl.Jsem majitelem el.scootru 6 let.Provoz se neoplatí.Nechal jsem si ho z nostalgie.Jsou vyvinuté 10 krát účinější baterie, je vyvinutý syn.benzín 8Kč/litr.Zatím nic není v běžném prodeji.Proč-busines politika!Jo kdyby prase mělo spalovák,cenu někde jinde,tak strčí dokapsy Vespu a další.To by byla pecka !!!
jako bylo by to moc fajn, ale dokad to neuvidim jezdit tak tomu nevěřím. navíc raději bych kdyby to mělo klasickej motor, nebyla by za to taková pálka.
Je to sice hezký ale s tou cenou opět úplně mimo mísu jako všechny tyhle "projekty" a už předem je to odsouzený k záhubě. Myslim že si tohle koupí jen pár opravdovejch fandů a ještě s pěkně nadutou peněženkou. Kdyby radši oživili prase a nacpali do toho klasickej benzínovej motor s variátorem (125-250) ve čtyřtaktu tak by to bylo daleko perspektivnější. Pak by i cena kolem 150ti tis. byla adekvátní a mělo by to šanci třeba takovou jako Vespa která na oživení retrostylu vsadila a nešlápa vedle.
to mi vysvětlete.. rok jsem žil v Shanghaji a 99% motorek na ulici jsou elektroskutry. V supermarketech nejlevnější od 4 tis. kč v přepočtu, dojezd 30-40km.. Sice jebky, rampu z garáže jsem musel dávat s rozjezdem, ale jak je možný, že čínský soudruzi jich za stejnou cenu dokážou vyrobit šedesát..
Na rozkolébaném přetěžkém "prasátku" se zákeřnými jízdními vlastnostmi byl největším zážitkem vevnitř vrnící spalovací motůrek a jeho 8, později 10 k smrti utrápených koníků, kterým ti největší sadisté ještě přidali z boku Druzetu. Ať už všichni přestanou blbnout s elektromotory, dají tam vzduchem chlazený 4T aspoň dvěpade, cenu do 150 tisíc a urvou jim všichni ruce.
Tento elektro-horor je bez šance
Cože? Čtvrt mega za elektroskútr?
Lidi nežerte tak ty drogy...
Za to bych si radši zrenovoval 3 prasata opravdový.
neda sa za 9000€ kupit aj funglovica VESPA 946 ABS?
Retro prase. Fajn. Elektro do města. No dá se. Docela bych o tom uvažoval, třebas i z nostalgie. Ale za 9 tisíc euro je to jasný voser!
Takže si to shrneme - pro našince to není. A ve světě s tím díru do světa neudělají. Z toho mi plyne že si někdo udělal velice slušnou díru na odklon dotací ať z eu či domácích a hezkých pár let s tímhle bude parazitovat.
To bude asi podobně nutná angažovanost jako u projektu Midalu. Tam zahučely desítky, možná stovky milionů a do dneška sem na silnici neviděl na vlastní oči jediný kus.
Ale FGR za to mělo sezonu v motoGP.
V téhle zemi je možný vše, vytunelovat a prodat ČZ makaronum který ji zrušili, nalejt prachy do podivných projektů protože stejček. Ale do Jawy nikdo miliony nenaleje aby se fabrika konečně postavila na nohy a zase dělala slávu ve světě.
Cipovina...
Tudy cesta nevede, soudruzi.
Ono z jazyka internetových stránek je celkem patrné, že pro Čechy se s tím strojem příliš nepočítá. A taky jsem si myslel, že to bude nová výroba, byť garážová a malosériová, ale vypadá to na renovace starých dílů. Já bych volil veterána se vším všudy. Elektriku jako přibližovadlo nebo když už, tak toho harýka. Jo a taky jsem prase měl, když mi bylo 18.
Četl jsem u konkurence, že to má stát přes 200 tis. Což z toho udělá tuctovku a o to teda nestojím. Budou na tom jezdit i důchodci a děcka do školy.