globalmoto_duben_nolan




Brammo Empulse - vodou chlazený elektrobike

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AJS2 (10) napsal 16.05.2012 v 08:44

Motorka dobrá,ale je to jen móda(zatím ještě není nutnost).jen nevím o jaké ekologii se v případě elktrovehiklů mluví,kromě motoru a baterií je vše stejné jako u klasiky.Pokud by někdo /výrobce elektrovozidel) uvedl komplexní rozbor dopadů výroby už od surovin až po likvidaci kompletního vozidla,porovnání životnosti a možností využití v praktickém životě,mám za to,že by jsme se asi divili jak na tom vlastně ty elektrovozidla jsou.Výroba specielních věcí na elektro je drahá...proč asi?inu nebude jednoduchá.K jejich výrobě je nutná ropa a elektřina a je to začarovaný kruh.Závěr ať si udělá každý sám.

CharlieV (93) napsal 16.05.2012 v 07:52

Komodo: trochu si zapomněl, že až nebudou fosilní zdroje, nebude ani elektrika. A když dojde ropa, tak stejně nebudem mít do čeho obouvat, nebudou izolace kabelů, plasty na nádrže.

Ropa naštěstí nedojde naráz, ale bude stoupat její cena a postupně se přestane používat v odvětvích, který díky její ceně přijdou o zákazníky, další výrazně utlumí svojí produkci, protože si jejich produkty bude moct dovolit jen úzký okruh zákazníků, v některých případech se najde nějaká náhražka (nebo se vrátíme ke starším výrobním postupům). Každopádně s blahobytem bude konec a nějaký motorky už budou úplně mimo priority. Já se toho naštěstí nedožiju, a do tý doby... vždycky je možnost místo takovýhle mrdky koupit veterána

Shagrad (9) napsal 16.05.2012 v 00:07

Ještě přidat lauf s pořádným reprákem a trochu ovonět benzínem...

kratod (14) napsal 15.05.2012 v 22:53

sakra, spatnej smail... mel tam byt tenhle

kratod (14) napsal 15.05.2012 v 22:52

je to jen trend... hovno ekologie.. jen zeleny lobby.. za me i kdyby to bylo sebekrasnejsi..

Venda (33) napsal 15.05.2012 v 21:18

Do 10 let tyhle koncepty budou vychytaný a pak se ukáže. Si vzpomente kolik let zpatky se na to nedalo ani koukat, ted už se na to da koukat a za nějakou dobu ještě vychytaj ty baterky.Blby je že s rozvojem techto vozitek pude nahoru i cena proudu spolu s poptavkou a sem zvedavej jak to budou soucasny jaderky stihat.

Muňos (6) napsal 15.05.2012 v 20:56

Vyhozené peníze.

Komodo (0) napsal 15.05.2012 v 19:43

Konečně elektrobike, který mě svým designem příjemně překvapil! Skvostný "naháč", který se nestydí za svoje baterie, mě hlavně překvapil převodovkou a řetězem, které sice určitě krapet uberou výkon, ale aspoň trochu zklidní obavy nejednoho milovníka klasických benzíňáků. Každý ví, že fosilní paliva tu nebudou navěky, tak jsem alespoň rád, že jde udělat motorku která sice nevoní benzínem a nebude slyšet v okruhu několika kilometrů, ale umí aspoň zčásti přinést požitek z jízdy v podobě spojky, plynu a vzhledu za který se nemusíte stydět... Doufám že ta doba hned tak nenastane, ale kdyby nebylo zbytí (a měl bych na to ), tak bych do Empulsu šel Dle mého názoru je Empulse to nejlepší s elektromotorem, co jsem kdy viděl ať už z pohledu technického nebo designerského

mmlmike (120) napsal 15.05.2012 v 19:30

Hmmm...Dvěstě kilo, 54 koní, 90km dojezd, maximálka 150km/h a to celé jen za nějakých 335000,- Kč? No, tak dík, já asi nebudu... Design je celkem fajn a oceňuju, že to aspoň má mít rekuperaci při brždění (byť mi to s tou převodovkou a podřazováním nejde moc dokupy). Zbytek je na pytel, jako všechny elektrovehikly.

rrss (0) napsal 15.05.2012 v 18:17

K dalším dotazům ohledně ekologie - pokud je e-bike bez řetězu, tak je zcela bezúdržbový, netrhá gumy tolik jako 4V, natož jako 2V (rázy od motoru nepřímo úměrné počtu válců, známá věc v motorařině), menší opotřebení brzd (rekuperace), žádné výměny olejů (uvědomte si že pokud moto sežere litr mezi výměnami, je to skoro poměr 1:100 k benálu a tak se mažou některé dvoutakty).
Atd. atd.

rrss (0) napsal 15.05.2012 v 18:15

deep-sk: jsou lidi co mají na baráku FV a tohle je ideální aplikace - když svítí, dobíjí se, když slunce nesvítí, počkáš si
Hafo lidí taky jezdí na mašině do práce, proč by se nemohli každý den vydat jinou cestičkou, 50-80 km, v práci nabijí /zadara a pomalu, tj. šetrně k baterkám/.
Ekologické je to první (žádné dotace), pro chudé je vhodné to druhé.

Kniha (31) napsal 15.05.2012 v 16:20

Nebojte se! Až svět půjde do prd..., tak nebude benzín ani elektřina. Ale ještě máme ty pravé koně, se čtyřma nohama.
Je na to potřeba řidičák? Že bych si ho už udělal.

enusim2 (21) napsal 15.05.2012 v 14:30

ale notak,tohle uz nevipada spatne,dojezd,taky neni nejhorsi. A mate u toho prevodovku,ktera to rekl bych tlustou carou deli od el skutru Mylsim si ze udelali el bajk co nejpodobnejsi benzinove motorce

zverzak (0) napsal 15.05.2012 v 14:05

...ja lietam modely-elektrolety, po ethanol, alebo benzinovych motorkoch je to ako nebe, jednoduche, spolahlive, nepodcenoval by som elektro-vehicle, bude to mat nieco do seba !!! Benzin bude len romantika nakoniec.

Dutohlaví (1) napsal 15.05.2012 v 14:03

Ekologické to je...nebo se dají reciklovat emise ze spalovacích motorů?Jen ta cena ničí tu ekologičnost

Antesdeabrir (0) napsal 15.05.2012 v 12:58

Elektrický svině...

martasjRSV (508) napsal 15.05.2012 v 12:08

"ekonomické" zajímalo by mě jak dlouho ta baterie vydrží a po jak dlouhé době se musí koupit nová
... sráče elektrický to jestli jednou prorazí, tak mě asi jebne

DMC.motobiker (-23) napsal 15.05.2012 v 12:03

To snad už je i zábavnější chodit pěšky , i když jak se tak říká - kolikrát je lepší špatně jet, než dobře jít po svých... Ale něco takového opravdu v životě nee , motorka má být o zábavnosti, o emocích a o radosti z jízdy přece!

deep-sk (474) napsal 15.05.2012 v 11:40

Bazalka: vies mi prosim vysvetlit CO je ekologicke na elektro motorke, resp. na elektro dopravnych prostriedkoch vobec?
ano, jazdi to na elektinu, tj. neprodukuje spaliny... fasa... akurat ze je to ekologicke len natolko ako je ekologicky vyrobena ta elektrina... a tu sme stale pri fosilnych palivach alebo atome... navyse chcem vidiet ako budu ekologicky likvidovat tie akumulatory... takze to berem sice ako zaujimavy pocin, mozno casom ako alternativu k spalovacim motorom, ale ako ekologicke rozhodne nie...

bicoun_cz (0) napsal 15.05.2012 v 11:37

...ekologické..To mě teda pobavilo Nějak na tom nic ekologického nevidím..Jedině, že by to žralo malý ekoteroristy

E-Ryc (20) napsal 15.05.2012 v 11:29

mmp: mozna proto, ze bezny elektromotor ma nominalni vykon v nominalnich otackach a tak je ho lepsi tocit nekde pobliz nich. Ale jak vychazi energeticka bilance vuci ztratam na prevodovce, netusim. Ale cekal bych, ze to maji spocitane, prece jen dojezd je u tehle veci neco jako svaty gral.

SensationBlaack (-18) napsal 15.05.2012 v 10:59

Trapne vykriky do tmy 90km po dalnici apod Nicola tesla si to jezdil bez dobijeni a uhanel az 140km/h jde ta technologie je co? pod zamkem

rrss (0) napsal 15.05.2012 v 10:57

Ten čas už pomalu nadchází. Děda měl auto v době, kdy byly 3 v městečku, nejelo to, žralo to, sralo se to no a dnes to má každý. Vývoj je teď malinko ryhlejší než před 80 lety, takže toho rozšíření se ještě dožijem

robert-fiskandl (8) napsal 15.05.2012 v 10:14

Na světě je dost lidí, pro které je 17tis. dolaru něco jako 17tis. českých korun a míň. Bike vypadá kvalitně, z něčeho financovat další vývoj musí, naberou další zkušenosti s provozu a je to skvělá reklama.

prochi20 (26) napsal 15.05.2012 v 09:47

Nutne nepotrebuje, ale jezdit na tom je pak nuda...

mmp (22) napsal 15.05.2012 v 09:24

...můžete mi někdo vysvětlit k čemu je tam dobrá převodovka?
Cokoli od elekra je pro mne španělská vesnice, ale ztrácet energii, které moc není, valivým, třecím a co já vím jakým odporem převodovky mi připadá malinko divný, a navíc mizí výhoda jednoduchosti výroby a nižší váhy mota...navíc elektromotor vzhledem k průběhu momentu převodovku asi nepotřebuje...

prochi20 (26) napsal 15.05.2012 v 09:03

Tak na druhou stranu se jim povedlo konecne udelal elektrobike, ktery aspon trochu vypada a mozna to i jako motorka bude jezdit(prevodovka-konecne ). Jinak ja bych bral elektro maximalne ve skutru

Othello (19) napsal 15.05.2012 v 09:00

Vypadá dobře,to je +,ale mínus:
1,cena motorky
2,cena baterií(zavést systém výměnných baterií by mohl řešit nevýhodu jejich ceny a pomalé nabíjení)
3,tichý provoz(takhle tichý stroj se v provozu snadno přehlídne!)

DemolitionDave (112) napsal 15.05.2012 v 08:42

Podle mě má tohle využití snad u crossek a čtyřkolem aby to neřvalo po lesech..ale toto né

karf (54) napsal 15.05.2012 v 08:22

Bazalka: až si ekoteroristi vyhrnou rukávy a budou se chtít do něčeho (benzínového) pustit, tak bude bitka a tyhle ekosračičky jim nacpeme do řiti

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist